Jump to content

Probleme e46 n42


Recommended Posts

Salut , am un BMW E46 318i din 2002 motor n42 cu valvetronic, am cautat un topic cu problema mea nu am gasit ceva exact , sa incepem , motorul are o intrerupere cand se incalzeste si o foarte foarte mica fluctuatie a relantiului , pe tester la BMW de 3 ori nu mi-a dat nici o eroare cei de acolo m-au sfatuit sa schimb valva PCV si apoi intinzatorul insa problema persista , ultima data mi-au spus ca ar putea fi din cauza distributiei ca au mai intalnit sa gaseasca astfel de motoare cu patina uzata sau lantul intins. Uitasem ,cand pornesc aerul conditionat motorul nu mai intrerupe, bujiile cand le-am scos erau toate putin afumate, in sarcina masina nu da semne ca ar intrerupe etc . Poate cineva sa imi dea vr-un sfat? Sa nu schimb si distributia degeaba??

Multumesc !! :clover:

Link to comment
Share on other sites

Fluctuatia la relanti o aveam si eu (insesizabila pe turometru doar ca se simtea cum tremura ft putin masina, s-a diminuat dupa ce am schimbat suportii de la motor), fara eroare pe tester si a fost de la debitmetru, incearca sa ii scoti mufa si vezi ce zice.....intrerupere nu am avut asa ca nu stiu ce sa iti zic.
Link to comment
Share on other sites

Fluctuatia la relanti o aveam si eu (insesizabila pe turometru doar ca se simtea cum tremura ft putin masina, s-a diminuat dupa ce am schimbat suportii de la motor), fara eroare pe tester si a fost de la debitmetru, incearca sa ii scoti mufa si vezi ce zice.....intrerupere nu am avut asa ca nu stiu ce sa iti zic.

Am scos si mufa de la debitmetru, dupa ce o scot motorul merge bine dar in acel moment intra in sistem de eroare si din ce am inteles valvetronicul nu mai lucreaza, am facut proba cu alt debitmetru si are acelasi mers intrerupt.

Link to comment
Share on other sites

Eu am rezolvat problema asta doar punand distributia la punct cum trebuie. Cauta un service care stie cu ce se mãnâncã distributia la n42, sa o desfacã, sa se asigure ca e totul ok la patina, intinzator, lant, iar apoi sa o puna la punct cu trusã de cale.
Link to comment
Share on other sites

Cand scoti debitmetrul ,cantitatea de benzina e mai mare,schimba bujiile sau modifica-le, provizoriu astupa valva PCV, si vezi cum merge si cu motorul rece si cald.

o sa incerc si asta , sa astup valva ,bujiile sunt bune,am incercat si cu alt set dar tot la fel face. Multumesc :D

 

Eu am rezolvat problema asta doar punand distributia la punct cum trebuie. Cauta un service care stie cu ce se mănâncă distributia la n42, sa o desfacă, sa se asigure ca e totul ok la patina, intinzator, lant, iar apoi sa o puna la punct cu trusă de cale.

Deci pana la urma e posibil sa ajung tot sa umblu la distributie, o sa mai caut un service sau macar un mecanic bun pe motorul asta. Multumesc de raspuns!!

Edited by Madalin0200
Link to comment
Share on other sites

Salut , am un BMW E46 318i din 2002 motor n42 cu valvetronic, am cautat un topic cu problema mea nu am gasit ceva exact , sa incepem , motorul are o intrerupere cand se incalzeste si o foarte foarte mica fluctuatie a relantiului , pe tester la BMW de 3 ori nu mi-a dat nici o eroare cei de acolo m-au sfatuit sa schimb valva PCV si apoi intinzatorul insa problema persista , ultima data mi-au spus ca ar putea fi din cauza distributiei ca au mai intalnit sa gaseasca astfel de motoare cu patina uzata sau lantul intins. Uitasem ,cand pornesc aerul conditionat motorul nu mai intrerupe, bujiile cand le-am scos erau toate putin afumate, in sarcina masina nu da semne ca ar intrerupe etc . Poate cineva sa imi dea vr-un sfat? Sa nu schimb si distributia degeaba??

Multumesc !! :clover:

 

Is niste simptome generale cele descrise si e greu de pus un diagnostic clar in stadiul asta, dar pe 318i-ul pe care l-am avut asa a inceput problema la distributie. Initial se manifesta ca si cum una sau mai multe bujii nu isi faceau treaba cum trebuie, motorul mergand cam neregulat si cu ralanti foarte usor oscilant. Dupa putin timp cutia automata a intrat pe avarie si nu schimba mai sus de 3. In acest punct am decis sa nu o mai misc din loc si sa o duc in service.

