Jump to content

Reparatie electromotor M54


Recommended Posts

Aveti idee daca electromotorul la M54B2.2 se poate da jos pe sub masina sau trebuie data admisia jos si scos prin compartimentul motorului? E problema mare si cu identificare pieselor pentru el, deoarece nu am reusit nici eu si nici mecanicul sa vedem vreun cod sau macar marca. Tind sa cred ca ar fi un Bosch. V-ati mai intalnit cu situatia asta? Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Mecanicul mi-a zis ca cel mai probabil se da jos pe sub masina, dar pe net am vazut ca baietii au dat admisia jos. Va intreb pe voi pe unde ar fi mai rapid si mai OK? La vechiul 320D, l-au dat jos pe dedesubt, amplasarea lui fiind alta. :thumbsup: Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

procedura standard BMW e sa il dai jos pe sub masina; in schimb, poti da si admisia jos, e cam la fel de munca

 

daca vrei cu ocazia asta sa cureti pe acolo, da admisia jos, eu unul asa am facut; mi se parea chinuiala mare procedura din manualul de reparatie.

Link to comment
Share on other sites

L.E: Util in cazul alternatoarelor, inutil aici.

 

Intotdeauna in cazul alternatoarelor trebuie sa le demontezi pentru a avea acces la coduri. Producatorii de piese de alternatoare nu lucreaza dupa codul original al alternatorului care apare pe realoem.

Nu vad ce e asa greu in a da jos admisia. Nu dai jos galeria de admisie ci doar carcasa filtrului de aer si tubulatura aferenta.

Scoti vascocuplajul si carcasa acestuia. Mai ai de slabit rezervorul de la servo pe care il tragi intr-o parte. De aici e simplu. In sus iese cel mai usor.

 

 

Lucrare de 20 de minute maxim.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri!!! :drinks:

 

Intotdeauna in cazul alternatoarelor trebuie sa le demontezi pentru a avea acces la coduri. Producatorii de piese de alternatoare nu lucreaza dupa codul original al alternatorului care apare pe realoem.

Nu vad ce e asa greu in a da jos admisia. Nu dai jos galeria de admisie ci doar carcasa filtrului de aer si tubulatura aferenta.

Scoti vascocuplajul si carcasa acestuia. Mai ai de slabit rezervorul de la servo pe care il tragi intr-o parte. De aici e simplu. In sus iese cel mai usor.

 

Pe de alta parte, interesant demersul de a te documenta despre demontarea unei piese desi te-ai dus la un mecanic.

 

Lucrare de 20 de minute maxim.

Ar fi perfect asa. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Stai putin, probabil e prea dimineata. :laugh:

 

In cazul electromotorului situatia se schimba. Am citit alternator in loc de electromotor.

 

Iese pe jos si fara a da jos galeria de admisie. Te chinui putin, dar iese.

 

Varianta mai simpla dar mai laborioasa este sa dai jos galeria de admisie.

 

O idee buna ar fi sa iei si garniturile de la galeria de admisie daca tot o dai jos. Scutesti niste bani pe viitor.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Stai putin, probabil e prea dimineata. :laugh:

 

In cazul electromotorului situatia se schimba. Am citit alternator in loc de electromotor.

 

Iese pe jos cel mai simplu si fara a da jos galeria de admisie. Te chinui putin, dar iese.

 

Varianta mai simpla dar mai laborioasa este sa dai jos galeria de admisie.

 

:drinks: Ma miram sa scap asa usor. Oricum intotdeauna duc masina la cineva avizat si capabil, eu la surubarit sunt la pamant. :alien:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

urcat pe elevator ceva prelungitoare bune si iese .

cum zice aici:

On my car (m52tu engine, almost same configuration as m54), the starter is bolted to the transmission bell housing with two medium-size external torx bolts. You really have to get under the car to get to these with about two feet worth of extensions, but they're not the hard part... only takes a minute to get them out if you can reach them. The bitch is, there's a dowel pin in there that's right in the center, between those two bolts, that you cannot see. It rusts and freezes the starter to the bell housing, so if you plan to do this, you'll want to get some PB Blaster in/along the facing between the starter and bell housing a couple days in advance. Endless stories on BMW e39/e46 forums about removing the bolts and still being unable to get the damned starter to release .... If that's the situation, you can pry & wiggle the starter away (carefully) from the housing with a flat-tip screwdriver until the frozen rust lets go. Do this in small incremental steps and you won't damage anything. (Put some anti-seize on that dowel pin before bolting the new starter on....)

 

If your car gives you enough hand-room with the air intake etc. out of the way, you might be able to disconnect the electrical cabling on the front side of the starter housing from above. Get these things done and you should be able to pull the starter out but it will probably be easier finagling down/out from under the car.

Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.