Jump to content

Blue Furry - E46 2.2i


Claudiu Visan

Recommended Posts

Sincer, cine isi ia Golf GTI, nu il ia sa conduca la consum. Ala ii da de ii rupe distributia. Si ala care o ia de noua, il doare undeva daca se strica, doar deaia are garantie.

 

Asa ca nu fii naiv sa crezi ca un GTI e mai bun decat un diesel de 170k km. Mai ales unul cunoscut, fara probleme la distributie.

 

La M47N, se stiu doua chestii de care nu scapi orice ar fi, cu clapetele din admisie (ori le scoti, ori le urmaresti si stai cu frica - eu le am scoase de fostul proprietar) si fulia de la vilbrochen, nu insista nici una sa le schimbi preventiv, doar te lovesc atunci cand iti e lumea mai draga. Injectoare si turbine toate dieselurile au si la toate pica in functie de cum sunt exploatate.

 

Nu vreau sa te conving sa iei diesel, insa nu o da in cealalta extrema, ca ajungi de unde ai pornit.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Sincer, cine isi ia Golf GTI, nu il ia sa conduca la consum. Ala ii da de ii rupe distributia. Si ala care o ia de noua, il doare undeva daca se strica, doar deaia are garantie.

 

Asa ca nu fii naiv sa crezi ca un GTI e mai bun decat un diesel de 170k km. Mai ales unul cunoscut, fara probleme la distributie.

 

La M47N, se stiu doua chestii de care nu scapi orice ar fi, cu clapetele din admisie (ori le scoti, ori le urmaresti si stai cu frica - eu le am scoase de fostul proprietar) si fulia de la vilbrochen, nu insista nici una sa le schimbi preventiv, doar te lovesc atunci cand iti e lumea mai draga. Injectoare si turbine toate dieselurile au si la toate pica in functie de cum sunt exploatate.

 

Nu vreau sa te conving sa iei diesel, insa nu o da in cealalta extrema, ca ajungi de unde ai pornit.

 

Oricare din masini daca as luao, nu ar fi relevant consumul (as accepta maxim 14-15 in oras) :) deci clar nu m-ar interesa acest aspect.

Nu gasesti in ruptul capului un diesel la 170km, Eu am spus 170mii de MILE = echivalentul a appx 272mii km....deci...tot sa bagi si la alea...

Referitor la fiabilitate intre marci, discutia se poate lungii...asa ca, o sa astept pana maine, posibil duminica, sa vad ce gasesc pe la masina si sa iau o hotarare...

 

 

Poate ca ai prins tu un BMW forjat, ca sa stii si tu BMW e cel mai tare in motoare 6 cilndrii linie. Asta nu inseamna ca marca BMW e proasta, dar nu e. Stai linistit ca nici Audi nu e mai bun si acolo sunt masini forjate.

 

Nu contest si nici nu admit ca masina pe care am cumparato a fost sau nu bine intretinuta / forjata sau nu...am luat o masina ca tot omul (la loterie), acum, ce o ascunde de fapt acest consum imens, naiba stie, vedem in w-endul asta.

Tocmai de aceea sunt usor dezamagit, pentru ca pana sa am eu propriul motor in 6cyl, mereu am 'salivat' dupa unul ca asta, si il vedeam ca pe un MASTER in generatie de motoare bmw. Dar sper pana in ultimul moment ca voi gasii acel ceva care imi 'suge' uleiul din motor (sper ca nu segmentii) :))

 

Sunt inca in dubii..

Care din urmatuarele cazuri este nevoie de inlocuirea CCV-ului/Separatorului de ulei:

Cazul 1:

In capacul culbutorilor nu este vacuum mare, si nici la joja.

 

Cazul 2:

In capacul culutorilor cat si la joja este vacum mare.

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Oricare din masini daca as luao, nu ar fi relevant consumul (as accepta maxim 14-15 in oras) :) deci clar nu m-ar interesa acest aspect.

Nu la asta ma refeream. Omul cu GTI il ia sa il talpaleasca, turatii ridicate constant, condus sportiv etc. Deci uzura mai ridicata.

 

Nu gasesti in ruptul capului un diesel la 170km, Eu am spus 170mii de MILE = echivalentul a appx 272mii km....deci...tot sa bagi si la alea...

