Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

Vw poate vrei sa zici. Este fix aceeasi masina cu touareg.

 

Alta gogomanie din seria "Audi A4 este fix aceeasi masina ca si Vw Passat".

Realist vorbind Cayenne diesel este mai misto decat X5, fiind mai bun decat x5 per total, pentru ca o masina nu se rezuma doar la motor. Si chiar si asa, vorbim de Cayenne vechi, pt ca modelul nou are motoare mai bune.

Are interior mai misto, materiale mult mai calitative, este mai fiabil ( Porsche face masini fiabile pt cine nu stie, iar cine stie si are poate sa confirme faptul ca un Cayenne este fiabil). Plus ca vorbim de imagine de marca, performante ( si nu doar cum accelereaza in linie dreapta). Primesti multe in plus la un Cayenne fata de x5.

 

 

Edited by cavaliere
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Toate 'stealership-urile' au adaos nesimtit. Am contactat BMW auto cobalcescu de pe cheiul dambovitei , i-am intrebat cat m-ar costa un schimb de ulei(doar manopera,piesele le aveam eu), raspunsul a fost 250 de lei...Sa fim seriosi este o bataie de joc 250 de lei manopera pentru schimbarea uleiului si celor 4 filtre la un 318d din 2010.

Daca nu ma insel, eu am dat cam 200 si ceva de lei pe manopera pt intreaga revizie la reprezentanta, ceea ce mi se pare mai mult decat ok. Orice service individual mi-ar fi luat 100-150 lei pe asta, si n-as fi avut nicio garantie. Gandeste-te si cam cati angajati are reprezentanta aia, ce cladire ocupa, cat de curat este etc. si apoi compara cu un service de la coltul blocului.

Dar nah, ne-am luat BMW, luam uleiul 'de pe net', il schimbam cu 50 lei, punem filtre aftermarket, placute si discuri ATE (ca sunt la fel ca cele originale, stiu eu) si apoi ne plangem de fiabilitate :D

Edited by LYM
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Dar nah, ne-am luat BMW, luam uleiul 'de pe net', il schimbam cu 50 lei, punem filtre aftermarket, placute si discuri ATE (ca sunt la fel ca cele originale, stiu eu) si apoi ne plangem de fiabilitate :D

 

1. Același ulei devine instant mai bun dacĂŁ este cumpĂŁrat de la reprezentanțĂŁ, sau de la alt magazin, decât online? :logik:

2. Ce importanțĂŁ are cât costĂŁ schimbul efectiv de ulei? Un mecanic din reprezentanțĂŁ desface mai cu stil dopul de la baia de ulei? :huh:

DacĂŁ același ulei este folosit.

 

Hai cĂŁ asta-i bunĂŁ, vorbim de fiabilitate...la BMW. Lanțul de distribuție la N47 se rupe pentru cĂŁ s-au folosit filtru de aer FILTRON ĂŽn loc de MAN?

sau plĂŁcuțe de frânĂŁ ATE?

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Alta gogomanie din seria "Audi A4 este fix aceeasi masina ca si Vw Passat".

Realist vorbind Cayenne diesel este mai misto decat X5, fiind mai bun decat x5 per total, pentru ca o masina nu se rezuma doar la motor. Si chiar si asa, vorbim de Cayenne vechi, pt ca modelul nou are motoare mai bune.

Are interior mai misto, materiale mult mai calitative, este mai fiabil ( Porsche face masini fiabile pt cine nu stie, iar cine stie si are poate sa confirme faptul ca un Cayenne este fiabil). Plus ca vorbim de imagine de marca, performante ( si nu doar cum accelereaza in linie dreapta). Primesti multe in plus la un Cayenne fata de x5.

De ce gogomanie? pune-le una langa alta sa vezi ca este aceeasi caroserie aproximativ . Este aceeasi platforma folosita. Motorul este acelasi ...emblema este alta si aspectul interior/exterior dar in rest e aceeasi masina iar motoarele vw de 3.0 de pe audi vw si porsche nu sunt cu nimic mai fiabile decat n 57 ...

Eu consider ca x5 nou este mai frumos decat cayenne facelift. Este si mai dotat. Este si mai puternic daca vrei diesel biturbo sau tri-turbo. Amortizoarele electrice sunt mult peste perne si mult mai "fiabile". BMW este no 1 la ora actuala la orice clasa.

 

Eu ma retrag din topicul asta . autorul topicului nu asculta nimic din ce i se spune si nu isi va gasi niciodata masina buna ca nu stie sa caute si are pretentii si conceptii de doi lei. Sunt pe autovit cel putin 5 masini mai bune decat cele la care a mers el . De obicei cand ai asa pretentii de doi lei ajungi sa primesti fix opusul la ce cauti.

