Jump to content

Accident grav in care a fost implicat un X3


Catalin BMW

Recommended Posts

Mda, nicio centura nu te mai salva. Ce-ar mai fi de zis, aproape ca nimic. Speri doar ca niciodata sa nu fii in locul celui cu X3. Povestea o doamna, martor care a ajuns la cateva secunde dupa accident: daca eram noi, daca ne grabeam si ajungeam mai repede la locul nepotrivit si momentul nepotrivit?
Link to comment
Share on other sites

X3-ul avea cam 120 si proton-ul avea 180... impactul pentru fiecare dintre masini a fost la 300km/h

Contrar aparentelor cele 2 viteze nu se aduna.Nici eu nu am crezut teoria asta dar am vazut pe alt forum calculele facute de un specialist.

Mai pe scurt forta impactului este calculata separat pentru fiecare masina si daca una din cele 2 masini avea 130 km/h e ca si cum la viteza aia s-a lovit de un zid sau de ceva tare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

unde mergeau astia cu 120 respectiv 180? si de unde naiba a prins protonul ala 180? fisiune nucleara? :) sa prinda ala viteza asta ii trebuie o gramada de sosea libera, unde in RO prinzi cu tigaia aia viteaza asta cand drumurile sunt ticsite de masini....

 

si legat de G force, sunt oameni care au supravietuit se pare si la forte de peste 150G pentru perioade foarte scurte de timp, gen accidente de masini, evident au suferit fracturi, dar au supravietuit..

 

"The British Formula One racer David Purley crashed in 1977, his car going from 173 km/h (107 mph) to 0 in only 66 cm (two feet) (which means he hit a wall and the car structure compressed to decelerate him). He broke many bones, but survived. This deceleration of 178 g is believed to be the highest ever survived by a human being."

 

deci sanse exista daca ai centura pusa, aici sigur nu a fost vorba de asemena forte...hai ca am divagat tare de la subiect dar mai aflam una, alta...

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

probabil, credeam ca a fost ziua cand e aglomerat...in alta ordine de idei, ce face centura:

 

Experts estimate that, in the car accident that killed her, the G forces on her chest were about 70 G's (and 100 G's on her head). That acceleration was enough to tear the pulmonary artery in her heart, an injury almost impossible to survive. If Diana had been wearing a seatbelt, the G forces would have been in the neighborhood of 35 G's, and she may have lived.

Link to comment
Share on other sites

 

un test 5th gear

 

 

In testul de mai sus spun la ca la 100 mile(~190km/h) avea 400G.

Idiotul avea 180km/h(pana si daciile logan prind 180km/h, deci nu-i nevoie de fisiune nucleara) deci foarte aproape de cei 400G.

 

 

unde mergeau astia cu 120 respectiv 180? si de unde naiba a prins protonul ala 180? fisiune nucleara? :) sa prinda ala viteza asta ii trebuie o gramada de sosea libera, unde in RO prinzi cu tigaia aia viteaza asta cand drumurile sunt ticsite de masini....

 

si legat de G force, sunt oameni care au supravietuit se pare si la forte de peste 150G pentru perioade foarte scurte de timp, gen accidente de masini, evident au suferit fracturi, dar au supravietuit..

 

"The British Formula One racer David Purley crashed in 1977, his car going from 173 km/h (107 mph) to 0 in only 66 cm (two feet) (which means he hit a wall and the car structure compressed to decelerate him). He broke many bones, but survived. This deceleration of 178 g is believed to be the highest ever survived by a human being."

 

deci sanse exista daca ai centura pusa, aici sigur nu a fost vorba de asemena forte...hai ca am divagat tare de la subiect dar mai aflam una, alta...

 

 

De la 400G la 178G e cale lunga.

Ok, mai scad ca nu s-au lovit de un perete si ailalti poate nu aveau tot 180. De la mine mai scad 150G si tot raman tu 250G.

