Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Tu inca desfasori campania de sustinere a n47-lui?:)))tot o tii ca doar primul model de n47 a avut probleme,dar in realitate e bai si cu cele din 2013-2014.

Din moment ce in romania (cu exceptiile de rigoare) se cumpara toate jafurile de masini, e chiar foarte mormal existe probleme tehnice, unele chiar grave.

Personal nu am intalnit seria 3 din 2009 incoace care sa fie intretinut ca la carte si sa aiba probleme cu distributia; in schimb am vazut masini din 2014-2015 cu schimb de ulei la 50k km si distributie praf

Iar paranoia asta cu distributia e curata afacere pt "baietii destepti"

Edited by Madutzu25
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si in afara e paranoia asta cu n47, doar ca acolo lumea schimba ce spune servisul si cu asta basta, fara prea mult caz. Sau destui cand afla ca e de bagat 2000-3000 eur vand masina.

 

Avand in vedere ca daca se rupe vbim de o paguba de 2000-3000euro eu as plati 35-4000 lei si as sta linistit.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Cum vi se pare ca se aude lantul intr-unul din video-urile astea la un f25 din 2012:

sau
? E cazul sa fie inlocuit? Nu prea seamana cu ce am mai gasit pe youtube asa ca as avea nevoie si de parerea celor cunoscatori. Pentru schimb ce service recomandati in bucuresti ?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

se aude acelasi zgomot ritmic, constant, in toate cele 3 filmulete...

 

intr-adevar, pare sa fie zgomot de lant de distributie... am observat ca multi fac filmulete doar la ralanti, cand lantul are o viteza destul de mica... ar trebui facut un video si la o turatie mai mare, cand lantul creeaza si alte zgomote specifice (vibratii pe patina)

 

oricum, diagnosticele de genul asta se pun intr-un service BMW, nu pe forumuri.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Cum vi se pare ca se aude lantul intr-unul din video-urile astea la un f25 din 2012:

sau
? E cazul sa fie inlocuit? Nu prea seamana cu ce am mai gasit pe youtube asa ca as avea nevoie si de parerea celor cunoscatori. Pentru schimb ce service recomandati in bucuresti ?

 

Multumesc

Stai linistit asa se aude la toate F25.Zgomot tipic de N47 pe F25.Daca ai sub 400.000 km stai relax.

Daca o sa mergi in service cu siguranta inainte de a se uita la masina o sa zica ca trebuie sa schimbi distributia preventiv.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit asa se aude la toate F25.Zgomot tipic de N47 pe F25.Daca ai sub 400.000 km stai relax.

Daca o sa mergi in service cu siguranta inainte de a se uita la masina o sa zica ca trebuie sa schimbi distributia preventiv.

 

 

:frantics: :frantics: :frantics: Eu nu pot sa ii zic la nimeni sa fie linistit pana la 400.000km indifferent ce motor are. Dar sa vii si sa zici asa increzator despre un N47 dupa ce ai vazut 3 filmulete ... aici deja este prostie sau inconstienta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai daca o curea de distributie se schimba la 210.000 km nu crezi ca un lant trebuie schimbat macar la dublu,ok nu mai tin lanturile ca pe vremuri dar nici sa ne apuc de schimbat preventiv toate lanturile la toate N47 indiferent de km.

N47 cu distributie originala cu maxim de km vazut de mine este un F10 /2011 cu 390.000 km,(cand l-am intrebat pe proprietar daca a schimbat lantul a raspuns ca nu a schimbat nici un lant si nu intentioneaza asta)

Am 2 prieteni cu F25 unul 160.000 km si celalat 200.000 km motoarele se aud identic ca in filmulete.Nici unul nu intentioneaza sa umble la masini.

 

Opaul care este experienta ta cu N47 ?

Edited by FANATIC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu propun sa schimbam lantul la fiecare revizie, asa stam toti linistiti. Chiar ar trebui ca BMW sa il introduca in pachetul de revizii :LMAO:

Tipic romanului: daca nu are de lucru, isi face. Ce rost are sa umbli la motor daca nu are probleme? Doar in baza unui diagnostic pus pe net? Tampenie mai mare ca asta nu am vazut

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu propun sa schimbam lantul la fiecare revizie, asa stam toti linistiti. Chiar ar trebui ca BMW sa il introduca in pachetul de revizii :LMAO:

Tipic romanului: daca nu are de lucru, isi face. Ce rost are sa umbli la motor daca nu are probleme? Doar in baza unui diagnostic pus pe net? Tampenie mai mare ca asta nu am vazut

 

La fel putem sa ne gandim si invers. Cum sa nu iti schimbi distributia in baza unui diagnostic primit de pe forum ? Este foarte greu de diagnosticat , nimeni nu poate sa iti zica sigur daca trebuie sau nu trebuie sa o schimbi. Lumea prefera sa o schimbe preventive si sa uite de o grija. Daca ar fii avut un sensor pe intizator si sa se aprinda un martor in bord cand a ajuns la tensiunea maxima , nu ar mai fii avut loc discutile astea interminabile. Cand vezi ca s-a aprins becul mergi si o schimbi, dar din pacate nu cred ca este asa ceva pe nici o masina.

