Jump to content

Alegere autoturism !


AWU

Recommended Posts

lol fantasticul si legendarul 325

 

On topic:

La motorul ala de 2.0i si 150cp, inafara de sunet nu ai nimic. Decat cheltuiala mai mare (consum, intretinere) si performante slabe. Cel de 143 cp de pe facelift e mai performant, uita-te putin la date. Daca a fost OK intretinut, nu are ce probleme sa aiba.

 

Dar recunosc, cel in 6 cil e mai robust ca motor. Insa 325 nu gasesti la banii aia, clar.

 

Ideea ta sa iei unul de 143 cp si apoi sa pui un 2.5 .. poti sa uiti. Atatea repere trebuie schimbate, e foarte complicat.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

esti intr-o confuzie totala...

 

motorul 2.0 de 6 cilindri pe benzina (m52b20) sau (m50b20) este pe seria 3, E46 non-facelift fie el coupe sau sedan.

la seria 3, e46 facelift coupe sau sedan 2.0 benzina este in 4 cilindri si este 318i (n42b20)

iar 320 e46 este in 6 cilindri (m54b22) si are 2171 cmc.

sfat...

daca tot vrei sa platesti impozit/an in jur de 800 ron,

macar alege 325 coupe sau sedan cu motor (m54b25)...

cel putin o sa ai un zambet de fericire la auzul

FANTASTICULUI si LEGENDARULUI 325 benzina cu 6 in linie de la BMW.

 

bafta !

Eu tocmai asta nu vreau, nu vreau sĂŁ plĂŁtesc 780 lei pe an la 2.2 sau 900 la 2.5.

Vreau sĂŁ iau un 320Ci nfl, adicĂŁ 2.0 ĂŽn 6 cilindrii doar pentru cĂŁ impozitul e 180 lei nu 900, iar asigurarea e Âşi ea mai micĂŁ.

Cu cine am mai vorbit de acest motor, M52B20 mi-a spus cĂŁ e bun, dar la 2.2 am tot auzit de veÂşnicul consum de ulei.

Oricum, eu cred cĂŁ la 4000 E maxim un 320Ci nfl 2.0 ĂŽn 6 cilindrii e cea mai bunĂŁ alegere.

ªi da, e mai dificil În a pune 2.5 M54 În locul celui de 143 de cai, dar nu vãd cât de grea ar fi montatea unui 2.5 M54 În locul M52-ului care e tot În 6 cilindrii.

Edited by AWU
Link to comment
Share on other sites

 

Cu cine am mai vorbit de acest motor, M52B20 mi-a spus cĂŁ e bun, dar la 2.2 am tot auzit de veÂşnicul consum de ulei.

 

Oricum, eu cred cĂŁ la 4000 E maxim un 320Ci nfl 2.0 ĂŽn 6 cilindrii e cea mai bunĂŁ alegere.

 

ªi da, e mai dificil În a pune 2.5 M54 În locul celui de 143 de cai, dar nu vãd cât de grea ar fi montatea unui 2.5 M54 În locul M52-ului care e tot În 6 cilindrii.

 

1.cu cine ai vorbit e treaba ta. "vesnicul consum de ulei" are si el cauze ( ca nu sunt schimbate de proprietari niste garnituri- romanul : lasa ca merge) asa se duce vorba intre "cunoscatori".

 

2. nu cred ca iti ajung 4000 pt ce vrei tu.

 

3. daca ti se pare asa simplu...incearca tu. o sa vezi pe pielea ta. poate e greu poate nu.

Link to comment
Share on other sites

1.cu cine ai vorbit e treaba ta. "vesnicul consum de ulei" are si el cauze ( ca nu sunt schimbate de proprietari niste garnituri- romanul : lasa ca merge) asa se duce vorba intre "cunoscatori".

 

2. nu cred ca iti ajung 4000 pt ce vrei tu.

 

3. daca ti se pare asa simplu...incearca tu. o sa vezi pe pielea ta. poate e greu poate nu.

