Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Eu as vrea sa imi iau BMW 520d din 2009, 177 cai, euro 5 dar mi-e frica de problema cu lantul de distributie. Am fost sa vizionez azi 2 masini si mi se parea ca aveau amandoua un fasait la motor care se auzea si la relanti iar la turatii de 2-3 mii se auzea mai tare, dar era decat un fasait, fara zdranganit sau bataie. Se poate sa fie ceva probleme la distributie? Amandoua masinile erau aduse in tara de curand (max 1 luna).

 

Cum pot afla daca a fost schimbat ceva la distributie cat au fost in garantie.

 

Sa renunt la ideea de BMW 520d din 2009 si sa aleg un 525d sau 530d(xD) din 2007-2008?

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit toate paginile din acest post am retinut ca dupa 01.2009 nu mai trebuie schimbat arborele si nu se mai strica arborele in cazul unui lant care cedeaza, deci problema se simplifica putin, in cazul in care se intampla ceva cu lantul trebuie schimbat lantul si tot ce tine de el plus cateva supape care se pot indoi.

Problema cu bmw 520d 2009 vs. 525d/530d din 2007-2008 este in felul urmator: pretul ar fi cam acelasi dar 1-2 ani diferenta intre masini, mai mult km deci o uzura mai mare si pot aparea alte probleme, asta pe langa costurile ridicate cu asigurarea si impozitul.

 

Riscul de a deceda in urma unui accident e mai mare decat sa se rupa lantul.

Eu zic sa mergi pe jos sau prin aer ca e mai sigur.

Esti paranoic rau........

 

Eu am cerut o parere despre ce sa aleg intre 520d si 530d, nu am intrebat daca sa aleg 520d sau sa merg pe jos... cred ca ar trebuii sa te abtii de la asemenea posturi inutile.

Link to comment
Share on other sites

01.03.2007 -05.01.2009 - la motoarele astea trebuie sa se schimbe si vibrochenul

 

05.01.2009 - 01.03.2011 - la motoarele astea doar lantul si intinzatorul ( problema nu a fost rezolvata decat partial exista sanse sa se rupa lantul)

 

> 03.2011 - nu mai exista probleme - parerea la aia la bmw ( ar fii si culmea la masini de 1 an)

 

Parerea mea ca in viata nu are rost sa te legi la cap daca nu te doare.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

 

Parerea mea ca in viata nu are rost sa te legi la cap daca nu te doare.

 

Eu unul nu am inteles aceasta afirmatie, si ma bate gandul sa-mi iau un X3 motor 2.0d nou. Dar stau si ma gandesc:

- se strica in garantie: batai de cap, sa stai dupa aia din service, sa astepti sa o repare, etc etc.

- se strica dupa 100 000 km, ai alte batai de cap pentru ca trebuie sa o repari pe banii tai. Daca alergi, asa cum o fac eu, 100k ii faci in 2-3 ani, apoi ce faci? La 2-3 ani pui un motor nou?

 

Cum vad eu lucrurile, oricum te doare capul.

 

oSerX : cati km aveai cu masina (nu am apucat sa vad tot istoricul la conversatii).

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa citesti tot topicul de la inceput. Problema a fost rezolvata. Daca iti cumperi masina noua deci dupa 2011, nu mai ai probleme.

 

Afectate sunt cele produse intre 2007 si 03.2011 care vor avea nevoie de unele reparatii.

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa citesti tot topicul de la inceput. Problema a fost rezolvata. Daca iti cumperi masina noua deci dupa 2011, nu mai ai probleme.

 

Afectate sunt masiniil eintre 2007 si 2009 care vor avea nevoie de unele reparatii.

 

Nu vreau sa intru in polemici, dar eu sunt retinut in a crede ce spune service-ul. Sa fim seriosi:

1. masinile astea sunt prea noi sa aiba probleme. De aceea "pilele"din service spun ca nu au avut cazuri inca.

2. Service-urile/dealer-ul intotdeauna va spune ca modelul curent nu are nici o problema. Sa fim seriosi, cine ar mai cumpara o masina, daca ti s-ar spune oficial ca inclusiv modelul curent are niste probleme cam scumputze de rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu am inteles aceasta afirmatie, si ma bate gandul sa-mi iau un X3 motor 2.0d nou. Dar stau si ma gandesc:

- se strica in garantie: batai de cap, sa stai dupa aia din service, sa astepti sa o repare, etc etc.

- se strica dupa 100 000 km, ai alte batai de cap pentru ca trebuie sa o repari pe banii tai. Daca alergi, asa cum o fac eu, 100k ii faci in 2-3 ani, apoi ce faci? La 2-3 ani pui un motor nou?

 

Cum vad eu lucrurile, oricum te doare capul.

 

oSerX : cati km aveai cu masina (nu am apucat sa vad tot istoricul la conversatii).

