Jump to content

BMW 330cd Rally


savdragos

Recommended Posts

Avand in vedere puterea pe care vrei sa o obtii si la ce folosesti masina, e OBLIGATORU sa ranforsezi puntea spate, nici nu intra in discutie sa nu faci asta. Bineinteles, daca vrei sa fie facuta treaba ca la carte..

 

Nu cred ca ai idee ce inseamna 700nm pe e46 folosit la raliu...

 

Am mers cu masina deja la 2 curse si cred ca acum are in jur 550 Nm acum si m-am descucat cu ea :) , oricum aveam de gand sa verific tot ce tine la trenul de rulare si sa pun niste bucsi powerflex. Ideal ar fii sa le schimb pe toate dar sa vedem ce buget trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt convins ca merita sa investesti in diesel pentru competitii.

 

Cu timpul prbabil vei ajunge la pretul unui M3 e46 care are stoc 343 de cai si cutie SMG.

 

Poate reusesti sa ne tii la curent cu cheltuielile.

 

La urma urmei poti lua un M3 cu volan pe dreapa ca e mai ieftin.

 

Pentru ce iti trebuie tine nu cred ca e nevoie sa muti volanul pe cealalta parte.....

 

Pai scopul meu nu este neaparat sa bat un M3 intrucat suntem incadrati la clase diferite din cauza motoarelor .....poate doar la clasa 2rwd

Pe mine ma intereseaza strict clasa diesel. Daca vroiam m3 puteam sa iau unu gata pregatit pt curse cu caroserie de fibra si smg dat nu am vrut intrucat bugetul pt un m3 competitiv la curse trebuie sa fie mare decat pe ce ma pot baza eu acum.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu masina deja la 2 curse si cred ca acum are in jur 550 Nm acum si m-am descucat cu ea :) , oricum aveam de gand sa verific tot ce tine la trenul de rulare si sa pun niste bucsi powerflex. Ideal ar fii sa le schimb pe toate dar sa vedem ce buget trebuie.

Tu te gandesti sa schimbi turbine, injectoare, diferential care usor costa 2500 - 3000 de euro si stai in dubii pentru 300 euro cat te costa bucsele Powerflex necesar a fi schimbate? Intarirea subframe-ului trebuie sa fie obligatorie.

 

Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu masina deja la 2 curse si cred ca acum are in jur 550 Nm acum si m-am descucat cu ea :) , oricum aveam de gand sa verific tot ce tine la trenul de rulare si sa pun niste bucsi powerflex. Ideal ar fii sa le schimb pe toate dar sa vedem ce buget trebuie.

Nu am zis ca nu te descurci , masina nu se va rezista la 700nm stock ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

AvĂŽnd ĂŽn vedere cĂŁ transportul, pentru setul de la Redish Motorsport, costĂŁ aproape 300RON poate te gândești și tu si colegul ”CautrezolvĂŁri” sĂŁ facem o comandĂŁ de 3 seturi.

Poate ne fac și o reducere și clar expedierea o sĂŁ ne coste mult mai puțin.

Ce zici?

Link to comment
Share on other sites

AvĂŽnd ĂŽn vedere cĂŁ transportul, pentru setul de la Redish Motorsport, costĂŁ aproape 300RON poate te gândești și tu si colegul ”CautrezolvĂŁri” sĂŁ facem o comandĂŁ de 3 seturi.

Poate ne fac și o reducere și clar expedierea o sĂŁ ne coste mult mai puțin.

Ce zici?

 

Pai din punctul meu de vedere clar merita eu zic sa le faci un mail sa vedem ce preturi ne dau!

Link to comment
Share on other sites

AvĂŽnd ĂŽn vedere cĂŁ transportul, pentru setul de la Redish Motorsport, costĂŁ aproape 300RON poate te gândești și tu si colegul ”CautrezolvĂŁri” sĂŁ facem o comandĂŁ de 3 seturi.

Poate ne fac și o reducere și clar expedierea o sĂŁ ne coste mult mai puțin.

Ce zici?

