Jump to content

Bmw 320d 163hp efficient dynamic


CT22PYF

Recommended Posts

Salut cine ma poate ajuta si pe mine am o eroare la un bmw e90 LCI din 2010 facelit 320 d efficient dinamic si are momente cand trage cand nu trage cum trebuie am bagat-o pe tester dar nu la bmw la reprezentanta si imi da urmatoarea eroare 4D96exhuast-gas pressure sezor before turbo charger range 3F00charge-air pressure senzor signal as vrea daca se poate cum as putea sa il indentific cineva mi-a zis ca e posibil sa fie fitru de particule infundat cu toate ca nu imi apare nici o eroare in bord sau tester legat de asa ceva si e posibil sa nu poata sa isi faca evacuarea si de aceea sa dea eroare pe acel senzor Aveti idee care ar fii problema si cum as putea sa o rezolv Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut cine ma poate ajuta si pe mine am o eroare la un bmw e90 LCI din 2010 facelit 320 d efficient dinamic si are momente cand trage cand nu trage cum trebuie am bagat-o pe tester dar nu la bmw la reprezentanta si imi da urmatoarea eroare 4D96exhuast-gas pressure sezor before turbo charger range 3F00charge-air pressure senzor..

Multumesc

3F00 Boost Pressure Sensor -Short circuit to B+

Verificat conectorul, senzorul..

 

4D96 Exhaust Backpressure Sensor

Asta e senzorul de presiune de langa DPF.

Ai drumuri multe facute pe distante scurte si mult oras?

Se poate sa nu traga turbo din cauza ca filtru DPF e pe cale sa se umple, nefiindu-i facuta regenerarea.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Deci in concluzie trebuie sa ii fac o curatare fortata din tester la DPF sau sa il dau jos sa il duc la o curatare cu ultrasunete si chimic iar senzorul dupa turbo sa il dau jos si sa il schimb sau sa ii verific mugele pe acolo problema e ca nu stiu care este ca sunt mai multi senzori in zona aceea cum il descoper o serie ceva sau o poza daca se poate ca sa il identific?multumesc mult pt ajutor
Link to comment
Share on other sites

Daca este infundat si nu mai face regenerarea automata poti sa-i dai cat vrei ca tot nu se mai curata poate se strica de tot

 

Si daca se strica ii face anulare dpf, poate si un mic softulet si apoi o sa mearga mult mai bine :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca si eu am exact aceeaĂâ˘i problema, aceeaĂâ˘i masina am si eu, mie ĂŽmi apare semnul acela cu butoiaĂâ˘ul ĂŁla pe jumĂŁtate plin si pe navi scrie "pierdere putere motor, puteĂâşi continua deplasarea, contactaĂâşi un service BMW urgent". Te rog dacĂŁ rezolvi problema, sa postezi sau sĂŁ-mi dai si mie un PM sĂŁ-mi zici cum ai rezolvat-o si in ce a constat toatĂŁ treaba. Ms frumos, bafta

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mi-aparut si mie de2ori acelasi indicator am schimbat o bujie si acum nu imi mai apare si merge si mai ok sau vezi sa nu fie si cumva releu de bujii dar lipsa de putere tot o mai exista Maine ajung la bmw sa ii fac tastare si te anunt

 

Iti recomand foarte mult sa remediezi mai intai orice problema ai cu bujiile, daca sunt erori. Asta e una din conditii ca regenerarea sa se faca de la sine. Cealalta conditie e ca motorul sa fie la regim; adica 89-90 grade Celsius. A treia conditie, e ca regenerarea produsa/pornita doar de ECU [si NU fortata (acolo e alta procedura..)] se VA INTAMPLA (porneste procesul)NUMAI la un regim constant de peste 2000 rpm si asta dupa un timp.. (bujiile participand la arderea de combustibil suplimentar (consumat) in procesul de ardere (la 1500-2000 grade celsius).

Asta e ce e cel mai important de stiut cand ai masina cu DPF...

