Jump to content

racitor de gaze?


Recommended Posts

salut.La un e46 320d nfl imi dispare lichidul de racire si nu imi dau seama pe unde. Sub masina nu picura nici macar un strop. Am citit aici pe forum ca daca ar fi garnitura de _chiulasa_ daca deschizi capacu la vasul de expansiune si pornesti motorul ar trebuii sa iasa bule de aer, la mine nu vine nicio bula :). Nu am pelicula de ulei in apa, nici spuma de aia cafenie.Racitorul de gaze se poate verifica cumva daca este fisurat sau are vreo gaura in el?(el al cam fi principalul suspect) masina imi scoate aburi cam 5 minute daca o las mai mult de 3-4 zile nepornita.

PS:Masina porneste foarte repede si trage bine.

Link to comment
Share on other sites

Salut jorjcristian ,am inlocuit eu acest racitor,din pacate la mine a fost turbina aveam ulei in el si nu apa cum a zis mecanicu, se verifica foarte usor,se desface conducta care duce la egr(aia prinsa in capul racitorului) cu 2 suruburi imbus si in cealalta parte are clema. dupa ce inlaturi tubulatura din capul lui se poate vedea umezeala in el daca e spart.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut.La un e46 320d nfl imi dispare lichidul de racire si nu imi dau seama pe unde. Sub masina nu picura nici macar un strop. Am citit aici pe forum ca daca ar fi garnitura de _chiulasa_ daca deschizi capacu la vasul de expansiune si pornesti motorul ar trebuii sa iasa bule de aer, la mine nu vine nicio bula :). Nu am pelicula de ulei in apa, nici spuma de aia cafenie.Racitorul de gaze se poate verifica cumva daca este fisurat sau are vreo gaura in el?(el al cam fi principalul suspect) masina imi scoate aburi cam 5 minute daca o las mai mult de 3-4 zile nepornita.

PS:Masina porneste foarte repede si trage bine.

SAlut!Racitorul de gaze se verifica relativ greu,nu prea ai cum,dar poti incerca ca intr-o dimineata(dupa ce a stat masina o noapte sau 3-4 zile)sa desfaci racitorul de gaze si sa te uiti in interiorul lui(locul pe unde circula gazele) sa vezi daca este umed.Daca este umed,inseamna ca are un por in canalele pe unde circula gazele.Inocuirea lui rezolva problema ta.poti gasi la dezmembrari un racitor bun.

Link to comment
Share on other sites

Salut jorjcristian ,am inlocuit eu acest racitor,din pacate la mine a fost turbina aveam ulei in el si nu apa cum a zis mecanicu.

bun, dar daca era turbina de vina iti disparea apa sau doar scotea fum alb/aburi?

 

SAlut!Racitorul de gaze se verifica relativ greu,nu prea ai cum,dar poti incerca ca intr-o dimineata(dupa ce a stat masina o noapte sau 3-4 zile)sa desfaci racitorul de gaze si sa te uiti in interiorul lui(locul pe unde circula gazele) sa vezi daca este umed..

am facut asta..si nu mi s-a parut a fi umed sau ud. chiar am bagat o hartie pe canalele din racitor ca nu puteam vedea pana jos

Ar trebui totusi sa mergi la un service ca sa urce masina pe elevator si sa dea jos scuturile. Faptul ca nu vezi picaturi nu inseamna ca nu pierde pe undeva

Scuturile pot sa le dau si eu jos. am un prieten cu atelier si are canal. poate gasesc ceva pe acolo

#Cristianro, cand vei avea o problema sper sa ti se raspunda la fel cum ai raspuns tu aici.

Edited by jorjcristian
Link to comment
Share on other sites

poti sa faci un leaktest pe instalatia de racire

poate ca nu e din garnitura de chiulasa si este vreo fisura asta este si mai rau

leaktest- adica sa bage lichid dinacela care se vede cu o lampa speciala? cum se verifica si instalatiile de AC? La fisura te referi la _chiulasa_ fisurata sau bloc?

Link to comment
Share on other sites

leaktest- adica sa bage lichid dinacela care se vede cu o lampa speciala? cum se verifica si instalatiile de AC? La fisura te referi la _chiulasa_ fisurata sau bloc?

 

se desurubeaza busonul la radiator si se pune un adaptor de aceasi dimensiune, se face presiune cu pompita si se introduce o presiune de 1-1.5 bari nu mai stiu exact, timp de cateva minute, daca scade presiunea pe manometru ai o pierdere, daca este furtun sau colier se vede pe unde pierde

 

mai este si testerul minune

 

 

http://www.ebay.de/itm/Block-test-kit-for-petrol-and-diesel-engines-original-combustion-leak-tester-/171367145498?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item27e647201a

Link to comment
Share on other sites

trusa universala

 

iti multumesc ca te-ai deranjat ca sa cauti astea. :drinks:.As mai avea o intrebare. Se poate sa nu fie aerisita instalatia bine? De exemplu odata mi s-a aprins martorul de nivel scazut la apa. am desfacut busonul si asa era.Am zis ca daca tot e motorul rece, pana ajung la magazin sa cumpar antigel sa completez merge... cand am ajuns acolo: surpriza. era apa la nivel. Nu apucase sa se incalzeasca mult. pana la prima linie

Link to comment
Share on other sites

daca nu inchizi busonul la maxim si nu lucreaza in circuit inchis instalatia o sa completezi mereu apa pentru ca se evapora

 

cu busonul scos trebie sa ai un firisor de apa continuu in vasul de preaplin

 

verifica si tu ca plutitorul sa urce la maxim cand completezi, si busonul sa etanseze corect, daca scapa presiune pierzi in timp apa ca antigelul nu se evapora

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am rezolvat problema acum ceva dar nu am mai avut timp sa postez asta ca de... greu la scoala. sa revin. intradevar racitorul de gaze era.Simptomele erau urmatoarele:

-scotea aburi dupa ce o lasam ceva timp nepornita

-facea presiune mare in sistem(erau furtunele de apa ca betonu')

-disparea apa(mai putin la inceput, mai multa dupa ceva timp. ajunsese sa traga 1 litru de apa la 30-40 de km)

-inainte sa-l dau jos am observat ca veneau bule in vasul de expansiune ca si cum ar fi fiert apa(dupa ce l-am schimbat nu se mai intampla asta)

Sper sa fie de folos celor care mai au problema asta!

Edited by jorjcristian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.