 

mai este un aspect fata de masini le normale masina mea are rollbar si caroseria deja intarita normal ca o sa verific prinderile puntilor in caroserie si daca este cazuk imi iau un kit d eintarire dar nu il iau pana nu verific. Iar legat de bucsi eu am nevoie de kitul pentru circuit am vazut ca au si kit-uri pt strada si pentru circuit.

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

Redish Motorsport UK.LucrĂŁri, kit-ul il au aici cu 230$.

 

Vorbesti de kit-ul pentru ramforsarea puntii spate?

Am intrat pe link dar nu am gasit pretul de 230$ care ai spus.

SAV si RCC daca doriti sa comandam kitul de ramforsare am gasit cu aproximativ 100-150$ setul cu tot cu transport.Probabil va fi mai ieftin la 3 seturi.

 

http://www.ebay.com/itm/Bmw-E46-Rear-Subframe-Reinforcement-Kit-M3-328-330-Zhp-Race-/252251086596?hash=item3abb561f04:g:6YIAAOSw-W5UrH1c&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/OFFER-Bmw-E46-rear-subframe-reinforcement-plates-drift-track-chassis-repair-Kit-/321964685397?hash=item4af6973855:g:bLsAAOSwbdpWX10D

 

http://www.ebay.com/itm/161899894964?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Eu in primavara voi face ramforsarea odata cu montarea blocantului,tot voi umbla p-acolo,astept un semn din partea voastra.

 

Salutare nu am mai postat de cativa ani asa ca revin cu un topic care sper sa vi se para interesant.

 

Mai exact este vorba de un Bmw E46 330cd din 2004 ce are urmatoarele modificari si pe care il folosesc la competitii auto in campionatul national de viteza in coasta cu care ma incadrez la grupa Diesel, grupa 2 roti motirce peste 3000cmc si clasa H4 ( masini cu motor peste 3000cmc)

 

- Soft motor circa 240-250cp ( este o presupunere ca nu am pus masina pe dyno) Stock masina are 204cp

- Discuri EBC fata spate si placute curse EBC

- Suspensie fata spate Bilstein B16

- Rollbar conform cerinte FRAS

si cam atat, practic este o masina stock cu rollbar in ea si scaune de curse :)

 

Pentru sezonul 2016 vreau sa fac urmatoarele modificari si daca aveti ceva sfaturi sunt binevenite intrucat inca sunt in periaoda de prospectare ca sa zic asa.

 

Caroserie:

 

-Geamuri Lexan laterale si luneta castig greutate circa 25-30 kg

-Capota Fibra de sticla castig greutate circa 16-17 kg

-Anulare sistem AC castig greutate circa 18-20 kg ( aici nu stiu sigur si ma tem ca dezechilibrez roata care angreneaza cele 2 curele pentru accesorii in conditiile in care una din ele care angreneaza compresorul AC nu o sa mai fie, cele 2 curele sunt dispuse una pe o latura si una pe cealalta ca in poza din link-ul de mai jos

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV91-EUR-08-2003-E46-BMW-330Cd&diagId=11_5184 )

Daca a mai facut cineva asa ceva sunt curios daca este in regula sau nu.

-Set jante usoare maxim 8 kg fata de cele cu care am concurat care au 10-11 fiecare, castig greutate circa 8-10 kg

- Plafon fibra castig greutate circa 23-24 kg

- Rezervor 15L castig greutate circa 23-24 kg

- Evacuare anulata castig greutate circa 37-40 kg ( anulez plactic toata evacuarea din serpi trag o teapa de inox pana la cel mai aproriata iesire in lateral :) )

- Usi fibra greutate castig circa 50-54 kg

- Eleron spate si fusta fata o sa fac ceva similar cu cel din link insa cu un buget mai mic greutate in plus circa 15kg http://www.sneed4speed.com/bmw-e46-m3-aero-kit/

- Acumulator auto curse greutate circa 15-17 kg

 

Mecanica

 

- Diferential de M3 raport final 3.62 si posibil sa trebuiasca si planetarele desi in realoem par a fii similare ca si grosime si prindere. Aici stiu sigur ca trebuie sa modific cardanul intrucat diferentialuld e M3 este mai mare si automat trebuie scurtat cardanul si ramane de vazut cu planetarele ce fac dupa ce il montez fac cateva poze.

