Jump to content

probleme e39,530d


roger

Recommended Posts

am si eu o problema cu masina: tremura putin la relanti si in mers cand reduc merge in suturi si daca o accelerez brusc se aprinde becul de la bujii si motorul latra ca naiba ca un injector care nu functioneaza.e ca si cum nu ar mai avea cmbustibil. :) am fost la un tester neautorizat bmw si mi-a spus ca are presiunea mica la refulare combustibil.mecanicul mi-a spus sa schimb filtrul de motorina.l-am schimbat si aceeasi problema.am fost la bavaria constanta dupa ce am intrebat 100 de mecanici.acolo la bavaria mi-au spus ca are pompele de motorina stricate si baga motorina cu intermitente si de aceea merge in suturi la viteza constanta.am schimbat pompele si mi-au scos din rezervor o lopata de pamant.masina merge la fel ca inainte numai ca nu prea mai tremura asa rau,dar suturile persista si la acceleratie violenta se aprinde iar becul la bujii si nu mai trage motorul.care ar putea fi problema, a mai patit sau auzit cineva de asa ceva?????????acum ma gandesc sa merg la un pompagiu sa-mi desfaca pompa de injectie si sa o curete si sa-mi tareze injectoarele.fac bine????astept raspunsuri va rog ca m-a tampit,nu mai stiu ce naiba sa fac si la bavaria nu ma mai duc ca sunt incompetenti mecanicii de acolo. :blink: :) :)
Link to comment
Share on other sites

de curiozitate,tinde sa se opreasca,adica fluctueaza relantiu f rau???, ar trebui sa te gandesti si la bujii.Nu e o idee rea nici cu pompa aia sa o verifici sa vezi daca are probleme.Sa vezi presiunea in rampa,si la retur.acum sunt neavizat dar si eu am avut ceva asemanator,fluctua fff rau relantiul si dadea sa moara.Daca ar fi probl cu pompa ma gandesc ca ar trebui sati moara,nu sa se iti dea in nas doar,inca o data ,parerea neavizata
Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema cu masina: tremura putin la relanti si in mers cand reduc merge in suturi si daca o accelerez brusc se aprinde becul de la bujii si motorul latra ca naiba ca un injector care nu functioneaza.e ca si cum nu ar mai avea cmbustibil. :) am fost la un tester neautorizat bmw si mi-a spus ca are presiunea mica la refulare combustibil.mecanicul mi-a spus sa schimb filtrul de motorina.l-am schimbat si aceeasi problema.am fost la bavaria constanta dupa ce am intrebat 100 de mecanici.acolo la bavaria mi-au spus ca are pompele de motorina stricate si baga motorina cu intermitente si de aceea merge in suturi la viteza constanta.am schimbat pompele si mi-au scos din rezervor o lopata de pamant.masina merge la fel ca inainte numai ca nu prea mai tremura asa rau,dar suturile persista si la acceleratie violenta se aprinde iar becul la bujii si nu mai trage motorul.care ar putea fi problema, a mai patit sau auzit cineva de asa ceva?????????acum ma gandesc sa merg la un pompagiu sa-mi desfaca pompa de injectie si sa o curete si sa-mi tareze injectoarele.fac bine????astept raspunsuri va rog ca m-a tampit,nu mai stiu ce naiba sa fac si la bavaria nu ma mai duc ca sunt incompetenti mecanicii de acolo. :blink:  :)  :)

226927[/snapback]

SA NU desafaci pompa de presiune.NU o mai pune nimeni la loc.E posibil sa ai un injector blocat.Desfa-le de pe masina si du-le la o baie de ultrasunete.Eventual cauta un pompagiu de diesel care sa le puna pe stand sa le verifice la ce presiune deschid (trebuie sa deschida pe la 150 de bari) si sa mentina presiune in ele pana la 100 de bari.Daca e vreunul defect schimba-l (e in jur de 14-16 milioane unul)sau pune-le la un curier si trimite-mi-le sa ti le calibrez.

