Jump to content

Achizitie Seria 5 2014


cflorin23

Recommended Posts

Salut,

 

Urmeaza sa imi schimb masina si stiu sigur ca vreau un BMW Seria 5, cel mai probabil as alege un 525d 218hp si 4x4 pentru ca acum am 205hp si parca nu prea as da inapoi.

 

Bugetul meu este in jur de 25 000 eur, si din cate am vazut cam asta este si pretul mediu pe piata.

 

Ma uit cam de o luna pe net iar azi am fost sa vad 3 masini, as vrea sa merg in curand cu una din ele la reprezentanta pentru test, poate ma ajutati cu un sfat pentru a putea alege cea mai buna varianta.

 

Varianta 1 : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7Gjanb.html ( ~130k km , 225d , xdrive, trapa )

 

Varianta 2 : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GiSFt.html ( ~130k km , 225d , xdrive , pachet vizual M )

 

Varianta 3 : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GjztZ.html ( 190k km , 220d , 184 cp , luxury line , ceasuri plasma )

 

 

Le-am vazut pe toate, am si condus una dintre ele, vizual sunt in stare perfecta iar cea pe care am condus-o e foarte ok, nu se aude nimic in neregula, totul pare perfect dar nu vreau sa ma grabesc, poate imi scapa ceva.

 

Mai am si cateva intrebari generale :

 

- se poate afla numarul real de km in reprezentanta? cu toate ca 130k km pare un numar real pentru o masina de 2 ani vechime, dar mai bine sa stiu sigur

- la 200k km trebuie schimbata distributia?

- pe langa revizie ( schimb ulei , filtre.. ) ar mai trebuie facut ceva la masina dupa cumparare?

 

 

 

Poate am pus cam multe intrebari, scuze, dar m-ar ajuta foarte mult sa aflu si parerea unor persoane care cunosc mai bine decat mine aceste modele.

 

 

Multumesc!

Edited by cflorin23
Link to comment
Share on other sites

Din cele 3 masini pe care le ai prezentat doar prima as putea spune ca mi ar atrage atentia dar si acolo cu rezerve deoarece nu are toate dotarile insirate acolo, iar una f importanta mi se pare suspensia reglabila. A doua nu este facelift si tare mi e ca este 2012, iar a treia mi se pare ca pe langa faptul ca are multi km nici dotarile nu sunt alea prezentate. Asta nu inseamna ac prima are km reali, doar am spus ca este singura care mi a atras atentia.

Chestia cu distributia este relativa. Nu exista un nr precis de km la care ar trebui schimbata. Poate pica dupa 1000 km de la achizitionare, poate nu pica niciodata. Pt linistea ta sufleteasca ia in calcul schimbarea ei dupa achizitionarea masinii. De asemenea trebuie verificata masina f atent si dupa achizitionare sa stii la ce sa te astepti. Revizia mi se pare absolut obligatorie.

Referitor la nr de km nu te baza pe ce spune reprezentanta. Asta nu inseamna ca nr de km nu sunt reali. Dar trebuie aprofundata putin problema pe baza datelor transmise de ei.

Parerea mea este sa nu te grabesti deloc. Dar oricum ar fi trebuie sa duci masinile la verificare la cineva de incredere.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din cele 3 masini pe care le ai prezentat doar prima as putea spune ca mi ar atrage atentia dar si acolo cu rezerve deoarece nu are toate dotarile insirate acolo, iar una f importanta mi se pare suspensia reglabila. A doua nu este facelift si tare mi e ca este 2012, iar a treia mi se pare ca pe langa faptul ca are multi km nici dotarile nu sunt alea prezentate. Asta nu inseamna ac prima are km reali, doar am spus ca este singura care mi a atras atentia.

Chestia cu distributia este relativa. Nu exista un nr precis de km la care ar trebui schimbata. Poate pica dupa 1000 km de la achizitionare, poate nu pica niciodata. Pt linistea ta sufleteasca ia in calcul schimbarea ei dupa achizitionarea masinii. De asemenea trebuie verificata masina f atent si dupa achizitionare sa stii la ce sa te astepti. Revizia mi se pare absolut obligatorie.

Referitor la nr de km nu te baza pe ce spune reprezentanta. Asta nu inseamna ca nr de km nu sunt reali. Dar trebuie aprofundata putin problema pe baza datelor transmise de ei.