Masina cu noul raport o sa aiba un top speed pe fiecare treapta cam asa daca info de pe http://www.bokchoys.com/differential/ sunt corecte :) cu roti pe 18" mai cresc ci circa 2-3% pe fiecare treapta.

 

Diferential 3.62/4700rpm 17"

30.38

55.13

86.72

122.51

154.38

183.78

 

- Filtru aer K&N carcasa originala

- Pompa motorina externa sau de la un Bmw 535d daca pot sa o montez in noul rezervo care este mult mai mic

- Injectoare 535d varianta de 272cp am inteles ca se potrivesc bolt-on nici macar nu trebuie rescrise. Din cate am inteles au un debit superior fata de cele de pe 330cd.

- Evacuare si turbine de la un 535d/272cp am cautat ceva info pe internet si evacuarea se potriveste insa sa vad cum fac cu electronica. ( Aici daca aveti ceva informatii ma ajuta foarte tare ca inca nu stiu daca merg sau nu montate si investitia este destul de mare sa le cumpar)

- Intercooler marit http://i33.photobucket.com/albums/d67/SB330D/P1010001.jpg ( dimensiunea Core size 590x270x76 iesirile de 70mm, Dimensiune totala 790x270x76 ) nu stiu sigur daca incape bine.

- Soft nou si evetual un Stand alone pentru noile turbine

- Sistem racire Apa-Methanol sunt o multime de variante pe ebay si din cate am vazut in conditii de caldura mare sunt destul de eficiente la motoarele turbo

- Ambreaj cu sport de M5 ce suport 700nm

 

Cam astea sunt in mare modificari care vreau sa le fac ca si target am undeva la 340-350 si maxim 750nm ca sa tina transmisia pe masura ce lefac o sa mai postez informatii si poze.

PS: am pus si cateva filmari de la cursele din 2015 de la Teliu si Poiana Brasov unde am reusit sa ma clasez in primi 3 la Diesel si 2 roti motrice peste 3000cmc.

 

 

 

 

Bravo,imi place ce vad !

 

In sfarsit mai avem si noi oameni care incearca imposibilul sau cel putin neincercatul.

 

Bafta in continuare si fi drastic cu dieta domnisoarei va fi o diferenta majora daca vei realiza regimul prezentat mai sus.

A mea va avea o dieta mai lejera avand in vedera ca vreau sa o pastrez de strada.

Link to comment
Share on other sites

Vorbesti de kit-ul pentru ramforsarea puntii spate?

Am intrat pe link dar nu am gasit pretul de 230$ care ai spus.

SAV si RCC daca doriti sa comandam kitul de ramforsare am gasit cu aproximativ 100-150$ setul cu tot cu transport.Probabil va fi mai ieftin la 3 seturi.

 

http://www.ebay.com/itm/Bmw-E46-Rear-Subframe-Reinforcement-Kit-M3-328-330-Zhp-Race-/252251086596?hash=item3abb561f04:g:6YIAAOSw-W5UrH1c&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/OFFER-Bmw-E46-rear-subframe-reinforcement-plates-drift-track-chassis-repair-Kit-/321964685397?hash=item4af6973855:g:bLsAAOSwbdpWX10D

 

http://www.ebay.com/itm/161899894964?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Eu in primavara voi face ramforsarea odata cu montarea blocantului,tot voi umbla p-acolo,astept un semn din partea voastra.

 

 

 

Bravo,imi place ce vad !

 

In sfarsit mai avem si noi oameni care incearca imposibilul sau cel putin neincercatul.

 

Bafta in continuare si fi drastic cu dieta domnisoarei va fi o diferenta majora daca vei realiza regimul prezentat mai sus.

A mea va avea o dieta mai lejera avand in vedera ca vreau sa o pastrez de strada.

