Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Distributie cu probleme la 5000 km? Statistic este posibil dar putin probabil. Chiar si cu problemele pe care le are la distributie, N47D20 ramane un motor de exceptie. Pe 520-ul meu (cumparat de nou la in februarie 2011, acum are 135.000 km), nu are nicio problema desi se afla in grupa de risc.

Nu generaliza, statistic mai putin de 10% din loturile de mai sus au probleme la distributie (vezi 1addicts.com pentru mai multe detalii).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut Dan,

Din afirmatia ta se intelege ca as putea minti :" Statistic este posibil dar putin probabil" Eu corectez si spun 100% sigur (in cazul meu), raportul service cu diagnoza PUMA inca il mai am pe acasa.

Treaba cu 10% sanse conform 1addicts nu ma incanta pentru ca s-a intamplat deja in cazul meu, deci 100% posibil (in cazul meu) si nu o data ci de doua ori. Domnul C.Vasilescu de la BMW Romania (unde ajung toate e-mailurile catre bmw.com trimise de la clienti romani) poate confirma cazul daca chiar este nevoie.

Eu pur si simplu mi-am exprimat parerea la cererea colegului de mai sus in legatura cu viitoarea lui achizitie.

Iar ultima tamentiune, de a nu generaliza, nu se regaseste in ce am spus eu... "Insa tu ai putea fi unul din aceia care nu vor avea niciodata probleme la lant."

Si am uitat sa mentionez ca am schimbat uleiul la 14.000 km inaintea schimbului garantat de BSI la 30.000km pe propria cheltuiala. Masina noua 0 km cumparata din Romania.

Prieteni?!

Edited by Aquamaster
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt si motoare de 3.0 cu lanturi rupte. Erori pot exista la oricare.

Am mai spus si-o voi mai spune: bucurati-va de motoare si lasati paranoia.

Topicul asta e bine de studiat pentru a preveni eventualele probleme. Nu pentru obsesii ori insomnii.

 

Ps: culmea frustrarii. Sa ai vag si sa arati cu dejtu' spre "tractorasul bmw" :D

La zgomot NU se compara un N47 (fara probleme) cu niciun diesel vag in 4 cupe.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Salut Dan,

Din afirmatia ta se intelege ca as putea minti :" Statistic este posibil dar putin probabil" Eu corectez si spun 100% sigur (in cazul meu), raportul service cu diagnoza PUMA inca il mai am pe acasa.

Treaba cu 10% sanse conform 1addicts nu ma incanta pentru ca s-a intamplat deja in cazul meu, deci 100% posibil (in cazul meu) si nu o data ci de doua ori. Domnul C.Vasilescu de la BMW Romania (unde ajung toate e-mailurile catre bmw.com trimise de la clienti romani) poate confirma cazul daca chiar este nevoie.

Eu pur si simplu mi-am exprimat parerea la cererea colegului de mai sus in legatura cu viitoarea lui achizitie.

Iar ultima tamentiune, de a nu generaliza, nu se regaseste in ce am spus eu... "Insa tu ai putea fi unul din aceia care nu vor avea niciodata probleme la lant."

Si am uitat sa mentionez ca am schimbat uleiul la 14.000 km inaintea schimbului garantat de BSI la 30.000km pe propria cheltuiala. Masina noua 0 km cumparata din Romania.

Prieteni?!

 

Man, statistica ne arata ca putem sta linistiti in proportie de 90%. Restul de 10% ar trebui sa stea cu urechea palnie catre motor si sa rezolve distributia pana nu apuca sa se rupa lantul. Imi pare rau ca tu te-ai aflat printre cei 10% dar asta nu schimba datele problemei, N47 ramane un motor extrem de reusit. Friends! :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Aveti dreptate, trebuie sa ne bucuram de masini cu indiferent ce motor sunt dotate.

 

Cam intotdeauna regula "The bigger,the better" a functionat si de aceea am recomandat colegului acel 3.0d

 

Motoare 3.0d cu lanturi rupte au fost , insa cele de generatie mai veche, si nu in acelasi procentaj comparativ cu N47.

 

Profit de ocazie di offtopic intreb: ce tip de ulei recomandati pentru 3.0d cu 13.000km parcursi? Provenienta este importanta (Romania sau strainatate)?

