Jump to content

320d e46 136 cp lipsa putere , multe teste in zadar


Recommended Posts

Mercedes Benz au scris o lucrare mare in care accepta ca EGR scade viata motorului cu 2-3% din cauza uzurii, creste usor consumul insa e compromisul cel mai ieftin pentru a se incadra in normele de noxe.

De ce credeti ca masinile noastre au filtru aer? Pentru a evita praful in motor? Asa cred toti, insa e pentru a proteja debitmetrul mai mult..sau vreo pietricica inspre turbina. Ce vine prin EGR e de 10 ori mai murdar decat cum ai lasa motorul fara filtru de aer. Daca s-ar pune filtru de aer pe gazele EGR, ar fi blocat in cateva ore.

 

Cine mai spune ca "inginerii" au pus piese acolo pentru ca trebuie, sa se gandeasca mai intai la scop.

Cat timp mai exista o gramada de rable ce dau fum cat toate masinile noastre laolalta de pe bmwclub(eliminand catalizatoarele), n-am de gand sa fac un compromis de-a fi eco pentru acel -1% noxe.

Compromisurile cred ca trebuie facute in alta parte nu la noi astia cu motoare vai de steaua lor, care umblam 10-15k pe an.

Edited by JuiCe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cica ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede si sa scada consumul, sa scada nivelul de noxe, si sa raceasca temperatura motorului prin introducerea de gaze arse in loc de aer

Dar la noi egr-ul si filtrul de particule e un moft,

PachetM, morimoto si jante pe 18 cu gumele expirate de 10 ani... :goodjob:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@Boasca , Te autocontrazici singur , ori ajuta "motorul sa se incalzeasca mai repede" ori "sa raceasca temperatura motorului prin introducerea de gaze arse"" , poate ai vrut sa spui ca ajuta la un control mai bun al temperaturii de ardere in cilindri, astfel ca gazele arse sa fie reintroduse si rearse din nou pentru a reduce cantitatea de noxe.si in final se va ajunge la un consum mai mic de carburant. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

@Boasca , Te autocontrazici singur , ori ajuta "motorul sa se incalzeasca mai repede" ori "sa raceasca temperatura motorului prin introducerea de gaze arse"" , poate ai vrut sa spui ca ajuta la un control mai bun al temperaturii de ardere in cilindri, astfel ca gazele arse sa fie reintroduse si rearse din nou pentru a reduce cantitatea de noxe.si in final se va ajunge la un consum mai mic de carburant.

 

mai bine te corectezi pe tine mai intai :flowers:

Link to comment
Share on other sites

EGR off = cea mai buna optiune :) E funny ca romanii vorbesc din auzite despre tot, insa daca puneti mana pe niste teste facute in laborator, cu senzori interni in motor, cu diverse flowuri EGR de la 5 % pana la 50% o sa vedeti cum calitatea combustiei scade, consumul creste, iar temperatura interna a motorului nu variaza incat sa fie ceva riscant, nu are nici o legatura.

Doar la benzinare un amestec prea lean poate face probleme insa si aceasta doar in full-load adica pedal to the medal, in rest nu exista nici o suprasolicitare asupra motorului.

Well...EGR lucreaza in 5 mg si ~32 mg/stroke combustibil, full load inseamna de la 52 in sus, va puteti face idee doar daca va uitati pe hartile unui soft.

Eu dupa, peste 200 de teste cu si fara EGR si avans tunat si modificare unghi Vane turbo, am ajuns la concluzia pe care profesionistii anti-eco au batut-o in cuie, si anume EGR off cea mai buna optiune...insa tre sa avem grija si de meniu, daca aveam toate masinile acum non euro poate ca nu era asa bine.

