Jump to content

E90 320dA - Frozen Blue


sm3agol

Recommended Posts

Ma pregatesc pentru "revizie" saptamana asta....

http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/12/55f97d0cba1d7443872e66386be50a44.jpg

 

Discuri zimmerman sport fata + placute ATE Ceramic

Placute spate ATE

Kit distributie N47 complet :))

Ulei Motul 5w30 (am auzit lucruri bune despre el si am zis sa il incerc, pana acum am folosit Castrol Edge FST 0w30) + filtru OE (am folosit numai MANN pana acum :)) )

Schimb lichid de frane

Schimb antigel

 

Saptamana urmatoare planuiesc sa schimb si furtunasele cu unele cu insertie metalica + intercooler marit si traseu de aluminiu

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dupa o pauza destul de lunga vin si mai arunc cateva poze (din pacate vremea e cam urata...)

http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/26/91a25975c5b79410cb61c498a02f6c3d.jpg

http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/27/5de2e80a171c2037be7e7b79b6fa8e85.jpg

Masina a primit intercooler Mishimoto G-line si traseu de inox pe admisie, kit admisie sport K&N(sunetul e foooarte mishto, o sa urc un filmulet) si bara fata de pachet M si in faruri am pus tot RGB-uri dar F30 look...

Folosesc de 10mii km si ulei 2T in amestec la motorina, nu pot sa zic ca am observat imbunatatiri... Ca ulei folosesc Motul 300v 5w30, stiu ca este mai bun in sensul ca protejeaza mai bine motorul - schimburile oricum le-am facut numai la 9-10mii...

Am reusit sa fac si auto trunk open cu ceva inventii (amortizoare de e39-540nm parca, modificate filetele la strung si 2 arculete - cele de ambreiaj sunt ok) - video mai jos

http://youtu.be/XOLW7w-mYQw

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by sm3agol
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Se simte si la putere dupa ce ai schimbat intercooler-ul si ai facut traseu de inox pe admisie + kit admisie sport K&N?

 

Soft ai pe masina?

 

La o evacuare nu te gandesti? Parerea mea sa faci un drum la Bucuresti, am vazut un 320d facut de baietii de la Top Gear si se auzea demential.

Link to comment
Share on other sites

@Daniel86 - Multumesc! O sa fac o proba la sfarsit de saptamana si cu niste amortizoare noi de E90lci sa vad daca se deschide - am folosit pe cele de E39 ca au putere mai mare 500N>330N - problema e ca nu se potriveau la filet (difereau capetele fata de cele de E90 si era filet mai mare, deci am strunjit 2 fitele noi astfel incat sa mearga capetele de la amortizoarele vechi)

 

@chk - Admisia sport nu cred ca influenteaza cu nimic puterea - dar imi place foarte mult sunetul / Cu intercoolerul as putea spune ca am castigat ceva la acceleratie, dar fara dyno...vorbesc prostii - dar cu siguranta vorbeau prostii mai mari cei care imi ziceau ca o sa am LAG imens daca pun intercooler de 3-4 ori mai mare ... din contra parca raspunde mai bine.

Am soft facut la George de pe forum, dar urmeaza sa il schimb cu altul la POWERTECH Buzau cu DPF si EGR off si cu ocazia asta vad si un dyno

Nu ma incanta asa mult o evacuare pentru ca am vazut ca la masinile cu teava goala (fara dpf si catalizator) se aude foarte accentuat suieratul ala de turbo si nu prea imi place... pe de alta parte am vazut pe youtube un E90 cu finala de 1000 euro care se aude ca un V8 :frantics:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa..cum se comporta folia de pe capota/bara la loviturile de piatra?

 

Multumesc! Nu o sa vezi nici-o ciupitura de la pietricele pe capota / bara (pe bara veche aveam niste ciupituri la senzorii de parcare, dar asta de la aparatu de spalat cu presiune de la spalatorie si faptul ca nu era intinsa bine in acea zona) - in schimb vezi destule pe parbriz...a fost si el schimbat dupa ce m-am trezit cu el spart de la un tir (merg f mult pe drumuri cu o banda pe sens)

Link to comment
Share on other sites

Eram curios daca ai observat vreo schimbare in temperatura uleiului cu noul intercooler...