Deasemenea e posibil ca relgulatorul de rail sa-ti faca probleme sau senzorul de presiune de rail.Daca zici ca ai avut multa mizerie in rezervor scoate-le si pe astea si du-te sa le sufli cu aer la vreo 100 de bari,eventual cauta o fabrica de CO2 si le sufli acolo.

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

nu tinde sa se opreasca,merge bine ,doar dimineata cand este mai rece tremura pana ce se incalzeste apoi merge bine.doar ca nush ce sa fac sa dau pompa jos si injectoarele si sa le pun la banc de probe?sau doar injeectoarele
Link to comment
Share on other sites

nu tinde sa se opreasca,merge bine ,doar dimineata cand este mai rece tremura pana ce se incalzeste apoi merge bine.doar ca nush ce sa fac sa dau pompa jos si injectoarele si sa le pun la banc de probe?sau doar injeectoarele

227588[/snapback]

Doar injectoarele.Nu-ti merge unul bine la rece.Nu pulverizeaza corect

Link to comment
Share on other sites

am facut test si nu apare nimic electric la injectoare.mi-a spus cineva sa schimb o supapa sau pompa parca la rampa de la injectoare.acum nu sttiu despre ce e vorba tre sa verific ce ar fi supapa asta.
Link to comment
Share on other sites

Daca nu merg injectoarele corect apare pe tester. asa ca mergi sa faca o interogare.

228750[/snapback]

Daca nu merg corect ELECTRIC,dar care tester din lumea asta "vede" vreun defect mecanic?Numiti-l si-l mananc.Nu o data mi s-a intamplat sa fac o diagnoza, testerul sa zica "0 errors" iar masina nu porneste.....La asta ce-i mai faci?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu merg corect ELECTRIC,dar care tester din lumea asta "vede" vreun defect mecanic?Numiti-l si-l mananc

230163[/snapback]

 

 

Sunt o gramada de testere care analizeza combustia pe fiecare cilindru,astfel se poate localiza o problema mecanica.

La fel se poate analiza si compresia motorului,deci ajuta la identificarea problemelor de natura mecanica.

Link to comment
Share on other sites

sa o ia naiba ca tot nu mere!ce spuneam si mai devreme tre sa incerc si cu supapa aceea de la rampa de la injectoare.deocamdata stationez in lucrari ca nu mai am timp de pierdut pe la services.
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa incerci la Contempo Brasov.este un mecanic tare de tot acolo,se numeste Robert.O problema cu care siau batut capul cei din Linz-austria,trei zile si nu sau putut pronunta,acest baiat a rezolvato fara cricnire.dale telefon si programeazate la Robert si nu o sati para rau.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
s-a rezolvat problemulllll........sa va spun si cum:plecam intr-o zi de la serviciu si a trebuit sa merg pe o ruta mai putin cunoscuta mie... varianta portului....si mergand incet ocolind gropile,m-am suparat si am inceput sa madau la ea dupa ce treceam de gropi si asa am facut vreo 6-7 kick down-uri si am ajuns acasa.nu am bagat de seama ca a mea masina numai tremura si nu mai mere in suturi.a doua zi am plecat la serviciu si am obs. ca nu mai tremura la rece,bun,se mai intampla ,si nici nu mai tremura.ok. am plecat de la serv si am plecat la un drum lung si am mers pana la 22o si masina mea mergea ca noua.asta a fost reparatia la mine.restul mister total :) :blink: :)
Link to comment
Share on other sites

Evident,si e mult mai eficace.....

233532[/snapback]

Fals!

Infectoarele la bmw disel nu se pot curata.

Daca s-a stricat se inlocuieste, nici gand de curatare.

Apropo de banc...nu e nevoie sa se dea jos injectoarele pt a fi testate. Se interogheaza masina si se vede clar debitul in timp real pe fiecare cilindru. Iti spune si limitele in care trebuie sa se incadreze in mod normal.

 

@roger

Bine ca s-a rezolvat. :blink:

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.