Jump to content

se aprinde senzorul de ulei la turatie sub 1000


Recommended Posts

Am un E46 din 1998, benzina 1895 cmc si de curand am inceput sa am urmatoarele probleme in ordine aparitiei lor:

 

-mai intai am semnalat ca atunci cand intentionam sa opresc si viteza ajungea la 0, masina incepea sa tremure si dadea parca sa se inece motorul;

-la un moment dat, a inceput sa moara subit motorul atunci cand opream la intersectii sau treceri de pietoni fara sa tremure sau sa faca alt zgomot, pur si simplu cand vroiam sa plec observam ca motorul este oprit;

-dupa ce am completat putin uleiul (nu era f scazut), am constatat ca dupa un timp de la pornire (dupa ce se incalzea motorul) se aprindea martorul de ulei cu rosu atunci cand turatia scadea sub 1000 rotatii, indiferent ca eram oprit (relanti) sau in mers, iar daca cresteam turatia martotul se stingea;

-in momentul de fata martorul se ulei se aprinde rosu dupa ce motorul se incalzeste si de cate ori opresc la treceri sau intersectii, moare motorul...

 

A mai avut cineva aceasta problema? Imi poate spune cineva care ar fi problema? Sunt probleme diferite (martorul ulei si oprirea motorului) sau au aceeasi cauza?

Link to comment
Share on other sites

Presiune scazuta la ulei.Partea care problemele se leaga este ca daca relantiul e mic deci presiune mica doar ca in mod normal ca e in relanti sau turata trebuie sa fie presiune mai mult de un bar.

Poate ar trebui sa vezi ce-i cu relantiul ,dar asta nu garanteaza nimic ca o sa ai presiune la ulei dupa.

Link to comment
Share on other sites

Presiune scazuta la ulei.Partea care problemele se leaga este ca daca relantiul e mic deci presiune mica doar ca in mod normal ca e in relanti sau turata trebuie sa fie presiune mai mult de un bar.

Poate ar trebui sa vezi ce-i cu relantiul ,dar asta nu garanteaza nimic ca o sa ai presiune la ulei dupa.

 

 

Am fost la un mecanic ai am masurat presiunea la ulei. Cand motorul este rece, presiunea este de 2 bari iar cand se incalzeste, presiunea scade la 0,5...0,2

Link to comment
Share on other sites

Schimba si uleiul si pune si aditiv cum a spus si colegul ,iai tu in motor ai mai multe

tipuri de ulei,dar mai mult ca sigur ceva s-a intimplat din cauza uzurii mari a motorului,

ai mare grija ,nu mai folosi masina pana nu o rezolvi.

Filtrul de ulei de cand nu l-ai mai schimbat?

Si pune ulei sintetic cel care are vascozitatea cea mai mare.

Relantiul e parte separata si e posibil sa nu stea la la 800 ture,si din cauza presiunii

foarte mici,pur si.simplu toate piesele freaca metal pe metal,si astfel poti

distruge motorul.

Link to comment
Share on other sites

mie nu imi pare ca ar tacani, dar pare ca se aude totusi un sunet de frecare metal pe metal...

filtrul l-am schimbat odata cu uleiul anul trecut, iar de atunci am mai completat ulei de acelasi tip, 5w30 04 long life, de la BMW...

Sunetul de metal pe metal poate apare si de la componentele din _chiulasa_,nu ma porni masina pana nu rezolvi cu presiunea uleiului.

5w40 este mai gros decat 5w30

Link to comment
Share on other sites

Sunetul de metal pe metal poate apare si de la componentele din _chiulasa_,nu ma porni masina pana nu rezolvi cu presiunea uleiului.

5w40 este mai gros decat 5w30

 

din cate stiu eu la un ulei 5W30... 5 reprezinta vascozitatea iar 30 reprezinta rezistenta la temperatura... adica uleiul 5W40 este la fel de vascos dar rezista la o temperatura mai mare...

Link to comment
Share on other sites

O tot dati inainte cu diferite tipuri de ulei , poate sa puna si ulei Bunica ! Indiferent de ce ulei pune nu are voie sa aibe presiune asa scazuta ! Cred ca este timpul sa dai baia ( de ulei evident ) jos si sa cercetezi mai atent pompa de ulei care cred ca este pe duca !

@cristiansan7

Nu cred ca e cazul sa fii ironic,daca ai fi in locul lui ti-ar placea ca altul sa faca glume cu uleiul de la Bunica?

-Imi pare rau dar te rog citeste mai bine primul post, cred ca confunzi E36 318 1998 cu vechea Dacie.

-Nu poti cerceta pompa de ulei prin baia de ulei chiar daca o dai jos, acolo o sa gasesti doar o simpla teava.care duce la....?

-Rog studiaza poza ,http://bmwfans.info/...ump_with_drive/ si asteptam cu nerabdare raspunsul tau, poate ne spui si cam pe unde se monteaza pompa,

ca noi nu stim.

Apropo stii cumva ce vascozitate are uleiul de la Bunica?

 

Si daca 5w30 ar fi un ulei bun, poti sa spui de ce pompa de ulei e pe duca?

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Daca desfaci baia de ulei, atunci desfa si filtrul de ulei, scoate filtrul afara si toarna in corpul filtrului mai mult ulei ,vei ramane surprins sa vezi pe unde curge.

Poate fi si valva PCV,poate fi fi de la orice , de la a trage aer fals pe undeva, chiar si pe la joja, pina la regulatorul de relanti.

Intrarea in valva PCV o poti astupa provizoriu cu un dop de cauciuc,de pluta cu orice dar sa fie fest inchisa.

aici ai poza de la valva PCV cu nr 1http://bmw-roads.blogspot.ro/p/valva-pcv.html

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

S-a rezolvat in cele din urma problema, astfel:

 

- oprirea motorului in mers era asa cum bine ati intuit voi si Ciupi de la valva PCV, care era obosita, si furtunul de care duce de la valva la capacul de culbutori, care era spart...

 

- problema mai grava, cu presiunea la ulei, s-a rezolvat dand jos capacul de la baie (care era lipit cu silicon de precedentul proprietar si mai avea si un surub rupt care abia se mai tinea) si curatand sorbul de balarii. In acelasi timp si filtrul de ulei era plin de mizerie, asa ca trebuit dat jos si corp filtru ulei si curatat...

Garniturile de la baie si corp filtru ulei au fost inlocuite, la fel si filtrul de ulei.

In ceea ce priveste uleiul, mecanicul mi-a zis ca motorul merge bine si mi-a recomandat sa pun tot cel recomandat de producator si anume 5W30...

 

La aproape o saptamana de la reparatie, masina merge f bine, fara problemele prezentate mai sus...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.