Jump to content

becul de airbag il am aprins


Recommended Posts

Pai nu trebuia sa cumperi masina in halul asta,sub nici o forma.

Nu stii ce are airbagul,computerul de injectie....de ce ai cumparat-o?

221049[/snapback]

sincer din ce am vazut eu cum arata masina aspectul ei , ma rog testul ala nenorocit si ce mi-au zis aia de la AB am dedus ca este buna...si sincer chiar este buna...daca vrei te iau la o tura :blink: ...azi in aglomeratie chiar am avut un consum record de 11,2 litri la un motor de 2500cmc diesel...sincer nushu ce sa mai cred...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sincer din ce am vazut eu cum arata masina aspectul ei , ma rog testul ala nenorocit si ce mi-au zis aia de la AB am dedus ca este buna...si sincer chiar este buna...daca vrei te iau la o tura  :blink: ...azi in aglomeratie chiar am avut un consum record de 11,2 litri la un motor de 2500cmc diesel...sincer nushu ce sa mai cred...

221051[/snapback]

 

 

Da,o fi masina buna,dar daca nu o poti conecta la un tester si o sa ai probleme pe viitor,o sa devina o problema mare pana gasesti ce are.

Nu stiu ce sa zic,eu nu as fi cumparat masina stiind ca are problema asta.

Nu se pot conecta la absolut nici un computer,sau se conecteaza doar la unele?

Link to comment
Share on other sites

.....dupa test da domne are cate ceva masina...egr , electroventilator , lampa spate , valva vacum si inca ceva nushu pe la ulei in fine...problemele astea "minore" le-am rezolvat singur ,

 

.....dar majoritatea problemelor erau "manarite" , electroventilatorul nu era ars cum au zis ei , aerul conditionat mergea , lampa din spate , problema ei saraca nu a fost de bec ars...ca saracu bec era cu suportu lui cazut jos langa baterie , dar ei nu domne nu au putut sa se uite sa-l bage au preferat sa zica ca e ars si trebuie unu nou cu tot cu suport ,

dupa toate 'problemele' descoperite, nu ai obtinut un pret mai mic la masina, care sa compenseze oarecum defectiunile?

sau nu avea nicio defectiune si totusi...? erau manarite in ce scop?

Link to comment
Share on other sites

dupa toate 'problemele' descoperite, nu ai obtinut un pret mai mic la masina, care sa compenseze oarecum defectiunile?

sau nu avea nicio defectiune si totusi...? erau manarite in ce scop?

221054[/snapback]

pretul ei era de 15 mii de iepuroi , eu am luat-o cu 13 mii 800 fiindca : el avea un kenwood DVD de vreo o mie de euro pe ea si i-am zis ca nu am nevoie , iar diferenta de 200 de euro a lasat de la el

@EDIT : erau manarite in scopul de a o vinde-o repede...probabil el stiind de problema pe care o are...si aia de la ab erau clar constienti de problema care o avea dar au ocolit...ca sa o vanda mai repede

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Da,o fi masina buna,dar daca nu o poti conecta la un tester si o sa ai probleme pe viitor,o sa devina o problema mare pana gasesti ce are.

Nu stiu ce sa zic,eu nu as fi cumparat masina stiind ca are problema asta.

Nu se pot conecta la absolut nici un computer,sau se conecteaza doar la unele?

221053[/snapback]

sincer nu mi-au zis la ce se pot conecta si la ce nu...eu cred ca nu se pot conecta la nimic :blink:

Link to comment
Share on other sites

aaa si ca sa nu mai zic alt factor foarte important numarul de kilometri , care erau de 88 de mii si ceva...si am intrebat cati kilometri are masina ? si ala a zis 88 de mii xxx...si am tacut n-am mai zis nimic ca eu oricum stiam ca este dat inapoi ca era imposibil din 2002 pana acuma sa aibe doar atat....si probabil ca nici atunci nu s-au putut conecta sa vada kilometrii ei REALi , probabil si deaia a fost aranjat la ab sa nu zica nimeni nimic...
Link to comment
Share on other sites

Nu ai stat langa ei cand au pus testerul pe ea sau la AB nu se poate treaba asta?

 

Iti recomand sa te duci la Filaret cu ea. M-a costat pe mine la 645 (tot bec de airbag aprins... de la gropi cica) in jur de 700k sau ceva de genul asta. Ai avantajul ca stai langa ala si vezi cand ii baga mufa in ea, te uiti pe computer... etc

 

Stiam ca astia de la AB se tot lauda la orice masina SH ca iti dau garantie. Nu a fost cazul tau sau de ce trebuie sa platesti tu?

 

Si de faza cu KM stai linistit ca se reseteaza de peste tot de nu ti-o vede nici un tester... (inclusiv din cheie). Nu e imposibil ca masina sa fii avut atat daca e din 2002. Depinde de proprietar/proprietari.

