Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Despre ce masina e vb? Din ce an? Cati km avea masina? Care a fost cauza ?(daca stii).

Ideea topicului nu cred ca este sa "numaram victimele" ci sa vedem cauzele care determina aceasta problema, astfel incat ceilalti posesori de n47 sa incerce sa evite necazul. Sa demonstram ca problema exista cred ar fii redundant.

Unde o repari? Cat te costa? Ce componente au cedat?

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Pai daca a facut poc acum juma de ora chiar crezi ca am facut ce pana acum ?! :) Masina va fi doar desfacuta maine la un service anonim , dupa care urmeaza constatarea daunelor etc .

Este vb de un 118d din 9/2007 , 83km (in bord dar sigur nu reali ). Mai multe detali maine. O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu la BMW si am intrebat. Au zis ca daca se aude zgomotul metalic, sa vin pentru o verificare, si dupa aia imi zic ce si cum.

BMW suporta costurile numai daca ai facut reviziile la ei, se trimit toate datele in functie de km, la Munchen si dupa vine raspunsul cat suporta din costuri.. O tampenie :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit toate post-urile de pe topicul asta si cateva topicuri (sa tot fie vreo alte 6) de prin UK, am inteles asa : N47D20C e cu probleme, datorate pinioanelor care se uzeaza, si trebe schimbat cam tot ce tine de distributie anume: arbore cotit,cuzineti, lanturile bineinteles, daca ai noroc si de o pompa de ulei, eventual supape (bonus in unele cazuri), bun ce e de facut ?!. Eu am vreo 158k km si inca nu a plesnit, insa mi-e frica de drum lung. Cum erau exemple de prin Austria sau Germ..pff . Acum iau in considearare asa : sa le schimb pe toate, preventiv cu data de manufacturare dupa 2009. Altii de prin UK considerau ca e mai bine totusi sa pui alt motor SH...dar nu mi se pare o solutie buna, mai ales ca nu stii ce iei, ca nr de km.

Dar in cazul in care le schimb inainte sa crape, problema fiind de la arobrele cotit, mai pe nemtzeste Vibrochen, adica otelul din care e turnat ar fi problema, in mod normal nu ar trebui sa le schimb si pe celelalte, nu ? Zic corect sau nu ?

Nu ma pricep la preturi, ptr ca nu am bagat bani pana acu in al meu 520d, decat ptr consumabile. Dar daca ar fi numai arborele de schimbat oricum iesi mai ieftin pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

am inteles asa : N47D20C e cu probleme

sa le schimb pe toate, preventiv cu data de manufacturare dupa 2009

N47D20C cred ca au toate N47 cu Euro5 (adica dupa 2009). Daca tot zici ca sunt cu probleme, de ce ai vrea sa schimbi cu piese de la acel model? :popcorn:

 

Cat despre vibrochen, vezi ca era un coleg aici pe forum care si-a desfacut singur motorul de pe 520d cu 200,000km si zicea ca nu a observat niciun fel de uzura la pinionul de pe vibrochen, asa ca a schimbat doar lanturile si patinele. Mie-mi vine cam greu sa cred explicatia aia cu vibrochenul, si oricum, e acelasi part no. indiferent de anul de fabricatie.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Dragule, asta e problema , numele forumurilor ?? Sau si tu esti din aia care neaga ca-s probleme?!? Da-i pe goagle si ai sa vezi, dar uite ,daca pricepi LB INGLEZA citeste pe http://www.bmwland.co.uk/forums/ , http://forums.bimmerforums.com/forum/ si nu mai dau altele ca nu asta e important, daca ai raspuns la intrebarea mea f bine, daca nu ..nu.

 

N47D20C cred ca au toate N47 cu Euro5 (adica dupa 2009). Daca tot zici ca sunt cu probleme, de ce ai vrea sa schimbi cu piese de la acel model? :popcorn:

Eu din cate stiu, euro5 e o norma de poluare care, nu prea are legatura cu arborele cotit, care, acest arbore e acelas pe tipu asta de motor , aceleasi caracteristici, aceeasi putere, cel de 177CP. Din ce am citit cele de dupa 2009 nu au problema cu arborele. Nu vb de F10.

