Jump to content

318d e90 consum mare


e90bmw

Recommended Posts

la orice masina am avut a crescut consum iarna , parca la benzinare e ceva mai lejera situatia ,nu-mi aduc aminte sa fi sesizat mai mult de 0.5 l , poate se incalzeste mai repede dzeu stie . Fac si multe drumuri destul de scurte .Oricum pt 1 l in plus nu e stres
Link to comment
Share on other sites

Ce ai zis mah????!ohmy.gif

1.Tu stii cumva randamentul unui motor diesel modern, coeficientul de frecare al unui rulment, capacitatea calorica a unui litru de motorina?

2. Detii cumva, sau ai detinut un e90+ 320d?

3.Cum iti permiti ?

 

Motorizarea ta e cea mai banala pe E90. Am mai multi clienti cu E90 320d. Nimeni nu s-a laudat cu un asemenea consum.

Nu are cum sa-ti consume atat de putin, mai ales daca parcurgi drumuri scurte cu opriri dese, asa cum ai zis.

Totusi suntem in 2013.

 

Intrebarile de la punctul 1 nu au nici un sens. E90 e o masina de peste o tona si jumatate. Indiferent cat de mult a avansat tehnologia, un consum de 7% in oras e imposibil. 7% consuma Astra 1.7 cdti.

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am un consum in oras de 7.3 facut la pompa iar computerul de bord imi arata 6.7, am 320 D de 184 de cp . La 318 care l-am avut aveam tot timpul 6.2 sau 6.4 in oras si nu conta ca era iarna sau vara . Deci mi se pare foarte mare consumul care il ai tu . Poate din cauza ca stau in Constanta si nu e chiar asa aglomerat orasul.
Link to comment
Share on other sites

 

Deci dupa tine bujiile incandescente sunt un fel de auxiliary heating?

 

Citeste asta: http://www.boschautoparts.com/BAP_Technical_Resources%2FDiesel%20Parts%2F201232_GlowPlugTechGd08.pdf

 

Daca motorul nu ajunge rapid la temperatura de functionare, problema nu e de la bujii. Problema e de la termostat sau de la termostatul de EGR.

 

Bujiile ajuta doar la pornire. Firul de plus de la releul de bujii vine de la electromotor.

 

Eu vorbesc din propia experienta cu ampermetru pus pe plusul mare care duce la releu de la electromotor

 

Masina inchisa la rece (e90 320d), atunci cand deschizi masina fara sa bagi cheia in contact releul ia 7-8 A

 

Cand bagi cheia in contact (fara sa o pornesti) sare pe la 20 A

 

Cand o pornesti sta pe la 25 A

 

Dupa ce a pornit sta tot pe la 7-8 A si a ajuns pe la 5 A cand a ajuns apa pe la 30 de grade

 

Eu am vorbit de consum, nu de cauza pentru care se incalzeste greu, bujiile sunt facute sa mearga si dupa ce pornesti motorul pentru reducerea noxelor si implicit a consumului.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc din propia experienta cu ampermetru pus pe plusul mare care duce la releu de la electromotor

 

Masina inchisa la rece (e90 320d), atunci cand deschizi masina fara sa bagi cheia in contact releul ia 7-8 A

 

Cand bagi cheia in contact (fara sa o pornesti) sare pe la 20 A

 

Cand o pornesti sta pe la 25 A

 

Dupa ce a pornit sta tot pe la 7-8 A si a ajuns pe la 5 A cand a ajuns apa pe la 30 de grade

 

Eu am vorbit de consum, nu de cauza pentru care se incalzeste greu, bujiile sunt facute sa mearga si dupa ce pornesti motorul pentru reducerea noxelor si implicit a consumului.

Bujiile nu au cum sa ajute foarte mult la incalzirea motorului.

 

Exact ceea ce ai depistat tu exista si la masinile cu cutie automata. Se tureaza un pic mai tare la rece tocmai ca sa micsoreze emisiile de noxe.

 

Insa lucrurile astea nu pot influenta simtitor consumul. Chiar si daca ai toate bujiile incandescente arse, daca termostatul principal si cel de EGR sunt bune si ai si webasto functional, motorul se va incalzi oricum destul de rapid.

Daca nu functioneaza webasto sau ai probleme la termostat, motorul se va incalzi foarte greu, respectiv va functiona rece indiferent daca bujiile incandescente sunt functionale sau nu.

 

Chestia asta pe care ai observat-o cu bujiile e deja banala in ziua de azi. Se fac foarte multe eforturi pentru a micsora emisiile. D-aia si temperatura de functionare a unui motor modern e mai ridicata decat in cazul unui motor clasic.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Motorizarea ta e cea mai banala pe E90. ->Adica un diesel e banal fata de un motor pe benzina, si pe langa asta vezi ca N47 este produs in cel putin 4 variante.

Am mai multi clienti cu E90 320d. ->ok

Nimeni nu s-a laudat cu un asemenea consum. ->Pai e mai cool sa pari soferul iadului...