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

sincer nu mi-au zis la ce se pot conecta si la ce nu...eu cred ca nu se pot conecta la nimic  :blink:

221062[/snapback]

 

Incearca si la alt service,de preferat care se ocupa de BMW-uri,in principiu diagnoza anumitor computere este separata ,nu sunt toate la un loc,deci teoretic trebuie sa se conecteze la ceva.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai stat langa ei cand au pus testerul pe ea sau la AB nu se poate treaba asta?

 

Iti recomand sa te duci la Filaret cu ea. M-a costat pe mine la 645 (tot bec de airbag aprins... de la gropi cica) in jur de 700k sau ceva de genul asta. Ai avantajul ca stai langa ala si vezi cand ii baga mufa in ea, te uiti pe computer... etc

 

Stiam ca astia de la AB se tot lauda la orice masina SH ca iti dau garantie. Nu a fost cazul tau sau de ce trebuie sa platesti tu?

221068[/snapback]

eu am platit testu am platit tot "cica test in vederea punerii in vazare SH" , iar sa te lase inauntru ?! ha ha sta un amarat de bodyguard la intrarea pe unde se duc masinile in service si cum te apropii vine ala si te intreaba de sanatate...azi la augsburg am stat langa el in masina si m-am uitat la ce mestereste...si intr-adevar nu s-a putut conecta la masina...

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuia sa accepti o masina cu atatea semne de intrebare. In special problema cu kilometrajul e grava. Daca s-a pretat la asa ceva cine stie la ce altceva s-a mai pretat si ce mai avea de ascuns !

Tu ai cumparat-o de la AB sau de la o persoana privata ?

Link to comment
Share on other sites

Incearca si la alt service,de preferat care se ocupa de BMW-uri,in principiu diagnoza anumitor computere este separata ,nu sunt toate la un loc,deci teoretic trebuie sa se conecteze la ceva.

221071[/snapback]

 

 

Man, la alt service ai fost pentru o alta parere? AB nu e singurul care are diagnoza...

221073[/snapback]

nici la augsburg NIMIC :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu am platit testu am platit tot "cica test in vederea punerii in vazare SH" , iar sa te lase inauntru ?! ha ha sta un amarat de bodyguard la intrarea pe unde se duc masinile in service si cum te apropii vine ala si te intreaba de sanatate...azi la augsburg am stat langa el in masina si m-am uitat la ce mestereste...si intr-adevar nu s-a putut conecta la masina...

221075[/snapback]

 

 

Hehe. Eu de aia nu am fost la AB niciodata in un an jumate cat am avut BMW. Am preferat oricand Filaretul si am fost FT multumit de ei, mai putin de vopsitorie.

 

Eu zic sa incerci si acolo. Cred ca au aparatura mai performanta decat Augsburg (desi nu am fost la ei si nici nu ma voi duce). Le zici din start ca daca nu merge bagat testerul pe ea nu le platesti nimic si nu cred ca or sa comenteze ceva.... dureaza fix 5 minute.

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

bagat testerul pe ea nu le platesti nimic si nu cred ca or sa comenteze ceva.... dureaza fix 5 minute.

221087[/snapback]

 

Da mi se pare corect,plus ca nu strica si o a 2-a parere,mai ales ca problema asta trebuie rezolvata cumva.

 

Daca s-a umblat la masina ,poate special au intrerupt diagnoza pentru a nu verifica masina,airbag aprins ,km,...etc.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa intelegem exact: aia cupleaza mufele si testerul nu poate citi computerul masinii sau nici macar conexiunea fizica la mufe nu se poate stabili ? Daca e ceva software, nu returneaza un cod (cum ca nu poate accesa sau ceva dupa care te poti ghida?). Atat au avut de spus, doar ca nu se pot conecta ? Nu au mai avut cazuri, cum s-a rezolvat (stai, nu-mi spune: inlocuire computer :blink: ).... Exista vreo metoda de verificare a instalatiei, poate n-a mai pus ala firele la loc daca o fi umblat prin bord sau o fi vreun pin ars sau altceva... o explicatie, ca doar n-o fi prima masina cu simptome d-astea...
Link to comment
Share on other sites

Da mi se pare corect,plus ca nu strica si o a 2-a parere,mai ales ca problema asta trebuie rezolvata cumva.

 

Daca s-a umblat la masina ,poate special au intrerupt diagnoza pentru a nu verifica masina,airbag aprins ,km,...etc.

221091[/snapback]

 

 

Ca sa intelegem exact: aia cupleaza mufele si testerul nu poate citi computerul masinii sau nici macar conexiunea fizica la mufe nu se poate stabili ? Daca e ceva software, nu returneaza un cod (cum ca nu poate accesa sau ceva dupa care te poti ghida?). Atat au avut de spus, doar ca nu se pot conecta ? Nu au mai avut cazuri, cum s-a rezolvat (stai, nu-mi spune: inlocuire computer  :blink: ).... Exista vreo metoda de verificare a instalatiei, poate n-a mai pus ala firele la loc daca o fi umblat prin bord sau o fi vreun pin ars sau altceva... o explicatie, ca doar n-o fi prima masina cu simptome d-astea...

