Jump to content

e46 facelift fiabil


cristisad

Recommended Posts

Fiabile sunt toate daca au fost intretinute si servisate cum trebuie dar exista intradevar o mai buna parere despre motoarele in 6 cilindrii .Problema la FL este ca 6 cil .pornesc de la o cilindree de min 2;2 l ceeea ce duce la un impozit + asigurare mult mai mari fata de 2;0 -4 cil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

=+

Link to comment
Share on other sites

O sa fie la fel de "adevarate" si consumul si performantele. Nu iti face sperante, tot o sa ai scurgeri de ulei(toate au) la motor, daca ai ghinion si la caseta, vei schimba bascule, bucse, etc ca la orice e46. Toata lumea se plange de valvetronic ca nu e fiabil, dar in raport cu costurile de intretinere ale masinii...este o nimica toata.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

330i e cel mai fiabil... in general toate sunt fiabile daca sunt ingrijite corespunzato, dar fiecare are "buba" lor

de exemplu cum ar fi 320d (clapetele de admisie) si asa mai departe

insa 330i e cel mai fiabil motor care nu are nici-un viciu

la fel cum zicea si colegu 325i e foarte fiabil... e la fel de fiabil ca cel 330, dar ca sa faci un top 330i e in frunte

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fara nicin dubiu mergi pe m54. Am avut 318i si nu se merita din niciun punct de vedere. Depinde ce fel de masina gasesti si cum a fost intretinuta de fostul proprietar, dar 320i mult mai elegant.

 

M54 mananca ceva mai mult ulei. Consumul fata de 318i este insesizabil mai mare,depinde si cum mergi cu ea. Mergi mai sportiv creste consumul. Mergi legal iti consuma cat un 318i. Ai putere atunci cand ai nevoie in depasiri sau unde vrei tu ...etc.

 

Taxele si impozitele sunt mai mari ...ajungi pe la 2000 ron anual.

 

Daca o sa iti iei 318i , o sa il tii 2-3 ani si apoi o sa vrei 320i ...garantat.

Link to comment
Share on other sites

2.0 valvetronic consuma mult mai putin decat un 2.2-2.5-3.0 in 6 cilindri... Consumul declarat e cu >2 litri mai mare la 6 cilindri iar in realitate diferentele pot fi chiar mai mari. Daca in Bucuresti un 318i FL mananca ~14, un 325i FL consuma 16-17%(asta in aceleasi conditii).

Depinde de nevoile fiecaruia, cu siguranta M54 este un motor mult mai bun, dar pentru o masina de ~4000 euro sa fii nevoit sa platesti asigurare+impozit+rovinieta aproape 500 euro pe an este destul de exagerat. Iar consumul chiar prezinta o problema daca este vorba de masina de zi cu zi.

 

L.E: am vazut acum ca e vorba de o masina folosita in Anglia. Nu stiu cum e acolo cu taxele, dar decat sa fii nevoit sa bagi Valvetronicul in service si sa te jupoaie aia de bani, mai bine suporti consumul de 6 cilindri.

Poti sa ne spui si noua te rog cam cat costa acolo taxele pe un an pentru 318i si 325i de exemplu?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

La un 318i ar costa doar asigurarea 1800lire pe an, cat masina.

La un 325i s-ar duce in 2500lire aproximativ, poate chiar mai mult.

 

Asigurarea in UK se determina in functie de oras,experienta soferului pe soselele din UK, punctele din amenzi, etc...

 

Pretul asigurarilor sunt mari, indiferent de asigurator, deoarece asigurarea obligatorie asigura ambele parti, adica include si casco.

Asigurarea la un motor 1.2 este 1200 lire pe an.

 

Taxa de drum cred ca e undeva la 240 lire pe an la un motor 2.0

 

La fiecare an de sofat in UK, fara incidente, pretul asigurarii scade.

 

Sper ca au fost de folos aceste informatii.

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.