Jump to content

3.5i nu trage bine


m.darius

Recommended Posts

debitmetrul e schimbat si functioneaza bine. motorul merge perfect, nu tremura nu face figuri. daca era fisa/bujie/bobina rupea, mergea neregulat. admisia e ok, am schimbat si furtunul de vacum de la supapa de pe rampa de benzina, era copt, dar fara rezultat. catalizatorul e dat jos. compresie are foarte buna, i-am facut si scaune la supate de 2 luni, lant distributie, semeringuri patine tot nou. eu am cumparat masina cu 3 tacheti rupti si mergea rau si nu tragea. acum merge splendid, dar tot nu trage. si miroase destul de tare a benzina nearsa dupa ea. ar fi un semn ca e prea mult benzina, si totusi lambda vede treaba asta. e si singura eroare care o are pe test( ce-i drept ca prea multi senzori nu are :) ) intrebarea mea: oare chiar atata influenta poate sa aiba sonda lambada :laugh: ? o sa incerc sa o schimb si pe aia ca nu prea am de ales.
Link to comment
Share on other sites

Ba da.

 

Are pe carcasa de la termostat 3 senzori de temperatura(negru, alb, albastru) cel negru indica in bord, cel albastru l-am schimbat si tot la fel se comporta si cel alb inca nu-l am. la mufa e ca cel albastru si am citit undeva ca se poate pune si albastru in loc. o sa incerc sa gasesc unu nou alb daca nu pun unul albastru sa vad daca o sa fie ceva schimbari

Link to comment
Share on other sites

Daca ai surplus de benzina ar trebui ca bujiile sa fie negre si afumate rau, ar trebui sa scoti o bujie sa sa spui cum arata, surplusul de benzina e in functie de temperatura motorului, de temperatura aerului de sonda lambda ( cand motorul e cald), si de catre debitmetru ( adica cat de mult se deschide clapeta de aer), si de turatia motorului. Stiu ca din soft debitmetrul se reseteaza, si apoi se poate readapta. Cel mai bine iti poate spune cineva care a mai facut asa ceva din software ISTA. sau altul.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca ai surplus de benzina ar trebui ca bujiile sa fie negre si afumate rau, ar trebui sa scoti o bujie sa sa spui cum arata, surplusul de benzina e in functie de temperatura motorului, de temperatura aerului de sonda lambda ( cand motorul e cald), si de catre debitmetru ( adica cat de mult se deschide clapeta de aer), si de turatia motorului. Stiu ca din soft debitmetrul se reseteaza, si apoi se poate readapta. Cel mai bine iti poate spune cineva care a mai facut asa ceva din software ISTA. sau altul.

 

 

Daca e amestecul mare normal ca e bujia neagra. debitmetru cred ca e. si nu se poate adapta din test, doar manual si cu ochii in tester la parametrii debitmetrului si ai sondei lambda. e m30b35 motorul, debitmetrul e cu potentiometru si cu arc la clapeta. acceleratia e electronica. o sa mai imi mananc nervii cu el, sa-l reglez, sper sa si reusesc. daca nu e debitmetrul atunci eu nu mai inteleg nimic.... un motor relativ simplu sa imi dea atata bataie de cap. distributie si patine noi, senzori temperatura noi, lambda noua, presiune de benzina 2.5 bari in relanti si 3 in accelerat. porneste bine, merge bine, nu trage. nici o eroare pe test.... mor!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
masina a avut cv automata dar a fost inlocuita cu una manuala inainte sa o cumpar eu. la cutia automata are un potentiometru care vine prins pe maneta din interior. in momentul cand dai in drive apare pe bord D si motorul, se pare, are alt regim de functionare. ideea e ca acuma am si mod economic si mod scandal :)) daca las potentiometrul in P imi consuma 8/100 daca ii dau in drive imi ia cat vrea ea :sorcerer: :frantics: daca o las in P merge mai batranese nu se tureaza peste 4000 si trage destul de slab, daca o dau in D abea nimeresc drumul :thumbsup:
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

masina a avut cv automata dar a fost inlocuita cu una manuala inainte sa o cumpar eu. la cutia automata are un potentiometru care vine prins pe maneta din interior. in momentul cand dai in drive apare pe bord D si motorul, se pare, are alt regim de functionare. ideea e ca acuma am si mod economic si mod scandal :)) daca las potentiometrul in P imi consuma 8/100 daca ii dau in drive imi ia cat vrea ea :sorcerer: :frantics: daca o las in P merge mai batranese nu se tureaza peste 4000 si trage destul de slab, daca o dau in D abea nimeresc drumul :thumbsup:

FILM ca nu te credem!

cel putin eu nu te cred! Pe ce masina era M30B35-ul asta?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

o sa fac si o sa pun... momentan sunt la capitolul schimb radiator inclazire interioara si am cam belit-o :))

 

"cumva" trebuie sa dai bordul jos? :rolleyes: sper sa trec de iarna asta cu radiatorul de incalzire INTREG,ca e o gramada de munca la bordul de E34... asta la prima vedere de "novice"...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

:heart:

m30-urile se preteaza foarte bine supraalimentarii datorita raportului de compresie scazut direct din fabrica si internelor forjate.

 

ce ai mai modificat? ai reusit s-o pui pe dyno? ce presiune ai acum in turbina? ce soft? megasquirt? bagi si un intercooler pe viitor sau n-are sens extra munca?

vad ca ai ramas fara AC :D

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.