Atunci spune-mi tu cum e mai bine Âşi eu aÂşa am sĂŁ fac.

Link to comment
Share on other sites

Eu as spune ca sunt desul de bune 318ci fl, sunt detinatorul unuia si mi se pare ca trage putin mai bine fata de 320i din '99. Poate din cauza ca are motorul n46b20a (cel de 150cp).

La consum chiar am ramas surprins cand am iesit in afara orasului - 6.5%. In oras consuma 10-11%. Pentru un motor de 2.0 benzina mi se pare ok.

Si ca orice masina, daca nu ai grija de ea si nu o exploatezi cum trebuie, e normal sa se strice.

Am fost si eu in situatia ta, dar acum nu imi pare deloc rau ca am luat decizia asta.

Link to comment
Share on other sites

Eu tocmai asta nu vreau, nu vreau să plătesc 780 lei pe an la 2.2 sau 900 la 2.5.

Vreau să iau un 320Ci nfl, adică 2.0 în 6 cilindrii doar pentru că impozitul e 180 lei nu 900, iar asigurarea e şi ea mai mică.

Cu cine am mai vorbit de acest motor, M52B20 mi-a spus că e bun, dar la 2.2 am tot auzit de veşnicul consum de ulei.

Oricum, eu cred că la 4000 E maxim un 320Ci nfl 2.0 în 6 cilindrii e cea mai bună alegere.

Şi da, e mai dificil în a pune 2.5 M54 în locul celui de 143 de cai, dar nu văd cât de grea ar fi montatea unui 2.5 M54 în locul M52-ului care e tot în 6 cilindrii.

 

te-ai gandit cat o sa coste transplantul motorului si restul de maruntisuri ???

ca sa nu mai spun de timpul pierdut si nervi... o astfel de lucrare necesita bani si mai ales timp.

socoteste singur... cat dai pe masina, cat dai pe motor, maruntisuri, schimb lichide, cat dai pe manopera, etc.

in plus vei sta cu frica in san tot timpul ca nu esti in regula cu actele masinii.

 

sincer, te sfatuiesc sa-ti cumperi o masina asa cum a facut-o constructorul fara modificari si sa o intretii corespunzator.

 

bafta !

Edited by petreop
Link to comment
Share on other sites

te-ai gandit cat o sa coste transplantul motorului si restul de maruntisuri ???

ca sa nu mai spun de timpul pierdut si nervi... o astfel de lucrare necesita bani si mai ales timp.

socoteste singur... cat dai pe masina, cat dai pe motor, maruntisuri, schimb lichide, cat dai pe manopera, etc.

in plus vei sta cu frica in san tot timpul ca nu esti in regula cu actele masinii.

 

sincer, te sfatuiesc sa-ti cumperi o masina asa cum a facut-o constructorul fara modificari si sa o intretii corespunzator.

 

bafta !

 

yep, are dreptate!

Edited by HerpDerp
Link to comment
Share on other sites

Din nou afirmatii proaste si poate din necunostinta de cauza referitor la n42 sau 318i cu 143 cp. Nu spun asta doar ca detin o masina cu motorizarea respectiva,dar chiar e un motor reusit ,fiabil si consum decent daca i se acorda atentia recomandata de producator. Am efectuat in jur de 100.000 km in 2 ani si totul e ok. Poti sa tragi tu concluzia mai departe. Bineinteles ca am avut si un mare noroc de pe ce maini am luat masina fiind al 2-lea proprietar.

 

+1

 

Sa nu iei cumva 318ci fl , motorul de 143cp , este foarte foarte prost , consuma mult ulei , in orice caz , foarte nereusit si complicat.

 

Eu am motorul asta pe sedan , sa imi arati si mie unde mai gasesti acelasi consum / performante la un motor de 2000cmc aspirat.

In plus , coupe-ul de 143cp comsuna si mai putin decat sedan-ul.

 

bafta la cumparare

Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

+1

 

Sa nu iei cumva 318ci fl , motorul de 143cp , este foarte foarte prost , consuma mult ulei , in orice caz , foarte nereusit si complicat.

