Jump to content

530d F07 GT


Acero99

Recommended Posts

@ mmneg :

 

APC-ul este oke 1:50

 

2BM = 2 bucket method

 

 

Prosoape de microfibra x 2 ( alea din comert sunt foarte slabe )

 

http://www.pro-detailing.ro/vicont-arctic-1300-prosop-uscare-auto-p-1619.html?keyword=prosop

 

Argila ( claybar ) :

 

http://www.pro-detailing.ro/bilt-hamber-autoclay-soft-argila-fina-decontaminare-p-1454.html?keyword=argila

 

Clay lube - FOARTE IMPORTANT - :

 

http://www.pro-detailing.ro/vicont-qd-lube-system-detailing-rapid-p-1432.html?keyword=lube

 

Cum sa le folosesti ( nu aplici presiune , lasi argila sa alunece pe lube ) :

 

 

Paint Cleaner si aplicator de microfibra + microfibre de buffing ( se aplica cu miscari circulare pe maxim 2-3 elemente in paralel , cu ceva presiune , aplici circular si dupa ce ai aplicat pe tot elementul termini in linii drepte sa fie toata suprafata acoperita , lasi 4-5 min sa se usuce si ii faci buffing cu microfibre de buffing :

 

http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-lime-prime-prewax-cleanser-solutie-curatare-vopsea-p-1435.html?keyword=dodo

 

http://www.pro-detailing.ro/smartwax-aplicator-microfibra-p-88.html?keyword=aplicator

 

http://www.pro-detailing.ro/smartwax-smart-ultrafine-laveta-microfibra-3-buc-p-95.html?filter_name=microfibra

 

De inceput iti recomand dupa paint cleaner sa dai cu sealant , mai usor de aplicat si mai rezistent decat ceara ( se aplica exact ca paint cleanerul )

 

http://www.pro-detailing.ro/chemical-guys-jetseal-109-protectie-vopsea-p-142.html?keyword=seal

 

Farurile daca sunt matuite - wetsanding 1500-2000-2500-3000 grit + polish compound / mediu / finish + 2 straturi de Jetseal periodic ( daca nu sunt foarte rau matuite posibil sa iasa acceptabil doar din polish , dar in 90% din cazuri este nevoie de wetsanding )

Edited by Acero99
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Pentru inceput o sa exersez spalarea. Banuiesc ca o decontaminare corecta ia o zi intreaga (mai ales primele dati) si trebuie sa parcurgi toate etapele ca altfel o iei de la zero.

 

Razvan, sunt de acord cu tine, cand nu esti de meserie este mult mai bine si ieftin sa apelezi la cineva care se pricepe. Avand in vedere complexitatea decontaminarii si lipsa timpului o sa ma limitez in prima faza la spalare cu speranta unor rezultatesatisfacatoare pe moment pana cand voi reveni in bucuresti.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

decontaminarea dureaza maxim o ora jumate , paint cleanerul si sealantul depind de conditia fizica , o sa obosesti relativ repede la paint cleaner pentru ca trebuie sa aplici presiune constanta si la aplicare dar mai ales la stergere ( buffing ) , sealantul doar la buffing dar e relativ oke nu e asa grav ca la ceara solida de exemplu , ceara solida daca o lasi 2-3 min peste timpul recomandat se face ciment pe lac , ti se inmoaie picioarele pana o cureti mai ales daca aplici pe prea multe elemente in paralel Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

asa de vara ...

 

http://s26.postimg.org/hanpdq4wp/DSC_0668_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/phfp5auzd/DSC_0676_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/pvh14wf2x/P1000434_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/tf80rto49/P1000456_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/pk4mp94yh/P1000458_Medium.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Destul de scump si nici nu stiu unde intra.

La F30, portbagajul este destul de mic.

Daca mai bag si kitul, cred ca mai intra doar laptop-ul si o plasa.

Insa parca as vrea sa scap de RFT, sunt destul de dure si nu sunt facute pentru drumurile din RO.

Dar ma opreste spatiul...

Link to comment
Share on other sites

sa fie intr-un ceas bun , nu am facut o pana de cand am masina , am un kit pana dedicat in caz de urgente , compresor si butelca cu lichid , ala il iau doar la drum lung . Am la indemana si un spray care umfla pana la 18 inch si aia e . Eu nu m-as complica cu roata .
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

doar roata in sine e 780 ron , restul pana la 1670 ron ( asta e oferta primita ) sunt husa / cric / coarba / manusi / cheie pentru cric , avand in vedere ca nu am loc dedicat nu pot sa cumpar decat roata ca se vede urat in portbagaj

 

am optat pentru varianta asta pentru ca nu am de gand sa pun gume RFT ( am cumparat masina cu 8 gume noi - 4 de vara 4 de iarna nonRFT )

Link to comment
Share on other sites

Si le vrei neaparat noi? Ma gandesc ca roata cricul si coarba le poti gasi sh mult mai ieftin...si eventual iei doar husa noua sa fie curata si frumoasa.

 

Din experienta iti spun ca e frustrant rau sa mergi mereu cu roata in portbagaj. Eu acum cred ca mai degraba as merge la risc...cu bani pusi deoparte pt o platforma sau ceva daca e cazul vreodata.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

azi din pura plictiseala am fost sa vad jantele astea

 

http://olx.ro/oferta/vand-jante-hartge-21-bmw-IDTJKw.html#912272ddb6

 

la un baiat prin zona Apusului , erau frumos stocate intr-un garaj in pungi , pretul initial credeam ca este pe bucata sau ceva de genul ( avand in vedere ca un set pe 21 este 4300 de euro ) , dar pretul este pentru set , necesita vopsire toate 4 sunt julite si zgariate probabil este nevoie si de roluire , sunt originale , au codurile Hartge , el le-a avut pe un M6 insa ele sunt de X3 E83 - 9.5j ET40 fata ( 255/30/21 ) + 10.5j ET40 spate ( 295/25/21 ) , am stat putin pe ganduri dar am zis pas avand in vedere ca dimensiunile anvelopelor sunt total gresite pentru un GT ( eu am nevoie 245/35/21 + 275/30/21 set care costa 6500 ron noi ) + revopsire + nevoia de distantire de 15mm pe fata

Link to comment
Share on other sites

la o masina de genul asta cu EDC + perne de aer pe spate cum se poate lasa putin mai jos ? arcuri pe fata + lasata din soft pe spate ? ma gandesc ca nu exista arcuri si pe spate

 

ceva recomandari ?

Aici detaliaza cineva ca a coborat suspensia dar pe un E61 cu perne de aer.

Link to comment
Share on other sites

doar asa merge, arcuri pe fata si pe spate fie poti monta alte tije care practic vor pacali sistemul, asta daca vreo sa o lasi chiar jos de tot, fie din INPA o poti lasa. M-am jucat la mine si se poate face. Cu arcuri insa nu m-as complica, e prea mult dupa parerea mea si vei pierde din confort.

 

In functie de jante distanta pe spate e diferita si teoretic trebuie mereu re-calibrata in functie de roti daca le schimbi.

 

La Phaeton cumparasem tijele pentru ca mai jos de 40mm, daca retin bine, nu o puteam cobori, dar aia are si pe fata tot perne de aer.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.