 

Recunosc ca nu am urmarit deloc acest parametru pana acum...

Poate daca imi spune cineva cu N47 E90 184cp temperatura lui si comparam.

 

Sau te referi la temperatura aerului in admisie?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Foarte frumoasa masina, dar eu as renunta la filtrul K&N, Castigul la diesel e egal cu 0 si mai mult rau ii faci turbinei pt ca nu filtreaza aerul asa de bine.

 

PS: Legat de evacuare, daca o faci cu cap nu se va auzi fluieratul de la turbo si nici nu o sa vuiasca la schimbarea treptelor de viteza.

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, dar eu as renunta la filtrul K&N, Castigul la diesel e egal cu 0 si mai mult rau ii faci turbinei pt ca nu filtreaza aerul asa de bine.

 

PS: Legat de evacuare, daca o faci cu cap nu se va auzi fluieratul de la turbo si nici nu o sa vuiasca la schimbarea treptelor de viteza.

 

Stiu ca nu exista nici un fel de castig cu filtru k&n (poate chiar pierdere ca trage aer cald de langa motor pana ii fac dintr-un aluminiu special de temperatura o mica "incinta"), dar imi place foarte mult sunetul ... si daca se strica turbo oricum planuiesc un miez mai agresiv sa incarce mai repede.

Poti dezvolta putin te rog, partea cu evacuarea - sunt direct interesat sa stiu daca renunt si la catalizator etc...

 

 

@John92

Da, sunt in Buzau de luni pana vineri, iti las un nr de telefon pe privat, poate ne intalnim mai multi - mai sunt persoane din BZ pe forum.

Lumina ambientala de pe usi e un retrofit foarte usor si ieftin. Din pacate la 1 an de la montaj au aparut mici intreruperi luminoase pe benzile de la usile fata (urmeaza sa le schimb, costuri aproximativ 60lei :rolleyes: )

Link to comment
Share on other sites

dap se pare ca ai dreptate am cautat acum si pe net :(( si eu care credeam ca scap fara :)

 

Oricum m-ai terminat cu ledu de interior si auto trunk !!! desi doar arculetele nu merg puse pe amortizoarele din fabrica de lci !? nu au destula putere oare sa il impinga !? ca mie cand deschid din cheie mi-l salta putin ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am facut cateva poze "de toamna" ...

 

http://s2.postimg.org/dryf190ph/12182502_1231352586891721_9215672957463770679_o.jpg

 

http://s2.postimg.org/9wv0yohjp/12184069_1231352590225054_8033884773384062542_o.jpg

 

Intre timp am facut si DPF OFF + soft nou la baietii de la PowerTech Buzau despre care am numai cuvinte de lauda...masina merge muuuult mai bine.... mai jos este graficul dyno.

Ma abtin de la comentarii despre softul anterior (facut de George de pe forum), o sa o consider teapa mea si nu il recomand celor care planuiau sa faca modificari la el in viitor.

Pe softul anterior masina avea 207cp si 450nm masurati pe acelasi dyno, problema vine din faptul ca era practic un "power box" deoarece puterea se obtinea cu o presiune f mare in turbina si timpi de injectie mai mari ... nu sunt un cunascator in domeniu, dar mi s-a explicat ca acela nu se numeste chip tunning si ca riscam sa stric destule pe la masina. In prezent cu o presiune mai mica in turbina si motorina mai putina, culmea se obtine o putere mai mare...

 

http://s1.postimg.org/s85tvd2d7/12196237_1082489675109195_1219184032703141323_n.jpg

Edited by sm3agol
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ma mir ca inca apeleaza lumea la el, am incercat sa `sensibilizez` publicul de pe topicul lui dar n-am reusit. Omu nu face softuri personalizate cum se lauda, ci doar copy-paste. mie mi-a `personalizat` softul intr-o duminica dupa-amiaza in mai putin de jumatate de ora... cand nu stii,te pacalesti
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.