Edited by ALINUL
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De ce gogomanie? pune-le una langa alta sa vezi ca este aceeasi caroserie aproximativ . Este aceeasi platforma folosita. Motorul este acelasi ...emblema este alta si aspectul interior/exterior dar in rest e aceeasi masina iar motoarele vw de 3.0 de pe audi vw si porsche nu sunt cu nimic mai fiabile decat n 57 ...

Eu consider ca x5 nou este mai frumos decat cayenne facelift. Este si mai dotat. Este si mai puternic daca vrei diesel biturbo sau tri-turbo. Amortizoarele electrice sunt mult peste perne si mult mai "fiabile". BMW este no 1 la ora actuala la orice clasa.

 

Eu ma retrag din topicul asta . autorul topicului nu asculta nimic din ce i se spune si nu isi va gasi niciodata masina buna ca nu stie sa caute si are pretentii si conceptii de doi lei. Sunt pe autovit cel putin 5 masini mai bune decat cele la care a mers el . De obicei cand ai asa pretentii de doi lei ajungi sa primesti fix opusul la ce cauti.

 

Una este ce consideri tu (ca iti place tie mai mult cum arata X5 decat Cayenne) si alta este realitatea, daca gandim obiectiv (spun asta pt ca si eu sunt detinator de BMW) nu vad cum poti sa spui ca Porsche este la fel ca un Audi ori VW, din multe puncte de vedere Cayenne este superior si X5-ului, de la motorizari ca tot vorbeai de ele, pana la confort sau materiale folosite, nu discutam despre design pt ca intervine subiectivismul..

Daca o luam cum ai zis tu ââŹĹpune-le una langa altaââŹÂ, sunt foarte multe masini care au caracteristici aproape identice, dar asta nu inseamna ca au aceeasi tinuta de drum, fiabilitate, calitate a materialelor, etc.

Am prieteni care si-au cumparat la 0 km si Cayenne nou (si 3L si 4.2L) dar si X5 bi si tri turbo, am mers cu toate, si nu doar sa vad cum e, am facut vacante, am facut mii de km prin europa, Porsche este la alt nivel din punctul meu de vedere si al multora.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dap... Mi ai luat vorba din gurĂŁ...

 

Erai ironic, este?:))) Bmw e cel mai bun la ora actuala la orice clasa.. Sa pic de pe scaun.. In comparatie cu ce, cu un Volkswagen?:))

Cat despre initiatorul topicului, mie imi da impresia ca vrea sa faca din rahat bici si sa mai si pocneasca.

Fara sa fiu critic, dar cu 30 de mii de euro nu stiu ce pretentii sa ai sa iei o masina cu sub 100 mii de km care noua a costat 80 de mii si nu mai veche de 3 4 ani. Ca merge in Germania, cu atat mai putin va gasi ieftine si bune. Nu exista asa ceva.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sa imi zici unde are bmw fabrica de placute si discuri te rog

Cauta pe forum pareri dupa folosirea discurilor ATE, si tot acolo cauta ce recomanda oamenii care au folosit vreodata asa ceva si ai sa intelegi ce spun.

 

 

1. Același ulei devine instant mai bun dacă este cumpărat de la reprezentanță, sau de la alt magazin, decât online? :logik:

2. Ce importanță are cât costă schimbul efectiv de ulei? Un mecanic din reprezentanță desface mai cu stil dopul de la baia de ulei? :huh:

Dacă același ulei este folosit.

 

Hai că asta-i bună, vorbim de fiabilitate...la BMW. Lanțul de distribuție la N47 se rupe pentru că s-au folosit filtru de aer FILTRON în loc de MAN?

sau plăcuțe de frână ATE?

Pe tine oricum nu te va convinge nimeni, dar iti povestesc vreo 2 intamplari:

1. - schimbat placute frana (doar manopera, atentie. placutele le cumparasem eu, OE) - o data la bimmer service, o data la un service pe bd. Timisoara/Serus ... nici nu mai stiu cum se numeste, tot mega laudat pe-aici pt bmw-uri. In ambele cazuri am rugat, chiar am insistat, "mecanicii" de acolo sa greseze bolt-urile alea pe care gliseaza placutele si am fost refuzat pe binecunoscutul motiv "lasa domne ca merg si-asa, nu e nevoie" si le-au montat la loc pline de mizerie. Cand a schimbat lichidul de frana mi-a aruncat garnitura de la rezervorul de lichid pe motiv ca "asta nu e de-aici, e uda de ulei de cand ai schimbat ultima oara uleiul la motor", iar lichidul l-a dat pe-afara, fiindca habar n-avea ca sa verifice nivelul cand schimba placutele. De atunci n-am mai trecut pe la respectivele service-uri. Cam asta inseamna service-uri de colt de bloc - degeaba te duci cu piesele tale, chiar si OE, daca ti le schimba un nea' Gheorghe.

