Jump to content

E 90 320i Le-mans-blau


Mircanu

Recommended Posts

Referitor la service, situatia sta asa.

Am intrebat la mai multe service-uri si un schimb de ulei costa intre 120-200E. Astia imi spun ca e ulei sintetic dar care se schimba la 10 k km. Majoritatea recomanda Fuchs si folosesc acest ulei ptr BMW, dar la cerere pun si Mobil 1 si alte branduri.

 

La BMW, schimbul de ulei costa 230 de euro, uleiul e long life si se schimba la fiecare 15k km. Masinii mele ii mai trebuie schimbate placutele fata, discurile, filtrul de AC, conform graficului de service.

Am fost azi la service sa vb cu un roman care lucreaza acolo si tipul a fost super, ne-am uitat la preturi, alternative si dupa niste calcule am decis sa iau un contract de service pana la 150k km si sa fac totul la BMW.

 

Lucrurile stau asa: am platit 1000 de euro si am contract de service pana la 150k km. In contractul asta intre filtre, ulei, placute de frana, sesor si discuri de frana.

Deci, in banii astia: o sa apuc sa fac 2-3 schimburi de ulei cu filtrele aferente si o sa schimb placutele si discurile pe fata si pe spate.

Probabil ca puteam sa gasesc ceva mai ieftin, insa am fost putin comod si am zis ca e totusi bine sa-i fac reviziile in continuare la BMW. Asa sunt sigur ca e treaba facuta cum trebuie si poate va conta la revanzare ca are tot istoricul la BMW.

 

A ramas sa o duc sambata dimineata sa-i faca schimbul de ulei, sa-i puna filtru nou de AC si sa faca franele pe fata (placute si discuri).

Franele pe spate trebuie facute peste 7k km insa au zis ca o sa le inspecteze si daca sunt uzate schimba tot acum.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Referitor la service, situatia sta asa.

Am intrebat la mai multe service-uri si un schimb de ulei costa intre 120-200E. Astia imi spun ca e ulei sintetic dar care se schimba la 10 k km. Majoritatea recomanda Fuchs si folosesc acest ulei ptr BMW, dar la cerere pun si Mobil 1 si alte branduri.

 

La BMW, schimbul de ulei costa 230 de euro, uleiul e long life si se schimba la fiecare 15k km. Masinii mele ii mai trebuie schimbate placutele fata, discurile, filtrul de AC, conform graficului de service.

Am fost azi la service sa vb cu un roman care lucreaza acolo si tipul a fost super, ne-am uitat la preturi, alternative si dupa niste calcule am decis sa iau un contract de service pana la 150k km si sa fac totul la BMW.

 

Lucrurile stau asa: am platit 1000 de euro si am contract de service pana la 150k km. In contractul asta intre filtre, ulei, placute de frana, sesor si discuri de frana.

Deci, in banii astia: o sa apuc sa fac 2-3 schimburi de ulei cu filtrele aferente si o sa schimb placutele si discurile pe fata si pe spate.

Probabil ca puteam sa gasesc ceva mai ieftin, insa am fost putin comod si am zis ca e totusi bine sa-i fac reviziile in continuare la BMW. Asa sunt sigur ca e treaba facuta cum trebuie si poate va conta la revanzare ca are tot istoricul la BMW.

 

A ramas sa o duc sambata dimineata sa-i faca schimbul de ulei, sa-i puna filtru nou de AC si sa faca franele pe fata (placute si discuri).

Franele pe spate trebuie facute peste 7k km insa au zis ca o sa le inspecteze si daca sunt uzate schimba tot acum.

 

Ai facut o alegere foarte buna sa intretii masina la BMW.

Edited by Cici86
Link to comment
Share on other sites

La ce service ai dat 650 de lei pe placute? enorm, eu nici la e60 originale nu am dat atat, incearca sa intrebi si in alte parti, seria 3 nu este ferari, zic ca sa nu mai fi tepuit pe viitor.

La reprezentanta noastra MHS,unde are cam toate intrarile masina de cand este in Ro.

Si mie mi s-a parut cam scumpicel dar na,e vorba despre frane totusi.

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce are doar 156?

Ce cod de motor are?

 

N46B20O2 - 2,00l (115kW)

 

@mgs

Comparativ cu preturile de la service BMW totul va fi mai ieftin in alt service. La reprezentanta totul este mai scump si sunt constient de asta.

Dealul meu este unul bun daca iei toate aceste revizii si schimbatul de frane ca tranzactii individuale la Service BMW.

De ex ar fi costat 720E sa faci schimbul de ulei si sa schimbi placutele si discurile pe fata.

