Jump to content

F30 - 320xdA - ce ati modifica la configuratia atasata


oSerX

Recommended Posts

Pentru mine, as merge pe configuratia urmatoare

- model M sport

- exterior: Albastru Tanzanite (din pacate e culoare Individual si costa vreo 2.000 euro).

- interior: Leder 'Dakota' Venetobeige/Akzent Oyster dunke (sau BMW Individual Bej Kashmir, dar costa inca ~1200 euro in plus); daca nu suporti pielea neventilata, poti merge pe o combinatie stofa/piele (Combinatie stofa/piele Oyster/Negru); arata mai putin bine, dar e mai buna dpdv functional.

- jante: Jante din aliaj usor M Star-spoke de 18"tip 400M

- scaune sport - mie imi plac mult la drumuri lungi (chiar daca am 1.90 si 102kg); au niste reglaje in plus care merita diferenta de bani.

- neaparat cutie automata

 

Pachetul innovation (1800e) mi se pare interesant:

Head-Up Display + Pilot automat activ cu functia Stop&Go + Info limita de viteza + Panou instrumente de bord, continut extins

 

320xd am ales si eu (E91), pt familist e mai potrivit decat 325d.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

@edi91 - cutia deja e modificata in model sport de azi la pranz - cadou :)

 

@lowlife - trimurile sunt fineline anthracit sau piano black. Aluminiul ala nu stiu de unde a iesit in discutie.

 

@ionut_marius - bancheta spate incalzita - nu ma intereseaza pe bune. Iarna cred ca o sa folosim preponderent x3... Avem tapiterie de textil. Cred ca am pus banda aia pe parbriz.. Ma mai uit.. Scaune sport nu !

Legat de pret - fa abstractie de ce ai vazut acolo. Pretul e o variabila. Pentru mai multe puteti intreba la dealerii bmw :)

 

Cred ca mai am de ales culoarea exterior, piele si trimuri. Si jante....

 

LE: altele cred ca le'am pus cam pe toate ... Tv,dab si scaune electrice ...bani aruncati degeaba

 

Aaa.... As pune si directie sport variabila insa nu stiu care e treaba cu ea...

 

Se vede in poze ce optiuni de trimuri am ... nu stiu totusi daca cele maroniu inchis ar merge cu pielea oyster ...

 

LE2: am gasit inca o combinatie lemn de frasin ... bla bla ... se vede in pozay.jpg

post-431-0-96438400-1442502380_thumb.jpg

post-431-0-88738900-1442502386_thumb.jpg

post-431-0-47509800-1442502842_thumb.jpg

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Stiu, pretul se mai negociaza binisor la fata locului,probabil de la 61-62kn euro vei ajunge undeva pe la 55, oricum o suma uriasa pt o limuzina de clasa medie cu motor de 2000cm.

 

Daca tot dai o caruta de bani pe o astfel de masina, este pacat sa nu ai niste scaune pe masura si din punctul meu de vedere confortul oferit de scaune este f important, alaturi de cel oferit de suspensie. La Bmw ordinea scaunelor, in fcuntie de confrt este cam asa: Scaune confort (cele mai bune,din pacate lipsa la seria 3), scaune sport si apoi scaunele standard. Cu cat ai mai multe reglaje cu atat mai bine.

 

Eu as opta si pt bancheta incalzita, 390e este o suma neglijabila,pe tine doar devalorizarea te va costa 8-850e/luna, presupunand ca vei pastra masina 4 ani. Este suficient sa transporti de 2-3 ori pe an pe cineva iarna, va fi o optiune f apreciata si masina ta f laudata.

 

Directie sport variabila:

http://www.bmw-bavaria.ro/s4/seria-4-convertible/dinamica-de-condus-10/directie-sport-variabila-2.html

 

Sincer, eu as opta pt seria 4 gran coupe.

Link to comment
Share on other sites

Masina costa muuuuult mai putin ! Fiecare poate sa isi negocieze la orice dealer. Eu am obtinut un pret foarte bun de la apan... Dar stiti cum e - bun este cand esti tu multumit, dar si dealerul !