 

Eu am motorul asta pe sedan , sa imi arati si mie unde mai gasesti acelasi consum / performante la un motor de 2000cmc aspirat.

In plus , coupe-ul de 143cp comsuna si mai putin decat sedan-ul.

 

bafta la cumparare

Ok, am ĂŽnțeles, mulțumesc mult pentru pĂŁrere !

Nu am avut acel motor pentru a spune exact ce probleme are, e vorba cĂŁ aÂşa am auzit.

Orice ar fi, nici cel ĂŽn 6 cilindrii M52B20 nu cred cĂŁ e prost, poate chiar mai fiabil Âşi mai bun din toatĂŁ seria asta de motoare care au fost puse de E46 Coupe.

ªi vreau sã fac o alegere bunã de acum, de aceea vrea sã iau cu 6 cilindrii, pe viitor va fi mai simplu sã iau un 330Ci pe Anglia ºi sã-mi pun motorul, cutia, grupul pe 320Ci decât dacã aº lua Facelift de 143 de cai.

Link to comment
Share on other sites

Eu recomand modelul 320i(150cp)oricui vrea sa treaca la Bmw dar cu ceva experienta in spatele volanului.

Nu il recomand unui proaspat sofer in varsta de 18 ani si cu permisul de abia scos din matrița(nu mai vorbesc de 2.5i si 3.0i, ca tot se dau sfaturi)!!

 

Per total este un motor reusit (detin unul) sunet placut dar cu lipsa de cuplu la turatii joase , de acolo tendinta sa fie tinut in ture inalte (gen 3500-4500 rpm).De fapt al meu vedea foarte des 5000 rpm ca sa tin pasul cu traficul. Iar ture asa inalte nu sunt ok pt un incepator.As recomanda ceva ce are cuplul mai jos.

 

P.S.Consum de 12-13% se atinge lejer in oras cu 8-9% exterior.Ca o paranteza in cazul in care consumul conteaza.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu recomand modelul 320i(150cp)oricui vrea sa treaca la Bmw dar cu ceva experienta in spatele volanului.

Nu il recomand unui proaspat sofer in varsta de 18 ani si cu permisul deabia scos din matrița(nu mai vorbesc de 2.5i si 3.0i, ca tot se dau sfaturi)!!

 

Per total este un motor reusit (detin unul) sunet placut dar cu lipsa de cuplu la turatii joase , de acolo tendinta sa fie tinut in ture inalte (gen 3500-4500 rpm).De fapt al meu vedea foarte des 5000 rpm ca sa tin pasul cu traficul. Iar ture asa inalte nu sunt ok pt un incepator.As recomanda ceva ce are cuplul mai jos.

 

P.S.Consum de 12-13% se atinge lejer in oras cu 8-9% exterior.Ca o paranteza in cazul in care consumul conteaza.

Am ĂŽnțeles, mulțumesc mult pentru pĂŁrere.

Eu cred cã se meritã mai mult 320Ci 2.0 de 150 de cai decât Facelift de 143 de cai din 2 motive:

1. Am 4000, dau 3700 pe maÂşinĂŁ Âşi 300 ĂŽi am pentru ĂŽnmatriculare Âşi consumabile

2. Pe viitor e mai simplu sã pub 2.5 sau 3.0 În locul unui motor care are 6 cilindrii ºi aparent e la fel decât În locul unui motor cu 4 cilindrii care sare În ochi unul cu 6 din start

Apropo, la ce sã mã uit când cumpãr maºina, o sã iau oricum ºi un mecanic BMW cu mine.

Edited by AWU
Link to comment
Share on other sites

Atunci spune-mi tu cum e mai bine Âşi eu aÂşa am sĂŁ fac.

 

:)...nu e vorba sa faci cum iti spun eu sau altii.

