Jump to content

BMW 520 N47


silviuxx

Recommended Posts

Pentru admisia de N47 se poate schimba tot ansamblul de clapete si nu este scump. Vine pe original.

La cat costa nu stiu daca merita anulate.

 

La n47 de pe E-uri, cel de 177cp nu se pot schimba. Doar galeria cu totul si e deranj financiar mare :))

La cele de la f10, f30, etc de 184 se schimba, insa nu prea se mai gasesc nicaieri din cate am inteles.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da am citit si eu articolele din cele 2 linkuri furnizate de domnu' einstein mai sus (si aia acolo nu se critica intre ei ca pe la noi) dar in fine... cele 2 linkuri nu ii dau dreptate domnului einstein... nu stiu ce a inteles el de acolo.

 

https://www.e90post....d.php?t=1521817

 

https://forum.bmw5.c...-going-back-in/

 

 

Da intradevar la turatii mari fara clapete pierzi foarte putin cuplu dar insesizabil... poate doar pe dyno

 

La faza cu DPF-ul nu se confirma nimic cum ca i-ar face rau. Unu de acolo zicea ca isi face regenerarile normal si dupa 100k km dupa ce a anulat clapetele.

Altul zicea ca are regenerari dese dar nu urmarise frecventa regenerarilor inainte de anularea clapetelor.

Oricum fara sa exagerez sau ceva 95% din ce am gasit pe net la N47D20 le dau jos fara sa aiba urmari negative majore (cel putin asa zic toti).

 

 

Si spun ca aceste clapete erau pentru un amestec mai eficient astfel reducand emisiile la turatii mici. Pentru ca un producator auto cand lanseaza un motor nou plateste taxe de emisie la unitatile vandute si de aceea este disperat sa scada emisiile si cu 1 gram de CO2 daca este posibil, asa ca inventeaza tot felul de metode si sisteme si nu tot ce este pus pe masini este si bun pentru masina sau motor.

 

Apropo am dat jos si elementul de incalzire al combustibilului de langa filtrul de motorina.

Pe motiv ca ramane blocat termostatul din el si consuma bateria sau mai grav poate sa ia foc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 10/19/2022 at 6:57 PM, mihai7890 said:

Scuzati ca intreb ,dar dețin si eu un E 91 si nu stiu sa schimb distribuția sau nu ,nu stiu care este zgomotul specific daca mi-ați putea recomanda un clip video sau ceva 

Cauta pe YT timing chain n47 before and after. Sunt cateva clipuri edificatoare pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.