Jump to content

Monstruletu'


MuscleMike

Recommended Posts

ce-i mai faci dupa jante? :frantics:

Intrebare de baraj.......astept cu interes si eu raspunsul :popcorn:

 

AM vorbit cu Neo si daca reusesc sa dau CIC-ul facem upgrade la NBT...daca nu il dau nu fac nimic...am ramas cu gramada de chestii nevandabile de la ea (faruru, stopuri, jante) daca raman si cu CIC-ul deja e prea mult, se pare ca si 800eur pt CIC la unii li se pare mult... :rolleyes:

 

Incredibil de frumos modelul asta pentru x6; felicitari; mult peste vossen

 

Multumesc... :)

Link to comment
Share on other sites

Ohoo.. daca pui si NBT mai lipseste un sistem de sunet :D

 

M-am gandit si eu la asta...deocamdata Logic7 e ok...eventual dupa ce "termin" cu prioritatile...

 

Crede-ma ca in maxim 2 luni ai NBT pe masina,o sa gaseasca neo un client cu siguranta,daca nu aici,poate pe " afara " . Sarbatori Fericite :drinks:

 

Multumesc mult, Sarbatori Fericite si voua baieti! :drinks:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Saptamana viitoare voi face revizia desi au trecut doar 7k km de la ultima facuta in Germania...am comandat filtrele si 11 litri ulei dar nu stiu daca la cati km se schimba filtrul de polen...care l-am schimbat acum 7k km... sunt si foarte curios putin de uleiul comandat desi am inteles ca nu e o omologat BMW. - Redline 5W50.
Link to comment
Share on other sites

API SN A3/B4. Nu e rau, dar cel ce ti l-a recomandat a facut-o prost.

 

De la Red Line puteai sa iei 5W40 sau 0W40. Ambele sunt recomandate si pentru specificatia Bmw LL 01. Cel ce l-ai cumparat nu.

 

Si da, ai sintetizat bine, e doar recomandat de catre ei insisi, RedLine, nu are omologari ale niciunui producator auto.

Link to comment
Share on other sites

Baiatul respectiv...Tudor e un om incredibil si stie ENORM de multe lucruri despre uleiuri, eu cerand in prima faza Royal Purple...desi il avea pe stoc impreuna cu Amsoil mi-a recomadat pe parcursul a mai mult de 50min de stat la telefon 5w30 dar eu vroiam 0w40 si cum nu avea pe stoc am decis sa iau 5w50 desi el imi spunea ca nu am nevoie decat doar pentru linistea mea sufleteasca...
Link to comment
Share on other sites

Eram ferm convins c-ai luat d-acolo! :)

 

Tipul respectiv face analize personale in legatura cu compozitia uleiurilor. Ti-a recomandat 5W30 fiindca aia are pe stoc si vrea sa vanda. 5W30 e ulei de diesel, mai ales daca vorbim de RedLine. Are recomandare pentru norma mb 229.51, norma pentru motoare cu DPF.

La fel si 5W50-ul asta ... probabil il vinde foarte bine celor cu Honda.

 

Intr-un fel te felicit ca n-ai luat 5W30-ul.

 

Altfel, presupun ca-n cartea masinii tale e recomandat uleiul A3/B4 API SM Bmw LL 01. Asa ca pe viitor poti folosi orice ulei A3/B4, API SN, Bmw LL 01, mb. 229.5 . Orice ulei cu normele si aprobarile astea este un ulei de top. Fereste-te de uleiuri C3, C4 sau de aprobari de diesel, cum ar fi mb 229.31, 229.51., Bmw LL 04 .

Pentru ca ceea ce scrie in carte si normele API si ACEA sunt mult mai convingatoare si sigure decat un tip din Alba de vinde lubrifianti.

Edited by adymateo
Link to comment
Share on other sites

Baiatul respectiv...Tudor e un om incredibil si stie ENORM de multe lucruri despre uleiuri, eu cerand in prima faza Royal Purple...desi il avea pe stoc impreuna cu Amsoil mi-a recomadat pe parcursul a mai mult de 50min de stat la telefon 5w30 dar eu vroiam 0w40 si cum nu avea pe stoc am decis sa iau 5w50 desi el imi spunea ca nu am nevoie decat doar pentru linistea mea sufleteasca...

 

Ce oameni ma :).

 

 

lol , deci te-a convins ca nu-i bun 0w40 ca nu-i pe stoc :)))

n-am mai auzit ca cineva sa bage 5w50..WTF !

 

Dauneaza cuma 5W50-ul si nu stiu eu? Lasa ca ai auzit acuma ;).

