Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Da sunt 3 lanturi...pe pinionul de la vibrochen sunt 2 lanturi unul merge in jos spre pompa de ulei si celalalt in sus spre ... nu stiu ... axele cu came, si mai este un al 3-lea care se poate vedea in pozele mele care nu este rupt ...

 

Oricum nu merita sa va agitati, daca e sa se intample se intampla la oricine, cei de la BMW din Austria aveau acolo un X5 3.0d cu lantul rupt avea doar 30.000 Km...am ramas masca.

 

Acum parca regret ca nu am luat motor in 6 pistoane, cel cu 4 parca e mai putin fiabil, asta nu inseamna ca nu-i bun. ;)

 

Parerea mea fara suparari: am detinut si Audi si VW dar parca cu nici una nu am avut necazuri cate am avut cu BMW-urile (E46 320D - 2003: turbo defect, cutie automata defecta + altele minore si E60 2.0d 2008 - distributie rupta)

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca intreg angrenajul distributiei e defectuos. Gandit numa bine pentru service-uri, extrem de prost pentru consumator. Sa inteleg ca nu prea avem alte solutii decat sa asteptam sa pice, ori sa schimbam motorizarea. De prevenit nu prea e posibil.

 

Bardanvalentin, arborele cotit l-ai schimbat? Zici ca mergi linistit, insa uiti de pinionul cu problema la vilbrochen.

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

si inainte de a mi se rupe lantul si dupa ce am schimbat distributia se aude la fel.

Si cand povesteam ca am auzit lantul unui F10 cu motorul de 2 litri exact ca la mine, nu ma credea lumea... :)

Link to comment
Share on other sites

E normal sa se auda lantul...E cunoscut faptul ca motoarele cu distributia pe lant sunt ceva mai galagioase. Adik pinionul de la vibrochen si de ala axe calca pe gaurile lantului si produce un zgomot metalic infundat specific chiar daca masina e nou noutza... Si la mine se aude zgomotul specific unei distributii pe lantz. Si la opel se aude care au distributie pe lantz . Totul sa nu se auda un zornait puternic care se accentueaza in acceleratie atunci e beleau.... Daca auziti zornait opriti de indata motorul si verificati la un service zornaitul nu este normal si arata ca lantul s a intins si atinge in carcasa.

Odata intins lantul pinionul numai calca in gaurile lantului si de acolo incepe dezastru.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

De curand mi-am facut cont aici pe forum pentru ca intentionez sa achizitionez un E87 118d :rolleyes: si cautam aici sa ma documentez despre el. La ce lucruri aud aici pe forum incep sa imi schimb parerea despre BMW.

 

Saptamana viitoare am programare la AB cu un 118d FL (143cp) care are 54k km reali. Sincer nu stiu ce sa fac. Voi ce ziceti? pot merge linistit macar 1-2 ani cu masina considerand km care ii are acum sau merita mai degraba un non-fl (cel de 122cp)?

 

P.S. motorul nu pare sa scoata acel sunet metalic.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Saptamana viitoare am programare la AB cu un 118d FL (143cp) care are 54k km reali.

 

masina nu este in garantie la acesti km? daca este nu are de ce sa te doara capul

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

De curand mi-am facut cont aici pe forum pentru ca intentionez sa achizitionez un E87 118d :rolleyes: si cautam aici sa ma documentez despre el. La ce lucruri aud aici pe forum incep sa imi schimb parerea despre BMW.

 

Saptamana viitoare am programare la AB cu un 118d FL (143cp) care are 54k km reali. Sincer nu stiu ce sa fac. Voi ce ziceti? pot merge linistit macar 1-2 ani cu masina considerand km care ii are acum sau merita mai degraba un non-fl (cel de 122cp)?

 

P.S. motorul nu pare sa scoata acel sunet metalic.

 

De ce te legi la cap fara sa te doara ?