Aici mi s-a spus ca distributia era usor sarita de la punct din cauza patinei problematice. Am pus noul kit si totul a fost ok dupa.

 

Nu spun ca si la tine ar fi acelasi lucru, dar tine cont ca la N42 patina originala este o problema si trebuie avuta in vedere. Dar, desigur, pana la distributie testeaza ce iti recomanda si colegii mai sus. Bafta!

Edited by ViBogdan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Incearca asa te rog, cu motorul cald aprinde faza scurta ,si dezaburizatorul pe spate si faza lunga, mai apar acele oscilatii?

o sa incerc maine si lucrul asta daca am timp ca nu am apucat nici sa fac treaba cu valva pcv si o sa revin sa iti spun cum s-a manifestat :D :D

 

Is niste simptome generale cele descrise si e greu de pus un diagnostic clar in stadiul asta, dar pe 318i-ul pe care l-am avut asa a inceput problema la distributie. Initial se manifesta ca si cum una sau mai multe bujii nu isi faceau treaba cum trebuie, motorul mergand cam neregulat si cu ralanti foarte usor oscilant. Dupa putin timp cutia automata a intrat pe avarie si nu schimba mai sus de 3. In acest punct am decis sa nu o mai misc din loc si sa o duc in service.

Aici mi s-a spus ca distributia era usor sarita de la punct din cauza patinei problematice. Am pus noul kit si totul a fost ok dupa.

 

Nu spun ca si la tine ar fi acelasi lucru, dar tine cont ca la N42 patina originala este o problema si trebuie avuta in vedere. Dar, desigur, pana la distributie testeaza ce iti recomanda si colegii mai sus. Bafta!

Tind sa cred ca si la mine ar fi aceeasi problema ,simptomele par a fi la fel atat ca eu am cutie manuala,o sa mai testez ce au spus colegii inainte de a schimba distributia, dar probabil ca si daca nu este din distributie tot o sa o schimb sa evit eventualele probleme ce ar putea sa apara in viitor. :D

Link to comment
Share on other sites

Incearca asa te rog, cu motorul cald aprinde faza scurta ,si dezaburizatorul pe spate si faza lunga, mai apar acele oscilatii?

am incercat treaba cu farurile si dezaburirea cand le aprind ,in special la dezaburire, scade putin turatia pt 1 secunda sa zic si apoi urca inapoi si apoi are aceleasi oscilatii, insa dupa treaba asta am oprit farurile dezaburirea si am pornit aerul conditionat iar apoi l-am oprit si nu mai oscila acul de la turometru ,am mai facut chestia asta si alta data si cand l-am oprit isi revenise la starea initiala de mers urat probabil ca si acum daca il mai lasam ceva timp ar fi inceput iar sa oscileze,cred.

Link to comment
Share on other sites

Daca oscilatiile iti apar si pe turometru, inseamna ca sunt destul de evidenta, clar e un singur lucru atunci cand cantitatea de benzina creste cu putin, acele oscilatii spui ca nu mai apar, cand intra in sarcina ceva mai mare,deasemenea acele oscilatii dispar, cu motorul rece la.fel face sau mai rau? Incearca si faza cu debitmetrul si spune daca iti face la fel,incearcasa astupi provizoriu si valva PCV.
Link to comment
Share on other sites

Daca oscilatiile iti apar si pe turometru, inseamna ca sunt destul de evidenta, clar e un singur lucru atunci cand cantitatea de benzina creste cu putin, acele oscilatii spui ca nu mai apar, cand intra in sarcina ceva mai mare,deasemenea acele oscilatii dispar, cu motorul rece la.fel face sau mai rau? Incearca si faza cu debitmetrul si spune daca iti face la fel,incearcasa astupi provizoriu si valva PCV.

cu motorul rece nu face nici un fel de oscilatie, merge bine , totul incepe cand se incalzeste motorul ,am scos mufa de la debitmetru si da sa se opreasca motorul iar apoi isi revine si merge bine ,am pus alt debitmetru de la un prieten si tot urat merge,valva pcv este noua ,e schimbata de 2 luni ,o sa incerc sa o astup cum spui sa vad cum face :D