 

Multumesc

 

Bogdan

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Profit de ocazie di offtopic intreb: ce tip de ulei recomandati pentru 3.0d cu 13.000km parcursi? Provenienta este importanta (Romania sau strainatate)?

 

Nuuuu

 

Te rog citeste topicele legate de ulei. Gasesti rapunsuri acolo. Sau daca nu, intreaba acolo.

 

Acest topic are vreo 400 de pagini de fapt, topic pe care le-am "bibilit" de mai mute ori ca sa ramana cat de cat utilizabil. Sa nu il lungim iarasi...

 

Merci !

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am facut distributia acum 2 luni la un service exclusiv BMW. Costurile au fost pe la 5-6000 ron. Stiu ca se poate si mai ieftin insa am tinut sa fie service civilizat, nu orice petarda. Putin zic eu comparativ cu o pompa de ulei la VAG sau 4 injectoare care depasesc lejer 7-8000 ron. De apreciat totusi ca la VAG unele coduri de motor au culanta pe injectoare. N47 este clar mai silentios decat un pumpe duse ...
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la un service si am aflat ca sunt si eu unul din "fericitii" care trebuie sa isi schimbe lantul de distributie . Initial am crezut ca sunt acele curele din fata motorului care si alea ma costau vreo 20 de mil + manopera ca sa le schimb . Masina are 145 de mii de km .
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca se auzea ceva si a cerut inca o parere.Cam praf motorul asta pentru o marca care se vrea premium.Nu contest ca trage bine e silentios consuma putin,dar sa stai schimbi distribuite la 100-145.000 km ,distributie care la BMW in general era lifetime e jenant.Sa nu fii in stare sa scoti niste piese care sa rezolve problema 100% e la fel de jenant.Bine s-a ajuns intr-o societate de consum in care masina e proiectata sa tina fix cat garantia ,dupa aia fiecare e pe barba lui :) .
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Motoarele noi nu au rulaje foarte mari,vorbim de masini 2012 care au maxim 80.000 km rulati,din ce am vazut problema apare pe la 150.000,bine la motoarele "vechi" apareau si mai devreme.Oricum N47 e pe final de cariera si nu cred ca mai intereseaza pe careva de la BMW ce se mai intampla.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De unde stii?

Inca n-a trecut destul timp sa vedem. Iar pe "promisiuni" nu ma bazez.

Atat ca macar la astea noi, nu mai tre schimbat arborele.

 

Ma bazez pe faptul ca am doua masini, ambele BMW si ambele cu motoare N47. La nici una nu am probleme, chiar daca cea mare (520, F10, 2011) are aproape 140.000 km.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Asta nu inseamna ca e regula. Eu as spune ca esti norocos. Nici alea vechi nu toate fac galagie.

Andrei_vuv parca e la al 3-lea N47. Unul a fost 2007, altul 2009 iar asta nou parca e 2011 si niciunul nu zornaie. La mine e doar unul si imi zornaia.

 

Ps: si mai terminati dracului cu minusurile. Copii...

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca se auzea ceva si a cerut inca o parere.Cam praf motorul asta pentru o marca care se vrea premium.Nu contest ca trage bine e silentios consuma putin,dar sa stai schimbi distribuite la 100-145.000 km ,distributie care la BMW in general era lifetime e jenant.Sa nu fii in stare sa scoti niste piese care sa rezolve problema 100% e la fel de jenant.Bine s-a ajuns intr-o societate de consum in care masina e proiectata sa tina fix cat garantia ,dupa aia fiecare e pe barba lui :) .