 

masina nu este in garantie la acesti km? daca este nu are de ce sa te doara capul

 

Pai acum o sa fie, dar peste doi ani cand cade motorul sigur nu mai e :D

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

S-au scris 50 si ceva de pagini despre aceasta problema si nu a venit unul sau mai multi cu un caz concret si complet(poze, facturi si asa mai departe). S-a trancanit incontinuu degeaba si fara scop. Daca mai vine unu si mai baga o problema cum ca motorul are nu stiu ce, iar se incepe "politica" si se scriu sute de pagini fara rost si directie.

 

Consider ca pana nu vine unu cu poze si factura ca s-a schimbat lantul si ca s-au remediat problemele eu nu cred mitul asta de nici-o culoare.

 

Asa ii place romanului sa dicute despre un subiect fara sa aiba o baza reala a situatiei, ci doar niste zvonuri.

 

Pentru cel ce vrea sa isi cumpere masina 118d:

Testeaz-o bine inainte, mergi cu ea, "pierzi" si doua zile din viata ,daca este nevoie, numai sa stii si sa concluzionezi ca masina este buna si apoi achizitioneaz-o. Asa ca tu citesti 50 de pagini despre nimic sincer nu-ti mai iei niciodata nici-o masina, sincer.

 

Prea multa trancaneala pentru o problema pe care nimeni nu a avut-o sau nu a venit cu dovezi ca lantul se rupe si poate produce pagupe majore.

Edited by MihaiMAN
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Au fost mai multi cu lantul rupt. Au scris aici pe topic. Cel putin 3.

 

Asta cu factura este ceva absurd. Daca am cere facturi pentru fiecare problema descrisa pe forum de la arderea becurilor si pana la stricarea cutiei de viteze, ar fi chair aiurea. In al doilea rand, eu spun de acum: chiar daca mi s-ar rupe lantul, nu as scana si posta factura. Ma crede lumea => bine, nu ma crede => la fel de bine.

 

In al doilea rand, eu ma bucur in continuare de alegerea facuta. Un schimb "preventiv" al lantului ma gandesc sa-l fac pe la 150-200k km. Mai am pana atunci. Oricum, 4 RFT-uri 245/40/18 costa cam tot pe acolo.

 

De cand cu problema lantului la N47 (reala si care depinde de mai multi factori), am auzit de probleme la lant si la motoare pe benzina sau de 3.0d. Si aici nu includ masini cu sute de mii de km.

Link to comment
Share on other sites

Era un baiat care avea parca un 318i E90. Nu am timp sa caut acum.

 

Ideea e ca lantul se poate rupe la orice motor pana la urma. Evident e mai probabil la N47 :Devil: dar asta nu inseamna ca orice motor pe lant nu poate avea probleme cu el.

Link to comment
Share on other sites

Era un baiat care avea parca un 318i E90. Nu am timp sa caut acum.

 

Ideea e ca lantul se poate rupe la orice motor pana la urma. Evident e mai probabil la N47 :Devil: dar asta nu inseamna ca orice motor pe lant nu poate avea probleme cu el.

Din ce scrii tu aici trag concluzia ca se poate rupe lantul la orice masina, dar uite ca se mai strecoara si motorul N47. Deci clar ca nici tu nu cunosti concret care au probleme si care nu(probleme de fabrica).

 

Concluzia mea este corecta, pentru ca am citit si para citit acest topic, cum am mai spus, doar 80% din el, dar si asa.

 

Pai Bala, hai sa facem astfel.

Da delete la ce s-a scris pe langa si lasa doar cazurile reale, in care s-a scris despre probleme si despre ce piese au schimbate. Cine vrea sa cumpere o masina cu motorul asta, crede-ma cand iti spun, ca nu sta sa citeasca 50 de pagini si se uita doar la ultimele. Daca a venit unul cu un caz real, dar e pe la jumatatea topicului nu sta nimeni sa il rasfoiasca, pentru ca 60-70% din topic e trancaneala.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.