Jump to content

Zgomot diferential "Clonc"


Recommended Posts

Simptome:

"Cloncanit" care apare la plecarea de pe loc, daca masina a fost in marsarier sau intervine o schimbare de sarcina. Sunt convins ca e localizat intre cardan si diferential.

Am facut un mic video:

http://www.youtube.com/watch?v=q0Zo7EejSYc

Cautand ceva asemenator pe forumuri straine, se pare ca exista un leac pe care nu l-am incercat inca: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=175885

 

Dupa cautarile pe net, am descoperit ca fenomenul nu e limitat la e46 si vad ca in alte cazuri s-a lasat cu schimbare de diferential, iar mie nu imi plac exagerarile... :fear:

Diferentialul nu are scurgeri de ulei sau alte zgomote in mers.

Daca mai sunt colegi de forum ce au trecut prin experiente asemanatoare, le multumesc de pe acum pentru contributie! :thumbsup:

Edited by fao
Link to comment
Share on other sites

Din diferential se aude, sau mai exact la imbinarea cu cardanul.

O rezolvare posibila am gasit-o aici, si e pe baza de lipici: http://www.e90post.c...ad.php?t=175885

Saptamana viitoare ma ocup (sper) si va spun rezultatul.

 

Sa vad daca am inteles bine: exista joc intre canelurile mama/tata cardan-diferential si solutia gasita e sa le "umple" cu Loctite, dupa care sa puna cardanul la loc si sa nu-l miste 24h ? Cum il mai dai jos pe viitor, in caz de ceva ?

Sunt curios cum iti iese tie, tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

Sa vad daca am inteles bine: exista joc intre canelurile mama/tata cardan-diferential si solutia gasita e sa le "umple" cu Loctite, dupa care sa puna cardanul la loc si sa nu-l miste 24h ? Cum il mai dai jos pe viitor, in caz de ceva ?

Sunt curios cum iti iese tie, tine-ne la curent.

Jackpot, Bogdan!

Astazi m-am bagat sub masina sa verific: am blocat cardanul si am reusit sa confirm ca zgomotul vine de la flansa cardan-diferential. Acum nu ramane decat sa aplic solutia cu Loctite 270, dupa cum am gasit si intr-un buletin pe TIS (la sectiunea noises).[/u][/url]

TIS se refera la acelasi simptom pt masinile cu motoare M47 320d, transmisie manuala. In cazul acela zgomotul vine de la o legatura a cardanului, dar in principiu e vorba de acelasi fenomen.

 

Acum pentru reparatii viitoare, BMW se asteapta ca nu o sa ma desfaci jucaria deloc sau poate foarte greu. Loctite 270 are nevoie de 33Nm de forta ca sa se rupa dupa ce s-a uscat. De asemenea timpul de uscare pe otel e de 10 minute, nu neaparat de o zi;) Parerea mea e ca ar trebui sa iasa cu o presa extractoare.

 

Ca masura de precautie, cred ca poate fi schimbat semeringul de la diferential, care va fi "ingropat" cu ocazia asta

Cu teoria am rezolvat-o:) mai ramane sa trecem la treaba.

Link to comment
Share on other sites

fao, ai mai facut ceva ? :)

nu inca. sper spre sfarsitul saptamanii, desi e greu de crezut ca voi avea timp. Pana atunci, dam inainte cu cloncaneala :)

mai am de pus si o banda izolatoare la o piesa de centrare a cardanului (impotriva unui alt zgomot din zona aia :turned: ) si astept sa am toate piesele inainte sa ma "murdaresc" pe maini.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.