Jump to content

Performante scazute in urma eliminarii clapetelor din admisie sau fals ?


CautRezolvari

Recommended Posts

Salut tuturor !

Dieselarii ar trebui sa stie de existenta si riscurile la care sunt supuse motoarele lor in urma existentei acestor clapete de la admisie.

Cei care deja le-au scos si inlocuit cu acele "doape" au sesizat ceva schimbat in performantele masinii?Sau teoretic ar trebui sa existe schimbari?Daca da in ce fel?

 

:shifty: Asteptam pareri si mai ales sfaturi din propriile experiente.

Link to comment
Share on other sites

Eu le-am eliminat.

Masina se comporta la fel si e risk free.

 

LE: Probabil ca sub 2000rpm (pt ca acestea stau inchise pana in 2000rpm si la relanti) este o diferenta, dar insesizabila, mai ales ca tin motorul peste 2000rpm in general, dar si cand e sub merge perfect.

Edited by Kenbobo
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Diferentele sunt mici, trebuie sa fi destul de atent sa iti dai seama.

 

Ce am observant eu dupa eliminarea lor este: - motorul la relantii nu mai este asa silentios ca inainte.

- cand ii dai kick down scoate putin fum , inainte parca nu scotea, asta daca nu ai DPF, daca ai DPF sigur se infunda mai repede.

- un foarte mic lag la turatii joase.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

La prima afirmatie, corect, dar ar trebui precizat ca oricum e de evitat kickdown-ul cand motorul e subturat, astfel oricum nu afecteaza performantele.

Legat de zgomot, intr-adevar e putin mai zgomotos la relanti si la oprire, dar tot e mai silentios decat motorul de 136cp :) (ca o comparatie).

 

 

Daca vrei sa scapi de tot de lag, e recomandat sa faci o remapare.

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca o sa conduci unul cu clapetele scoase o sa vezi ca nu e mare lucru ;)

 

Poti face un test: scoti furtunasul de vacuum care actioneaza clapetele, il obturezi cu ceva (sa nu pierzi vacuum) si mergi in probe cu masina sa vezi cum e cu ele dezactivate. Daca scoti furtunasul, ele raman deschise, exact ca si cum ai avea dopuri.

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca o sa conduci unul cu clapetele scoase o sa vezi ca nu e mare lucru ;)

 

Poti face un test: scoti furtunasul de vacuum care actioneaza clapetele, il obturezi cu ceva (sa nu pierzi vacuum) si mergi in probe cu masina sa vezi cum e cu ele dezactivate. Daca scoti furtunasul, ele raman deschise, exact ca si cum ai avea dopuri.

 

Multumesc pentru idee,o sa incerc.

Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte curios daca persoana care a dat minus are dovezi sa ma combata, atat pe mine cat si pe Service Premium. Eu am avut clapete, le-am eliminat si am pus dopuri. Vorbesc din experienta, nu din auzite.

 

@CautRezolvari probeaza cum ti-am zis si te hotarasti daca le elimini sau nu.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

am scoase clapetele dar imi lipseste si electrovalva care le actiona...masina are ceva probleme la turatii mari nu mai trage si trebuie sa o repornesc ca sa isi revina . E posibil sa capete eroare pt ca nu mai e mufa conectata sau sa piarda vacuum pe unde este anulat ?

 

Daca nu ai obturat furtunul care intra in electrovalva atunci pierzi vacuum si din acest motiv nu trage.

 

 

ON: Am clapetele scoase din 2010 si remapare un an mai tarziu. Nu am avut nicio problema pana acum si nici nu mai stau cu grija clapetelor.

Link to comment
Share on other sites

De cand am eliminat clapetele am observat o usoara scadere de putere sub 2000rpm ceea ce este destul de deranjant cand mergi bara la bara in aglomeratia din Bucuresti. Eu nu am pus dopuri ci pur si simplu am eliminat paletele, in felul acesta pastrand garniturile originale.
Link to comment
Share on other sites

este obturat dar m-am gandit la posibilitatea sa nu fie bine si sa piarda ...la voi mufa a ramas conectata la electrovalva sau ati dat jos si electrovalva?

 

eu am lasat atat electrovalva sub admisie cu mufa montata cat si actuatorul. Am lasat si furtunele de vacuum, atat cel care intra in electrovalva cat si pe cel care intra in actuator. Am scos doar cele patru clapete si am pus dopuri din aluminiu si am scos si tija aceea care actiona clapetele. Astfel nu am fost nevoit sa obturez nimic si electrovalva si actuatorul merg in continuare, dar in gol.

Edited by ToShiRo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.