Nu are cum sa-ti consume atat de putin, mai ales daca parcurgi drumuri scurte cu opriri dese, asa cum ai zis.-> Iti dai seama ca pot face un filmulet si sa pun sub indoiala tot Serice4Premium-ul tau?

Totusi suntem in 2013.->peste 100 de ani de la inventarea motorului diesel.

 

Intrebarile de la punctul 1 nu au nici un sens.-> daca le stiai raspunsul stiai de cat energie e nevoie sa impingi o tona si juma' pusa pe rulmenti.

E90 e o masina de peste o tona si jumatate.->~1525

Indiferent cat de mult a avansat tehnologia, un consum de 7% in oras e imposibil.->Munchen - Tiisoara 4.7 l/100 km

7% consuma Astra 1.7 cdti.-> am avut si iti spun ca se tureaza f misto pana in 5200 si ca are consum de ~4 in afara (astra g 1.7 cdti 80cp).

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am comparat diesel-ul cu benzina. Motorul ala e banal, adica nu trebuie sa am motorizarea aia ca sa stiu cat consuma. Adica nu e vreo raritate. E o masina comuna, banala.

 

Nu ai ce filmulet sa pui. Consumul real e consumul pe macar 500 km. Si eu puteam sa merg cu 535i-ul foarte subturat si sa consume instant sub 10. Insa era irelevant.

 

Suntem in 2013, adica exista internet, informatia circula. Nu are rost sa sustii lucruri imposibile.

 

Tu de la Munchen la Timisoara mergi doar in oras? Consum urban intelegi ce este? 4.7% in regim extraurban este un consum real. In afara orice masina consuma putin.

Poate ca aici este problema. Tu cum ai calculat consumul? Pe ce distanta? Cu clima sau fara?

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Mai Service stiu mai ce inseamna consum urban, cat despre clima, da mai si aia e pornita pe 23-25gr.C (fara fulguletz).

Inteleg ca nu ma crezi si ca nu pot sa fac nimic sa te conving, nu ca as vrea.. dar asa de dragul discutiei si ca sa vedem cine cu cine vorbeste am si eu o intrebare pt tine.

De ce sunt mai fiabile motoarele de Mercedes decat cele de BMW?

Link to comment
Share on other sites

Pai inseamna ca nu e pornita. Cand apesi "fulguletzul" abia atunci e antrenat compresorul de clima. Generand astfel consum un pic mai mare.

 

Alea legendar de fiabile sunt motoare slabe ca putere.

 

Dar nu-mi dau cu parerea mai mult pentru ca eu repar doar BMW. Nu ma pricep la alte marci. Si nici nu fac studii de fiabilitate in timpul liber.

Link to comment
Share on other sites

Mai Service stiu mai ce inseamna consum urban, cat despre clima, da mai si aia e pornita pe 23-25gr.C (fara fulguletz).

Inteleg ca nu ma crezi si ca nu pot sa fac nimic sa te conving, nu ca as vrea.. dar asa de dragul discutiei si ca sa vedem cine cu cine vorbeste am si eu o intrebare pt tine.

De ce sunt mai fiabile motoarele de Mercedes decat cele de BMW?

 

pune si tu o poza de pe bord cu consumul, viteza medie, si pe ce distanta s-a facut.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, consumul nu este ok.

A mea in oras cu drumuri scurte la serviciu si cumparaturi (~4 km) si de 3 ori pe saptamana la casa (~16 km) consuma 7%.

Asa ca daca un e91 320d 177cp consuma 7% in conditiile descrise, un 318d ar trebui sa consume mai putin.

Ce ai zis mah????!ohmy.gif

1.Tu stii cumva randamentul unui motor diesel modern, coeficientul de frecare al unui rulment, capacitatea calorica a unui litru de motorina?

2. Detii cumva, sau ai detinut un e90+ 320d?

3.Cum iti permiti ?

Si eu am acelasi motor diesel modern, cu randament f. bun, si in Bucuresti imi consuma maaaxim 6.3%. Vara ia cam 6 fix! Vezi sa nu ai ceva probleme de-ti consuma asa mult!

:rolleyes:

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu am media cam la 6,2 cu o viteza medie de 43 km/h. deci extern cu intern combinat.

tot la 2,3 zile ies din oras.

chiar o sa resetez azi consumu sa vedem cat stau prin oras zilele astea ce scoate.

sunt convins ca nu o sa fiu incantat.

la vremea de afara, si cu drumuri scurte de 2,3 km, unde motorul nici macar nu se incalzeste, nu vad cum pot sa am sub 8 %.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, consumul nu este ok.

A mea in oras cu drumuri scurte la serviciu si cumparaturi (~4 km) si de 3 ori pe saptamana la casa (~16 km) consuma 7%.

4 km de 5 ori pe saptamana, plus sa zicem de 2-3 ori iesire la cumparaturi, 28-32 km oras.

16 km "la casa" de 3 ori pe saptamana, 48 km, majoritatea extraurban.

E clar ca 7% e un consum combinat, in care mai mult de jumatate din km sunt extraurban.

Tu nu ai inteles ca aici se discuta de consum exclusiv urban, iar ceilalti n-au inteles ca ai pus pe tapet un consum combinat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.