Asa, am preferat sa dau 1000E si sa le fac si pe alea pe spate plus schimb de ulei pana la 150k km.

Link to comment
Share on other sites

Aia nu e teapa, e jaf la drumul mare. Am verificat chiar acum si pe mine m-a costat fix 659RON discuri fata+placute fata+senzor uzura placute, toate ATE. Cu transportul inclus in pret!

 

 

si atat e mult:))....ma uit maine cand ajung la firma de curiozitate cam cat ar costa!

 

@mircanu, nu mai arunca asa cu banii, cum naiba sa coste 720 d euro un schimb de ulei si discuri fata? ti-au pus ceramice?....la majoritate servisurile schimbul de ulei si filtre se face GRATIS..placutele fata ATE sunt 150 d lei senzorul uzura e 12 lei, la discuri o sa ma uit maine si ATE nu e BREMBO sau ZIMMERMAN!

 

TE AU CIURUIT! fara indoiala masina merita ce e mai bun, dar daca continui in ritmul asta in doi ani dai mai multi bani pe piese si manopera decat ai dat pe masina si era mai rentabil sa o cumperi noua!

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eugen, ai dreptate! Fiecare cu realitatile lui.

 

Ideea e asa, daca nu se strica nimic la masina asta, cat o sa o tin eu, vreo 2 nu ma va mai costa nimic. Ptr ca eu nu o tin mai mult de 150k km, si toate reviziile sunt acoperite pana la 150k km.

 

Gaseam si mai ieftin sa fac toate astea, iar daca eram in Romania faceam totul la jumate de pret, ca stiu unde sa ma duc si am incredere; insa nu e cazul aici. Sunt multi nepriceputi pe aici care mai mult strica decat repara. Am zis sa fac totul la bmw ptr a nu sta cu grija.

Daca era o masina japoneza aveam unde sa ma duc cu incredere, insa fiind la primul bmw nu am experienta cu service-uri de incredere.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

@cici86 nu stiam ca la reprezentanta pun aftermarket, oricum enorm pretul la placute, defapt dublu, pt interventii destea minore parerea mea este sa cauti un service, cu diferenta mai bine te duci intr-o excursie, o sa iti dai seama pe parcurs.

Ideea este ca si la celelalte masini tot la reprezentanta mergeam si asa m-am obijnuit.

Mi-a zis un prieten sa merg la un tip Alex,are service pe B-dul Timisoara. Ma voi mai gandi,nu stiu ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Intelegeti si voi ca omul traieste si este platit intr-o tara araba, nu in Romania :)

 

Nu am zis.nimic de initiatorul topicului.faceam referire la preturile lui cic86, mgs si darius.

 

Ideea este ca si la celelalte masini tot la reprezentanta mergeam si asa m-am obijnuit.

Mi-a zis un prieten sa merg la un tip Alex,are service pe B-dul Timisoara. Ma voi mai gandi,nu stiu ce sa zic.

 

Si aici tot scump este si fara istoric bmw.

Oricum ce ai platit tu este corect.astea sunt preturile de.reprezentanta.

Cei care tot insistati ca a dat mult pe placute etc, ati citit macar ce a spus omul? NU STA In ROMANIA!! alte preturi acolo, nu avem ce compara preturile de aici cu preturile de acolo. :popcorn:

 

Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos :thumbsup:

El vrea sa compare pentru ca a intrebat asta.

Link to comment
Share on other sites

 

Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos :thumbsup:

 

Multumesc.

 

Toate parerile sunt binevenite. Aflu si eu una-alta. Naiv nu sunt, stiu ca se poate ma ieftin. Repet, orice alt service in afara reprezentantei te scoate mai ieftin. Insa ptr preturi de reprezentanta e ok ce am platit. Repet, daca masina asta nu se strica, cat o sa o am, intretinerea este platita si nu ma doare capul.

De ce am ales service BMW, am explicat motivele.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Ma simt nevoit sa aduc din ce in ce mai des explicatii care nu sunt necesare, pentru ca fiecare citeste cat vrea si intelege fix ce vrea.

Reply-ul meu a fost pentru cici86, care a platit un pret foarte mare, in ROMANIA. Probabil ca placutele au fost OEM BMW, altceva nu cred ca aveau cum sa iti puna cei de la reprezentanta.

 

@Mircanu: eu cred ca ai facut o alegere buna, e un cost rezonabil pentru extinderea pentru inca ~60k km. Plus ca in majoritatea service-urilor de pe acolo lucreaza indieni nepriceputi si daca nu sti unde sa te duci risti sa pleci cu mai multe probleme decat cu cate ajungi.

