Jump to content

E90 2006 - AFk^


AFk^

Recommended Posts

Si mie mi se par ok acum, dupa ce le-am pus pe masina, dar mi se pare diferenta de la 16" la 17". Am pierdut putin la demaraj si consum, dar comfortul este la fel, putin mai bine pot spune, mi se pare ca trec peste gropi mai bine. Iarasi, anvelopele de vara fac diferenta. La 130km/h se aude doar vantul si putin motorul.
Link to comment
Share on other sites

Nu va contrazic, trebuiau putin mai late pe spate. Acum incep sa imi placa si mie din ce in ce mai mult. Nu sunt carcotas, dar le-am vazut si pe ale tale @Alex_wly, nu mi se par wow, sunt prea mici pe 17" sa arate bine, chiar daca sunt pentru M paket, parere personala si subiectiva.

 

Intr-adevar, gusturile nu se discuta, dar nu mi se pare o alegere proasta, la aspect ma refer, combinatia M Paket exterior cu style 116 de seria 5.

Edited by AFk^
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Azi, pe la mine pe la tara, o comuna cu 2500 locuitori... :D

 

M4 si ferari sunt ale aceluiasi tip.

 

http://i.imgur.com/RxMmgl7.jpg

 

Nu am fost pe faza sa pun si eu troaca pe langa ale lui sa ii fac o poza :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Abia 8k km parcursi de la schimbul de ulei si deja am completat cu 1l. Mi-a aparut mesaj in idrive sa completez cu 1 litru. Am verificat joja si era pe minim. Cand am facut primul schimb la fel, in jur de 8.5k km si a trebuit sa completez. Masina a avut motul prima data 5w30 parca, apoi am bagat castrol edge 5w30. Ce ulei sa mai incerc? Parca mananca prea mult, e normal?
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam abia 8500km facuti cu masina noua (adica 8500km erau toti facuti de ea ever) si mi s-a aprins becul la ulei. Am completat cu 500ml si apoi s-a mai aprins abia la 24.000km (reviziile erau programate din 30 in 30k km). Deci nu cred ca e grav. In plus, toate BMW-urile mananca ulei :)
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Abia 8k km parcursi de la schimbul de ulei si deja am completat cu 1l. Mi-a aparut mesaj in idrive sa completez cu 1 litru. Am verificat joja si era pe minim. Cand am facut primul schimb la fel, in jur de 8.5k km si a trebuit sa completez. Masina a avut motul prima data 5w30 parca, apoi am bagat castrol edge 5w30. Ce ulei sa mai incerc? Parca mananca prea mult, e normal?

 

Eu periodic verific la joja pentru ca nu vreau sa ma bazez pe idrive si chiar ieri m-am uitat si desi are aproape 9k de la ultima revizie nu trebuie sa completez deloc (BMW 5W30).

Link to comment
Share on other sites

Eu periodic verific la joja pentru ca nu vreau sa ma bazez pe idrive si chiar ieri m-am uitat si desi are aproape 9k de la ultima revizie nu trebuie sa completez deloc (BMW 5W30).

E90-ul tau nu a manancat deloc ulei in ultimii 5 ani.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam abia 8500km facuti cu masina noua (adica 8500km erau toti facuti de ea ever) si mi s-a aprins becul la ulei. Am completat cu 500ml si apoi s-a mai aprins abia la 24.000km (reviziile erau programate din 30 in 30k km). Deci nu cred ca e grav. In plus, toate BMW-urile mananca ulei :)

 

Nu inteleg de unde si pana unde toate BMW-urile mananca ulei, am avut pana acum 5 BMW-uri personale motorizari total diferite si nu toate au mancat ulei.

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

Am descoperit problema. Aveam surubul de la baia de ulei nestrans bine, picura pe acolo. Unde sa fac urmatorul schimb? Nu mai am incredere in service-urile de duzina...
Link to comment
Share on other sites

Daca si schimbul de ulei a devenit o treaba compicata pt serviceurile din Romania ....... Eu zic ca pot sa mergi oriunde.

Este sigur ca problema e din cauza ca surubul nu a fost strans suficient ( de obicei se strange la cuplu foarte mic) ? S-ar putea sa-ti lipseasca acea saiba de cupru

Link to comment
Share on other sites

Acum nu mai picura nimic. O sa cumpar unul nou saptamana viitoare, ca sigur mai fac 1000km si trebuie sa schimb uleiul.

 

Filtrele sa le schimb iar? Au doar 2 luni.

Link to comment
Share on other sites

La ce filtre te referi ? Cel de ulei se schimba obligatoriu cand faci schimbul de ulei. Cel de aer nu are rost sa-l schimbi + un filtru de aer care este putin folosit filtreaza mai BINE ca unul nou.
Link to comment
Share on other sites

De motorina si de polen sau de ac sau cum se numeste... Cel pentru motor trebuie neaparat ca nu l-am schimbat data trecuta, desi l-am cumparat si nu au putut "baietii" sa desfaca un surub sa il schimbe si cel de ulei nu se pune problema.
Link to comment
Share on other sites

Daca au doar doua luni poti schimba doar uleiul si filtru de ulei.

 

Tocmai pentru ca un lucru atat de banal precum revizia a ajuns sa creeze probleme unei masini in service-uri in care nu mai poti avea incredere eu imi fac reviziile si alte lucruri marunte singur la masina, am un prieten cu garaj si rampa in afara Bucurestiului si imi place sa mai fac una alta la masina cu mana mea, lucrul facut cu mana ta la masina este facut de 1 mil de ori mai bine decat oricine.

Edited by ckh
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.