221093[/snapback]

duminica o sa aduc toate hartzoagele de la AB de atunci cu testu...si o sa vedeti si tabla cu bitzii computerului de bord daca nu ma insel , codul lui de programare...ma rog fac acum niste copiii xerox sa nu uit

Link to comment
Share on other sites

OK, eu zic sa stai linistit: daca motorul merge si ceasurile indica corect (facem abstractie de airbag), daca functiile (geamuri, clima, radio/cas etc) functioneaza OK, mai mult ca sigur ca se poate rezolva. Nu stiu natura relatiilor tale cu AB, dar sincer, eu as evita total viitoare vizite acolo. Nu suport sa nu fiu langa masina cand isi baga vreunul mana... si mai ales dupa pataniile tale n-as mai fi calcat in veci. Cauta n pareri din diferite service-uri si pana la urma tre' sa fie cineva care te poate rezolva.

 

Eu as trimite si un mail la BMW AG cu scan-uri dupa testerul AB si cu descrierea problemei.

Link to comment
Share on other sites

OK, eu zic sa stai linistit: daca motorul merge si ceasurile indica corect (facem abstractie de airbag), daca functiile (geamuri, clima, radio/cas etc) functioneaza OK, mai mult ca sigur ca se poate rezolva. Nu stiu natura relatiilor tale cu AB, dar sincer, eu as evita total viitoare vizite acolo. Nu suport sa nu fiu langa masina cand isi baga vreunul mana... si mai ales dupa pataniile tale n-as mai fi calcat in veci. Cauta n pareri din diferite service-uri si pana la urma tre' sa fie cineva care te poate rezolva.

 

Eu as trimite si un mail la BMW AG cu scan-uri dupa testerul AB si cu descrierea problemei.

221100[/snapback]

oricum o sa mai fac eu sapaturi :blink: ...dar nu acuma sa rezolv tot cu masina si atunci o sa fiu fericit :)

Link to comment
Share on other sites

a trecut destul timp...dar iata ca intr-un final fericit pot spune , am rezolvat si misterul airbag-ului ! nota de plata pana acum este de 2417,41 RON , ceea ce include : verificare sistem electric , diagnoza sistem electric/electronic , INLOCUIRE INSTRUMENTE BORD (bord nou).Banuiam ca o sa fiti curiosi cu privire la pret si care au fost piesele cu probleme , acum mai trebuie sa-mi puna nustiu ce cabluri pe la centuri si niste sensori de prezenta pt. airbag , alea o sa mai coste cam 3-4 mil cu aproximatie...P.S. -> din cate imi dau eu seama diagnoza aia nu se putea face din cauza bordului , fiindca a fost "manevrat" pentru a se da inapoi kilometrii s.a.m.d...altceva nustiu ce sa mai zic daca aveti intrebari puneti! :blink:
Link to comment
Share on other sites

Unde ai facut-o ?

Ar fi util daca poti sa pui si preturile unitare pentru componentele inlocuite.

224036[/snapback]

pana la urma am facut-o tot la AB , verificare sistem electric -> cantitate 12.00 unitati 105 ron fara tva , diagnoza sistem electric/electronic -> cantitate 18.00 unitati 157,50 ron fara tva , inlocuire instrumente bord -> 4 unitati 35 ron fara tva , panou afisaj instrumente bord -> cantitate 1 , 1733,93 RON fara tva (part nr. 62 11 6 923 101). :blink:

Link to comment
Share on other sites

pana la urma am facut-o tot la AB , verificare sistem electric -> cantitate 12.00 unitati 105 ron fara tva , diagnoza sistem electric/electronic -> cantitate 18.00 unitati 157,50 ron fara tva , inlocuire instrumente bord -> 4 unitati 35 ron fara tva , panou afisaj instrumente bord -> cantitate 1 , 1733,93 RON fara tva (part nr. 62 11 6 923 101). :)

 

si cand te gandesti ca o guma e numa 0.5 ron... :) :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

pana la urma am facut-o tot la AB , verificare sistem electric -> cantitate 12.00 unitati 105 ron fara tva , diagnoza sistem electric/electronic -> cantitate 18.00 unitati 157,50 ron fara tva , inlocuire instrumente bord -> 4 unitati 35 ron fara tva , panou afisaj instrumente bord -> cantitate 1 , 1733,93 RON fara tva (part nr. 62 11 6 923 101).  :)

 

si cand te gandesti ca o guma e numa 0.5 ron... :)  :)  :blink:

224079[/snapback]

gumele alea turbo ahh ? :) care nu mai exista :)

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.