Jump to content

'06 BMW E66 750Li


mik15

Recommended Posts

de ce un fel de dare devil? pentru ca masina asta a fost atat de blamata la lansarea ei din cauza lui Bangle si a design-ului sau si mai apoi catalogata de catre multi dintre utilizatori aproape un lemon car din cauza numeroaselor bube avute in primii ani de productie. Nu mi-a placut niciodata foarte mult modelul acesta, dar tocmai publicitatea negativa a crescut in cazul meu dorinta de-a incerca una. Am mai avut 2 tentative in trecut de-a cumpara un E65/66, dar s-au soldat fara rezultat pentru ca nu m-au convins masinile alea, fiind E65 in speta, printre care un E65 760Li Individual, dar desi avea km putini starea ei nu m-a impresionat. Si cand chiar nu ma mai gandeam la modelul asta, a aparut ocazia sa o iau pe aceasta, un E66 750Li, model 2006, a apartinut tatalui un prieten de-al meu si cand mi-a zis ca ar vrea sa o vanda s-a gandit la mine, stiindu-ma ca imi plac masinile si ca le tot schimb :) si vazand reactia mea atunci cand am vazut prima data masina. Am luat-o la un pret foarte bun, si m-am apucat usor, usor sa fac cate una alta la ea, cum am luat-o i-am facut un detailing complet, refurbished toate jantele, schimbat discurile si placutele pe fata pentru ca trepida volanul cand franam, schimbat amortizoarele de la capota care erau scurse si cam atat pana acum.

 

Imi place masina mai mult decat m-as fi asteptat, nu credeam ca merge atat de bine un E66, ceea ce imi place mult e faptul ca e foarte rigida caroseria si nu auzi absolut nici un greieras sau scartait si ca e foarte plata in curbe, mai ales cand EDC-ul e pe Sport, iar per total in volan si acceleratie masina se simte usoara, agila si precisa, senzatie care la Phaeton(il compar cu asta ca fiind din aceeasi clasa, nu am avut A8 sau S, inca, sper sa urmeze :) ) nu o aveam, aia era orientata strict catre confort si cu suspesnia setata pe Sport era cam cum e asta pe Confort :).

 

Imi plac la nebunie scaunele, pana acum cele mai bune scaune in care am stat, imi place faptul ca se ajusteaza aripioarele laterale de la spatar, se retrag atunci cand ies din masina si revin din nou la pozitia setata cand intru si inchid usa, sunt extrem de confortabile, suficient de ferme si sportive, iar pentru cine are probleme cu spatele sunt ideale avand o multitudine de reglaje.

 

Cele din spate sunt individuale si au aceleasi reglaje ca si cele din fata, e masina de stat in spate mai mult, dar si ca sofer te simti la fel de rasfatat. Portbagajul e mic, l-au sacrificat in favoarea spatiului interior din spate.

 

Consumul, sa vorbim un pic si despre asta, pana acum doar mers in oras, e cca 18-19% pe BC, desi cred ca in relitate e mai mare, parca prea repede s-a golit un rezervor de 90L si am mers lejer cu ea, nu e masina de alergat sau facut liniute cu ea, am facut din nou plinul si monitorizez km acum si o sa il fac si la pompa de curiozitate.

 

Type Value

VIN WBAHN810X6DT18630

Type code HN81

Type 750LI (EUR)

E series E66 ()

Series 7

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N62/TU

Displacement 4.80

Power 270

Drive HECK

Transmission AUT

Colour ALPINWEISS 3 (300)

Upholstery LEDER NASCA/NATURBRAUN/SCHWARZ (U6NB)

Prod.date 2005-11-07

 

Options

 

Code Description (interface) Description (EPC)

S212A AUSSTATTUNG BREMSANLAGE LAENDER Equipment, brake syst. country-specific

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel

S2EAA LM RAEDER Y-SPEICHE 149/MISCHB. BMW LA wheel Y-spoke 149

S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"

S302A ALARMANLAGE Alarm system

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism

S322A KOMFORTZUGANG Comfort access

S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Soft-Close-Automatic doors

S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Climate comfort laminated glass

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Climate comfort windscreen

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun visor, rear lateral

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip

Code Description (interface) Description (EPC)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

S437A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S442A GETRAENKEHALTER Drink holder

S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Climatised front seats

S454A AKTIVE SITZBELUEFTUNG IM FOND Air-conditioned seats, rear

S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Active seat for driver and passenger

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory

S460A KOMFORTSITZE IM FOND, ELEKTRISCH Comfort seat, rear, electr.adjustable

S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S523A FONDKLIMAANLAGE MIT KUEHLBOX Air conditioning for rear with cool box

Code Description (interface) Description (EPC)

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S5ACA FERNLICHTASSISTENT High-beam assistant