 

2. - am schimbat recent un rulment spate in reprezentanta bmw. Pai frate, a stat ala 3h si a lucrat numai la masina mea, a lucrat super frumos, mi-a desfacut si gresat/curatat totul pe acolo, mi-a aratat ca erau uzate si discurile de frana, mi-a recomandat sa le schimb, le aveau in stoc, mi-au facut si discount la ele, asa ca le-am schimbat. Mi-au facut si o verificare, mi-au atras atentia asupra ce mai trebuie sa schimb, ce e uzat etc.

 

Cam asta inseamna reprezentanta vs. coltul blocului, unde primordial este sa termine repede si sa-l bage pe urmatorul pe rampa. Daca gaseste ceva in plus stai si astepti sa comande (sau sa comanzi tu), mai vii o data, alt timp pierdut.

 

Nu am ce explica cuiva care nu are bani sa-si intretina masina, el va merge mereu unde e mai ieftin si va folosi cele mai ieftine piese luand in considerare acelasi principiu: "merge si-asa" sau "sunt la fel".

 

Apropo de distributie, tocmai pt ca am avut toate reviziile facute la bmw, mi-au schimbat-o moka in reprezentanta, post-garantie. N-am auzit de oferte din astea la vreun alt service :)

Edited by LYM
  • Like 6
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Alinule, pune link-urile!

Sa fie pânã În 35000 euro X5-urile respective.

Cavaliere dacĂŁ nu citești atent, ci doar spicuiești, ratezi aspecte esențiale, de exemplu afirmația mea referitoare la multele și dotatele F15 la vânzare ĂŽn DE.

Edited by severin31
Link to comment
Share on other sites

Cauta pe forum pareri dupa folosirea discurilor ATE, si tot acolo cauta ce recomanda oamenii care au folosit vreodata asa ceva si ai sa intelegi ce spun.

 

 

 

Pe tine oricum nu te va convinge nimeni, dar iti povestesc vreo 2 intamplari:

1. - schimbat placute frana (doar manopera, atentie. placutele le cumparasem eu, OE) - o data la bimmer service, o data la un service pe bd. Timisoara/Serus ... nici nu mai stiu cum se numeste, tot mega laudat pe-aici pt bmw-uri. In ambele cazuri am rugat, chiar am insistat, "mecanicii" de acolo sa greseze bolt-urile alea pe care gliseaza placutele si am fost refuzat pe binecunoscutul motiv "lasa domne ca merg si-asa, nu e nevoie" si le-au montat la loc pline de mizerie. Cand a schimbat lichidul de frana mi-a aruncat garnitura de la rezervorul de lichid pe motiv ca "asta nu e de-aici, e uda de ulei de cand ai schimbat ultima oara uleiul la motor", iar lichidul l-a dat pe-afara, fiindca habar n-avea ca sa verifice nivelul cand schimba placutele. De atunci n-am mai trecut pe la respectivele service-uri. Cam asta inseamna service-uri de colt de bloc - degeaba te duci cu piesele tale, chiar si OE, daca ti le schimba un nea' Gheorghe.

 

2. - am schimbat recent un rulment spate in reprezentanta bmw. Pai frate, a stat ala 3h si a lucrat numai la masina mea, a lucrat super frumos, mi-a desfacut si gresat/curatat totul pe acolo, mi-a aratat ca erau uzate si discurile de frana, mi-a recomandat sa le schimb, le aveau in stoc, mi-au facut si discount la ele, asa ca le-am schimbat. Mi-au facut si o verificare, mi-au atras atentia asupra ce mai trebuie sa schimb, ce e uzat etc.

 

Cam asta inseamna reprezentanta vs. coltul blocului, unde primordial este sa termine repede si sa-l bage pe urmatorul pe rampa. Daca gaseste ceva in plus stai si astepti sa comande (sau sa comanzi tu), mai vii o data, alt timp pierdut.

 

Nu am ce explica cuiva care nu are bani sa-si intretina masina, el va merge mereu unde e mai ieftin si va folosi cele mai ieftine piese luand in considerare acelasi principiu: "merge si-asa" sau "sunt la fel".

 

Apropo de distributie, tocmai pt ca am avut toate reviziile facute la bmw, mi-au schimbat-o moka in reprezentanta, post-garantie. N-am auzit de oferte din astea la vreun alt service :)

 

Complet de acord. Asta a fost si experienta mea in service-urile autorizate. Si orice problema aveam unde sa ma intorc.

Link to comment
Share on other sites

Daca gaseste ceva in plus stai si astepti sa comande (sau sa comanzi tu), mai vii o data, alt timp pierdut.

 

Asta tine de mecanic, cat de fomist e. Veci nu mi-a dat masina jos de pe elevator ca a mai gasit ceva.

