Jump to content

e90 325 cat de importanta e benzina folosita


Recommended Posts

In general relantiul fluctuant apare de la valva 'pcv',dar din cate am inteles ai schimbat-o si nu a aparut nicio schimbare in bine. Deasemenea ai face bine sa vezi cum stai cu presiunea de combustibil in rampa de injectie.Exista un regulator de presiune care tine la un nivel constant in rampa, benzina venita de la pompa. Regulatorul de presiune e format dintr-un arc si o membrana.Membrana daca este rupta nu vei avea presiunea corespunzatoare in rampa si de aici si fluctuatiile de relanti.
Link to comment
Share on other sites

 

Ia vedeti filmuletul asta, poate va ajuta. In prima faza puteti scoate solenoizii de la vanos si spalati-i bine cu spray de discuri. E o operatiune usoara. De asemenea asa cum zice si in film verificati si senzorul de temperatura.

Exista un buletin de service al BMW in privinta solenoizilor de la VANOS dar acolo spune sa nu inveti oamenii prostii gen spray de discuri ci sa sufli cu aer comprimat acei solenoizi...Eu am facut-o si nu am rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

e foarte bun si adevarat topicul: benzina influenteaza mersul motorului si consumul.

cea de la Rompetrol este cea Efix, cu nu-stiu-ce aditivi;

daca ati citit manualul unui BMW din scoarta in scoarta, scrie undeva sa nu pui niciun aditiv in benzina sau ulei, ever!

 

dar Efix o fi bun la alte masini, nu zic nu.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat și o sonda lambda dinainte de catalizator, am dat pe ea 5 milioane dar vibrația motorului tot nu s-a schimbat....... nu mai am nici o idee , nu știu ce as putea sa mai verific sau sa schimb la ea, pe testere nu da absolut nici o eroare...... cred ca ĂŽn cele din urma o sa ĂŽncerc sa ma obișnuiesc cu vibrația la relanti.......
Link to comment
Share on other sites

Ionuț...... am schimbat deja un Solenoid pentru ca ĂŽmi dĂŁdea o eroare pe tester...... nu știu ce sa, ĂŽn despre celalalt..... zici tu ca se curata cu jet de aer comprimat?

 

daniels13......vibreaza ĂŽntreaga mașinĂŁ, volan, scaune..... e genul de vibrație pe care o simți la diesel la relanti.....si nu e ca mi se pare mie...... uneori are momente foarte scurte când nu mai vibreazĂŁ, merge cum ar trebui, și eu am zis ca am ĂŽnnebunit dar are scurte perioade când vibrația dispare.....

da, când stai pe scaun se simte cel mai bine..... dar și dacĂŁ pun mana pe capota motorului se simte vibrația, dacĂŁ stau cu usa complet deschidĂŁ colțul ușii oscileazĂŁ sus jos cu cel puțin 0.5 cm, adicĂŁ vizibil...... nu pot sa cred ca asta e mersul normal la un astfel de motor.......

Link to comment
Share on other sites

am schimbat și o sonda lambda dinainte de catalizator, am dat pe ea 5 milioane dar vibrația motorului tot nu s-a schimbat....... nu mai am nici o idee , nu știu ce as putea sa mai verific sau sa schimb la ea, pe testere nu da absolut nici o eroare...... cred ca în cele din urma o sa încerc sa ma obișnuiesc cu vibrația la relanti.......

Sonda lambda nu are nici-o treaba cu vibratia la relanti, cu ea sau fara ea ,obtii acelasi efect.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

da.... am verificat și tampoane și suporți..... nu au nimic, plus ca ma gândesc ca dacĂŁ ar fi fost de la ele ar fi fost mai nasol ĂŽn sarcina, când forțele sunt mari.....

 

Cristiaro....... am schimbat și sonda ca sa elimin absolut orice ar putea afecta arderile și aprinderea.....am zis ca nu ĂŽși face amestecul bine și de acolo vibrația..... dar nu s-a schimbat nimic

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi să verifici din tester cantitatea de aer care o baga debitmetru. Poate nu are o legatura foarte mare avand in vedere ca in sarcina se comporta ok,dar totusi poate de aici relantiul oscilat.

Un debitmetru care functioneaza corespunzator,la relantii trebuie sa bage aer intre 12-14 kg/h.(asta daca te decizi sa verifici )

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

da.... am verificat și tampoane și suporți..... nu au nimic, plus ca ma gândesc ca dacă ar fi fost de la ele ar fi fost mai nasol în sarcina, când forțele sunt mari.....