Daca sunt reali si are carte service masina, cu mentenanta periodica, nu cred ca trebuie sa te sperii. Inca la 170k mile ai sanse sa fie facute unele dintre reparatiile mai costisitoare.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Acum am prinso :) e distrus creierul meu in perioada asta...jonglerii intre proiectele de la munca, masina asta..offf :frantics:

 

Referitor la diesel...deci tot loterie e pana la urma nu...si la ce noroc am eu, e clar :))

Stai sa vad ce e cu nemernicul asta, poate o da Domnul si nu o fi chiar asa de negru dracu ala :)) :hmm:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu te supĂŁra, dar tu ai dat 1800 euro pe mașinĂŁ și te-ai fi așteptat sĂŁ fie perfectĂŁ din punct de vedere mecanic? DacĂŁ da, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu ai ĂŽnvĂŁțat nimic din ce ai pĂŁțit cu N42-ul data trecutĂŁ...

 

Treaba e simplĂŁ: dacĂŁ-ți place mașina repar-o și sperĂŁ sĂŁ nu mai pice și alte chestii ĂŽn curând. DacĂŁ ai un stres din cauza ei, vinde-o și gata.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este rost de suparare man, si nici nu ma asteptam sa fie excelenta din pct de vedere mecanic. Masina la mana a2-a e masina la mana 2-a pana la urma...

Imi place, dar parca nici nu ma lasa inima sa bag bani peste bani in ea. Iar referitor la stres, nu am ajuns chiar sa ii spun STRESS, inca mai pot dormii, dar ma roade, e mai mult curiozitate exagerata ce se intampla in capul meu, mai mult decat stress :D anyway, multzam de sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Adevarul este ca in vest masinile ajunse la a doua-treia mana au mai multe sanse sa prezinte defecte, sau tocmai asta e motivul vanzarii, probleme tehnice ale caror rezolvari (datorita pretului manoperei) depasesc cu valoarea masinilor, sau nu de multe ori expertiza mecanicilor este limitata si adevaratele probleme nu sunt rezolvate.

 

Ma amuza povestea ta pentru ca astazi vorbeam cu un fost coleg care este in uk de 1 an, si dupa ce si-a "facut" mana si s-a ars cu un megane, a zis sa dea lovitura si si-a cumparat un mercedes kompressor, dar care dupa 1 luna a inceput sa ii faca figuri......e ceva deja-vu, si el era ff hotarat sa scape de renault ca e marca proasta, si a zis ca isi ia ceva fiabil, o marca premium........

 

Acum serios, cred ca ti-am mai scris odata, de ce nu cauti un 1.8T....ai passat, golf, audi, skoda, seat cu motorul asta, si stiu ca acum cativa ani era un fel de best buy in cercul meu de colegi la munca, si chiar nu sunt motoare rele, mai apare si acolo problema consumului de ulei datorita simeringurilor....insa overall motorul este reusit.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur masina va merge la vanzare, azi nu am resusit sa o urc pe elevator, insa am desfacut tot ce s-a putut pe la motor pentru a avea vizibilitate, si cu o lanterna cu led, am inspectat.

Nici urma de umezeala nici la filtrul de ulei, nici capac culbutori, nici nici nici unde in partea de sus a motorului.

Maine daca termina baietii cu cele doua masini ce le au pe elevatoare, o urc sa vad ce si cum, poate poate e ceva pe la vreun senzor, garnitura de la baie, sau mai stiu eu ce poate fi, desi ma indoiesc sa fie ceva care sa curga atat de mult ulei fara a fi vizibil....

 

In orice caz, mai mult ca sigur masina va fi la vanzare pana cel tarziu marti seara :))

Iar ca si viitoare achizitie, cred ca tot cu bmw o sa merg, insa, o sa caut un N42, care sa nu fumege dupa 10min de relanti, si care sa nu aiba scurgeri de ulei, si implicit sa mearga ok :)

Bine inteles ca il vreau pe ala de 2.0 :) 1.8 mi se pare lenes:P

 

Ce'o da Dumnezeu!

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Da, am mai resuscitat o data un n42 :))

Azi am reusit sa ajung si in zona de jos a motorului. Am ridicat-o pe elevator, am dat toate scuturile jos, si nu am descoperit nici macar 1 cm de ulei prelins...

Unul din mecanici mi-a zis sa ii mai dau o sansa si cu un Castrol Edge 10w60...O fac si pe asta pana la urma...dar e ultima reduta....

 

Am facut si doua filmulete, unul cu motorul imediat ce se incalzise, si a scos cam mult condens....si unul dupa 7 min de relanti....