S601A TV-FUNKTION TV function

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi system Professional DSP

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices

S6NAA AUTOTELEFON IM FOND Car telephone in rear compartment

L822A GOLF-AUSFUEHRUNG GULF VERSION

Code Description (interface) Description (EPC)

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Hot-climate version

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Acoustic fasten seat belt reminder

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Language version, English

S861A AENDERUNG CODIERDATENSATZ Data record without EOBD

S864A SERVICE KONTAKT-FLYER UEBERSEE Dealer List Overseas

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Radio frequency 315 MHz

S880A ENGLISCH / BORDLITERATUR On-board literature, English

S887A ARABISCH / BORDLITERATUR On-board literature, Arabic

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.

S8SMA FAHRGESTELLNUMMER,V.AUSSEN SICHTBAR Car ident. number visible from outside

S8SXA PROVIDERSTEUERUNG TELEMATIK 1 Providersteuerung Telematik

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack

P956A MO PAKET I Middle-East package

S984A KODIERUNG WARTUNGSINTERVALL Maintenance interval encoding

Code Description (interface) Description (EPC)

S993A MODELLJAHRESCODE model year code in VIN

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Outer skin protection

 

Standard equipment

 

Code Description (interface) Description (EPC)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear

S521A REGENSENSOR Rain sensor

S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo

 

 

http://i44.tinypic.com/21cgf9u.jpg

http://i40.tinypic.com/2mr5wk8.jpg

http://i44.tinypic.com/n15euu.jpg

http://i42.tinypic.com/fk5e7s.jpg

http://i39.tinypic.com/2vvuul5.jpg

http://i42.tinypic.com/izur80.jpg

http://i42.tinypic.com/286wn7p.jpg

Edited by mik15
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Doamne frumoasa e !

Imi amintesc primul meu contact cu modelul asta, cand am descoperit softclose si portbagajul electro-hidraulic, sonorizare L7 (care pe vremea aia era ceva exceptional), confortul de la volan, ergonomia si (la vremea aia) revolutionarul tunel central cu cotiera...

 

A fost si ramane o masina de lux in toata puterea cuvantului.

In Emirate nu e o problema consumul. :)

 

Sa te joci cu ea sanatos !

Link to comment
Share on other sites

@C_o_s_m_i_n - primul contact cu E65 l-am avut in 2005 cand am mers ca pasager in unul, era un 730d din 2003, retin ca am vazut pentru prima data perdelute electrice la geamurile din spate, inlcusiv la cel mic, asta stiu ca m-a impresionat, apoi spatiul imens din spate si cate de bine ma simteam in spate, iar masina parca plutea pe autobahn in DE, nici atunci nu ma atragea design-ul, dar ca mai la tot din era Bangle, e nevoie de timp sa te acomodezi si sa prinzi drag de design-ul sau iesit din tipare.

 

Albul mi se pare ca arata bine pe masina asta mai ales in combinatie cu geamurile inchise la culoare iar jantele pe 20 Y spoke sunt frumoase mai ales acum dupa reconditionare, initial am vrut sa le fac Titan Grey, insa m-am razgandit pentru ca imi era teama ca din cauza spitelor mai subtiri vor parea mai mici cu o culoare mai inchisa. M-am bucurat ca BT merge si cu Iphone pentru ca stiam ca la E60 pana la LCI au fost probleme si nu il puteai sincroniza.

 

Am comandat si white LED marker pentru angel eyes pentru a schimba pe cel galben, dar nu stiu inca daca sa il schimb sau nu, ii ia putin din autenticitate...

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

 

 

Am comandat si white LED marker pentru angel eyes pentru a schimba pe cel galben, dar nu stiu inca daca sa il schimb sau nu, ii ia putin din autenticitate...

 

Nu le schimba culoarea, lasa-le galbene... Arata mai bine pe galben, cel putin mie imi place mai mult, la modelul asta..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pfu..., vapor de lux domne. Sa te bucuri de ea cat mai mult timp.

In perioada cand lucram la Chevrolet pe service am avut ocazia sa conduc de cateva ori un e65 735i al unui chinez si tot ce avea de facut apela la noi. F f placuta la condus, imi imaginez cum se simte a ta :D

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos cat mai mult timp (yeah I know, cam greu la tine :p) si sa te bucuri de ea fara probleme.

 

Ma bucur ca a mai aparut un motor N62, mai am si eu cu cine schimba o parere.

