Jump to content

fierbe apa !


Petre.

Recommended Posts

da ma a mers cu apa de la robinet 2 secole si acum te miri ca incinge, pai daca e infundat blocul motor, chiulasa si restul cine este de vina?

 

degeaba pui un radiator bun daca instalatia e plina de rugina si piatra se infunda instant si ala

 

te mai intreb odata, furtunul de sus de la radiator este fierbinte? 80-90 grade? daca da radiatorul cum este? fierbinte cald rece, jumate jumate ?

Da ii fierbinte furtunul cel cu aerisitorul iar radiatorul doar o parte din el ,am schimbat acum 3 saptamani si garnitura de _chiuloasa_ si nu era depunere in canalele de la _chiuloasa_ .si fara antigel merg doar de cand a dat caldura ca pana acuma am avut .masina am cumparato in 2012 iar in cea toamna am cumparat si antigel si termostat deci pana acuma cateva luni a avut antigel in ea nu am mers cu apa de robinet si nici cacaturi nu am bagat in ea....

Edited by Petre.
Link to comment
Share on other sites

scoate furtunul de retur dintre radiator si motor vezi cum se prezinta are depuneri pe el, e infundat. In momentul cand il scoti lasa busonul de la vas desfacut ar trebui ca apa ce o ai acum in radiator sa curga imediat afara. Daca se goleste incet si treptat inseamna ca undeva este infundat
Link to comment
Share on other sites

o parte din el adica partea de sus, partea de jos unde se afla senzorul la termocupla este rece, deci este infundat nu?

partea de sus se incalzeste doar .Daca o tin turata se incalzeste tot radiatorul asa era si la radiatorul vechi ....infundat nu are cum sa mai fie pt ca azi am bagat o solutie si am curatat tot sistemul....sa nu fie pompa de apa ,dar ii schimbata de o luna doar .

Link to comment
Share on other sites

daca apa clocoteste sus si radiatorul este rece e clar flowers.png

 

plus ca ai zis ca nu-ti porneste ventilatia deci la senzor este lichidul rece total sau este stricat

 

dar ce fel de mecanici aveti frate in petrosaniul ala? nu stiu sa aeriseasca o instalatie la masina? stai sa aduni informatii de pe forum?

 

poti sa bagi cate solutii vrei, ori il desfaci si cureti celulele cu sarma de pamant ori pui nou

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

scoate furtunul de retur dintre radiator si motor vezi cum se prezinta are depuneri pe el, e infundat. In momentul cand il scoti lasa busonul de la vas desfacut ar trebui ca apa ce o ai acum in radiator sa curga imediat afara. Daca se goleste incet si treptat inseamna ca undeva este infundat

Inainte sa pun radiatorul ieri am bagat un furtun cu apa in radiator sa vad daca ii infundat si nu era dupa ce am montat radiatorul pe masina am vazut ca nu ii se incalzeste deloc doar vasul de expansiune lam demontat din nou si am incercat sa vad daca vasul ii infundat si nu era iar radiatoru lam incarcat din nou sa vad daca sa infundat cat timp a fost pe masina dar totusi era ok , imi pare rau ca va frec de cap pe toti dar nu stiu ca sa ii mai fac .....

 

daca apa clocoteste sus si radiatorul este rece e clar flowers.png

 

plus ca ai zis ca nu-ti porneste ventilatia deci la senzor este lichidul rece total sau este stricat

 

dar ce fel de mecanici aveti frate in petrosaniul ala? nu stiu sa aeriseasca o instalatie la masina? stai sa aduni informatii de pe forum?

 

poti sa bagi cate solutii vrei, ori il desfaci si cureti celulele cu sarma de pamant ori pui nou

BMW asta ii a 6 masina personala care o am de cand am permisul plus inca cateva din familie ,daca tu crezi ca dupa atatea masini avute nu stiu sa aerisesc un cacat de bmw te inseli amarnic iar de mecanici te pot asigura ca in vagauna unde stai tu nu ai sa gasesti ce mecanic am eu aici ......fara suparare ....pentru ce crezi ca ii forumul sa stai la barfa sau pt informati?

