Jump to content

trepideaza motoru


Recommended Posts

Mersi am.prieten tot cu un e 46 tot 2.0 d.de 136 ii consuma.5.5 in oras.nu-mi venea sa cred și mai este cnv cu un seria 5 acelasi motor 7 dar el merge sportiv rau de tot.și se mai si da cu ea...vezi sa nu ai ceva la ea

 

si te miri de ce ai probleme cu masina

Link to comment
Share on other sites

Mersi am.prieten tot cu un e 46 tot 2.0 d.de 136 ii consuma.5.5 in oras.nu-mi venea sa cred și mai este cnv cu un seria 5 acelasi motor 7 dar el merge sportiv rau de tot.și se mai si da cu ea...vezi sa nu ai ceva la ea

Iar glume din-astea despre consum ...

Link to comment
Share on other sites

Mersi am.prieten tot cu un e 46 tot 2.0 d.de 136 ii consuma.5.5 in oras.nu-mi venea sa cred și mai este cnv cu un seria 5 acelasi motor 7 dar el merge sportiv rau de tot.și se mai si da cu ea...vezi sa nu ai ceva la ea

 

seria 5 cu m47 este cea mai tare combinatie

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Mersi am.prieten tot cu un e 46 tot 2.0 d.de 136 ii consuma.5.5 in oras.nu-mi venea sa cred și mai este cnv cu un seria 5 acelasi motor 7 dar el merge sportiv rau de tot.și se mai si da cu ea...vezi sa nu ai ceva la ea

Colegu, lasa basmele ca stim si noi cat consuma un M47. Undeva la 5.5 poate pe exterior, in oras sub 6,5 nu scade indiferent cum o dai sau poate daca circuli doar intre 01 AM si 04 AM !

Link to comment
Share on other sites

5% exterior mers maxim 2000 ture, gentil cu pedala de acceleratie si dupa multe ajustari din soft dupa o remapare. Pe oras nu mai tzin cont. Daca ne trebuiau masini pentru consum doar si eram obsedati de consum, multi de-aici ne luam polo 1.4 tdi, lupo 1.2 tdi si smart :) Edited by JuiCe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai mult de 6,5 7 in oras inainte sa am.problema.asta mie numi lua si faceam.dupa cata motorina bagam.si.km...nu dupa computer...

 

Inainte de a face consumul urban, ai dat cumva reset la acesta cu motorul rece? Chiar si cald, cel putin cand pleci prima oara cu ea, sa mergi doar in prima si a doua treapta(cateodata si a treia), dai peste vreo 6 semafoare cu cate un minut jumate de stat la fiecare, stationezi dupa 15 -20min si repeti acest tip de mers timp de cateva ori pe luna si abia dupa poti sa vi sa ne spui ce consum ai urban! Altfel sunt abureli de 2 bani cei ce veniti si spuneti ca in oras va ia 5-6%! Si la un N47 mi-e greu sa cred ca vei scoate un astfel de consum in astfel de conditii de oras ca cele mentionate mai sus, nu de sat cu o singura ulita principala, dar treaca mearga! Este totusi mai econom un N47, dar sa spui acest lucru si la M47!?!?! Plus daca-i mai dai si talpa sa nu-ti pice turbina, deci o mai duci din cand in cand si prin 3000rpm, nu doar sub 2000, atunci cred ca vei ajunge pe la 10 - 12%, consum normal! Doar sa nu va panicati ca vi s-au stricat utilajele...Asta-i parerea generala pe aici! Daca ai un consum de 10% urban, clar ai probleme cu masina! Si uitasem si de termostate, desi a cam trecut iarna si nu mai poate avea o influenta chiar atat de mare asupra consumului ca si atunci cand e frig.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai tare ma amuza cand vin unii cu consumuri mai mici decat cele date de producator(4,70 extern si 7,40 urban) , pai cu dracu` sa scoti mai putin ? Eu mai putin de 6 extern(mers normal spre sportiv) si 8~9 in oras n-am scos si mi se pare un consum corect,dar nu .. e mai bine sa zicem ca consuma 4,maxim 5 Edited by meltean
Link to comment
Share on other sites

Se poate consum mai mic decat da producatorul daca se umfla prin soft. Multe compromisuri sunt facute pentru a reduce emisiile, deci emisii scazute inseamna ca undeva tre sa se vada reversul, si se vede pe economie mai rea.

Emisii mici se fac cu ajutorul : 2 catalizatoare , injectia devansata, EGR ..astea la euro 3...de la euro 4 5 in sus mai ai DPF si alte nebunii , pana si distributia devansata de la punct.

Catalizatoarele stranguleaza evacuarea, EGRul contamineaza admisia, o injectie devansata inseamna cuplu mai redus si consum marit. Daca nu se mai tine cont de emisii si se regleaza toti acesti parametri, se va obtine consum mai bun.

Am pus un video pt cine intelege parametrul de avans si rezultatul acestuia : de urmarit in stanga Torque NM cum creste de la 102 la 112 NM(asta in cruising) pe un SOI de la -2 grade la +6 grade(ce e cu minus e devansat pt noxe, cu + ai putere mai buna, consum mai mic, noxele.. triplu).

Nu scriu aici pe forum aiureli sa ma aflu in treaba ca un pushti ce isi repara masina in spatele blocului, totul e bazat pe argumente si teste atat personale cat si studiate din alte surse.

Discutia EGR vs No EGR(ca asta o vazusem discutata), se mai tine intens intre persoane care nu stiu sa desfaca un surub, sau daca incearca il rup sau il pierd.

http://politube.upv.es/play.php?vid=3434

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.