 

vezi si tu ca fiecare postare reprezinta punctul de vederea al fiecarui detinator de bmw.

tu intrun final o sa-ti cumperi ce vrei , in functie de ce ai in cap, de ce iti place, de ce masini gasesti si de buget.

 

bine ar fi sa te plimbi cu fiecare model in parte sa vezi pe pielea ta cum sunt, nu din auzite.

 

e doar un punct de vedere.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Treaba e simpla un 2.0 va consuma cat un 2,5 dar se va misca mai slabut.daca nu ai pretentii de "fuga" e ok.La fel si N42 se misca bine sta langa 2.0 dar are problemele lui,pus la punct inca se misca bine si consuma putin.Ca posesor de 2,5 il recomand,dar daca zici ca 500 lei sunt un impediment pentru tine as spune ca mai bine te orientezi catre alta marca sau model.E46 e o masina trecuta de prima tinerete care poate manca intr-un timp scurt multi bani.O volanta si un ambreiaj te costa 2000 lei minim,bratele fata minim 7-800 lei,sistemul de racire si ala e 6-700 lei iar astea sunt lucruri care pot pica oricand. Edited by alex230ro
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai greu de gasit este o masina buna si ingrijita,de cit un anume motor,degeaba cauti 320Ci daca gasesti numai tigai,dai 3700 pe ea,si in 5.000 de km facuti mai bagi 1000e in diferite piese+manopera.Oricum ca incepator,chiar si 318Ci de 115 sau 118 cai cit are,e ok (exceptie liniute si alte impresii).Eu personal prefer sa merg zilnic cu masina chiar daca nu am cel mai tare motor,decit sa nu am bani de benzina/impozite,si sa merg numai in weekend. Edited by catacfc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie cu suparare ca incep sa scriu si eu cateva randuri aici.

Eu am avut E46 320i de 150 cp, manual, din 99. Masina foarte frumoasa, motorul suna extraordinar, trage bine (cel putin al meu asa mergea la 260.000km), dar vei avea mari probleme la 2 capitole:

1. CONSUM maricel - in Bucuresti, in intervalul 17:00 - 18:00, in care vei merge maxim treapta 1 - 2 si stop, am avut si consum de 16%. Extern, mers fara a tine cont de reguli, 8%.

 

2. Tinand cont ca ai 18 ani, daca iei masina pe numele tau, o sa platesti 2.000 lei la RCA minim.

 

Eu acum am trecut la 316i pe care il am la vanzare, singura chestie e ca nu e coupe; in rest are cam tot ce vrei pe el.

Motorul de pe 316i de 1.8 - 116cp este ok si in cat am mers cu el pana acum, n-am avut nicio problema. Nu il laud, dar tine pasul si cu motoarele de 2.0, pana la un anumit punct.

 

Spor la cumparaturi!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rautacios insa daca as avea acum 18 ani si parintii mi-ar cumpara o masina de 4000 euro, cu certitudine nu as lua un BMW. Si veti intreba motivele. Ei bine cel mai important ar fi ca BMW-urile merg tare, toate, iar la 18 ani cu totii ne-am dat viteji cel putin o data, iar faptul ca multi dintre noi am condus Dacie, ori orice altceva in tineretile noastre ca soferi poate ne-a tinut in viata. Cel mai important parintii nu ar trebui sa fie de acord cu cumpararea unei masini puternice. Ca fie vorba intre noi nu-s putini care si-au jelit copiii dupa ce le-au cumparat masini cu 200CP+.

 

Veti spune da dar fiind BMW are sisteme de siguranta are airbag-uri. Diferenta e ca airbagurile alea nu te prea mai salveaza la impactul cu un stalp ori copac la viteze mari. Oricat am crede ca suntem siguri pe noi, gandirea la 18 ani nu e aceeasi cu cea de la 30 si cu certitudine masina de la 18 ani nu va fi iubita, condusa si ingrijita cu responsabilitatea de la 30 de ani.