 

aveam vreo 90.000km - nu aveam zgomot real ( la seria 1 se aude CLAR )... doar in liniste iti dadeai seama de problema, foarte incet ...- real vb au fost cei mai bine cheltuiti bani cu extinderea garantiei :)

nu am ajuns nici azi sa'mi iau masina caci am ajuns pe la 6 acasa, dar pe luni sper sa reusesc ... si va zic mai multe...

 

atat stiu ca am de plata 1600ron pt ceea ce am spus mai sus ( in afara pieselor schimbate in garantie ) - absolut tot ce era in zona distributiei + lichide

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Acum 1 saptamana la MHS CRAIOVA un BMW X3, 3000cmc, SD... Lant distributie rupt, motor rupt. Masina are 170 000 km din 2007.

Ca idee, BMW in GERMANIA are un sistem numit "motor la schimb" ceea ce inseamna ca lasi motorul vechi si la cel nou beneficiezi de un discount bun...cam 30 %.

Cred ca sistemul se aplica si pentru alte piese sau sisteme.

Ca ex. pe mine motorul m-a costat 4700 EURO iar in ROMANIA am intrebat dupa cod si costa 7100 EURO preturi cu TVA si fara manopera...evident manopera de GERMANIA e probabil mai scumpa.

Am afisat facturile de la PROCAR GERMANIA acum 1 luna cred.

Un sistem ambreiaj cu volanta si manopera era echivalent 3300 RON in GERMANIA...inclusiv manopera si TVA eu il schimbasem la ROMANICA cu 5700 RON...cu manopera si TVA?

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

mi'am luat masina azi ....

 

zgomotul de "frecare" nu mai exista deloc - motorul merge rotund ... se aude injectia parca un pic mai tare si nu inteleg de ce - las motorina sa se consume maine si o sa bag motorina "noua" :D ...

 

singura chestie care ma irita un pic ... pare'mi'se ca invarte o idee mai mult pana porneste ... dupa ce schimb motorina sa vedem ce si cum :)

 

piese pe factura - 2 intinzatoare ... 1 garnitura baie ulei + o garnitura nu stiu de care - dar costa la fel ca aia de la baia ulei ... filtru ulei + ulei + antigel ... patine ... nu stiu exact - sunt vreo 15 pozitii

 

LE: s'a lucrat foarte curat, insa singura mea mica suparare este faptul ca s'au cam zgariat capacele de plastic de la motor ....

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

mi'am luat masina azi ....

 

zgomotul de "frecare" nu mai exista deloc - motorul merge rotund ... se aude injectia parca un pic mai tare si nu inteleg de ce - las motorina sa se consume maine si o sa bag motorina "noua" :D ...

 

singura chestie care ma irita un pic ... pare'mi'se ca invarte o idee mai mult pana porneste ... dupa ce schimb motorina sa vedem ce si cum :)

 

piese pe factura - 2 intinzatoare ... 1 garnitura baie ulei + o garnitura nu stiu de care - dar costa la fel ca aia de la baia ulei ... filtru ulei + ulei + antigel ... patine ... nu stiu exact - sunt vreo 15 pozitii

 

LE: s'a lucrat foarte curat, insa singura mea mica suparare este faptul ca s'au cam zgariat capacele de plastic de la motor ....

 

Sincer nu ma gandeam ca vor fi asa de multe

Link to comment
Share on other sites

Poti pune te rog factura pe forum?

 

Nu e vorba de pret sau ca nu te credem :p insa putem face o mica lista de piese dupa PN atunci cand vrea cineva sa-si faca motorul in regie proprie.

 

Mai este o factura cu piesele si la inceputul topicului. Am putea compara.

Link to comment
Share on other sites

piese pe factura - 2 intinzatoare ... 1 garnitura baie ulei + o garnitura nu stiu de care - dar costa la fel ca aia de la baia ulei ... filtru ulei + ulei + antigel ... patine ...

Deci in cele 16 milioane au intrat doar astea + manopera. Nu include lantul si patinele.

Nu ca am face noi acum o farmacie, doar asa ca idee...

Link to comment
Share on other sites

nu am ajuns acasa inca, dar in cele 16mil nu a intrat nici o manopera... au intrat 1 sau 2 pinioane, vreo 3 garnituri, ulei + filtru, parca un intinzator...

 

lanturile si aparent arborele cotit au intrat in garantie. manopera pe garantie,... nu stiu ce si cum nu am intrebat caci nu aveam timp de stat de vb...

 

mi se pare ca se aude tacanitul motorului mai tare... porneste parca un pic mai greu..na cu o invartituta de motor...

 

in schimb trage la fel... zgomotul motorului nu se mai aude in habitaclu..deranjant fasaitul ala de la distributie

Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit la fel - dupa ce au schimbat distributia se aude mai tare la relanti motorul. Deci nu cred ca ti se pare :)

De pornit insa porneste la fel ca inainte, nicio invartitura in plus sau in minus.

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.