Nu cred ca au avut nici o sansa, nici macar cei din spate.

 

Singura lor sansa ar fi fost ca soferul BMW-ului sa aiba o milisecunda de inspiratie si sa traga de volan dar asa ceva, mai ales noaptea, e aproape imposibil de facut.

Edited by kma
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

unde mergeau astia cu 120 respectiv 180? si de unde naiba a prins protonul ala 180? fisiune nucleara? :) sa prinda ala viteza asta ii trebuie o gramada de sosea libera, unde in RO prinzi cu tigaia aia viteaza asta cand drumurile sunt ticsite de masini....

...

 

pe soselel patriei chiar se circula in draci! cu 120 circula in general microbuzele si basculantele.

in zona unde a avut loc accidentul se pot atinge viteze mult mai mari.

Link to comment
Share on other sites

X3-ul avea cam 120 si proton-ul avea 180... impactul pentru fiecare dintre masini a fost la 300km/h

Fizica contrazice afirmatia asta.Impactul frontal a fost cel decisiv.Daca soferul X3-ului reusea sa ia de volan sa fie un impact pe o suprafata cat mai mica(eventual insotit de o rasucire/rasturnare,etc,orice incat sa fie un impact+o decelerare mai blanda,erau mai putine victime in mod sigur.

Link to comment
Share on other sites

pe soselel patriei chiar se circula in draci! cu 120 circula in general microbuzele si basculantele.

in zona unde a avut loc accidentul se pot atinge viteze mult mai mari.

 

De obicei politia sta la panda la Paralela 45 dar apoi toti ii dau blana in zona aia pana in Comarnic.

Si daca amandoi mergeau pe langa axul drumului(si sunt sigur ca asa faceau) atunci chiar n-au avut nici o sansa cei din BMW.

 

Si da, multi isi iau SUV pentru siguranta. Vezi cazul lui Huidu, el nimic, cei din Dacia morti. Aparent la viteze foarte mari nu mai conteaza.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tineti cont ca testele euroncap se produc la o viteza de 55 de km/h iar masinile se fac praf. Impactul intre cele doua masini a avut loc la 120 respectiv 180+ km/h. Impactul a fost atat de puternic incat efectiv x3-ul s-a dat peste cap. Poti fi in orice mijloc de transport la fortele care au fost acolo si cu centura si fara te faci praf. Edited by AlexChris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aparent la viteze foarte mari nu mai conteaza.

 

nu mai conteaza daca impactul este frontal(masina/pom) , adica oprirea este brusca, daca ai 200 si te rastorni de 10 ori pe un camp pana te opresti si ai centura pusa sunt multe sanse sa supravietuiesti fara prea mai daune.

Link to comment
Share on other sites

De bolnavi te scapa medicii. Insa de trufie si gresita parere de autocontrol " eu sunt regele soselelor " poate doar un regim foarte sever aplicabil la regimul circulatiei rutiere mai poate stopa "jungla instaurata pe sosele".

 

Rezultatul acestui accident ne spune ca nimeni nu a mai avut vreo sansa.

 

Si uite asa mori cu zile.

Cu X3 sau cu trabant cand e sa mori.....mori, ideea este sa

ajungem sa pastram macar nivelul de educatie rutiera de la momentul dobandirii permisului de circulatie.

Km parcursi nu sunt suficienti.....pt educarea unui sofer.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Km parcursi nu sunt suficienti.....pt educarea unui sofer.

Tin sa te contrazic.

 

Cand dobandesc carnetul, in primii 10.000 km majoritatea tinerilor sunt sinucugasi.

Cu inaintarea in varsta si in km, se mai relaxeaza.

Asta nu inseamna ca nu sunt si exceptii.

 

Experienta isi poate spune cuvantul. Desigur, la orice accident viteza si neatentia cantaresc grav.

 

de ex: viteza

 

http://www.ochevidets.ru/rolik/70927/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.