Edited by Petre.
Link to comment
Share on other sites

Am observat azi cand am dat de pe cald pe rece tot cald imi baga in masina ,de la ce poate fi?

Robinetul care se afla deasupra lonjeronului pe partea soferului nu mai inchide,monteaza un termostat complet si functional sint multe masini care fara termostat fierb ca draci cu toate ca tu ai mers fara termostat si nu ai avut probleme masina este gindita cu termostat,verifica pompa de apa poate s-a rupt ceva la pala din spate care antreneaza apa.

Link to comment
Share on other sites

poate tu stai intr-o vagauna, deja incepe sa ma plictiseasca tipul asta de oameni nesimtiti si fara respect

 

si incearca sa vorbesti frumos

pai tu ai inceput dragule nu eu citeste ce ai scris mai sus daca uiti ce scrii!!!si mai spui ca alti sunt nesimtiti ,probabil ca asa is ca mno am cautat informatii pe forum.

Edited by Petre.
Link to comment
Share on other sites

Petrica,du-te frate intr`un oras mai mare unde ai mult mai multe sanse sa dai peste un service mai bun. Ai optiuni,Targu Jiu,Deva,Timisoara chiar care ar fi mai ok. Parerea mea ca o sa stai tu mult si bine asa si nu o sa rezolvi nimic si risti sa schimbi chiulasa la jumatate de an sau sa ai "bafta" de a fisura blocul motor ca apoi,adios bani si tot ce ai bagat pana acum.
Link to comment
Share on other sites

Petre, vezi ca apa nu are aceeasi vascozitate sau densitate ca si antigelul. Pe unde antigelul trece, apa "stai pe loc" precum macaroanele din bancul ala, stii tu.

Probabil Boaska are dreptate; iar mecanicii sunt oameni si ei, pot gresi si persista in greseala. Eu de exemplu de 3 ani umblu cu masina instabila in curbe si pe denivelari, am schimbat bucse, bielete, bascule, telescoape, arcuri (o gramada de bani) pentru ca nu imi place mie tinuta masinii, iar mecanicii imi spun invariabil ca "nu are nimic masina."

Eu in locul tau as pune din nou antigel, sa vad daca se comporta la fel, sau m-as duce la alt service, fara legatura cu cele la care ai fost pana acum.

Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Petre, vezi ca apa nu are aceeasi vascozitate sau densitate ca si antigelul. Pe unde antigelul trece, apa "stai pe loc" precum macaroanele din bancul ala, stii tu.

Probabil Boaska are dreptate; iar mecanicii sunt oameni si ei, pot gresi si persista in greseala. Eu de exemplu de 3 ani umblu cu masina instabila in curbe si pe denivelari, am schimbat bucse, bielete, bascule, telescoape, arcuri (o gramada de bani) pentru ca nu imi place mie tinuta masinii, iar mecanicii imi spun invariabil ca "nu are nimic masina."

Eu in locul tau as pune din nou antigel, sa vad daca se comporta la fel, sau m-as duce la alt service, fara legatura cu cele la care ai fost pana acum.

Bafta!

Da,subscriu,apa nu conduce caldura ca si antigelul.....oricum,nu e dacie sa ii bagi apa...

 

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DE CE scoti ANTIGELUL vara?

o pompa de apa emulta mai scumpa decat un schimb la 2 (doi) ani de antigel..

 

Petre, vezi ca apa nu are aceeasi vascozitate sau densitate ca si antigelul. Pe unde antigelul trece, apa "stai pe loc" precum macaroanele din bancul ala, stii tu.

Probabil Boaska are dreptate; iar mecanicii sunt oameni si ei, pot gresi si persista in greseala. Eu de exemplu de 3 ani umblu cu masina instabila in curbe si pe denivelari, am schimbat bucse, bielete, bascule, telescoape, arcuri (o gramada de bani) pentru ca nu imi place mie tinuta masinii, iar mecanicii imi spun invariabil ca "nu are nimic masina."

Eu in locul tau as pune din nou antigel, sa vad daca se comporta la fel, sau m-as duce la alt service, fara legatura cu cele la care ai fost pana acum.