 

Cristiaro....... am schimbat și sonda ca sa elimin absolut orice ar putea afecta arderile și aprinderea.....am zis ca nu își face amestecul bine și de acolo vibrația..... dar nu s-a schimbat nimic

Vibratia iti mai poate apare de la compresie (diferente mari intre pistoane), cu un manometru modificat ,verifici foarte usor si ar mai ramane injectoarele de verificat, ,posibil vre-unul dintre ele sa nu se deschida complet.

Cel mai simplu la relanti, scoate cate o fisa si vezi la care piston nu se intampla nimic,adica ori ca pui fisa ,ori ca n-o pui, nu se intampla nimic

Poti verifica asa?

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

e foarte bun si adevarat topicul: benzina influenteaza mersul motorului si consumul.

cea de la Rompetrol este cea Efix, cu nu-stiu-ce aditivi;

daca ati citit manualul unui BMW din scoarta in scoarta, scrie undeva sa nu pui niciun aditiv in benzina sau ulei, ever!

 

dar Efix o fi bun la alte masini, nu zic nu.

 

Pai si atunci cum iti explici ca BMW a venit pe piata cu proprii lor aditivi atat pentru benzina cat si pentru diesel?!?! Se vand prin toate reprezentantele BMW! Stiu ca in trecut BMW era impotriva utilizarii aditivilor si nu prea credeau ca acesti aditivi chiar pot curata injectoarele, dar se pare ca pana la urma si-au schimbat parerea!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

masina omului e din 2005, adica de pe vremea cand scria treaba asta in manual; regulile pentru motoarele mai noi nu se aplica;

e ca si cu uleiul: pana acum o tineau sus si tare ca numai Castrol, acum au trecut pe Shell.

Edited by bricktop
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are relevanta anul atunci cand vine in discutie sa utilizezi ori sa nu utilizezi un aditiv BMW. Cand am cumparat din repr. un astfel de aditiv pentru diesel, am primit si fisa tehnica si nu era mentionat niciunde ca trebuie utilizat doar pentru motoarele dupa anul X.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am vorbit la bimmer service ĂŽn București sa ma duc la ei sa facĂŁ o diagnoza...... dacĂŁ nici acolo nu ii dau de cap o vând 😃

 

ovy318.....cum se manifesta volanta stricata? ce simptome avea, cum ți-ai dat seama ca de la ea este problema?..... te ĂŽntreb asta pentru ca eu când opresc motorul mi se pare ca se cam zdruncina mașinĂŁ..... dacĂŁ calc ambreiajul când opresc motorul nu mai zdruncina.....

 

bine ...... chiar acceptând ca e de vina volanta..... ce treaba are asta cu relantiul oscilant?

Link to comment
Share on other sites

Pai si atunci cum iti explici ca BMW a venit pe piata cu proprii lor aditivi atat pentru benzina cat si pentru diesel?!?! Se vand prin toate reprezentantele BMW! Stiu ca in trecut BMW era impotriva utilizarii aditivilor si nu prea credeau ca acesti aditivi chiar pot curata injectoarele, dar se pare ca pana la urma si-au schimbat parerea!

 

normal ca un aditiv ajuta ...mai ales la ce calitate au combustibilii la noi . Totusi de cand cu Mol Evo nu a mai fost nevoie de nici un aditiv .Inainte mai foloseam diverse solutii care mareau cifra cetanica , in special de la Wynns

Link to comment
Share on other sites

e foarte bun si adevarat topicul: benzina influenteaza mersul motorului si consumul.

cea de la Rompetrol este cea Efix, cu nu-stiu-ce aditivi;

daca ati citit manualul unui BMW din scoarta in scoarta, scrie undeva sa nu pui niciun aditiv in benzina sau ulei, ever!

 

dar Efix o fi bun la alte masini, nu zic nu.

 

Eu de 6 ani bag doar Efix, nu am nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

eu mi-am dat seama ca e de la volanta pt ca a inceput sa vibreze numai dupa ce am schimbato,inainte nu se cupla bendixul pe coroana.

volanta e cu masa dubla,de aia influenteaza mersul motorului,nu e dintr-o bucata cum era odata la masini.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

azi am fost cu mașina la un service și ĂŽntâmplĂŁtor am dat capacul acela de plastic care acoperĂŁ motorul...... la un moment dat am observat ca ĂŽn dreptul a 3 injectoare era umed, iar mecanicul a zis ca trebuiesc schimbate garniturile (o-ring) și ca asta e cauza vibrațiilor......am comandat cele 6 garnituri care vin mâine..... inițial nu l-am crezut dar intrând pe net și citind despre simptomele ce le pot cauza aceste garnituri am rĂŁmas uimit..... ralanti oscilant, motorul nu ĂŽși mai face vacuum cum trebuie, poate pierde și mici cantitĂŁți de ulei...... Maine le schimb și vad cum se comporta motorul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.