Edited by mgs
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

@Mircanu: eu cred ca ai facut o alegere buna, e un cost rezonabil pentru extinderea pentru inca ~60k km. Plus ca in majoritatea service-urilor de pe acolo lucreaza indieni nepriceputi si daca nu sti unde sa te duci risti sa pleci cu mai multe probleme decat cu cate ajungi.

 

Multumesc. Ai dreptate, asta e realitatea de aici de la mine. Multi nepriceputi cand vine vb de masini germane si am vrut sa evit asta. S-a nimerit ca trebuia sa fac revizia imediat cum am luat masina si nu prea am avut timp sa ma duc sa vad alte service-uri si sa aleg in cunostinta de cauza.

 

Stiu ca 1k E pare mult insa daca stai sa detaliezi si sa calculezi intretinerea pana la 150k km nu mai e asa mult.

Un schimb de ulei sintetic tot costa 100-120 de euro, facut la orice alt service. Pune 4-5 schimburi si deja se fac 500 de euro. Ramane ca discurile si placutele sa coste 500 E cu piese OEM si ai garantia lucrarii de la reprezentanta. Cand calculezi asa, eu zic ca nu mai e mult!

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Cateva impresii dupa cateva zile de condus masina.

 

Pros:

-cruise control. Desi nu am pe cel adaptiv, gasesc pilotul automat de la BMW superior ptr ca imi afiseaza digital viteza atunci cand o setez. Ptr mine asta e f important ptr ca stiu de la cat te iau radarele fixe si pot sa merg aproape de limita de sus.

-imi place ca e motorul are un sunet rafinat

-pur subiectiv, aspectul; culoarea, pachetul M o fac aratoasa

-scaunele sunt confortabile

-volanul

-spatiul interior e generos ptr o masina din aceasta clasa

-e o masina superioara la tinuta de drum, stabilitate, directie f precisa

-sistemul audio, desi nu e premium, il gasesc la fel de bun ca cel Bose pe care l-am avut pe Infiniti

 

Cons:

-lipsa Bluetooth. Sunt obisnuit sa am si pana la munca, in trafic, imi dadeam telefoanele necesare.

-oglinzile mi se par mici si limitate. Poate e chestie de obisnuinta.

-ac e inferior celorlalte masini avute. Isi face treaba insa daca sunt peste 40C, ii ia ceva pana raceste, mai ales daca sunt prins in trafic.

-ii can lipsesc 50 de cp ca sa fie o masina fun to drive. La demaraj de pe loc e lenta, insa odata plecata isi "revine".

-gumele runflat sunt cam zgomotoase

 

Consumul:

-urban e in jur de 12%

-mixt e la 9.5%

 

Inca nu am facut cu ea nici un drum mai lung. Cred ca e undeva la 7-8%, la o viteza de 120-130kmh. Ramane de vazut.

Maine o duc la revizie si abia astept sa o vad la treaba cu ulei schimbat, frane noi si benzina de 98. :)

 

Poza de seara

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/3EEF6F91-6D39-4BC7-B857-0C7F969D383D_zps3eifxqev.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

I-am facut ieri revizia. Masina a primit ulei long life si prin urmare urmatorul schimb de ulei este peste 25k km. Eu credeam ca va fi la 15k km. Avand in vedere ca intervalul e de 25 k

Km, pretul mare de la reprezentanta nu mai pare asa mare. Daca stau sa schimb la fiecare 10k km, ies mai scump.

Au mai schimbat filtrul de ac, placutele si discurile pe fata.

Cu ocazia asta au pus-o masina pe tester si i-au facut o verificare in detaliu. Vestile au fost bune: masina nu are nici un defect, functioneaza perfect. Nu trebuie nimic schimbat la ea.

 

Ca tot i-am facut revizia, ieri, am cumparat o pasta Formula 1 de scos zgarieturile superficiale si spre surpinderea mea au disparut vreo cateva linii pe care le aveam pe portiere. Cum elanul de cutezator a fost mare, am cumparat si un spray de curatat jantele, caci cele de pe fata au depuneri pe ele ce nu ieseau la spalat. Cu astea am avut succes partial, mai trebuie sa le trag o mana si sa frec mai tare la ele.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sub oglinda ce ai?

iconita?

 

Haha. Nu am nimic la oglinda.

Te referi la patratul ala portocaliu? Ala e un aptibilt, pe parbriz. Are un chip in el si de cate ori treci prin anumite locatii, platesti taxa de utilizare a acelui drum. Ai un cont aferent din care te taxeaza.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.