Link to comment
Share on other sites

Eu am remediat problema cu bujiile le-am schimbat nu am erorii am mers constant pe autostrada cu 140km in viteza a4a dar iar la sfarsit de saptamana merg in jur de 80 km pe autostrada Medgidia-Constanta si retur dar probleme legate de putere mentionate mai sus tot sunt azi ajung la tester si sa iminverifice valorile dupa turbo si DPF si in functie de asta o sa vad ce fac oricum in proportie de 90% mi sa pus pata vreu sa dau DPF jos sa il duc la curatate termochimica voi ce parere aveti de curatatea DPF termochimic e ok sau dau banii degeaba?
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand foarte mult sa remediezi mai intai orice problema ai cu bujiile, daca sunt erori. Asta e una din conditii ca regenerarea sa se faca de la sine. Cealalta conditie e ca motorul sa fie la regim; adica 89-90 grade Celsius. A treia conditie, e ca regenerarea produsa/pornita doar de ECU [si NU fortata (acolo e alta procedura..)] se VA INTAMPLA (porneste procesul)NUMAI la un regim constant de peste 2000 rpm si asta dupa un timp.. (bujiile participand la arderea de combustibil suplimentar (consumat) in procesul de ardere (la 1500-2000 grade celsius).

Asta e ce e cel mai important de stiut cand ai masina cu DPF...

O alta componenta care trebuie sa fie in stare de functionare ca sa se faca regenerarea este clapeta de control. Daca este stricata nu se mai face regenerarea, cel putin asa am patit eu la 120d (m47).Dupa ce am schimbat clapeta, bujiile si termostatele mi-a disparut eroarea, iar acum am 250k fara interventii de curatare la dpf.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O alta componenta care trebuie sa fie in stare de functionare ca sa se faca regenerarea este clapeta de control. Daca este stricata nu se mai face regenerarea, cel putin asa am patit eu la 120d (m47).Dupa ce am schimbat clapeta, bujiile si termostatele mi-a disparut eroarea, iar acum am 250k fara interventii de curatare la dpf.

 

:thumbup1:

Unde %**% e clapeta aia? :growl:

Link to comment
Share on other sites

Verdict dat de tester BMW actuatior turbo sau uitat acolo tija parea ca se misca cam greu am curatat-o si sa vedem daca mai da simntome daca nu trebuie schimbat actuatorul care este electric O sa revin daca sau produs modificari sau trebuie schimbat
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceiasi problema ca si tine cu lipsa de putere si verdictul a fost tot actuatorul, dar am mai incercat si la alt service si s-a constat de fapt geometria turbinei blocata. S-a curatat turbina si acum merge perfect, deci actuatorul nu avea nimic. Am acelasi model 163cp efficient dynamic. Edited by bogdand20
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati am dat actuator jos l-am desfacut in interior are o placa electronica un motoras care actioneaza niste rotite zimntate iar acele trei rotite una din metal si celelalte doua din plastic erau ca sa zic asa putin cam intepenite deoarece lipsa vaselina sau ceva care sa le unga Am pus la loc masina rupe rotile sub ea tin sa mentionez ca am si roti pe 18 automat se simte am dat o tura doua cu ea merge perfect am bagat iar testeru pe ea si totul ok O sa revin saptamana viitoare ma voi duce iar la tester si va vad daca mai da ceva sper sa nu mai am probleme
Link to comment
Share on other sites

Verifica senzorul de presiune map si turbina daca mai functioneaza cum trebuie, mai exact partea electronica....

 

mai ramane sa verifici si senzorul de presiune poate este infundat, ars, sau mufa rupta

 

ai facut o diagnoza cu inpa sau dis?

 

Revin cu noutati am dat actuator jos l-am desfacut in interior are o placa electronica un motoras care actioneaza niste rotite zimntate iar acele trei rotite una din metal si celelalte doua din plastic erau ca sa zic asa putin cam intepenite deoarece lipsa vaselina sau ceva care sa le unga Am pus la loc masina rupe rotile sub ea tin sa mentionez ca am si roti pe 18 automat se simte am dat o tura doua cu ea merge perfect am bagat iar testeru pe ea si totul ok O sa revin saptamana viitoare ma voi duce iar la tester si va vad daca mai da ceva sper sa nu mai am probleme

 

Super, bine ca ai rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Problema este ca aceste masini cu cuplu mare nu se simt bine in patria noastra, in orasele noastre super aglomerate, sunt masini de drum intins ca sa nu se mai infunde dpf, egr, turbo etc, asta i Romania

Fara a sta prea mult :offtopic: nuantez si eu ideea de mai sus si zic ca am aflat ca si in vest sunt aceleasi probleme ca se infunda DPFul; asta pentru ca dieselurile sunt conduse in oras foarte mult iar distantele scurte il umplu. (orase aglomerate sunt TOATE orasele mari)

 

..un diesel cam dupa 8-9km ajunge la regim, plecand cu 6 Celsius afara. ..In gol nu se incalzeste ca benzina..

Asa ca, cumparatorii de "DPF" tre sa fie avizati..

 

Probabil doar Germania e tara ideala a BMWului diesel :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.