 

Cautâ-l dupã nume, trebuuie sâ aparâ. Estecel mai complet kit pe care l-am gâsit ºi e gândit sã vinã cât mai bolt on. Restul imi par fragile, nu le-am vâzut montate ºi nu dau oferã nici support.

Link to comment
Share on other sites

sincer dieta de mai sus nu stiu daca as face-o.Ceva putere jante mai usoare ,poate o suspensie mai performanta nu strica, daca te intelegi cu masina cum e ea acum nu are rost sa o "modifici" ma gandesc ca dieta asta mai modifica repartitia maselor .

La viteza in coasta raportul putere/greutate este foarte important si trebuie sa fie cat mai bun. Legat drepartilia maselor o sa incerc sa suplinesc apasarea pe spate cu un eleron ca ccel mai probabil puntea spate o sa fie mai usoara.

Link to comment
Share on other sites

Cautâ-l dupã nume, trebuuie sâ aparâ. Estecel mai complet kit pe care l-am gâsit ºi e gândit sã vinã cât mai bolt on. Restul imi par fragile, nu le-am vâzut montate ºi nu dau oferã nici support.

 

Asta este aproximativ acelasi cu ultimul care l-am postat eu la 150$.

Link to comment
Share on other sites

Eu totusi o sa le trimit un mail la cei de la Redish motorsport sa vad cat ne-ar costa 1 set, cu tot cu costurile expeditiei, in conditiile in care am lua 3 seturi.

Cele din Bulgaria par a fi copii dupa cele de la Redish.

Link to comment
Share on other sites

Eu totusi o sa le trimit un mail la cei de la Redish motorsport sa vad cat ne-ar costa 1 set, cu tot cu costurile expeditiei, in conditiile in care am lua 3 seturi.

Cele din Bulgaria par a fi copii dupa cele de la Redish.

 

Da-mi te rog si mie poze ceva pentru ca nu am reusit sa le gasesc pe cele de care spuneti...

Link to comment
Share on other sites

Salut @dragos

Am si eu o curiozitate!Se obtin greu autorizatiile pt o cursa in rally?[la amatori sau care ar fi categoria de inceput}.In afara de modificariile masini ce costuri implica?

Mai pe scurt idea ar fi cam asa.Am un e36 328i pe care as vrea sa-l duc spre limita +sa-mi dezvolt aptitudiniile de sofer intr-un cadru legal fara sa incurc pe nimeni,si sa particip la 1 sau 2 curse pe an.

Daca nu vrei sa scrii aici accept si un PM. :)

 

P.S.L-am intalnit pe Petter Solberg la campionatul Greciei (Aacropolis)din 2008.A fost cazat la hotelul unde lucram ca bucatar,l-am vazut la buffet si am facut o poza cu el.A fost cea mai importanta zi pt mine din acea vara. B)

 

''Vorbea cu un manager ca nu este 100% multumit de masina noua (dpdv al setarilor)si ca modelul <2007 i se potrivea mai bine''

 

 

Super proiect,bafta in continuare la modificat :thumbsup:

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut @dragos

Am si eu o curiozitate!Se obtin greu autorizatiile pt o cursa in rally?[la amatori sau care ar fi categoria de inceput}.In afara de modificariile masini ce costuri implica?

Mai pe scurt idea ar fi cam asa.Am un e36 328i pe care as vrea sa-l duc spre limita +sa-mi dezvolt aptitudiniile de sofer intr-un cadru legal fara sa incurc pe nimeni,si sa particip la 1 sau 2 curse pe an.

Daca nu vrei sa scrii aici accept si un PM. :)

 

P.S.L-am intalnit pe Petter Solberg la campionatul Greciei (Aacropolis)din 2008.A fost cazat la hotelul unde lucram ca bucatar,l-am vazut la buffet si am facut o poza cu el.A fost cea mai importanta zi pt mine din acea vara. B)

 

''Vorbea cu un manager ca nu este 100% multumit de masina noua (dpdv al setarilor)si ca modelul <2007 i se potrivea mai bine''

 

 

Super proiect,bafta in continuare la modificat :thumbsup:

 

Salut

 

Pai aici ai mai multe variante depinde care dintre variante te intereseaza mai mult. De exemplu fara licenta de pilot adica pilot amator poti participa la mai toate competiile care se tin pe circuitul de la Adancata gasesti aici calendarul pentru 2016 http://motorparkromania.ro/calendar.html.