Link to comment
Share on other sites

Caz concret. La service-ul unde merg eu, tipul de acolo i-a schimbat distributia la un F10 520D la 380.000km, avand distributia originala pe masina si incepuse sa dea semne de oboseala.

 

Cred ca tine de fiecare masina in parte si de un pic de noroc, unele pot merge mult si bine, altele dau semne de uzura mai repede. Acuma, fiecare face cum vrea dar nici paranoia nu ajuta deloc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Caz concret. La service-ul unde merg eu, tipul de acolo i-a schimbat distributia la un F10 520D la 380.000km, avand distributia originala pe masina si incepuse sa dea semne de oboseala.

 

Cred ca tine de fiecare masina in parte si de un pic de noroc, unele pot merge mult si bine, altele dau semne de uzura mai repede. Acuma, fiecare face cum vrea dar nici paranoia nu ajuta deloc.

Practic si aceasta distributie schimbata la 380.000 km tot preventiv a fost schimbata .Daca producatorul nu spune la mentenanta ca la X Km trebuie schimbata o piesa ,atunci dupa parerea mea operatiunea se face preventiv pentru "doamne fereste"

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La fel putem sa ne gandim si invers. Cum sa nu iti schimbi distributia in baza unui diagnostic primit de pe forum ? Este foarte greu de diagnosticat , nimeni nu poate sa iti zica sigur daca trebuie sau nu trebuie sa o schimbi. Lumea prefera sa o schimbe preventive si sa uite de o grija. Daca ar fii avut un sensor pe intizator si sa se aprinda un martor in bord cand a ajuns la tensiunea maxima , nu ar mai fii avut loc discutile astea interminabile. Cand vezi ca s-a aprins becul mergi si o schimbi, dar din pacate nu cred ca este asa ceva pe nici o masina.

Nu te supara pe mine, dar daca toata lumea ar gandi asa maine mi-as deschide service auto.

Daca am indoieli referitor la buna functionare a masinii sau motorului merg la un service specializat sau la reprezentanta. In nici un caz nu ma apuc de schimbat piese la parerea unui "habarnist" oarecare practicant al sportului national "datul cu parerea"

In loc sa ne bucuram de masini, ne gandim cum sa le stricam

LE: nu ne-ai impartasit inca exterienta ta cu N47

 

Practic si aceasta distributie schimbata la 380.000 km tot preventiv a fost schimbata .Daca producatorul nu spune la mentenanta ca la X Km trebuie schimbata o piesa ,atunci dupa parerea mea operatiunea se face preventiv pentru "doamne fereste"

99% din schimburi sunt preventive. Stiu doar 2 cazuri de distributie rupta (una dintre masini abuzata grav), plus cazul colegului win60

Edited by Madutzu25
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate daca ai F25 cu N47 poti sa faci o filmare identica cu a colegului si sa o pui aici sa vedem ceva pareri de la colegi .Puneam eu dar am F30 .

 

Motorul ar trebui sa fie aceleasi, intrucat vb tot de N47 nu? Poti sa pui si de la F30 sa vedem cum suna :) Poate al tau e mai putin uzat sau are un nr mai mic de km. O sa incerc sa fac si o filmare cu motorul in sarcina, desi o sa fie ceva mai complicat

Link to comment
Share on other sites

Uite cum se auzea la mine in iarna.

 

E tot N47, desi este modelul cu doua turbine de 25d. Nu are importanta pe ce model s-a montat ori ca are una sau doua turbine, motorul este acelasi, sunt aceleasi piese care alcatuiesc distributia spre exemplu. La mine era clar zornait de lant, iar asta s-a vazut chiar si in momentul inlocuirii lantului superior care avea un anumit joc. Se lungise deja, avea joc si in zale fata de lantul nou.

Link to comment
Share on other sites

Uite cum se auzea la mine in iarna.

 

E tot N47, desi este modelul cu doua turbine de 25d. Nu are importanta pe ce model s-a montat ori ca are una sau doua turbine, motorul este acelasi, sunt aceleasi piese care alcatuiesc distributia spre exemplu. La mine era clar zornait de lant, iar asta s-a vazut chiar si in momentul inlocuirii lantului superior care avea un anumit joc. Se lungise deja, avea joc si in zale fata de lantul nou.

 

Cam seamana cu al meu 😂😂 ai schimbat distributia? Acum cum se aude?

Link to comment
Share on other sites

Ma lamureste si pe mine cineva cate lanturi si cate pinioane ar trebui schimbate? Sunt 3 lanturi si 4 pinioane in total, corect? Totusi, Bimmer Service pare ca schimba 2 pinioane si 2 lanturi iar Service Scream (Tezparii) mi se pare ca fac la fel. Am mai intrebat si la AutoBavaria Service din Bistrita care de fapt schimba 3 lanturi si 3 pinioane. Toti se lauda ca folosesc ultima versiune a kit-ului de la BMW si totusi unii schimba un numar de repere, altii alt numar. Poate cineva sa ma lamureasca? Mersi!
Link to comment
Share on other sites

Sunt trei lanturi si trei pinioane.

Pinion pompa de ulei, pinion pompa de inalta presiune, pinion axe cu came si cele trei lanturi care fac legatura intre pompa de ulei si vilbrochen, intre vilbrochen si pompa de inalta presiune si intre pompa de inalta presiune si axele cu came.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.