Condens:

 

Dupa 7 min de relanti:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

IN ciuda problemelor pe care le am cu masina (consumul de ulei) m-am hotarat sa o tin in continuare, si sa incerc sa fac cateva artificii gen curatare si alte chestii la motor, iar daca nu, in august voi schimba motorul (am gasit in Ro la 200E), asa ca, azi, mi-am cumparat navigatia de care va ziceam acum ceva vreme.

M-am hotarat insa un pic mai greu ce model sa aleg, si in final am luat: http://www.erisinwholesale.com/special-car-dvd/bmw/erisin-es7046b-7-car-dvd-player-gps-for-bmw-3er-e46-m3-294.html

 

Am vbit direct cu cei din Depozit si am scoso la 170£ transport si taxe incluse :)

Cred ca este o afacere buna, daca luom in calcul ca in UK, un gps bunicel nu il iei sub 140£ :).

Am renuntat la varianta cu Android, pentru ca nu o aveau pe stock in Europa, si ieseam undeva la 270£ daca o vroiam pana la SF lui Iulie :) asa ca, WIN Ce + MTK.

Sper sa ma satisfaca si asta.

Totodata am capatat si full maps for Europe :) si mi-au promis ca va ajunge intre 5 si 7 zile lucratoare :D

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

A venit pana la urma Navigatia :) si evident, am si montato# :)

Ca prima impresie, se misca OK, IGO cu ultimele harti (Feb2015) este excelent in UK.

 

Ca si device multimedia, pana acum am incarcat numai muzica si vreo doua filme pe stick (doar asa de curios sa vad cum se vad)...

Ca si sunet, in difuzoarele stock, se aude o idee mai bine decat cu cass-ul original.

Astept sa imi vina si dongle-ul pt 3g pentru ca la momentul comenzii nu il aveau pe stock :)

 

In Rest, e foarte ok :)

Link to comment
Share on other sites

Cum ai instalat IGO-ul? Mie dupa o perioada mi-a expirat si nu mai reusesc sa il instalez, ma poti ajuta cu un sfat?

Vis-a-vis de consumul de ulei ce ai mai rezolvat?

Numai bine?

 

Salutare,

Nu am instalat eu IGO pe aceast unit :) asa a venit, gata instalat :p

 

Referitor la consumul de lui, inafara de completat la fiecare 400km, mai nimic :))

Inca astept sa am un w-end free si sa pot face curatarea pistoanelor + interiorul motorului prin cele doua metode prezentate pe E46Fanatics (1: inmuierea depunerilor din camerele de ardere prin metoda MLODY si 2: curatarea motorului cu 3.5L de Motorina in loc de ulei tinut 5 min la relanti ).

Inca am temeri pentru a doua varianta, dar daca altii au facut-o si a avut succes, zic sa incerc si eu....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salutare,

Am si eu nevoie de putin ajutor din partea voastra pentru ca masina mea a inceput sa se comporte un pic cam ciudat:

Si anume, turatia motorului, daca plec de pe loc (vit 1) si turez cam pe la 1300rpm pentru a ma deplasa cativa metrii, in momentul in care am luat picioarul de pe acceleratie, motorul se tureaza singur pana pe la vreo 1900rpm. si tot asa in toate treptele de viteza.

Iar daca o ture (pe loc/liber) pana pe la vreo 2200rpm si eliberez pedala...acul turometrului scade pana pe la vreo 1200rpm, face o pazua acolo de vreo 1,5 sec si abia apoi se duce in valoarea de 750-850rpm a relantiului...( am ascultat motorul, deci nu este doar indicatorul, si motorul se aude cum ramane in plaja aia de turatii pentru un timp scurt)!

Sincer sa fiu, habar nu am ce sa verific in cazuri de genul...inafara de clapeta de acceleratie. Dar la acest model, habar nu am....

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Si anume, turatia motorului, daca plec de pe loc (vit 1) si turez cam pe la 1300rpm pentru a ma deplasa cativa metrii, in momentul in care am luat picioarul de pe acceleratie, motorul se tureaza singur pana pe la vreo 1900rpm. si tot asa in toate treptele de viteza.