 

Uite o promotie oficiala - nu stiu cat de publica e dar cred ca se gaseste pe undeva... Eu am primit'o pe mail !

 

http://bmwnews.ro/2015/bmw-seria-3-xdrive/1/?gclid=CMT4m_yP7McCFcSfGwodJvQPxQ

 

Masina o sa o tin probabil 5-7ani. Coupe-ul il am din oct 2008/ 145.000km si il dau cca nu am ce face cu 3 masini in conditiile in care sotia mea conduce doar la nevoie - nu e fan condus. Nu sunt o persoana care sa schimbe masinile. Mai trebuie sa imi iau garantie pe 6 ani si aleluia ...

 

Uite pt ca insisti ma duc maine - sa vedem unde - mhs sau bmw baneasa sa testez scaunele sport... Din nou. Singura chestie care imi place mult la scaunele sport este extinderea aia la baza scaunelor care cumva relaxeaza piciorul la drum lung.

 

Mie personal mi s'au parut destul de confortabile scaunele standard... La toate masinile am standard. Si legat de bancheta spate -- chiar nu ma intereseaza sincer :)

 

Seria 4 grand coupe nu e ok... Ma conditioneaza de o combinatie de pchete exclusive + m sport ... Mii de euro pe chestii pe care nu le vreau :) in schimb am un prieten care si'a configurat impreuna cu mine un grand coupe - dar a renuntat la cateva optiuni...hi tech sa le zic asa... 68.000eur - discount-ul aferent :)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Foarte interesantă combinația de optionale :goodjob:

In ceea ce privește culori & finisaje nu as sugera recomandări acestea fiind chestiuni de gusturi de diferă invariabil la fiecare dintre noi.

Dpdv tehnic faci o alegere excelenta bifând xDrive si cutie automata. Nu fac decât sa te felicit pt faptul ca ai revizuit deja si ai adăugat si opțiunea sport pt cutie. Din câte am intens de la dealer, Apan și-n cazul meu, cutia in esenta e aceeași, aceeași timpi de schimbare (dacă nu ma înșel 200 ms) insa softul diferă, ce per total se traduce intr-o dinamica mai buna. Ca si diferențe la cutia sport pe lângă padele volan mai ai si modul Sport+ si extra un levier mai sexy :)

O alta recomandare din partea mea ar fi legată de scaune, sugestia mea fiind sa mergi înspre varianta sport. Ai parte de reglaje suplimentare (un mare plus pt reglarea unghiului scaunului) , șezut extensibil (foarte confortabil la drum lung), suport lombar electric (asta cred ca se poate comanda si pe scaune confort), suport lateral electric.

O alta opțiune ce eu as considera ca este interesantă ar fi Comfort Access. Deja telecomanda standard a mașinii permite pornirea motorului ținând-o și in buzunar. Nu ar fi interesant cand ajungi la mașina sa nu mai apeși pe nici un buton ci pur si simplu sa pui mâna pe mâner si sa se descuie ușile? Sau cand vrei sa deschizi portbagajul sa o faci cu "piciorul"?

Un mare plus pt ținuta de drum cred eu ca ar veni si de la un set de jante pe 18" :)

 

Nu in ultimul rând îți recomand sa faci un drive test, ocazie cu care vei descoperi faceliftul si noul motor de 190 CP. Confirm ca varianta de 184 CP e cam gălăgioasa la relanti si viteze mici.

 

Era sa uit, un must have pt direcția sport variabila, este fabuloasa!!!

 

Spor la configurat si așteptare ușoară!

Edited by cornel
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cornel - frumos scris mai sus.

 

O sa iau si directia sport variabila. Doamne ajuta ! ;)

 

Sincer am zero experienta cu noul motor b47 de 190cp. Pe afara toti zic ca ar fi mai silentios. Eu va spun sincer nu am mers cu nici un f30. M'am suit intr'unul la apan... Era ceva sh... Placut dar cam plasticos. Sper ca pe faceift sa mai fi remediat problemele cu plasticele alea.

