Jump to content

BMW 318I pierde ulei


Slimy

Recommended Posts

Masina in cauza e un 318i 2002 n42b20a. Am pornito in dimineata asta, am lasat motorul sa se incalzeasca cat am curatat gheata de pe geamuri, dupa care am plecat si am observat in oglinzi ca scoate foarte mult fum albastru, dar nu aparea nici un martor si motorul se comporta bine. Dupa sa zic 10 min de mers drumul era mai in panta si motorul a inceput sa piarda putere si sa clipeasca martorul "check engine" din bord. Am tras pe dreapta si cand am ridicat capota am fost invaluit de aburi incinsi de ulei din partea stanga a motorului, si am observat ca pierde ulei prin zona aia. Dupa ce am lasat motorul 10 min sa se raceasca, am plecat spre casa sa nu raman cu ea pe drum. Nu a mai scos fum albastru si nici nu a ramas check engine-ul aprins dar in schimb la motor tot pierde ulei. Am atasat poza, poate stiti de ce curge ulei pe acolo. Fumul albastru sunt sigur ca e din cauza uleiului curs pe evacuare si nu ca il consuma.

 

Daca imi recomandati un service + tinichigiu bun in Iasi, v-as fi recunoscator.

Link to comment
Share on other sites

Masina in cauza e un 318i 2002 n42b20a. Am pornito in dimineata asta, am lasat motorul sa se incalzeasca cat am curatat gheata de pe geamuri, dupa care am plecat si am observat in oglinzi ca scoate foarte mult fum albastru, dar nu aparea nici un martor si motorul se comporta bine. Dupa sa zic 10 min de mers drumul era mai in panta si motorul a inceput sa piarda putere si sa clipeasca martorul "check engine" din bord. Am tras pe dreapta si cand am ridicat capota am fost invaluit de aburi incinsi de ulei din partea stanga a motorului, si am observat ca pierde ulei prin zona aia. Dupa ce am lasat motorul 10 min sa se raceasca, am plecat spre casa sa nu raman cu ea pe drum. Nu a mai scos fum albastru si nici nu a ramas check engine-ul aprins dar in schimb la motor tot pierde ulei. Am atasat poza, poate stiti de ce curge ulei pe acolo. Fumul albastru sunt sigur ca e din cauza uleiului curs pe evacuare si nu ca il consuma.

 

Daca imi recomandati un service + tinichigiu bun in Iasi, v-as fi recunoscator.

 

Si poza unde e?

 

Am atasat poza.

post-15881-0-29248300-1420804438_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine scoti capacul motorului si vezi mai bine de unde curge. Posibil sa trebuiasca sa scoti mai intai cutia filtrului de aer pt habitaclu.

 

Ai idee ce e piesa din imaginea atasata ? Ca se continua pana in zona de unde curge uleiul.

post-15881-0-20560400-1420807265_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pompa de vaccum e in spate ;)

Ce ai incercuit tu,nu poti sa iti dai seama,trebuie sa dai capacul jos,se da foarte usor si vezi exact pe unde iti curge,stiu ca in zona aia e un mufa intre bobine parca . Trebuie vazut,sters si urmarit.

 

Acum am vazut poza mai bine,parca e Egr ul ala de gaze rahat,probabil de aia ti-a palpait check engine.

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Iti spun sigur ca este vorba de o flansa mica care nu o gasesti decat pe original si ca sa ajungi la ea trebuie sa dai jos capacul de la motor ! Se crapa si uleiul care iese pe acolo se scurge pe galeria de evacuare ! Este o lucrare de 10 minute daca ai acea piesa ! Am avut eu fix aceasi problema !
Link to comment
Share on other sites

Masina in cauza e un 318i 2002 n42b20a. Am pornito in dimineata asta, am lasat motorul sa se incalzeasca cat am curatat gheata de pe geamuri, dupa care am plecat si am observat in oglinzi ca scoate foarte mult fum albastru, dar nu aparea nici un martor si motorul se comporta bine. Dupa sa zic 10 min de mers drumul era mai in panta si motorul a inceput sa piarda putere si sa clipeasca martorul "check engine" din bord. Am tras pe dreapta si cand am ridicat capota am fost invaluit de aburi incinsi de ulei din partea stanga a motorului, si am observat ca pierde ulei prin zona aia. Dupa ce am lasat motorul 10 min sa se raceasca, am plecat spre casa sa nu raman cu ea pe drum. Nu a mai scos fum albastru si nici nu a ramas check engine-ul aprins dar in schimb la motor tot pierde ulei. Am atasat poza, poate stiti de ce curge ulei pe acolo. Fumul albastru sunt sigur ca e din cauza uleiului curs pe evacuare si nu ca il consuma.

 

Daca imi recomandati un service + tinichigiu bun in Iasi, v-as fi recunoscator.

 

 

schimba garnitura de la capacul culbutori si cea de la vacuum :thumbsup: ( am zis sa le schimbi pe aman 2 ca sa stii o treaba, desi in cazul tau cred ca principala sursa de pierderi este pompa )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.