Parerea mea este sa nu te grabesti deloc. Dar oricum ar fi trebuie sa duci masinile la verificare la cineva de incredere.

 

 

Da, poate nu are suspensie reglabila, nu am observat asta, dar nici nu e un lucru care ma intereseaza foarte mult, ca dotari imi satisface aproape toate poftele ( daca avea si ceasurile cu plasma era perfect ) .

 

Nu pot sa spun ca am pe cineva de incredere, vreau sa fac o programare la o reprezentanta din Bucuresti, vanzatorul fiind din Pitesti, nu stiu exact cat de mult ar conta asta, dar este totusi o masina din 2014 si nu cred ca ar trebui sa am surprize.

 

Revizia stiu ca este obligatorie, cand mi-am luat insignia i-am facut si distributia ca sa fiu linistit, probabil la fel o sa fac si acum, cam care e pretul estimativ pentru distributie?

Link to comment
Share on other sites

La care masina te referi cand spui ca vrei sa o verifici? Distributia este in jur de 4000 de lei dar nu la reprezentanta. Piesele originale.

 

 

 

La prima varianta, aceea imi place cel mai mult si se apropie cel mai mult de ceea ce imi doresc, cam 4 000 de lei imi imaginam si eu, dar credeam ca asta e pretul in reprezentanta. Nu ma dau banii afara din casa, dar nici nu vreau sa ajung cu masina printr-un service slab de unde sa plec cu alte probleme, ai vreo recomandare? pentru Opel stiu varianta perfecta, dar e doar de Opel...

Link to comment
Share on other sites

km si dotarile poti sa le mai verifici aici:

 

https://www.bmwdecoder.com/

 

Multumesc, e super util site-ul, am aflat date importante despre cateva masini care ma intereseaza.

 

 

Service Scream (Tezparii) Bmw au o oferta: 3000ron schimbare distributie,cu garantie,piese originale si scris istoric online.

Am fost de cateva ori la ei si am vazut ca le vin masini la distributie si de prin tara.

 

Avand in vedere ca in reprezentanta costa peste 5000ron, mi se pare o oferta foarte buna, iar daca am timp, un drum pana la Timisoara intr-o asemenea masina e cu siguranta o placere :) Mersi!

Link to comment
Share on other sites

nu m as apuca de schimbat distributie la 130 000 km pe o masina din 2014 daca nu se aude nici cel mai mic zgomot.

doar asa ca sa fie schimbata ca poate se rupe candva. s-au mai rezolvat din problemele distributiei in anul ala.

a mea are 210 k si inca nu zice nimic in neregula.

as lua totusi 525 chiar daca turbina mica prezinta un risc mai ridicat.

Link to comment
Share on other sites

Pai pe bmwdecoder daca platesti 3 euro primesti pe mail istoricu de service cu km si data la care a fost facuta vreo interventie.De acolo poti (sau nu) sa deduci daca km sunt reali sau nu.Ca idee am vz masina de 1 an cu 180.000km (un audiq5).La prima daca ma uit atent volanu e destul de lucios.
Link to comment
Share on other sites

Distributia se face in 25 de repere,nu pe 9 cate fac hotii aia de la Service Scream (Tezparii) bmw de n-au o treaba. Schimba 2 intinzatoare 2 lanturi si 3 patine. Vorba unui baiat "dau motoru' jos de pe masina si il plimba cu lesa prin service"

23 de repere include la e90 si costa 3000 lei la reprezentanta. Plus manopera.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, e super util site-ul, am aflat date importante despre cateva masini care ma intereseaza.

 

 

 

 

Avand in vedere ca in reprezentanta costa peste 5000ron, mi se pare o oferta foarte buna, iar daca am timp, un drum pana la Timisoara intr-o asemenea masina e cu siguranta o placere :) Mersi!

 

Mie la seria 1 bi turbo 204cp mi-a cerut 8700 lei la reprezentanta din baneasa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca la 25000 e mai bine iei un 530d, asta daca vrei neaparat bmw pentru ca la 25000 e poti sa iei o alta marca cu probleme mai putine.