Pai asta e si ideea...tii masina cat ii garantia...ce inseamna garantia...service obligatoriu dupa bunul lor plac, preturile dupa bunul lor plac...ca practic nu cumperi doar masina ci si un costisitor program de service...In Germania e si incurajata aceasta practica...Cati din Romania nu si-ar permite o rata de leasing de 199 de euro la o masina de 17.000 de euro pe 3 ani...intr-adevar cu niste limitari, de km pe an, serviceuri obligatorii efectuate la ei, etc. Adica daca in Romania schimbam doar placutele de frana, aici schimbul e cu tot cu discuri, etc. Ne dam seama de aici de bani dati pe manopera, piese..originale BMW, si preturile la fel originale BMW...Am testat eu pe buzunarul meu...schimb ulei motor N47 in reprezentanta BMW, cu filtre ulei, polen, cel de aer l-am cumparat eu, 428 euro. schimb ulei in alt service pt un e39, 520i 6,5 litri ulei, fara polen si aer, 59 de euro. Atentie la N47 au pus ulei Mobil nu original BMW sau Castrol cum recomanda BMW. Acum tragem concluziile...Scuze, off topic!

Link to comment
Share on other sites

Este normal sa se intample asa cum ai scris tu. Este deranjant pt tine dar altfel ar fi un risc imposibil de estimat pentru ei.

 

De ce sa-ti ofere garantie pe o masina dusa la un service unde Gigel strange cat poate orice surub fie ca ii este lene sau ii lipseste cheia dinamometrica.

 

De ce sa-ti ofere garantie cand multi stiu ei singuri care e uleiul mai bun sau au un baiat de treaba care le aduce ulei ieftin.

 

Nu e normal ca ei sa ofere o garantie pe produse si service controlate?

 

Apoi, daca masina a iesit din garantie, nu mai este nimic de facut. O repari pe banii tai. La o distributie care zornaie la 150k km, nu vad o problema sa schimbi lantul si patinele. Te-ai bucurat de cei 150 k km pana atunci. Un 30 mil nu mi se pare o catastrofa daca este nevoie sa-i investesti in masina. Pana la urma un set bun de anvelope costa tot atat. Sau un casco...

 

Da. Este nasol dar nici capat de lume.

 

Inca n-a trecut destul timp sa vedem. Iar pe "promisiuni" nu ma bazez.

 

Ultimele piese pe care le-au reproiectat au deja un an. Poate de data asta chiar au reusit sa faca ceva mai de durata.

Link to comment
Share on other sites

Timpul ne va spune. Chiar sper sa fie asa.

Cineva mai sus spunea ca ultimele lanturi sunt de 3 ori mai groase decat cele initiale fabricate pentru N47. Asa o fi?

Deja asta e un semn foarte bun.

 

Pe viitor si eu intentionez sa-i mai schimb o data distributia cu ultimele repere aparute. Dar sa mai treaca un timp, sa ma asigur ca nu mai apar noi "variante" de piese.

Doar asa, sa fiu eu linistit. Ca nici de actuala distributie nu sunt foarte incantat.

Link to comment
Share on other sites

Timpul ne va spune. Chiar sper sa fie asa.

Cineva mai sus spunea ca ultimele lanturi sunt de 3 ori mai groase decat cele initiale fabricate pentru N47. Asa o fi?

Deja asta e un semn foarte bun.

 

Pe viitor si eu intentionez sa-i mai schimb o data distributia cu ultimele repere aparute. Dar sa mai treaca un timp, sa ma asigur ca nu mai apar noi "variante" de piese.

Doar asa, sa fiu eu linistit. Ca nici de actuala distributie nu sunt foarte incantat.

 

Lanturile noi sunt mai groase intr-adevar. Zalele sunt mai decente nu cum aratau cele din motorul meu (N47 - 2009). Dupa ce vezi lanturile originale te intrebi cum de au rezistat. Pana si lantul meu de la bicicleta (Scott) este mai gros. Mi se pare o gluma totusi ce a facut BMW la distrbutia N47 insa cu toate astea este cel mai de succes din curtea lor. Apropos, cati km ai de cand ai facut distributia?

Link to comment
Share on other sites

Asa ca sa vedeti ca nu toate au neaparat probleme (cu distributia):

 

N47 2009, cam 205.000km - nu se aude nimic la distributie, dar in ultima vreme creste nivelul uleiului(motorina in ulei), inca investighez, din cate am citit ar fi variantele: cicluri de curatire DPF nefinalizate, injector care curge putin noaptea, sau pompa de inalta care scapa in ulei

 

Eu am facut doar 205.000-170.000 = 35.000 in ultimii 2 ani

 

De departe cea mai fiabila masina care am avut-o (cel putin pana acum la problema cu motorina in ulei)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.