Mai ai ca variate PromoRally care este o competitie gen raliu la fel gasesti pe net informatii cum te inschirii.

Mai exista campionatul de autoslalom si de indemanare auto unde nu ai nevoie de rollbar in masina aici gasesti info pe Fras.ro sau autorally.ro

Tot pe circuit la adancata se mai tine o intrecere foarte interesanta numita Rotac unde au si clasa de amatori.

Dar sfatul meu pentru inceput o sesiune pe circuit la adancata este binevenita mai ales ca am vazut ca ai si masini care se preteaza pentru circuit. vezi sa nu uiti ca trebuie sa mergi in sesiuni de 10-15 min ca sa lasi franele si anvelopele sa se raceasca atlfet o sa te lase repede.

Bafta!

Edited by savdragos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandeam la e36 328i pe care il detin sa-l pun la treaba ,o suspensie buna, un set de frane de calitate ,anvelope,diferential LSD + tuning motor la care as vrea sa lucrez cat mai este masina in UK(undeva la 220 cp).Masina pusa la dieta serios.

Cateva curse la amatori ,iar de acolo vedem daca este loc de uograde.

 

Cu specificatiile de mai sus la ce categorie as intra?Ma gandesc ca nu as fi in categorie cu masinile foarte usoare gen Clio RS,unde am sanse minime.

Oricum nu ma gandesc eu sa castig nu stiu ce competitii dar macar sa nu fiu ultimul. :twitch:

Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandeam la e36 328i pe care il detin sa-l pun la treaba ,o suspensie buna, un set de frane de calitate ,anvelope,diferential LSD + tuning motor la care as vrea sa lucrez cat mai este masina in UK(undeva la 220 cp).Masina pusa la dieta serios.

Cateva curse la amatori ,iar de acolo vedem daca este loc de uograde.

 

Cu specificatiile de mai sus la ce categorie as intra?Ma gandesc ca nu as fi in categorie cu masinile foarte usoare gen Clio RS,unde am sanse minime.

Oricum nu ma gandesc eu sa castig nu stiu ce competitii dar macar sa nu fiu ultimul. :twitch:

 

Suspensie clar ai nevoie pentru circut nu neaparat una scumpa cat sa fie suficient de dura. La frane poti schimba doar discurile si placutele fara etriere ca sa ai ceva ok cu buget mic. LSD la circuit nu este neaparat nevoie intrucat ai 2 viraje mai stranse unde exista posibilitatea sa rupi aderenta insa nu de avantajeaza ca stai pe loc plus ca masina cu LSD o sa fie mai greu de controlat in sensul ca o sa plece mai repede de spate. Tuning motor la aspirat mare lucru nu ai ce sa ii faci decat un filtru o evacuare mai buna si un soft dar mai mult de 10% nu ai cum sa castigi decat daca schimbiinterne in motor dar nu cred ca merita investitia.

Legat de categorii trebuie sa citetesti regulamentul de participare la fiecare competitie sa sa vezi exact unde te incadrezi. Dupa regulament FRAS te incadrezi la 2 roti motirce spate si grupa H3 adica masina cu orice fel de modificare la caroserie si cu motor in 2000cmc si 3000cmc. Teoretic nu ai treaba cu clio ca sunt 2 roti motrice fata cu motor pana in 2000cmc.

 

Sincer daca vrei sa incerci cel mai bine usurezi masina pe cat posibil, dai jos mocheta, scaune tot interiorul. Iti iei un rollbar in suruburi pentru masina ta sau faci unul sudat. Pui o suspensie ok si macar placute de frana de curse si poti deja sa mergi sa vezi cum te intelegi cu masina si ulterior daca simti nevoie mai umbli si la motor, ambreaj si alte modificari.

