Jump to content

Probleme E46 motor n46B18


Recommended Posts

Salut,sunt nou pe acest forum si am citit topicurile legate de problemele aparute la BMW 316i.Problema mea e putin mai complicata,sa va explic : am achizitionat din Germania un BMW 316i din 2005 cu tipul de motor N46B18 cap.1796cm3 85kw 160.000 km,cu care am circulat in putin vreme acolo dupa care l am adus in tara.Din pacate am pierdut actele masinii si am fost nevoit sa astept aproape 6 luni ca sa pot sa le primesc inapoi, timp in care masina a stat in garaj.

Dupa cele 6 luni, am pornit o si am observat ca a inceput sa scoata fum si am decis sa o duc la un mecanic(nu prea priceput,ulterior mi am da seama!) care care a desfacut motorul sa verifice cauza. Nu stiu exact ce a facut dar concluzia lui a fost ca trebuie sa schimb motorul deoarece a mai fost desfacut inainte si trebuie schimbate prea multe ca sa renteze repararea lui.Mentionez ca masina doresc sa o inamtriculez in Ro si pt asta trebuie sa fac RAR si sa iasa euro 4.

Ulerior am adus un alt mecanic care s a uitat la motor si a zis ca nu se baga sa il repare odata ce l a desfacut altcineva si ca sa imi gasesc un alt motor.

Sunt din Oradea si aici in dezmembrari nu am gasit un motor complet,nu cunosc mecanica si nici nu mai stiu cum sa procedez.Ce parere aveti ?? sa schimb motorul sau sa gasesc (eventual o recomandare! ) un service care sa repare motorul vechi si tineti cont ca va trebui sa ma duc sa inmatriculez masina si am nevoie ca fumul sa iasa euro4 ca sa nu fie taxa mare!

Astept parerile voastre si sper sa nu ma criticati daca am zis ceva gresit!

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fi mai explicit si sa incerci sa intelegi ce s-a desfacut la motorul respectiv, si cum si pe unde scotea fum; in general, la aceste motoare "responsabile" cu fumul sunt garniturile (capac culbutori, pompa vacuum), de unde scurgeri de ulei si fum in compartimentul motor-si a caror schimbare nu are deloc legatura cu schimbarea motorului, ci sunt operatii destul de simple; de asemenea, daca fumul apare la esapament, pot fi simeringuri supape uzate.

 

Motorul porneste? Ce a fost desfacut la masina?

 

Cred ca trebuie sa gasesti un mecanic mai priceput, si mai onest.

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca deja am luat masina de la mecanicul respectiv iar acum am in fata casei un BMW cu capacul motorului desfacut si cu o gramada de componente in portbagaj.

Acum trebuie sa gasesc o solutie:ori gasesc alt motor si cineva care sa il monteze ,ori pe cineva destul de priceput sa repuna motorul la loc si sa repare ce e stricat.

Eu aici nu mai stiu,am cautat mecanici in Oradea care au zis ca ei nu se baga sa repare motorul ci doar sa gasesc un alt motor pe care sa il monteze, dar nu imi garanteaza ca va iesi euro 4,iar motor aici in zona nu am gasit cu codul N46B18.

Sper ca aici macar imi dati voi niste solutii la problema mea.Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Fratica,asta nu e motor desfacut , ti a dat jos capacul de la _chiulasa_, injectia, admisia, etc ,parerea mea e sa gĂŁsesti un mecanic bun, un service sa iti monteze inapoi piesele, incearca sa mergi cu masina mai mult si apoi fa un diagnostic.Ca daca tu doar ai pornit o si gata ai constatat tu ca scoate fum e egal cu zero, ea nu a mai fost pornitĂŁ de 6luni,trezestete, si tu daca dormi doua zile cand te dai jos din pat ai ceva probleme.Problei cu semeringurile de la supape s ar vedea in nivelul de ulei, dar ca sa constati asta trebuie sa mergi cu ea, fa o verificare la presiune pe fiecare piston in parte, deci tu ai gresit cand ai lasat un "mecanic"sa iti "desfacĂŁ " motorul
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca deja am luat masina de la mecanicul respectiv iar acum am in fata casei un BMW cu capacul motorului desfacut si cu o gramada de componente in portbagaj.

Acum trebuie sa gasesc o solutie:ori gasesc alt motor si cineva care sa il monteze ,ori pe cineva destul de priceput sa repuna motorul la loc si sa repare ce e stricat.

