Jump to content

probleme cu gentile


Recommended Posts

Un mare avantaj ar fi o stabilitate mai buna,fiind un motor puternic nu ti va afecta demarajul kiar din contra;Marele dezavantaj ar fi ca soselele noastre sant cum sant....vei skimba mai repede bucsaraie,suspensii etc. ...plus ca daca nimerejti o groapa mai mare poti deforma janta f usor...adic o sa conduci cu mare atentie prin anumite zone...peste toate astea eu zic ca ai facut o investitie buna (arta cere sacrificii... :) :blink:
Link to comment
Share on other sites

Un mare avantaj ar fi o stabilitate mai buna,fiind un motor puternic nu ti va afecta demarajul kiar din contra;Marele dezavantaj ar fi ca soselele noastre sant cum sant....vei skimba mai repede bucsaraie,suspensii etc. ...plus ca daca nimerejti o groapa mai mare poti deforma janta f usor...adic o sa conduci cu mare atentie prin anumite zone...peste toate astea eu zic ca ai facut o investitie buna  (arta cere sacrificii... :)  :blink:

24232[/snapback]

asa e,stabilitatea e foarte buna,am pe spate 225/45/17 si pe fata 215/45/17 si masina se comporta foarte bine in curbe,pe teren cu denivelari,desi cauciucurile avand doar inaltimea de 45 dau o tenta destul de rigida

cineva a spus ca datorita gentilor pe 17,grupul cade mai repede

merci mult

Link to comment
Share on other sites

nu vad dece ar cadea grupul sau articulatia mai repede

ce iti cad mai repede sunt sigur rulmentii

 

la 2.5 castigi sigur ceva la demaraj .. ai putea incerca niste 255/45/17 pe spate (asta daca nu faci cerculete zilnic)

Link to comment
Share on other sites

nu vad dece ar cadea grupul sau articulatia mai repede

ce iti cad mai repede sunt sigur rulmentii

 

la 2.5 castigi sigur ceva la demaraj .. ai putea incerca niste 255/45/17 pe spate (asta daca nu faci cerculete zilnic)

24366[/snapback]

apropos,cat crezi ca merita un motor de 2.5i de e30 in stare foarte buna cu tot cu injectie,ecu,debitmetru-complet?

dupa,cum adi ai zis,daca castigi ceva la demaraj,nu crezi ca turatia e putin mai mare in grup?

Link to comment
Share on other sites

asa e,stabilitatea e foarte buna,am pe spate 225/45/17 si pe fata 215/45/17 si masina se comporta foarte bine in curbe,pe teren cu denivelari,desi cauciucurile avand doar inaltimea de 45 dau o tenta destul de rigida

cineva a spus ca datorita gentilor pe 17,grupul cade mai repede

merci mult

24233[/snapback]

 

215 + 17 pe fata = servodirectie praf in scurt timp.

Link to comment
Share on other sites

din experienta proprie iti spun ce se va intampla:

- jantele se vor stramba foarte repede;

- cauciucurile de la 50 in jos or sa faca galme repede;

- rulmentii fata-spate se duc de 2 ori mai repede, prind joc, uzeaza fuzeta etc..;

- cauciucuri 17 pe fata, vorba lu' nea (cine pana mea?!?) - servo-directia, daca exista, se va face muci repede....

Si sunt multe alte lucruri care se pot intampla, dar o sa le descoperi pe parcurs... :blink:

Link to comment
Share on other sites

la 2.5 castigi sigur ceva la demaraj .. ai putea incerca niste 255/45/17 pe spate (asta daca nu faci cerculete zilnic)

24366[/snapback]

 

Esti sigur ca ai putea castiga ceva la demaraj?Tocmai mi-am pus jante pe 17 cu 255 latimea pe spate.Mi se pare cu mult mai slaba la demaraj fata de cum se ducea cu jante pe 15.Intr-adevar nu mai fuge de fund aproape de loc,se duce glont.

Link to comment
Share on other sites

wlf, demarajul e mai slab pentru ca roata e mai mare acum, deci forta mai mica aplicata asfaltului.

Am simtit si eu diferenta intre 195/65 R15 si 205/60 R15. Prima e mai mare cu ~3% fata de a doua. Dar masina era putin mai puturoasa la demaraj.

