Jump to content

Lipsa putere intre 2000-2800 rot


Recommended Posts

Buna seara. Dupa cum spune si titlul masina mea nu mai merge cum trebuie. Dupa ultima revizie (schimbat ulei, filtre, filtru epurator) sau poate e o simpla coincidenta cu revizia, masina nu mai trage cum trebuie. Turbo zici ca se simte abia pe la 2700-2800 si atunci apare in spate un "bum" de fum negru pe toba. Cel putin daca incerc sa urc un deal si masina e pe la 2000rpm trebuie sa retrogadez ca sa pot accelera altfel cu pedala la fund incepe sa scada in ture :( La tester imi da eroare 101 Boost Valve si ca remedii sa verific/schimb supapa vacum turbina, senzor presiune admisie, debitmetru. Ati mai intalnit asa ceva ? Pana acum am curatat EGR, am curatat/testat injectoarele ca tot am umblat pe acolo (schimbat garnitura la capac) nu s-a simtit nici o imbunatatire. La schimbul de ulei am pus Castrol Edge 5W40 TD in loc de BMW 5W30 care mi se parea ca dupa un timp nu mai unge cum trebuie motorul. Km am 280 mii. Mecanicul zice ca acuatorul de la turbo functioneaza ok si ca senzorul de presiune indica pe tester deci n-ar fi de pe acolo. Ce sfaturi imi dati ? De unde si cu ce sa incep ? Multumesc.

 

P.S. Am mai verificat odata filtrul de aer si filtrul epurator crezand ca e de pe acolo. Am verificat si furtunasele de vacum. Nu par sa aiba scapari de presiune. Turbo are presiune pe tester.

Link to comment
Share on other sites

testul de aer se face cu pedala la podea, motorul incalzit si verificat inainte nivelul de ulei pe joja.

 

nu mai mergeti la toti tilicarii din colt, ca pierdeti timp si bani.

 

Motorul era cald, ulei este la nivel OK. Cu pedala la podea in trafic sau pe liber (pe loc) ?

Link to comment
Share on other sites

Alte pareri, idei ? N-a mai patit nimeni ceva similar ? :( Ce sa ma apuc sa schimb prima data ?

Am aceasi problema cu un e39 525d. Este a doua oara cand patesc asta. Prima data au curatat admisia si a mers, dar acum dupa nici 4 luni face la fel. Nu schimba piese decat dupa ce esti sigur ca sunt defecte. Eu am inlocuit debitmetru si mergea mai rau decat inainte.

Link to comment
Share on other sites

Azi m-am dus in service cu o alta problema si un mecanic mi-a sugerat ca problema mea ar fi de la catalizator, ca e infundat si de aici si norul de fum de pe la 2800-3000 rot. A venit cu ideea de a-l scoate de tot. Din ce stiu eu asta nu e prea bine pt. motor nu ? Lasand la o parte noxele... Pareri ? Asta nu se poate curata cumva ? Mi se pare o tampenie sa fie infundat cu ulei si sa nu se curete la ce temperaturi au gazele care trec pe acolo. Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Salut!Amandoua sunt catalizatoare,primul este langa motor iar cel dreptunghiular se afla sub scaunul pasagerului.Pana a anula catalizatorul(cel de sub scaun pasager)spune mecanicului sa desfaca prinderile de la catalizator ,sa introduca un surub de 1cm diametru in locul unde se mufeaza catalizatorul,sa stranga la loc cat este posibil(ramane in acest fel un loc gol pe unde sa iasa gazele afara),si apoi iesi in probe cu masina,daca trage mai bine o fi catalizatorul,daca merge la fel ,alta este hiba

Link to comment
Share on other sites

Salut!Amandoua sunt catalizatoare,primul este langa motor iar cel dreptunghiular se afla sub scaunul pasagerului.Pana a anula catalizatorul(cel de sub scaun pasager)spune mecanicului sa desfaca prinderile de la catalizator ,sa introduca un surub de 1cm diametru in locul unde se mufeaza catalizatorul,sa stranga la loc cat este posibil(ramane in acest fel un loc gol pe unde sa iasa gazele afara),si apoi iesi in probe cu masina,daca trage mai bine o fi catalizatorul,daca merge la fel ,alta este hiba

 

Bun ...si daca o fi primul catalizator infundat ? Pe ala cum il mai anulez ? Ai idee ce efecte poate avea asupra motorului lipsa celor 2 catalizatoare ? Sa zicem ca sudez o teava pana in toba de esapament ... :pirate:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.