 

Masina e super frumoasa si culoarea alba cred ca e exact ce trebuie pentru locul in care esti ;)

 

Ma uitam si eu la 750i, gasisem cateva interesante ca dotari...insa neavand inca familie and stuff, am zis ca nu e momentul potrivit. Daca tot ai spatiul ala si confortul in spate, macar sa se bucure cineva de el :D

Link to comment
Share on other sites

mersi Mikken, la fel si tie! Sper sa schimbam pareri de bine despre motoarele astea :thumbsup: . Intr-adevar, prichindelul, desi are doar 1/2 an, se uita prin spate cand sta la tot ce vede buton pe acolo, e fermecat deocamdata de masina, nu l-am vazut asa si in Passat :rolleyes: , iar sotia ma punea mereu sa trag scaunul din dreapta mai in fata, acum o poate face si singura daca mai e nevoie de la panoul ei de comanda, am impacat pe toata lumea :).
Link to comment
Share on other sites

De unde ai luat-o mik? De la Strehaia? :laugh:

Glumesc! oricum aia au doar diesel... :rolleyes: "Marele alb"...superb 7arul! Superlativul confortului adus de BMW.. Vad ca schimbi masinile ca pe ciorapi...aveai si un 540i e39..il mai ai? Si ala era un exemplar bestial! Cat mai multi km fara probleme, ca benzina ieftina aveti! :D

P.S.-Jantele sunt superbe, iar albul ii scoate in evidenta formele date de Bangle! PIMP MOBILE...Drive safe! :thumbsup:

Edited by corado
Link to comment
Share on other sites

@BMW 740 - ai voie aici si cu folie pe fata, maxim 30%, asta cred ca este 40-50%, o voi schimba pe viitor pentru ca noaptea nu-i prea practica.

@corado - aia la Strehaia nu cred ca mai merg cu din astea vechi, au trecut la F01/02 . E39-le l-am vandut unui bun prieten, il vad tot timpul, chiar era frumos E39-le acela :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa si asta la fel ca cea a lui mikken, doua masini EXCEPTIONALE!!! Ma bucur ca avem pe forum asa ceva!!! Sa te bucuri de ea cat mai mult, mik15.thumbsup.png

Ca o paranteza, daca n-as fi citit topicurile voastre as fi spus ca romanica e pe crestere economica, s-a imbunatatit traiul de viata, a disparut taxa auto, a scazut carburantul, asigurarile s-au micsorat...na, ce sa mai....voie buna pt bemweistii cu "mastodonti" si poate poate o speranta si pentru altii de-a achizitiona o masina de genul asta, dar din pacate masinile voastre nu prea au treaba cu romanica (din cate am inteles).happy.png

Link to comment
Share on other sites

Au treaba, dar indirect...cand mai ajung pe acolo in vacanta :p

 

Oricum din tot ce ai enumerat tu, carburantul e la fel (cel putin la mine...in UAE nu :) ), asigurarea e muuuuult mai scumpa in Germania decat in Romania (din nou, calcul facut pentru mine...cei sub 30 ani parca sunt cam afectati la RCA), taxa aia de tibru e de kko si impozitul nesimtit de mare.

Link to comment
Share on other sites

Au treaba, dar indirect...cand mai ajung pe acolo in vacanta :p

 

Oricum din tot ce ai enumerat tu, carburantul e la fel (cel putin la mine...in UAE nu :) ), asigurarea e muuuuult mai scumpa in Germania decat in Romania (din nou, calcul facut pentru mine...cei sub 30 ani parca sunt cam afectati la RCA), taxa aia de tibru e de kko si impozitul nesimtit de mare.

 

De curiozitate si daca se poate, cat te duce asigurarea la 5-ul tau pe an acolo in Germania?

Legat de taxa si impozit aici suntem fruntasi mai ales cand ai o astfel de motorizare; la un calcul simplu la o astfel de masina taxa de timbru ajunge in jurul cifrei de 5000€ iar impozitul vreo 1800e pe an. Pai scuza-ma dar cu banii astia de nu bag la benzina in ea si ma plimb pana imi vine rau, sau de banii astia imi asigur eventualele intretineri si reparatii pt o buna vreme de timp.

Si nu cred ca in Germania scoti 7000€ asa din prima ca sa poti sa circuli cu o masina de genul asta...

In fine, ideea e ca imi pare bine ca va bucurati de astfel de masini.drinks.gif

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu am facut inca asigurarea, pentru ca astept o hartie de la o firma de RCA din Romania, cu istoricul de acolo. Astfel o sa ma incadreze intr-o clasa mai buna si imi scade considerabil asigurarea.

 

Daca nu ai istoric deloc, te baga la cea mai proasta clasa...si rezulta un scor de vreo 900 euro doar asigurarea obligatorie. Cu 3 ani fara daune cum sper sa obtin eu, scad pe undeva la 500 euro / an, ceea ce e ok. Bine, asta fara casco...cu totul ajunge pe la 1500-1600 euro cred.

 

Daca ajung pe la Milano ne vedem la o cafea si dam si o tura cu masina ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.