Link to comment
Share on other sites

Din câte știu eu acest motor a fost pus in vânzare pe nou X3 ce s-a lansat de niscai timp. Eventual sa gĂŁsești un posesor de X3 ce ar putea sa ĂŽți dea feedback. In alta ordine de idei nu știu cât de relevantĂŁ ar fi discuția vorbind de lucruri diferite.

Ce am citit eu prin presa de specialitate este ca BMW a primit constructiv critica in ceea ce privește confortul acustic al seriei 3 si faceliftul actual ar rezolva acest neajuns.

Dpdv plastice nu știu ce sa zic, din poze mie mi se pare ca sunt același si de asemenea intra in categoria "gustibus" :)

In esența schimbĂŁrile sunt destul de discrete pt un ochi neavizat diferențele fiind greu de observat.

Ce sunt curios e dacĂŁ au introdus ca si opțional noul bord 6WB, btw ar fi interesantĂŁ si asta:)

Am primit pe mail o invitație de la BMW Bavaria ca sâmbĂŁta au Open Doors, poate ar merita sa te duci sa vezi mai de aproape.

Link to comment
Share on other sites

da, interesanta oferta celor de la bmw - cred ca cea cu m paket e mai interesanta, parca sunt mai multe optionale incluse; plus de asta, va fi mult mai vandabila, cele cu paket m sunt mai rare si mai apreciate.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Va spun pe bune... Pretul nu are relevanta aici. Considerati ca nu discutam de pret... Nu vreau masini chelutze si seria 5 e destul de masiva :)

Cu optiunile m'am decis...mai pun variable steering blabla... Culorile sunt un mare mister. Si ma duc sa testez scaunele sport

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Stiu, pretul se mai negociaza binisor la fata locului,probabil de la 61-62kn euro vei ajunge undeva pe la 55, oricum o suma uriasa pt o limuzina de clasa medie cu motor de 2000cm.

Poti ajunge undeva la ~40k euro.

da, interesanta oferta celor de la bmw - cred ca cea cu m paket e mai interesanta, parca sunt mai multe optionale incluse; plus de asta, va fi mult mai vandabila, cele cu paket m sunt mai rare si mai apreciate.

E absurd sa cumperi o masina cu gandul ca peste 5 ani o sa o dai mai repede, daca are nu stiu ce optiuni care tie nu iti folosesc. Costul M-Pack e 5.000e, adica ~50% din cat va costa masina peste 6 ani. Oricum, nu e vorba de cost, el a spus clar ca vrea un look 'luxury', nu sport !

 

P.S.: Intr-adevar, interiorul e mai luminat cu trapa. Nici eu nu o folosesc foarte des, in sensul ca o deschid rar, dar tot timpul tin "perdeluta" deschisa.

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Poti ajunge undeva la ~40k euro.

 

E absurd sa cumperi o masina cu gandul ca peste 5 ani o sa o dai mai repede, daca are nu stiu ce optiuni care tie nu iti folosesc. Costul M-Pack e 5.000e, adica ~50% din cat va costa masina peste 6 ani. Oricum, nu e vorba de cost, el a spus clar ca vrea un look 'luxury', nu sport !

 

P.S.: Intr-adevar, interiorul e mai luminat cu trapa. Nici eu nu o folosesc foarte des, in sensul ca o deschid rar, dar tot timpul tin "perdeluta" deschisa.

 

Daca citeai oferta de la BMW, ai fi vazut ca diferenta dintre luxury si m paket e de 2000 euro; in care primesti (in plus fata de luxury scaune sport), jante mai scumpe si inca niste chestii; omul a zis clar ca vrea luxury, ai dreptate; dar eu imi exprimam opinia mea, pe care el o foloseste cum vrea, inclusiv o poate ignora.