Bafta!

unii vorbesc ca anumitor "mecanici" nu merita sa le dai voie sa schimbe nici macar scrumul scrumierei... ;)

 

Am observat azi cand am dat de pe cald pe rece tot cald imi baga in masina ,de la ce poate fi?

 

 

 

..hmmm, un robinet, ceva, nu??

recele vine din ambient(afara, vant), caldul din radiatorul (de sub bord) care are (si nu trebuie scos! ;) ) un robinet... pe "intrarea" lui.

si toate astea is impinse de ventilatorul, tot de sub bord.

Link to comment
Share on other sites

partea de sus se incalzeste doar .Daca o tin turata se incalzeste tot radiatorul asa era si la radiatorul vechi ....infundat nu are cum sa mai fie pt ca azi am bagat o solutie si am curatat tot sistemul....sa nu fie pompa de apa ,dar ii schimbata de o luna doar .

tocmai asta e...! DACA se incalzeste DOAR daca o tii TURATA inseamna ca radiatorul NU produce caldura constanta (impinsa de pompa de apa) si este totusi infundat sau chiar blocul motor (ca chiulasa e schimbata..) iar caldura (pe partea de sus) care vine doar turata e din cauza ca e produsa din alta parte, deja calda, a motorului; propulsata cat se poate (doar) de pompa de apa.

Link to comment
Share on other sites

tocmai asta e...! DACA se incalzeste DOAR daca o tii TURATA inseamna ca radiatorul NU produce caldura constanta (impinsa de pompa de apa) si este totusi infundat sau chiar blocul motor (ca chiulasa e schimbata..) iar caldura (pe partea de sus) care vine doar turata e din cauza ca e produsa din alta parte, deja calda, a motorului; propulsata cat se poate (doar) de pompa de apa.

Am descoperit astazi 2 gauri de marimea unui ac de gamalie chiar mai mici in vasul de expansiune ,maine imi vine vasul si il schimb sper sa fie el de vina pentru ca prindea aer pe acolo....gaurile nu le`am obs decat cand sa incins morotul si a facut presiune mare si atunci abia se vedea cum tasnea apa iar imediat ce a scazut presiunea nu se mai vedea nimic nici macar ud pt ca se usca repede de la temperatura mare.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat azi si vasul de expansiune dar degeaba,am mai fost la 2 mecanici si su spus 2 lucruri in comun :_chiulasa_ fisurata pe interior cumva de nu se vede cu ochiul liber sau distributia nu ii la punct.....
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat azi si vasul de expansiune dar degeaba,am mai fost la 2 mecanici si su spus 2 lucruri in comun :_chiulasa_ fisurata pe interior cumva de nu se vede cu ochiul liber sau distributia nu ii la punct.....

 

Eu am avut o data problema cu distributia nepusa la punct de un mecanic (adica pusa din ochi, f bine de altfel..) si motorul nu se incingea, adica apa nu fierbea... In schimb la acel Audi cand am vrut sa schimb filtru de motorina dupa toate regulile cartii.. NU a mai pornit nici tractata (nu exagerez).... Dupa ce s-a verificat totul de 3 mecanici, toata alimentarea... eu insumi avand sculele de pus la punct .. (si nevrand sa le dau mecanicului, si neaducandu-mi nici aminte unde le aveam.. ;) ) dupa ce am pus sculele pe ea, a pornit la sfert.

Asta e istoria.

Nu cred ca au auzit multi de treaba ca asta ;)

 

Eu nu mai am idei. Altii daca vor si pot..

Sa ne zici pana la urma daca o rezolvi, ce ai gasit ...

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema in sfarsit merge ,se pare ca era de vina vasul de expansiune ca avea 2 gaurele cat varful unui ac de gamalie si termostatul ca prindea aer pe la el la imbinarea cu _chiulasa_,multumesc la toti pentru sfaturi si sugestii!!!!
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema in sfarsit merge ,se pare ca era de vina vasul de expansiune ca avea 2 gaurele cat varful unui ac de gamalie si termostatul ca prindea aer pe la el la imbinarea cu _chiulasa_,multumesc la toti pentru sfaturi si sugestii!!!!

 

Eu ti-am zis ca tot la vas ajungi :)) ala e tare pacatos la e46....bine ca ai rez problema !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.