Link to comment
Share on other sites

cu motorul rece nu face nici un fel de oscilatie, merge bine , totul incepe cand se incalzeste motorul ,am scos mufa de la debitmetru si da sa se opreasca motorul iar apoi isi revine si merge bine ,am pus alt debitmetru de la un prieten si tot urat merge,valva pcv este noua ,e schimbata de 2 luni ,o sa incerc sa o astup cum spui sa vad cum face :D

am astupat si valva PCV nu se intampla nimic nou motorul are acelasi mers

Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda e singura care intra in ecuatie cand motorul e.cald,era bine daca poti desface cupla de la ea. Poti verifica si daca lantul distributiei e slab ,dar daca spui ca la rece nu face ,iese momentan din discutie.Apropo ce ulei folosesti si cand l-ai schimbat ultima data?Nu mai scoate mufa de la debitmetru pentru ca o sa afumi simairau bujiile Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda e singura care intra in ecuatie cand motorul e.cald,era bine daca poti desface cupla de la ea. Poti verifica si daca lantul distributiei e slab ,dar daca spui ca la rece nu face ,iese momentan din discutie.Apropo ce ulei folosesti si cand l-ai schimbat ultima data?Nu mai scoate mufa de la debitmetru pentru ca o sa afumi simairau bujiile

sonda lambda nu dadea pe tester daca era defecta ? Sincer uleiul nu stiu cum se numeste nu e nici castrol nici ulei BMW pt ca n-am avut timp si a fost tata cu ea sa il schimbe si l-a cam aburit ala de acolo ca daca consuma ulei etc mai bine sa incerc uleiul asta si tot asa... uleiul are cam 2000 km ,o sa il schimb iar ca s-a dovedit a fi un ulei extrem de prost, imi condenseaza,se face o mazga urata pe busonul de la ulei ,problema motorului este insa de inainte sa schimb uleiul.

Link to comment
Share on other sites

In primul post ai spus ca iti apare o mica intrerupere la relanti( cu motorul cald, si o foarte mica fluctuatie, vroiam sa te intreb mai ales de acea intrerupere, o poti detalia ?

Atunci cand sonda e moarta .da va apare ca fiind defecta, dar cand e aproape pe duca si inca mai trimite ceva semnal catre ecu nu va apare nimic pe diagnoza, insa daca sonda nu citeste cat de cat bine cantitatea de oxigen, intotdeauna vor fi probleme la motor, cat si senzatia ca nu prea trage.

Link to comment
Share on other sites

In primul post ai spus ca iti apare o mica intrerupere la relanti( cu motorul cald, si o foarte mica fluctuatie, vroiam sa te intreb mai ales de acea intrerupere, o poti detalia ?

Atunci cand sonda e moarta .da va apare ca fiind defecta, dar cand e aproape pe duca si inca mai trimite ceva semnal catre ecu nu va apare nimic pe diagnoza, insa daca sonda nu citeste cat de cat bine cantitatea de oxigen, intotdeauna vor fi probleme la motor, cat si senzatia ca nu prea trage.

am inteles partea cu sonda mersi :D

cat despre intrerupere tremura destul de bine motorul mai ales dupa ce se incalzeste bine , are momente in care imi misca masina, deci se simte stand in masina cum se misca , intreruperea e ca si cum din cand in cand i-as lua aerul sa zic asa apoi i-as da iar aer dar se intampla destul de repede , nu stiu daca ai inteles mare lucru din descrierea mea:))

daca scot cupla de la sonda ce ar trebuii sa se intample?

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa precizez ca uneori merge rau de zguduie masina, alteori are o mica intrerupere ,si legat de distributie e posibil sa se intample asa daca e sarita de la punct? Dupa mintea mea cu probleme la distributir (sarita de la punct) ar fi trebuit sa aiba cam acelasi mers mereu nu? Mai are cineva pareri sau poate cei ce mi-au raspuns pana acum ,daca doriti sa spuneti parerea legat de chestia asta? Multumesc !! :D :D
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine intereseaza-te de un mecanic bun decat sa cauti pe aici rezolvari mai ales la problemele pe care zici ca le ai. Nu o sa repari masina asa cautand solutii pe aici ,crede-ma. Sunt foarte multe pareri si chestii pe care fiecare le povesteste din auzite nu neaparat sa se fi lovit de asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine intereseaza-te de un mecanic bun decat sa cauti pe aici rezolvari mai ales la problemele pe care zici ca le ai. Nu o sa repari masina asa cautand solutii pe aici ,crede-ma. Sunt foarte multe pareri si chestii pe care fiecare le povesteste din auzite nu neaparat sa se fi lovit de asa ceva.

da ai dreptate, eu cautam asa pareri , ca deja cei din reprezentanta m-au pus de 2 ori pe pista falsa :D si nu as vrea ca si a3-a oara sa fie la fel ,o sa incerc sa gasesc un mecanic sa se priceapa la N42 :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.