Link to comment
Share on other sites

Eu din cate stiu, euro5 e o norma de poluare care, nu prea are legatura cu arborele cotit, care, acest arbore e acelas pe tipu asta de motor , aceleasi caracteristici, aceeasi putere, cel de 177CP. Din ce am citit cele de dupa 2009 nu au problema cu arborele. Nu vb de F10.

Te cam contrazici singur:

1. Spui ca motoarele fab. dupa 2009 nu au problema asta, dar spui ca N47D20C o are. Tocmai motoarele dupa 2009 au codul N47D20C (care, intamplator, sunt si Euro5) :)

2. Un N47 177CP fab. 2007 are acelasi vibrochen ca un F30 184CP, fab. 2012 (www.realoem.com)

Intereseaza-te bine inainte sa-ti faci motorul bucati.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Esti totusi si amuzant pana la urma LYM, tie ti-o fi luat tati masina ca ai intrat la Spiru..

...tu ai citit rezultatele alea care au fost scrise acu cateva pagini de PuMA DE ? "Cause Excessively sharp edges on the sprockets, the chain does not flow evenly over the guides" , nu ma contrazic, redam in cuv ceea ce am inteles de acolo, dar cu tine am mai avut polemici , inutile. Nu mai o sa dau reply ca deja e al 2 lea in afara subiectului. Dar citeste tu mai departe ceea ce e scris ca rezolvare de baitetzii aia ca poate stiu ei ce zic, nu? , ce treb schimbat la cele de dupa 2009...si scrii dupaia. CEAOO !

Intrebarea mea era, dar nu ptr tine evident, ca daca pot face o asa mutare preventiva,incluzand Cuzinetzii.. sau oricum trebuie si Lantu schimbat ??

Link to comment
Share on other sites

Tind sa nu cred ca lantul in sine ar putea fi problema. In ordinea plauzibilului as zice pompa de ulei si apoi vilbrochenul. Preventiv as zice inlocuirea pompei de ulei patinelor si lanturilor, astea neavand costuri atat de ridicate, moment in care se poate verifica uzura vilbrochenului. Daca acesta e ok se poate merge linistit inca 100000km. Vilbrochenul are acelasi cod nu? Nu s-a schimbat nimic la el din 2007 incoace, gresesc?
Link to comment
Share on other sites

maine ma duc sa'mi iau si eu masina dupa un timp .... d'abia astept :)

 

apoi, dupa ce termin o lucrare de vreo 10-14 zile sper sa ma apuc sa desfac seria 1 ...

 

 

unde ai facut o si care au fost costurile in final? piese + manopera

 

seria 1 il desfaci preventiv parca nu? ce vrei sa inlocuiesti?

Link to comment
Share on other sites

reparatia s'a facut la MHS Buc - problema e ca nu stiu cand am timp sa ma duc sa iau masina - pana vineri nu cred ca ajung ! - dar o sa vad ... trebuie sa'mi fac 30 de minute timp sa ajung.

 

s'au schimbat - arborele cotit si cuzinetii, absolut tot la distributie, ulei, antigel si o sa mai vad cand iau masina ... ( s'ar putea - nu bag mana in foc un rulment de la un arbore de echilibrare - nu mi'a ramas in cap daca si ala avea ceva probl )

 

------

 

la seria 1 vreau sa schimb tot ce inseamna distributie - arborele in nici un caz ......

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

reparatia s'a facut la MHS Buc - problema e ca nu stiu cand am timp sa ma duc sa iau masina - pana vineri nu cred ca ajung ! - dar o sa vad ... trebuie sa'mi fac 30 de minute timp sa ajung.

 

s'au schimbat - arborele cotit si cuzinetii, absolut tot la distributie, ulei, antigel si o sa mai vad cand iau masina ... ( s'ar putea - nu bag mana in foc un rulment de la un arbore de echilibrare - nu mi'a ramas in cap daca si ala avea ceva probl )

 

------

 

la seria 1 vreau sa schimb tot ce inseamna distributie - arborele in nici un caz ......

 

Si nu ti-au spus macar un pret la telefon? Sa nu faci infarct cand vezi factura :D

Link to comment
Share on other sites

ba da ... undeva la 1600ron ( cred ca aici include schimb ulei+filtru+antigel+cred ca si lichid frana + cateva chestii in zona distributiei, care nu intrau pe lista de produse schimbate pe garantie ) ... am fost de acord sa schimb absolut tot din zona distributiei ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.