 

In alta ordine de idei n-am vazut pe configurator optiunea EDC (amortizoare adaptive) - e cumva "sasiu adaptiv M"?

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

@wolfenstein - edc e sasiul ala adaptiv... Nu stiu si nu am intrebat daca si la seria 3 exista bara stabilizatoare activa - parca de la 5 in sus exista. Voi vedea... Imi place edc - am pe x3 ... Pe sport se intareste serios si asigura o senzatie surprinzatoare pe viraje.

 

Mai devreme am fost la mhs si m'am uitat iar la piele si culori si scaune sport. Scaunul sport deschis la maxim e destul de strans pe spate... E ca o pereche de blugi stramta :) nu sunt decis ... Chiar sunt un pic convins ca nu as lua....

 

Pielea oyster e terorist de deschisa :) dar cred ca ar merge bine cu o forma de albastru. Cu alb alpin cred ca e prea ... Fada...

 

@ionut_marius - la configuratia asta am optiuni 50% din valoarea masinii de baza - 320xd

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

personal as lua din oferta aia ori avantage+scaune sport ori m+scaune sport in rest nu as mai pune nimic.PS- iei masina pe firma?daca nu ,ai putea astepta sa scada tva-ul :frantics:

edit - daca e cum a zis un coleg mai sus in M ai scaune sport atunci direct M fara probleme.si nimic altceva.asta e ce as lua eu ,dar nu ma omor dupa optiuni,motor AC si scaune incalzite sa fie.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Daca citeai oferta de la BMW, ai fi vazut ca diferenta dintre luxury si m paket e de 2000 euro; in care primesti (in plus fata de luxury scaune sport), jante mai scumpe si inca niste chestii; omul a zis clar ca vrea luxury, ai dreptate; dar eu imi exprimam opinia mea, pe care el o foloseste cum vrea, inclusiv o poate ignora.

Ofertele sunt pentru masini pre-configurate, nu il ajuta cu nimic atat timp cat nu se muleaza 100% pe necesitatile lui. Nu am spus ca nu arata mai bine cu M-Pack, ci ca pentru o masina noua argumentul cu valoarea la revanzare nu e tocmai "solid", important e sa te simti tu bine in masina 6 ani, oricum devalorizarea e enorma.

 

 

Nu cred, va avea oprtiuni de peste 21k euro in configuratia de mai sus, asta ar insemna ca un 316i chel sa fie la fel de scump ca un Focus.

OserX, poti sa confirmi daca oferta din pdf se apropie de 43k euro, sau nu vrei sa faci public pretul?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@alex230ro - mie imi plac chestiile mai hitech :) 320xd e o masina suficient de puternica, deopotriva sigura si confortabila pe cat posibil si asta vreau... Nu o alerg non-stop...iau pe firma/ leasing ... Asa ca si pret psihologic mai scade 4% rata la leasing cu tvaul de la 1ian.

 

@mgs - masinile pot fi personalizate integral dar trebuie luat in calcul minim dotarea respectiva.

 

Pretul este complet negociabil la fiecare oferta. Sa zicem ca discountul oficial este de 22% ... Asta o sa va zica si mhs 22-23% ... Mai departe negociati in functie de relatia cu dealerul, nr de masini achizitionate de la el, etc ... Nu asa merge treaba ?

 

Legat de termenul de livrare... Nu m'ar deranja sa se produca si in ianuarie.. Am timp sa vand coupeul, am cu ce merge iarna... No stress :)

 

Legat de devalorizare ma doare sufletul daca ma gandesc asa ca prefer sa o gandesc ca pe un ...abonament :)

 

Ma atasez de masini ..

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

@mgs - masinile pot fi personalizate integral dar trebuie luat in calcul minim dotarea respectiva.

 

In cazul asta, diferenta de pret intre cele doua pachete e neglijabila tinand cont de valoarea echipamentelor suplimentare pe care le aduce varianta cu M-Pack (comparativ cu pretul de achizitie separata - optiune cu optiune).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.