Jump to content

Simptome ambreaj


Acidutu

Recommended Posts

Filtrul de aer la 316 fl stie cineva unde se afla?

..De ce?

 

Nu gasesti nici unul din ele?

Sunt doua filtre de aer la masina.

 

..are legatura mult cu topicul ce intrebi tu? :hairy:

 

In topic: sunt doua simptome in general; zgomot (la folosire) si patinare (printr-o oarecare intarzierre sesizata la plecarea de pe loc, sau trepte mici de viteza).

Simptonul de volant dublu uzat l-au mentionat altii mai sus - trepidatie la plecarea de pe loc.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mie imi tremura la plecarea de pe loc la rece, dimineata, in primul minut. pedala era tare. Dupa schimbul de mabreiaj nu a mai tremurat si pedala era mai moale. La benzinare in 4 cilindrii mai rar ai probleme cu volanta, nu ai asa mult cuplu. Asta la e36, dpdv al ambreiajului e46 e la fel..
Link to comment
Share on other sites

..De ce?

 

Nu gasesti nici unul din ele?

Sunt doua filtre de aer la masina.

 

..are legatura mult cu topicul ce intrebi tu? :hairy:

 

In topic: sunt doua simptome in general; zgomot (la folosire) si patinare (printr-o oarecare intarzierre sesizata la plecarea de pe loc, sau trepte mici de viteza).

Simptonul de volant dublu uzat l-au mentionat altii mai sus - trepidatie la plecarea de pe loc.

intreb si de filtrul de aer ca l as schimba. Nu ma refel la ala lung dreptunghiuler care se afla deaupra motorului sub parbriz ca ala banuiesc ca e filtru de polen sau de habitaclu. Intreb de filtru ca uneori nu des sesizez in mers ca pt o secunda se opreste si apoi porneste masina si m am gandit ca e de la abreaj, apoi cineva mi a spus ca poate fi filtru de aer imacsit
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

intreb si de filtrul de aer ca l as schimba. Nu ma refel la ala lung dreptunghiuler care se afla deaupra motorului sub parbriz ca ala banuiesc ca e filtru de polen sau de habitaclu. Intreb de filtru ca uneori nu des sesizez in mers ca pt o secunda se opreste si apoi porneste masina si m am gandit ca e de la abreaj, apoi cineva mi a spus ca poate fi filtru de aer imacsit! Sau mai bine zis simptomul e ca si cum as frinq scurt si apoi accelerez..

Link to comment
Share on other sites

cum deschizi capota in partea dreapta e o cutie neagra cu cleme pe lateral. In cutia respectiva este un filtru de aer. Stii sa identifici admisia? Cutia este primul element al admisie.

Nu stiu sa identific admisia, dar banuiesc ca am sa il pot demonta uror pe cel vechi si mobta usor pe cel nou cand am sa il cumpar..:)

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa identific admisia, dar banuiesc ca am sa il pot demonta uror pe cel vechi si mobta usor pe cel nou cand am sa il cumpar..:)

 

 

daca nu stii nii macar sa identifici admisia cred ca iti va fi cam greu sa schimbi filtrul de aer.

 

trebuie sa desfaci surubul colierului care tine furtunul de la admisie de debitmetru - debitmetru care e prins de carcasa filtrului

deconectezi mufa de la debitmetru

desfaci cele 2 piulite de 6 care tin carcasa la locul ei

scoti carcasa , desfaci debimetrul - 2 piulite de 6 mm

desfaci carcasa, sunt mai multe suruburi care tin capacul de la carcasa

identifici filtrul de aer - il schimbi, ai grija sa se prinda clemele, montezi capacul reintroducand suruburile, remontezi debimetrul cu grija la garnitura .

monezi carcasa la loc cu grija sa nimeresti cele 2 suruburi de prindere, ghidajul de sub filtru verifici sa nu se atinga nimic de cureaua de accesorii , in acelasi timp introducand debimetrul in furtunul admisiei, cu grija sa prinda garnitura bine

strangi colierul furtunului, verifici sa nu ai scapari de aer, bagi mufa la debitmetru, strangi cele 2 piulite care tin filtrul la locul lui .

 

usor nu? :download:

Link to comment
Share on other sites

Prinde prea sus, motorul se tureaza dar masina abia pleacă (patinează), atat stiu.

 

Hidraulic fiind, partea cu prinde prea sus nu cred ca se mai aplica. Ambreiajul hidraulic se auto-ajusteaza fata de cel pe cablu unde isi modifica pozitia pe baza ce se uza.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

daca nu stii nii macar sa identifici admisia cred ca iti va fi cam greu sa schimbi filtrul de aer.