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

1.Altfel, presupun ca-n cartea masinii tale e recomandat uleiul A3/B4 API SM Bmw LL 01. Asa ca pe viitor poti folosi orice ulei A3/B4, API SN, Bmw LL 01, mb. 229.5 . Orice ulei cu normele si aprobarile astea este un ulei de top.

 

2.Fereste-te de uleiuri C3, C4 sau de aprobari de diesel, cum ar fi mb 229.31, 229.51., Bmw LL 04 .

 

 

1. pai cam toate uleiurile Magnatec (10w40 ,5w40) de la castrol au A3/B4..n-as baga acest ulei..

 

2. C3,C4 este trecut cam la toate uleiurile mai scumpe (0w40, 0w30, 5w30..) castrol edge..pai ce sa zic , mai repede am incredere in astea.

 

in final , fiecare baga ce vrea.

Link to comment
Share on other sites

w50 confera o stabilitate buna uleiului la T ridicate, gen clima de aici sau circuit, altfel pentru clima din RO si trafic normal eu sincer nu vad rostul unui w50, rau nu poate sa iti faca mai ales ca ai motor turbo care merge mai "incins" spre deosebire de un NA. Mobil au si ei acum 5w50. Surpinzator ca poti gasi Red Line si Royal Purple, aici nu dau de ei.
Link to comment
Share on other sites

 

Dauneaza cuma 5W50-ul si nu stiu eu? Lasa ca ai auzit acuma ;).

 

nu are aprobari bmw , pt mine e un motiv suficient sa nu-l baga in masina :)

dupa parerea mea mai bine ai pune 5w30 dar na, ce sa zic, faci cum vrei

Edited by Krebs
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

asta cu nu are aprobare BMW nu stiu cat de solida este, sunt alte uleiuri care au si sunt de 2 bani...astea facute in US nu prea se gasesc in EU, insa cei din US le folosesc pentru BMW, Audi si alte europene si in urma analizelor sunt foarte bune desi nu au aprobarea producatorilor respectivi.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Magnatec-ul este ulei C3. Ca indeplineste si standarde A3/B4 e partea a doua, fiindca motoarele pe benzina accepta si uleiuri de diesel. Numai ca nu prea dau randament maxim cu ele.

Pe un ambalaj nu trebuie sa existe C3 sau mb. 229.51. Daca apare asa ceva, ala e ulei de diesel.

 

Castrolul Edge FST 0W30 a avut pana in 2012 norme doar de benzinar. Intre timp l-au facut si p-ala cu baza minerala si acum este aproximativ la fel de "grozav" precum Magnatec-ul. De fapt, daca ne uitam el e chiar C2. Deci nicidecum nu merge pus in benzinar.

Singurul Edge demn de folosit pentru astfel de motoare este 0W40-ul.

 

Meets or exceeds industry specifications

 

SAE 0W-40,

ACEA A3/B3,

A3/B4,

API SM/CF

VW 502 00/ 505 00

BMW Longlife-01

MB-Approval 229.3/ 229.5

Porsche A40

Meets Ford WSS -M2C937-A

 

 

 

 

1. pai cam toate uleiurile Magnatec (10w40 ,5w40) de la castrol au A3/B4..n-as baga acest ulei..

 

2. C3,C4 este trecut cam la toate uleiurile mai scumpe (0w40, 0w30, 5w30..) castrol edge..pai ce sa zic , mai repede am incredere in astea.

 

in final , fiecare baga ce vrea.

 

Nu numai ca n-are aprobare BMW, n-are aprobarea niciunui constructor auto.

Deci, teoretic, daca mergi cu RedLine intr-o reprezentanta auto, ar trebui sa refuze sa ti-l bage in motor. Sau sa o faca semnand o declaratie pe propria raspundere. :)

 

Altfel, sunt uleiuri americane de au aprobari ale constructorilor, vezi Amsoil, Mobil 1 etc. . Oricum, americanii sunt la ani lumina fata de europeni in materie de uleiuri. Ei inca mai fac esteri, PAO, in Europa marea majoritate au minerale.

Vine puternic din spate GTL-ul, grupa III+ de uleiuri, cu performante foarte apropriate de PAO. Grupa asta este si viitorul, PAO si esterii fiind foarte scumpi de produs.

 

asta cu nu are aprobare BMW nu stiu cat de solida este, sunt alte uleiuri care au si sunt de 2 bani...astea facute in US nu prea se gasesc in EU, insa cei din US le folosesc pentru BMW, Audi si alte europene si in urma analizelor sunt foarte bune desi nu au aprobarea producatorilor respectivi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.