Si ce ma distreaza cel mai tare, ca masinile cu soft stock si EGR inca activ, au cele mai multe probleme, turbo picat and so on.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Discutia era pentru masinile vechi care pierd compresia, si din aceasta cauza apar asa multe probleme cu valva EGR, acum 2 saptamani am avut ocazia sa ma delectez cu un motor de skosa fabia pe benzina

din 2006 care avea 128000 Km la bord reali, a fost masina de firma, iar cea care a cumparat-o ,a luat-o de buna, doar ca din cauza uzurii avansate a motorului, valva EGR , era inundata cu ulei, l-am schimbat , cu recomandarile de rigoare catre noul proprietar de a face un RK la motor, vreau sa spun ca dupa o saptamana, Valva EGR era plina de ulei, imbacsita, neagra si murdara, de parca ar fi trecut 1 an ,nu o saptamana.

Link to comment
Share on other sites

Si totusi EGR-ul exista pe toate masinile, nu numai BMW. Oare chiar toti sunt idioti? De ce l-ar mai pune, ar putea economisi niste costuri de fabricatie ...

Si cine le mai incadreaza masinile la euro 4 euro 5? Cum isi mai scoate producatorul masina in norme ca sa fie pusa la vanzare? Gandeste-te ca EGR e cea mai ieftina varianta, la cele mai noi exista Adblue pe care-l bagi deodata cu motorina si-l cumperi ca pe motorina din orice peco. E o substanta care neutralizeaza in combustie noxele.

Cred ca nu m-am facut inteles cand am zis de scopul fiecarei piese. EGR are rol si scop diferit fatza de turbo asta ca idee generala, nu neaparat in interesul cumparatorului.

Emisii mici fara compromisuri sa fie clar ca nu exista. Pentru cine e interesat am materiale si teste de politehnica din diverse laboratoare si tzari in care se demonstreaza efectele EGR(bine-nteles ca rele)

Oricum e ciudat si funny cand lumea aduce doar comentarii fara o baza solida/teste sau argumente :)

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

In fine, nu ma pricep la adblue, ideea era ca la masinile VW mai noi, rezervorul lui e fix langa rezervorul de motorina, de-asta m-a derutat :) Insa ca idee sa vedeti cate compromisuri se fac pt a reduce noxele, incepand cu EGR.

E indispensabil Adblue pentru a conduce o masina ? NU, E indispensabil EGR ? Acelasi raspuns.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Juice daca stam sa aprofundam un pic o sa vezi ca este in primul rand o chestie de mentalitate, daca vrem sa ne comportam ca aia din congo luam orice rebut la 100e din germania si mergem cu el fara cauciucuri prin caldaram....

 

Cum ar fi de ex. cand cumperi un hybrid si demontezi bateriile ca sunt prea scumpe, anulezi sistemele de incarcare si mergi cu motorul pe benzina V6 4ltr si platesti taxe de euro 5 ptr ca ai masina ecologica?

Link to comment
Share on other sites

Si-a rezolvat problema omulnu? "Wiesmann". Deci problema era din EGR, l-a schimbat.

Cea mai buna optiune de a bloca EGR e din soft + ajustare avans in zona respectiva din harta de avans + recalibrare geometrie in zona EGR pentru a elimina backpressure-ul acumulat, EGR functioneaza cu ajutorul backpressure creat de VNT, e backflowul creat de vanele turbo ce deviaza gazele de evacuare inspre EGR, daca scoateti vacuumul de la turbo si stati cu teava de la EGR desfacuta, o sa vedeti ca presiunea EGR e mica.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Ce se intampla daca deviez apa sa nu mai treaca prin racitorul EGR? E pericol daca intra gazele neracite prin admisie in cilindri? ( Mie imi arunca stropi de apa pe la racitorul EGR, cred ca e spart in interior, si de aia vreau sa o deviez. Imi face si presiune in circuitul de racire) Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Deocamdata nu ma incurca dar am progresat bine cu, eliminat ambele catalizatoare , toba, tevi EGR, racitor egr, blocat traseu apa, eliminat plastice motor, o sa-mi mai amintesc pe parcurs :D

Si pot sa pariez ca problemele cele mai dese apar la cei care le pastreaza stock pe toate :) Nu mai zic de consum sub 5% si soft la ~165 cp.

Ca si update, am pus tampoane motor/cutie/volanta/ambreiaj noi, zero vibratii, totu e smooth, parca e noua.

Edited by JuiCe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.