 

trebuie sa desfaci surubul colierului care tine furtunul de la admisie de debitmetru - debitmetru care e prins de carcasa filtrului

deconectezi mufa de la debitmetru

desfaci cele 2 piulite de 6 care tin carcasa la locul ei

scoti carcasa , desfaci debimetrul - 2 piulite de 6 mm

desfaci carcasa, sunt mai multe suruburi care tin capacul de la carcasa

identifici filtrul de aer - il schimbi, ai grija sa se prinda clemele, montezi capacul reintroducand suruburile, remontezi debimetrul cu grija la garnitura .

monezi carcasa la loc cu grija sa nimeresti cele 2 suruburi de prindere, ghidajul de sub filtru verifici sa nu se atinga nimic de cureaua de accesorii , in acelasi timp introducand debimetrul in furtunul admisiei, cu grija sa prinda garnitura bine

strangi colierul furtunului, verifici sa nu ai scapari de aer, bagi mufa la debitmetru, strangi cele 2 piulite care tin filtrul la locul lui .

 

usor nu? :download: wow!! Il schimb in service, e mult prea complicat!!!!!

Link to comment
Share on other sites

da, de obicei la orice masina desfaci 3-4 cleme, scoti filtrul , pui filtrul si clippsezi clemele la loc, dar aici e vorba de bmw de inginerie, nu glumĂŁ. :suicide:

referitor la ambreiaj simptomul principal e ca scapa, adica tu accelerezi dar masina nu se misca , si mai miroase cand il fortezi la urcat borduri fara avant de exemplu .

Link to comment
Share on other sites

da, de obicei la orice masina desfaci 3-4 cleme, scoti filtrul , pui filtrul si clippsezi clemele la loc, dar aici e vorba de bmw de inginerie, nu glumĂŁ. :suicide:

referitor la ambreiaj simptomul principal e ca scapa, adica tu accelerezi dar masina nu se misca , si mai miroase cand il fortezi la urcat borduri fara avant de exemplu .

inseamna ca nu e pe duca ambreajul. Eu am crezut ca este ambreajul pt ca uneori se intampla ca in timpul mersului sa simt ca ii scade putin din putere dupa care imediat revine, e ca si cum as ciupi putin frana si as accelera imediat. M am gandit ca e de la ambreaj. Sper sa fie de la benzina proasta, apa in benzina si nu ceva grav...

 

Vezi ca a mea e benzina si tu mi ai dat la diesel...

Link to comment
Share on other sites

Ultima treapta la 4k rpm mers constant apoi acceleratia la podea mentinuta si urmarit turometru; daca turometru sare spre 6k si viteza nu creste deloc sau f putin schimbi discul. Volantul nu se strica la masina ta.

 

 

Interesant hint-ul si cred ca util - este logic ce spui. Totusi cam riscant, daca imi permiti :-)

In treapta 6 pe la 4000rpm (in cazul meu) sunt pe la ~170-180km/h - e posibil sa ramai fara permis chiar si pe autostrada.

Mai exista si alte metode pt disc dar la viteze mai mici ?

Link to comment
Share on other sites

Interesant hint-ul si cred ca util - este logic ce spui. Totusi cam riscant, daca imi permiti :-)

In treapta 6 pe la 4000rpm (in cazul meu) sunt pe la ~170-180km/h - e posibil sa ramai fara permis chiar si pe autostrada.

Mai exista si alte metode pt disc dar la viteze mai mici ?

 

Daca ajungi la 170 sau 180 kmph si nu patineaza discul de la forta vantului (f mare la viteza asta) discul e bun.

 

Poti incerca treapta 5 sau 4 insa cuplul rezistiv simtit de motor va fi mai mic, oricum indeajuns sa patineze.

4k ca sa ai cuplul maxim dezvoltat de motor pe benzina aspirat.

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ajungi la 170 sau 180 kmph si nu patineaza discul de la forta vantului (f mare la viteza asta) discul e bun.

 

Poti incerca treapta 5 sau 4 insa cuplul rezistiv simtit de motor va fi mai mic, oricum indeajuns sa patineze.

4k ca sa ai cuplul maxim dezvoltat de motor pe benzina aspirat.

 

In ianuarie l-am schimbat la E90, in treapta 1 si 2 nu patina oricat de violent apasam pedala, in 3,4,5 si 6 un pic daca eram mai neatent la acceleratie si apasam mai tare patina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.