Eu aici nu mai stiu,am cautat mecanici in Oradea care au zis ca ei nu se baga sa repare motorul ci doar sa gasesc un alt motor pe care sa il monteze, dar nu imi garanteaza ca va iesi euro 4,iar motor aici in zona nu am gasit cu codul N46B18.

Sper ca aici macar imi dati voi niste solutii la problema mea.Va multumesc

Salut,

la Bors stiu un mecanic foarte bun, eu numai acolo duc masina la reparat...daca vrei numarul lui trimite-mi un PM

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa disperi, nu este vorba de motor desfacut, acel "mecanic" a avut doar inspiraatia sa demonteze capacul culbutori,injectia, sa rebranseze valvetronic si cam atat; un mecanic ok ar trebui sa puna la loc tot ceea ce a fost indepartat fara mari eforturi.Mai laborioasa este punerea la zero a motorsului valvetronic, dar nici asta nu mai este SF in ziua de azi.

 

Posibil ca acel fum era reprezentat de scurgeri de ulei pe galerie, sursa in general fiind gaarnitura capac culbutori(adica garnitura acelui capac negru ce il ai in portbagaj) si garniturile pompa vacuum(care este pozitionata in spatele motorului, spre habitaclu).

Nu are nici un sens sa te gandesti la schimb motor sau alte interventii, tot ceea ce trebuie facut acum este sa gasesti un mecanic sa asambleze totul, eventual schimba garniturile capac si pompa vacuum, si abia atunci poti vedea daca mai ai scurgeri de ulei.eventual vei schimba simeringurile supape, insa asta vei putea stii doar cand motorul va functiona(cauta cu functa search topicul schimbare simeringuri supape, motorul tau este similar cu motorul N42).

 

Oricum, mare nesimtit cel ce a demontat totul si a lasat asa, si la fel de "profi" mi se pare cel ce nu se baga sa le asambleze la loc......sigur vei gasi pe cineva, nu este ceva foarte grav la tine in moomentul asta;abia cand motorul este functional vei putea avea un verdic credibil asupra starii lui tehnice.

Link to comment
Share on other sites

Finnd nedumerit,ma gandesc care este optiunea cea mai buna si mai ieftina : 1.sa platesc pentru a repara motorul care e pe masina si apoi sa vad ce probleme are sau sa gasesc un motor din dezmembrari cu acelasi cod si sa il pun pe masina.Dar nu stiu cat de bun este motorul pe care il cumpar pt ca de obicei cei din dezmembrari ofera garantie doar 1 luna pt motoare.

Voi sigur aveti mai multa experienta si imi puteti da cel mai bun sfat.

Probabil ca deja sunt dezamagit si din cauza asta nu mai stiu cum sa procedez dar stiu un singur lucru : ca o vreau functionala! :)

Link to comment
Share on other sites

Finnd nedumerit,ma gandesc care este optiunea cea mai buna si mai ieftina : 1.sa platesc pentru a repara motorul care e pe masina si apoi sa vad ce probleme are sau sa gasesc un motor din dezmembrari cu acelasi cod si sa il pun pe masina.Dar nu stiu cat de bun este motorul pe care il cumpar pt ca de obicei cei din dezmembrari ofera garantie doar 1 luna pt motoare.

Voi sigur aveti mai multa experienta si imi puteti da cel mai bun sfat.

Probabil ca deja sunt dezamagit si din cauza asta nu mai stiu cum sa procedez dar stiu un singur lucru : ca o vreau functionala! :)

[/quot

 

 

este evident ca este preferabil sa aduci motorul de pe masina in stare functionala(raman la convingerea ca fumul respectiv se datora unor scurgeri de ulei pe galeria de admisie, le aveai si inainte sa lasi masina in garaj, dar probabil nu atat de mari); garnitura capac culbutori este vreo 270, cu 100 ron mai cumperi garniturile pompa vacuum si eventual cea de la corpul filtrului de ulei daca ai scurgeri si acolo, maanopera la schimbat si asamblat motorul din stadiul actual nu ar trebui sa platesti decat vreo 200-300 ron( estimare personala)....si uiti de schimbat motor; daca eventual mai trebuie schimbate simeringuri supape(aici se manifesta prin fum mare la acceleratii si consum mare ulei), mai adauga vreo 700 ron

Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

prietene, cauta un mecanic care sa cunoasca acest motor. de asta nu se baga mecanicii la motorul tau, ptr ca este un motor complicat si multi evita sa se bage, pentru ca nu stiu. (pe langa faptul ca iti trebuie o trusa de cale speciala cu care sa lucrezi la distributie de ex).

 

ia legatura cu un mecanic care stie acest motor, alta sansa nu ai

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.