Jump to content

BMW E93 335i


Acero99

Recommended Posts

Mai vinde un tip jante Rondell noi in stilul celor postate de tine- pe 20, in 2 dimensiuni pe la 850-1000 euro fara anvelope si daca iei anvelope de la el Pirelli P0 te duce 1850 euro. Stiu ca am luat pentru un e63. Avea jante sh de Ferrari, Bentley, etc.. dar gume doar noi ;)
Link to comment
Share on other sites

frumoasa masina! sa o stapanesti sanatos!

 

in privinta jantelor, 225 sunt foarte fragile si se crapa din cauza anvelopelor rft, mai ales cele pe spate. am avut un prieten care a crapat 2 seturi pe spate pentru ca nu a vrut sa renunte la rft si am citit si pe forumurile de afara despre problema asta cand eram in cautare de jante. nu stiu cum se comporta cu anvelope normale.

cel mai bine 313 dar sunt scumpe max, sau 230.

 

toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

cu ocazia schimbarii placutelor de frana , masina a fost urcata pe elevator si bineinteles rotile date jos , in acel moment am avut un mic soc ( deja mersesem vreo 200km cu masina , inclusiv cateva accelerari mai in forta ) gumele de pe spate erau terminate / crapate / la sarme , mentionez ca vanzatorul ( patron de service auto din 1998 ) a mentionat ca gumele de pe spate sunt cam uzate si ar trebui schimbate , atasez cateva poze sa vada si altii ce inseamna "cam uzate"

 

http://s17.postimg.org/of8uj751b/20150409_133351_Large.jpg

 

http://s17.postimg.org/ouoppygcf/20150409_133357_Large.jpg

 

http://s17.postimg.org/jxb54uedb/20150409_133403_Large.jpg

 

http://s17.postimg.org/lmk8cwu2n/20150409_133410_Large.jpg

 

bineinteles ca nu am mai montat rotile pe masina pana nu am gasit urgent 2 anvelope RFT pentru spate , noroc cu Brandex care mai cunoaste ceva oameni si am rezolvat cu ajutorul lui , in vreo 2 ore maxim aveam alte gume pe jante

Link to comment
Share on other sites

pai aia e , culmea e cea mai pusa la punct masina dintre toate care le-am avut , revizie la cutie facuta ca la carte cu factura pe 5300 ron ( 20L de ulei , baie , suruburi , o gramada de maruntisuri ) , dat scutul motor jos , nici un gram de ulei pe la garnitura de la baie ( asta am schimbat-o la toate masinile avute E46 325i , E60 530i , F07 530d ) , nici o pierdere de lichide in general ( ulei , antigel ) articulatia fata si spate fara nici cel mai mic joc , suspensia beton , nici o eroare pe tester , discurile de frana erau la primul set de placute , retrofit la CIC + combox , sistemul de decapotare proaspat uns cu vaselina speciala

 

lumea imi tot zice poate omul chiar nu stia ca sunt in halul ala pe interior avand in vedere ca masina intra in garaj in noiembrie si iesea in aprilie , nu a fost folosita niciodata iarna

 

mecanic la masina in momentul asta nu am ce sa ii mai fac , am schimbat placutele fata / spate , becurile de la angel-eyes , stergatoarele , revizie completa ( ulei , filtre : aer , polen , ulei )

 

ce vreau eu sunt fite estetice : stopuri LCI si alt set de jante

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

e bine atunci , in alta ordine de idei mi s-a cam pus pata pe jantele de mai sus style 345m , problema este ca au dimensiuni care nu au nici o legatura cu E9x respectiv 8.5j ET37 fata cu 9.5j ET34 spatele deci gumele "admise" pentru E93 ( 225/35 + 255/30 ) o sa vina trase , ideal zic eu ca ar fi 235/35 + 265/30 , ceva pareri ?
Link to comment
Share on other sites

este o senzatie super draguta cand pui testerul pe masina si nicio eroare....si eu sunt foartemandru de asta....

in schimb am prieteni, care si-au luat bmw si sunt mandrii ca nu au erori in bird.cand le-am pus testerul pe masina...18-20 de erori....mi-a fost si lene sa intru pe fiecare modul sa vad ce erori sunt :))))

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

deci 235/35/19 + 265/30/19 ar fi ideal , nu atinge pe spate in aripa ma gandesc

 

o alegere buna ?

