Jump to content

problema mea cu AC


Recommended Posts

dupa ce m-am tot chinuit sa aflu dak de vina pt nefunctionarea butonului de AC este computerul de clima, m-am hotarat sa incarc instalatia cu freon....zis si facut. Sambata pe caldurile alea mari pornesc eu frumos AC-ul de la butonul de veioza din torpedo si din prostia mea apas butonul de recirculare ca sa aflu cu stupoare ca ala chiar functioneaza.....ideea e ca babalau care a avut masina inainte nu si-a dat seama ca a ramas fara freon si ca releul nu mai cupla din cauza asta, el o fi zis ca s-a defectat computerul sau butonul si a tras el 2 fire pana in torpedo.....acum problema sta in felul urmator : am urmarit traseul firelor buclucase unul este legat la de la lampa din torpedo iar altul ajunge undeva la ecu pe un fir (a curatat izolatia si l-a legat acolo) asa ca nu prea stiu cum sa refac traseul original...daca are cineva o schema mi-ar fi de mare ajutor....masina este cea din semnatura. Multumesc anticipat Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

cred ca a luat un minus sau un plus ca sa comande recircularea,asa ca in prima faza scoate firul de la lampa din torpedou fa-i o comanda de la butonul din bord si vezi daca functioneaza.

231444[/snapback]

ideea e ca traseul de acum pt butonul de AC nu mai are treaba cu computerul de clima, cu alte cuvinte e pe direct a luat plus de la lampa ....si nu stiu unde ar trebui sa vina normal firele de la compresor, ca nu se duc direct in computerul de clima, trec prin nu stiu ce releu

Link to comment
Share on other sites

Treaba asta poate pune probleme si unui electrician, dar pe forum e aproape imposibil de rezolvat.

Ma risc la un cliseu si iti spun ca ar fi mai bine sa te duci la un electrician care stie bine instalatia de la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit asa la un E34, mi se dusesera senzorii de presiune si taiau compresorul. Erau prea scumpi sa dau atatia bani pe ei, si mi-am tras alimentare direct la compresor cu un buton separat, insa asezat pe consola, sub butonul de ASC. L-am legat la plusul de la casetofon din cate tin minte. Am cautat un buton ca lumea de am capiat, dar n-am gasit nimic si am ramas cu unul de ventilator.

post-116-1178654398_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acelui ii fir trebuie cautata cealalta parte...sau practic...daca zici ca numai a dezizolat firul, instalatia e ok....butoanele comanda prin intermediul modulului de AC situat in spatele filtrului de polen (acces pa la picioarele pasagerului, in stanga, in consola centrala)..practic ex-ul a ocolit protectia declansata de modulul de AC si a fortat instalatia...da-ne eventual culoarea firului...sau vezi daca acel fir e acelasi cu cel care ajunga in mufa compresorului de AC....E posibil ca prin inventia asta sa fi bulit ceva prin modulul de AC...daca zici ca nu-ti merge decat recircularea....apropos...dezaburirea spate lucreaza? Ledul din butonul de AC se aprinde?
Link to comment
Share on other sites

Acelui ii fir trebuie cautata cealalta parte...sau practic...daca zici ca numai a dezizolat firul, instalatia e ok....butoanele comanda prin intermediul modulului de AC situat in spatele filtrului de polen (acces pa la picioarele pasagerului, in stanga, in consola centrala)..practic ex-ul a ocolit protectia declansata de modulul de AC si a fortat instalatia...da-ne eventual culoarea firului...sau vezi daca acel fir e acelasi cu cel care ajunga in mufa compresorului de AC....E posibil ca prin inventia asta sa fi bulit ceva prin modulul de AC...daca zici ca nu-ti merge decat recircularea....apropos...dezaburirea spate lucreaza? Ledul din butonul de AC se aprinde?

232199[/snapback]

culoarea este neagra la ambele fire, si cele de la buton si cele de la compresor, butonul de dezaburire functioneaza perfect, butonul de AC nu face absolut nimic nu se aprinde, recircularea am observat ca functioneaza la 30 minute dupa ce pornesc aerul de la butonul de veioza.repet firele care pleaca din butonul ala handicapat de veioza unul este legat la lampa din torpedo (+) iar celalalt in intr-un fir din manunchiul ala care iese din mufa de la ECU.

Link to comment
Share on other sites

tie ti-am dat schema electrica de la masina ??? , daca da .. la index da click pe IHKR :blink: si de acolo da paginile pana ajungi la tabelul cu pinii de la computerul de clima , acolo vei vedea care fir ajunge la compresor . Daca este de la senzor , am eu un reciver/drier cu tot cu senzor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.