Link to comment
Share on other sites

wlf, demarajul e mai slab pentru ca roata e mai mare acum, deci forta mai mica aplicata asfaltului.

Am simtit si eu diferenta intre 195/65 R15 si 205/60 R15. Prima e mai mare cu ~3% fata de a doua. Dar masina era putin mai puturoasa la demaraj.

24417[/snapback]

 

Pai atunci le dau foc ma,ca nu am nici un avantaj in afara ca e mai stabila masina.Cred ca va sari in aer si consumul,plus ca pierd la demaraj destul de mult.

Link to comment
Share on other sites

mda, daca vrei sa pastrezi rotile pune talon mic. Dar e pacat de roti, cauciucuri, articulatii, si kurul tau :blink:

 

Avantajul talonului inalt pe 17" ar fi ca, daca e destul de inalt, poti prinde suta intr-a doua.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
apropos de suta intr-a doua, nu stiu care e treaba dar si masina mea si 323iul unui amic ating 120 in a2-a, e prea lung diferentialul din fabrica sau ce?????

24445[/snapback]

 

 

Sii a 3-a ????????

Sper sa nu vii cu ia la liniute :blink:

Link to comment
Share on other sites

din experienta proprie iti spun ce se va intampla:

- jantele se vor stramba foarte repede;

- cauciucurile de la 50 in jos or sa faca galme repede;

- rulmentii fata-spate se duc de 2 ori mai repede, prind joc, uzeaza fuzeta etc..;

- cauciucuri 17 pe fata, vorba lu' nea (cine pana mea?!?) - servo-directia, daca exista, se va face muci repede....

Si sunt multe alte lucruri care se pot intampla, dar o sa le descoperi pe parcurs... :blink:

24390[/snapback]

fii amabil,dupa ce logica te ghidezi cand spui ca rulmentii se duc mai repede?

rulmentul e oricum in rotatie in fuzeta,iar gentile nu sunt asa grele,incat sa suprasolicite rulmentii!

Link to comment
Share on other sites

mda, daca vrei sa pastrezi rotile pune talon mic. Dar e pacat de roti, cauciucuri, articulatii, si kurul tau :blink:

 

Avantajul talonului inalt pe 17" ar fi ca, daca e destul de inalt, poti prinde suta intr-a doua.

24435[/snapback]

 

Pai talonul este de 40.Pe fata sunt 225/40/17 si spate 255/40/17.Ma gandeam ca din cauza latimii lor de 255 spate sunt dezavantajat,ca ma gandesc ca 255/40 cam echivaleaza cu 225/55 ca si inaltime cat aveam inainte.

Real nu cred ca prind suta intr-a doua cu talon mai inalt,probabil eroarea vitezometrului va duce sa indice 100 in a 2a.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gabi_323i - am observat si eu diferentialul fenomenal de lung la un 323 (din 86)

Intr-a treia la 120km/h avea mai putin de 4000rpm!

Practic treptele 3 & 4 se comportau ca si 4 & 5 dela 318-le meu..

 

Acum, cu 325iA prind ~128km/h intr-a doua si ~178km/h intr-a treia :blink:

 

wlf - daca skimbi diametrul rotii, vitezometrul iti va indica aceeasi valoare, dar real viteza va fi mai mare / mai mica

Link to comment
Share on other sites

Gabi_323i - am observat si eu diferentialul fenomenal de lung la un 323 (din 86)

Intr-a treia la 120km/h avea mai putin de 4000rpm!

Practic treptele 3 & 4 se comportau ca si 4 & 5 dela 318-le meu..

 

Acum, cu 325iA prind ~128km/h intr-a doua si ~178km/h intr-a treia :blink:

 

wlf - daca skimbi diametrul rotii, vitezometrul iti va indica aceeasi valoare, dar real viteza va fi mai mare /  mai mica

26041[/snapback]

am bagat azi jante pe 14 pe spate,in loc de cele de 17,pentru probe,si nu s-a simtit mare diferenta la demaraj,cel putin-in schimb,stabilitatea fata de 225/45/17 era proasta!apropos,merge abs?te intreb pentru ca am abs complet de 325 care functioneaza si poate schimbam releele,senzorii,sa vedem ce face fite la tine-adi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.