Am avut si eu o problema de genul asta.a disparut singura si nu pot spune exact ce a a avut.verifica sa fie toate la locul lor si stranse bine(inclusiv joja ulei si capacul ulei)

 

Iar daca o ture (pe loc/liber) pana pe la vreo 2200rpm si eliberez pedala...acul turometrului scade pana pe la vreo 1200rpm, face o pazua acolo de vreo 1,5 sec si abia apoi se duce in valoarea de 750-850rpm a relantiului...( am ascultat motorul, deci nu este doar indicatorul, si motorul se aude cum ramane in plaja aia de turatii pentru un timp scurt

 

parca e oarecum normal,la mine la 1000 rpm are o "pauza"

Link to comment
Share on other sites

Merci pentru raspuns!

Asta nu m-ar deranja foarte tare. Ce ma enerveaza pe mine, este faputl ca atunci plec de pe loc sau in mers si am sub 2000rpm, si ridic piciorul de pe acceleratie, se tureaza in continuare singura ... dupa care revine...

Am sa incerc sa filmez exact turometrul sa intelegeti despre ce vorbesc :)

Link to comment
Share on other sites

iti dai multe filme cu masina aia...rezolva-i problemele cand are si in rest bucurate de ea...atata stres cu ulei cu tot felu... crezi ca daca iti iei o caruta de audi o sa fie viata perfecta si tu o sa fi fericit ca nu are nici o problema? au si alea rahaturile lor.

 

Vezi sa nu fie vreun furtun de vacum de ti se tureaza singura...garniturile de la vanos le-ai schimbat vreodata?

 

vezi ca te costa mai putin decat navigatia...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca daca completezi ulei la fiecare 400km motorul este foarte obosit, am un e36 318i touring si de la un schimb la altul nu completez nimic am masina din 2008 si acum are 480.000 km deci nu stiu cum ajung unele sa arda atat ulei

si daca are motoru obosit ce are??? pune niste ulei pana cand are bani de o segmentare pe segmentii de ulei....si cu asta a rezolvat problema...

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

Pai, treburile s-au mai schimbat intre timp...

Norocul a venit peste mine odata cu wimbledonul :)

Sa fiu mai la subiect, am pariat cativa banuti, si am castigati de vreo 50x :) asa ca, imi va permite sa imi iau o masina mai noua cu care sa fac Eurotrip-ul (2008-2010) si sa am si un concediu de vis :)

Asa ca sunt in convalescenta cu aceasta masina :)) sa o tin? sau sa o vand? Desi parca tind mai mult spre vanzare :) pentru a nu intra in conflict cu vecinii in momentul in care voi achizitiona si a doua masina (parcarea e belea).

 

Cert este ca nu voi mai face nici un fel de investitie nici pe partea mecanica nici pe partea estetica, masina ma duc cu ea la munca maxim 2 sapt de aici incolo si eventual am sa o folosesc pentru a cauta un nou bolid :) de aceasta data cu siguranta nu va mai fi BMW :)) (ma gandesc la audi sau vw diesel - si NU, Nu am luat.o razna) - desi stiu sigur ca si alea au bubele lor, insa, cel vreau masina de maxim 6-7 ani...

 

Cred totusi ca o sa aleg varianta vanzarii, sau, asa cum a zis si saprodvl "stress free" :)

Edited by Claudiu Visan
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

Pai, treburile s-au mai schimbat intre timp...

Norocul a venit peste mine odata cu wimbledonul :)

Sa fiu mai la subiect, am pariat cativa banuti, si am castigati de vreo 50x :) asa ca, imi va permite sa imi iau o masina mai noua cu care sa fac Eurotrip-ul (2008-2010) si sa am si un concediu de vis :)

Asa ca sunt in convalescenta cu aceasta masina :)) sa o tin? sau sa o vand? Desi parca tind mai mult spre vanzare :) pentru a nu intra in conflict cu vecinii in momentul in care voi achizitiona si a doua masina (parcarea e belea).

 

Cert este ca nu voi mai face nici un fel de investitie nici pe partea mecanica nici pe partea estetica, masina ma duc cu ea la munca maxim 2 sapt de aici incolo si eventual am sa o folosesc pentru a cauta un nou bolid :) de aceasta data cu siguranta nu va mai fi BMW :)) (ma gandesc la audi sau vw diesel - si NU, Nu am luat.o razna) - desi stiu sigur ca si alea au bubele lor, insa, cel vreau masina de maxim 6-7 ani...

 

Cred totusi ca o sa aleg varianta vanzarii, sau, asa cum a zis si saprodvl "stress free" :)

hahahah

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.