 

http://s18.postimg.org/lkgulyg1l/autobon.jpg

 

In primul rand sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !

 

Nu te tenteaza sa iei mai bine un set de Michelin Supersport ? Eu sunt foarte multumit de ce lipici au pe asfalt !

 

Nu mai pune filtre mann, mergi pe original macar la ulei/benzina, nu te omoara 100ron in plus la o revizie.

Edited by Baracuda82
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ms !

 

filtru de benzina este in rezervor la E9x / E6x si nu se schimba din 10 in 10.000 de km

 

filtrele OEM sunt Mahle cred deci nu este o diferenta asa de mare calitativ

 

Michelin SS sunt foarte tari dar diferenta considerabila de pret merita doar daca conduci foarte sportiv , nu e cazul la mine

 

am rezolvat si cu stopurile LCI @ neo_andersson - stopuri OEM noi + mufe adaptoare noi + montaj si codare undeva la 3000 ron , consider ca este un pret foarte bun pentru produse OEM noi

 

PS : Paste Fericit !

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Orice ai face sa te feresti de 225M mai ales daca iti pui RFT pe spate o sa iti roada janta la propriu cu timpul, sunt foarte moi si au simtit-o multi pe pielea lor, eu am avut noroc cu ele dar nici foarte mult nu le-am tinut pe masina...

 

Eu zic sa nu te grabesti si sa faci alegerea potrivita, eu zic ca merg si cele 230, stiu ca au multi dar... :rolleyes:

 

Asta in caz ca nu gasesti de nici o culoare cele Performance sau CSL.

Link to comment
Share on other sites

ms !

 

filtru de benzina este in rezervor la E9x / E6x si nu se schimba din 10 in 10.000 de km

 

filtrele OEM sunt Mahle cred deci nu este o diferenta asa de mare calitativ

 

Michelin SS sunt foarte tari dar diferenta considerabila de pret merita doar daca conduci foarte sportiv , nu e cazul la mine

 

am rezolvat si cu stopurile LCI @ neo_andersson - stopuri OEM noi + mufe adaptoare noi + montaj si codare undeva la 3000 ron , consider ca este un pret foarte bun pentru produse OEM noi

 

PS : Paste Fericit !

 

Filtrele Oem sunt de cea mai buna calitate, chiar si daca iei de la producatorul care face OEM este alt quality check. Eu ti-am sugerat pentru ca te stiu de pe vremea cand mai intram pe det club si mi-ai lasat impresia ca iti plac lucrurile bune :)

 

Ai facut foarte bine ca ai ales sa mergi pe stopuri OEM, si eu am vrut sa iau de la acelasi user un set de LCI pt E70 dar a fost maricel pretul (3800ron) fata de alte oferte, tot OEM.

 

Cu michelinurile sa stii ca nu e chiar asa mare paguba, pe spate te costa 1150ron/bucata si pe fata 972ron/bucata. Iar daca ai o firma inregistrata intracomunitar poti sa le iei direct fara tva de aici : http://promo-anvelope.ro/

Link to comment
Share on other sites

nu prea cred ca ce ti a dat ala sunt noi si originale........

 

 

 

No. Description Supplement Qty From Up To Part Number Price Notes Photo

01 Rear light in the side panel, left 1 63217251957

01 Rear light in the side panel, right 1 63217251958

02 Rear light in trunk lid, left 1 63217252779

02 Rear light in trunk lid, right 1 63217252780

01 Retrofit wiring harness, facelift lights 1 03/2007 09/2009 61122181307

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Imi place foarte mult cum arata masina si are un motor pe masura. Michelin PSS au o durata de viata mica din cauza compozitiei lor.

Eu am 313M arata foarte bine ,sunt usoare si destul de rezistente nu am avut nici o problema cu ele. Cred ca s-ar merita sa cauti modelul asta sau CSL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.