Au fost cazuri cand a fost schimbata distributia si dupa 10000 km au aparut iar zgomote in zona distributiei sau cazuri cu masini care la 40000km au aparut probleme la distributie cumparate de noi din Romania

Link to comment
Share on other sites

Aparent au picat toate cele 3 variante, am fost sa testez varianta 1 si vizual era impecabila, masina are foarte multe dotari, dar am avut tot timpul senzatia ca directia este prea "rigida" , ca trag cam tare de volan, in timp ce mergeam pe autostrada, la 160km/h se auzea mai tare decat in Insignia mea din 2010, apoi, de curiozitate am incercat sa schimb din padele, nu s-a intamplat nimic, moment in care vanzatorul imi spune ca defapt nu e volanul ei, ca l-a pus pe asta ca "da mai bine" :)) . In fine, ideea e ca dupa ce am mers 20 de minute am simtit ca nu vreau acea masina, ca Insignia mea e mult mai placuta si mai sportiva.

 

 

Acum am gasit o varianta mai buna, cred eu, https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GjgaX.html, desi ii lipsesc niste scaune mai misto si trapa, masina este cea mai dotata dintre cele pe care le-am vazut, si are cel mai mic numar de km ( am verificat pe bmwdecoder, daca nu cumva a fost hackuita baza de date bmw, atunci km sunt reali si totul corespunde cu ce scrie si in cartea service ) .

 

Spre deosebire de toate celelalte masini pe care le-am vazut, aceasta are cateva urme de uzura normale ( cateva zgarieturi fine de la spalat, o micuta urma de la o piatra sarita in partea din fata a capotei ) dar si o "julitura" pe bara fata, in stanga. Nu mi se par grave, se rezolva cu un polish si o revopsire a barei, voi mai obtine si cateva sute de euro reducere pe care ii pot folosii exact pentru asta.

 

Mi se pare oricum ireal sa gasesti o masina cu peste 100 000 km fara nicio urma de uzura, fara nicio zgarietura fina. Stiu cata grija am avut de masina mea si chiar si asa tot a mai sarit o pietrica, tot a mai aparut cate o zgarietura pe undeva...

 

Ca un alt plus, dar nu stiu neaparat cat de important, fata de celelate masini pe care le-am vazut, aceasta tocmai a fost inmatriculata, deci nu imi mai bat capul pe la RAR

 

Legat de distributie, daca o cumpar pe aceasta, avand doar 135 000 km, nu o sa ma apuc sa ii fac distributia, voi schimba doar uleiul in cutia de viteze + o revizie ( schimb ulei si filtre ).

 

Luni merg la test cu masina aceasta, la Bimmer, sper sa fie ok.

Edited by cflorin23
Link to comment
Share on other sites

Nu lua masini de la noi, mai ales la 25K ai buget destul de mare incat sa iei una din Germania in toate mintele fara volan cu padele care nu functioneaza si interior retapitat. Masinile prezentate de tine, arata bine, jos palaria, dar nu stii daca au fost lovite sau nu. Mai ales cand dai 25K euro vrei sa primesti ceva de valoare de banii aia, nu un cazan cu km dati inapoi sau alte defecte ascunse. Distributia se schimba la motorul ala de 2000 si ai grija la turbina mica, sunt pe aici pe forum cateva masini carora le-a picat, dar nu e regula generala. Spor la cautat si zi-ne si noua ce ai cumparat.
Link to comment
Share on other sites

Acum cateva luni am luat si eu un seria 5 ... tot 525xd... 2013 ... Si am cautat cam 5-6 luni pana am gasit masina.

 

Personal nu pot sa inteleg de ce va uitati la masini aduse din afara care au in mod evident km dati inapoi.

 

Un seria 5 (525 D xdrive) nu costa 25.000. Costa 30-35. 25.000 este un 320xd.

 

Calculul este extrem de simplu. Oamenii aia de le aduc din Germania trebuie sa faca profit.

Scazi din cat cere omul pe masina cam 4-5000 de euro si cam ala este pretul lui de achizitie.De obicei si mai ieftin.

Cauta apoi pe mobile.de 525xd in numarul ala de km si vezi cat costa.

Daca gasesti macar una ... te felicit.

 

In alta ordine de idei un seria 5 nu se cumpara de la samsari. Ori o iei direct din Germania cu istoric de service complet si garantie.

Te costa aproximativ 800 de euro sa o aduci aici sau dai 5% din valoarea masinii celor de la BMW Otopeni si ti-o aduc ei cu garantie 2 ani.

Sau de la o persoana de aici care a avut masina de noua si are istoric de service.

 

Bmw-uri cumperi de aici: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html

 

Culmea - cea mai ieftina e 23.000.

Edited by MoFo
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.