Jump to content

E 46 probleme turbina


Reflecs

Recommended Posts

Am si eu o problema . Am un bmw e 46 136 cai la care nu merge turbina , adica nu " intra " de fiecare data doar daca o tin turata in 3-4000 de ture se simte..senzorul de pe galerie l.am schimbat . Inainte sa il schimb nu mai intra deloc. Tin sa mentionez k acum 1 an a luat.o pe ulei si nu pot spune sigur ca mecanici au curatat toata instalatia , poate fi asta cauza ?
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema . Am un bmw e 46 136 cai la care nu merge turbina , adica nu " intra " de fiecare data doar daca o tin turata in 3-4000 de ture se simte..senzorul de pe galerie l.am schimbat . Inainte sa il schimb nu mai intra deloc. Tin sa mentionez k acum 1 an a luat.o pe ulei si nu pot spune sigur ca mecanici au curatat toata instalatia , poate fi asta cauza ?

 

Salut.

 

O problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, dar exlus faptul ca "a luat-o pe ulei sau altceva".

Model: 320d 136cp

Simptome: Turbina intra foarte tarziu, motorul se auzea mai gros, se tura greu.

 

Problema a fost unul dintre furtunasele de vacuum.

Ai inspectat sa vezi daca ai vreun furtun rupt/crapat/imbatranit ?

 

Cand m-am uitat prima data la ele, am spus ca sunt in regula, insa dupa ce am pus mana pe unul si am indoit de el, a crapat si a inceput sa se farame, din cauza calitatii proaste, a temperaturii mari din zona motorului si vechimii, de ce nu.

 

Trebuie sa dai jos capacele acustice ale motorului, cel de la joja de ulei si cel din mijloc ( dintre radiator si motor).

Apoi , cum te uiti stand in dreptul rotii stanga fata, intre rezervorul lichidului de servo si joja, trebuie sa ai un distribuitor cu 3 tevi, care pleaca din pompa de vacuum si merge spre pompa de frana ( vezi aici -> Distribuitor in dreptul piesei 7 ) .

De acolo aveam furtunul care merge spre Electrovalva EGR rupt si iesit, la fel si cel de la turbo se mai tinea intr-un colt) .

Ce am facut a fost sa le schimb pe toate, gasesti tot pe realoem schema furtunaselor in cazul in care nu te descurci.

 

Ce NU iti recomand, daca vrei sa le schimbi: Evita furtunul destinat injectoarelor ( cel panzat din cauciuc) . Este de o calitate foarte proasta, iti recomand furtun siliconic pentru vacuum.

 

Diametrul este : 3,5mm (interior) X 2,0mm Exterior.

O sa umbli foarte mult dupa cel de 3,5mm, deoarece nu prea se gaseste in comert. Eu am mers pe 3,2 deoarece asta am gasit, insa vreau sa le schimb pe 3,5mm cum este precizat OEM.

 

Nu iti pot garanta ca asta este si la tine, dar simptomele imi sunt cunoscute si mai ales ca este treaba de maxim 10 minute, ce ai avea de pierdut ?

Desigur..pot fi multe alte cauze, dar s-ar putea sa ai noroc si sa scapi ieftin.

 

Succes.

Edited by BMG e46 320d
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mersi frumos pentru sfat o sa iau vro 2 metri de furtun si ma apuc de treaba.

 

Nu ai pentru ce.

Iti reamintesc sa te feresti de furtunul din cauciuc panzat, mergi pe siliconic. Se gaseste mai greu dar merita sa il cauti.

 

Te rog sa ne spui ce rezultate ai avut dupa ce faci operatiunea.

 

O zi excelenta. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

eu am pus panzat peste tot, injectoare si vacuum electrovalve si nu are nimic panala ora actuala.....

 

Salut colegu,

 

Nu contest ceea ce spui, probabil ai nimerit unul mai calitativ decat al meu, probabil l-ai achizitonat si din alta parte.

Eu l-am luat din Vitan cu 15lei metrul, speram ca la banii astia sa fie ok, dar nu a fost. L-am schimbat in septembrie anul trecut, si in mai anul acesta au inceput problemele. In locul unde a fost introdus pe electrovalve, actuatoare, si asa mai departe, peste tot fisurat. Se mai tinea doar putin in varful tevilor.