Oricum pentru un incepator sunt mai mult decat suficienti 200cp, macar sa folosesti tu din ce poate masina 80% si sa simti nevoie sa mergi cu ceva mai rapid ca sa iti perfectionezi tehnica de pilotaj.

Succes in ce ti-ai propus, daca vrei cu adevarat o sa reusesti!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi ,mult noroc iti doresc si tie!

In legatura cu puterea motorului eu am M52B28 pe masina care are galeria de admisie restrictionata din fabrica ,cu o galerie de M50B25 se mai deslantuie cativa caluti.Mai adaug resoftare si se ajunge la +220cp.

 

Ai ceva filmari onboard de la cursele tale?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru sfaturi ,mult noroc iti doresc si tie!

In legatura cu puterea motorului eu am M52B28 pe masina care are galeria de admisie restrictionata din fabrica ,cu o galerie de M50B25 se mai deslantuie cativa caluti.Mai adaug resoftare si se ajunge la +220cp.

 

Ai ceva filmari onboard de la cursele tale?

 

Nu zic nu insa este destul de greu sa treci de pragul de 200-210 cp mai ales ca masina a mai pierdut ceva caluti din cauza varstei dar sa ii faci un dino dupa sa vezi rezultatele.

 

Legat de filmari uite 2 onboard-uri cu Bmw 330cd sper sa iti placa :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ce spuneti de camera mea onboard?

De fapt am filmat cu un iphone si am folosit aplicatia Harri's Lap Timer si o interfata OBD II cu wifi Kiwi 2!

Urmeaza sa vad de ce nu imi apare puterea folosita de motor, treapta de viteza ca in alta aplicatie sunt redate si o lentila wide pentru camera ca sa filmeze mai bine telefonul.

Dar cu siguranta o sa mai fac cateva teste si o sa le pun pe forum.

 

 

Mai jos aveti cateva informatii pe care le puteti obtine cu aceste dispozitive:

 

Fortele G

Turatie motor

Temperatura motor

Temperatura aer admisie

Temperatura aer evacuare

Presiune Turbo

V-max linii drepte

V-max viraje

Puteti face si omica diagnoza

Cantitatea de oxigen la evacuare

plus inca o gramada de chestii dar sunt prea multe sa le scriu, oricum toate informatiile sunt strict legate de cati senzori are masina voastra cu cati are mai multi cu atat mai bine :)

 

Si la final am lasat informatia cea mai pretioasa .........toata treaba asta este extrem de ieftina aplicatia costa circa 20 euro si dispozitivul cu tot cu vama circa 100 dolari. O telemetrie similara costa cu miile de euro!

Link to comment
Share on other sites

Ce spuneti de camera mea onboard?

De fapt am filmat cu un iphone si am folosit aplicatia Harri's Lap Timer si o interfata OBD II cu wifi Kiwi 2!

Urmeaza sa vad de ce nu imi apare puterea folosita de motor, treapta de viteza ca in alta aplicatie sunt redate si o lentila wide pentru camera ca sa filmeze mai bine telefonul.

Dar cu siguranta o sa mai fac cateva teste si o sa le pun pe forum.

 

 

Mai jos aveti cateva informatii pe care le puteti obtine cu aceste dispozitive:

 

Fortele G

Turatie motor

Temperatura motor

Temperatura aer admisie

Temperatura aer evacuare

Presiune Turbo

V-max linii drepte

V-max viraje

Puteti face si omica diagnoza

Cantitatea de oxigen la evacuare

plus inca o gramada de chestii dar sunt prea multe sa le scriu, oricum toate informatiile sunt strict legate de cati senzori are masina voastra cu cati are mai multi cu atat mai bine :)

 

Si la final am lasat informatia cea mai pretioasa .........toata treaba asta este extrem de ieftina aplicatia costa circa 20 euro si dispozitivul cu tot cu vama circa 100 dolari. O telemetrie similara costa cu miile de euro!

 

Interesanta aplicatia,asteptam ceva video mai dinamice.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.