 

Nu vreau sa ofensez initiatorul topicului insa cel mai indicat pentru el, pana deprinde cum e cu sofatul, cum e cu atentia fata de ceilalti parteneri din trafic, pana ajunge pe salariul lui, sa opteze pentru o masinuta pe benzina, cu cilindree mica, cu km putini, cu consum mic si taxe mici. Apoi, dupa ce mai trece vremea, cumpara un BMW din seria F si se bucura de tot ce-i poate oferi o masina.

:) Sanatos sa fie, viata e lunga si timp pentru condus BMW-uri e slava Domnului!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eh, cand ti se pune pata pe BMW, nu prea mai gandesti limpede...mai ales la 18 ani :)

 

Eu in situatia colegului, daca as fi chitit pe e46 as alege un 318d sau 320d. Cuplul oferit de diesel ii va oferi suficienta adrenalina pentru inceput si va fi mai prietenos cu buzunarul (aici bineinteles intervine discutia daca gaseste o masina intretinuta, dar asta se aplica identic si la benzina).

 

Oricum e46-ele mi se pare extrem de supra evaluat momentan pe piata. Sau sa formulez altfel, e90-ul a ajuns la niste preturi extrem de bune. Iar lasand deoparte design-ul, unde gusturile nu se discuta, masina e mult peste e46 la multe capitole.

 

Eu ma gandesc sincer ca am vandut e90-ul 320d acum 2 ani cu 7000 euro (intre timp au mai scazut preturile). Si avea dotari bunicele si stare tehnica excelenta.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rautacios insa daca as avea acum 18 ani si parintii mi-ar cumpara o masina de 4000 euro, cu certitudine nu as lua un BMW. Si veti intreba motivele. Ei bine cel mai important ar fi ca BMW-urile merg tare, toate, iar la 18 ani cu totii ne-am dat viteji cel putin o data, iar faptul ca multi dintre noi am condus Dacie, ori orice altceva in tineretile noastre ca soferi poate ne-a tinut in viata. Cel mai important parintii nu ar trebui sa fie de acord cu cumpararea unei masini puternice. Ca fie vorba intre noi nu-s putini care si-au jelit copiii dupa ce le-au cumparat masini cu 200CP+.

 

Veti spune da dar fiind BMW are sisteme de siguranta are airbag-uri. Diferenta e ca airbagurile alea nu te prea mai salveaza la impactul cu un stalp ori copac la viteze mari. Oricat am crede ca suntem siguri pe noi, gandirea la 18 ani nu e aceeasi cu cea de la 30 si cu certitudine masina de la 18 ani nu va fi iubita, condusa si ingrijita cu responsabilitatea de la 30 de ani.

 

Nu vreau sa ofensez initiatorul topicului insa cel mai indicat pentru el, pana deprinde cum e cu sofatul, cum e cu atentia fata de ceilalti parteneri din trafic, pana ajunge pe salariul lui, sa opteze pentru o masinuta pe benzina, cu cilindree mica, cu km putini, cu consum mic si taxe mici. Apoi, dupa ce mai trece vremea, cumpara un BMW din seria F si se bucura de tot ce-i poate oferi o masina.

:) Sanatos sa fie, viata e lunga si timp pentru condus BMW-uri e slava Domnului!

 

Mare dreptate, la 18ani am condus un Vectra c 1.9 150cp, era noapte și ceata și eu conduceam cu 200km, ma gândesc și acum ce a fost ĂŽn capul meu, probabil nimic, la 18ani...

Link to comment
Share on other sites

Mare dreptate, la 18ani am condus un Vectra c 1.9 150cp, era noapte și ceata și eu conduceam cu 200km, ma gândesc și acum ce a fost ĂŽn capul meu, probabil nimic, la 18ani...

Haaaa ! :))

I-auzi ce frumos !

Cred cã am sã merg o perioadã de 6 luni cu un Ford Mondeo 2.0 TDCI 115 cai pânã mai strãng bani sã cumpãr direct Facelift 2.5 cu M54, aºa nu mã mai complic nici cu Facelift de 2.0 ºi ulterior swap la 2.5 sau 3.0.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.