 

Cred ca sunt eu ceva mai ghinionist.

Link to comment
Share on other sites

Nu esti ginionist ci asa este furtunul panzat din Ro. Eu am mers pe furtun siliconic de la Samco achizitionat de pe Ebay, iar la returul injectoarelor am pus furtun de carburant de la Gates cu insertie de panza in sectiune.

 

Turbina ,,intra tarziu" si daca vreun fost proprietar a umblat la reglajul actuatorului turbo.

Link to comment
Share on other sites

Nu esti ginionist ci asa este furtunul panzat din Ro. Eu am mers pe furtun siliconic de la Samco achizitionat de pe Ebay, iar la returul injectoarelor am pus furtun de carburant de la Gates cu insertie de panza in sectiune.

 

Turbina ,,intra tarziu" si daca vreun fost proprietar a umblat la reglajul actuatorului turbo.

 

Super, cred ca o sa merg si eu pe varianta ta.

Vreau sa le achizitionez preventiv pentru schimbul urmator. De samco, am inteles, il gasesc pe ebay, dar cel gates, tot acolo ? sau il gasesc si in Romanica ? Daca se poate, n-ar fi rau sa ne oferi un link de referinta de pe ebay de unde sa dam comanda, deoarece as vrea sa iau fix acelasi produs pe care l-ai testat. Eu unul ti-as fi recunoscator!

 

 

Multumesc. :goodjob:

 

LE: Dupa cateva search-uri pe ebay, observ ca diametrul interior 3.5mm nu este prezent . Tu de care ai luat , de 3mm ?

N-as vrea sa iau de 3, au fost pareri impartite pe forum, ba ca dauneaza masinii, ba ca e bun.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Dute si ia furtun original ca sa stai cu inima impacata. Am folosit si eu Samco.. e o panarama de furtun.

 

 

Multumesc de sfat, insa:

 

Piesele importante le achizitionez OEM, insa pentru un furtun de aproximativ 1 metru mi se pare absurd sa platesc 80lei in conditiile in care cu siguranta materialele si precedeul prin care este fabricat acesta nu este cu nimic mai presus fata de alti producatori.

Mai mult decat atat, avem nevoie de 5 furtune (conform realoem) ale caror cost s-ar ridica la peste 250lei. Nu merita, STRICT parerea mea.

 

Mai mult decat atat, furtunele au fost schimbate OEM pana sa ajunga masina la mine, si dupa aproximativ 6 luni au inceput sa crape.

Repet, poate sunt eu mai ghinionist..

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfat, insa:

 

Piesele importante le achizitionez OEM, insa pentru un furtun de aproximativ 1 metru mi se pare absurd sa platesc 80lei in conditiile in care cu siguranta materialele si precedeul prin care este fabricat acesta nu este cu nimic mai presus fata de alti producatori.

Mai mult decat atat, avem nevoie de 5 furtune (conform realoem) ale caror cost s-ar ridica la peste 250lei. Nu merita, STRICT parerea mea.

 

Mai mult decat atat, furtunele au fost schimbate OEM pana sa ajunga masina la mine, si dupa aproximativ 6 luni au inceput sa crape.

Repet, poate sunt eu mai ghinionist..

 

 

Cumpara furtunuri originale, nu OEM, dar unde bagi tu 4 m de furtun?

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cumpara furtunuri originale, nu OEM, dar unde bagi tu 4 m de furtun?

 

Originale voiam sa spun.

4 metri ? nu am precizat nicaieri ca ar fi nevoie de 4 metri. dar preturile pentru cele 5 bucati de furtun , adunate, rezulta undeva la peste 250ron.

 

Ca si lungime, undeva la 2,5metri au fost folositi data trecuta.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Originale voiam sa spun.

4 metri ? nu am precizat nicaieri ca ar fi nevoie de 4 metri. dar preturile pentru cele 5 bucati de furtun , adunate, rezulta undeva la peste 250ron.

 

Ca si lungime, undeva la 2,5metri au fost folositi data trecuta.

 

 

Si eu ma miram, dar ai spus ca te costa 250 lei. Eu am luat de la reprezentamta cu 70 lei metrul de furtun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.