Ba chiar fix de asta las masina si sa ma sune cand e gata, nu stau sa ii suflu in ceafa. Si in 99% din cazuri iau piese prin mecanic, tura asta a fost exceptia.

 

Cumva se pierde din vedere ca multi mecanici cu service-uri de cartier sau mai micute au lucrat la un moment dat prin reprezentanta.

Cata vreme e responsabil, nu vad de ce as merge la reprezentanta. Dar asta e parerea mea personala.

Edited by jeezy
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Una este ce consideri tu (ca iti place tie mai mult cum arata X5 decat Cayenne) si alta este realitatea, daca gandim obiectiv (spun asta pt ca si eu sunt detinator de BMW) nu vad cum poti sa spui ca Porsche este la fel ca un Audi ori VW, din multe puncte de vedere Cayenne este superior si X5-ului, de la motorizari ca tot vorbeai de ele, pana la confort sau materiale folosite, nu discutam despre design pt ca intervine subiectivismul..

Daca o luam cum ai zis tu ââŹpune-le una langa altaââŹ, sunt foarte multe masini care au caracteristici aproape identice, dar asta nu inseamna ca au aceeasi tinuta de drum, fiabilitate, calitate a materialelor, etc.

Am prieteni care si-au cumparat la 0 km si Cayenne nou (si 3L si 4.2L) dar si X5 bi si tri turbo, am mers cu toate, si nu doar sa vad cum e, am facut vacante, am facut mii de km prin europa, Porsche este la alt nivel din punctul meu de vedere si al multora.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

tu nici nu ai inteles ce masini puneam eu una langa alta mai sus. Cayenne si toureg nu cayenne si x5. Cayenne si touareg au aceeasi platforma si 70% sunt una si aceeasi masina la orice capitol nu doar aspect. Spui tu ca este superior x5-ului dar nu exista niciun argument sa demonstreze asta. Motoarele au destule probleme dupa cum toti stim (este motorul de pe a6 a7 a8 touareg etc ) . Motorul nu se aude cum se aude un motor de bmw iar de putere...bmw 258 porsche 245...deci de unde performanta aia mai mare la cayenne?si chiar daca ar fi..cu cat e mai bun la performante cu 1%? hai sa nu mai umflam atata acest cayenne(vw) ca nu are rost.

 

De ce sa pun linkuri? sa spui ca sunt din galati si sunt samsari? cauta tu singurel pe autovit x5 din galati pana in 35 k si vino sa le vezi. Galati este unul din orasele in care se aduc cele mai multe masini din germania pentru vanzare deci... nu pot sa iti inteleg conceptia de a sari peste unul din principalii importatori din de dar te duci sa vezi la bucuresti masini unde....in afara de masinile celor de pe forumul asta sunt cele mai periculoase masini.

Edited by ALINUL
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:shifty:

 

Aveti aici o alta parere a unor 'specialisti', asta pentru ca voi nu stiti sa justificati ce/si daca are ceva in plus Cayenne-ul fata de X5, si pe deasupra mai sunteti si ironici cu un comportament 'marlanesc'.

Autotrader's Advice

Both the 2016 Porsche Cayenne and the 2016 BMW X5 are excellent luxury SUVs with an eye on performance, equipment and top-quality interior materials. Choosing between them is difficult, but we think most sensible shoppers will likely pick the BMW, which offers about the same level of equipment for less money. With that said, drivers who aren't on a tight budget may prefer to spend a few thousand extra to get the Porsche badge on the hood -- and we don't blame them.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GnKWn.html#75ffe64a7e

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Go0Kq.html#75ffe64a7e

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gn5lj.html#9ff691d502

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GnSp7.html#9ff691d502

 

Plus multe x6 . Oricum tu nu le iei in calcul ca au poze in acelasi loc desi au proprietari diferiti in capul tau e ca e a aceluiasi samsar. Iar leasing automobile...are peste 50 masini pe stock in permanenta si vand peste 10 pe luna. Au un showroom mai ceva ca o reprezentanta iar majoritatea clientilor sunt cei care au mai luat de la ei si schimba masina deci ei urmaresc doar sa ofere masini bune si servicii de calitate ca altfel si-ar da in cap . Ca si restul de altfel care aduc pe cont propriu la un nivel mai mic dar pe aceleasi principii.

Link to comment
Share on other sites

Ai uitat sa menționezi de evaziunea fiscala mascata prin neplata TVA la toate acele mașini de care vorbești.

Vorbesti sa nu adormi ? Care e problema ta ca nu platesc ei TVA la statul German ? Cumparatorul nu este afectat cu nimic si nu va avea niciodata probleme din cauza asta . Asa cum nici vanzatorul nu are si nu va avea niciodata probleme. Crezi ca alea la Bucuresti au TVA platit in de? Sau altele care sunt chiar pe Romania aduse din De crezi ca are TVA platit? Bravo lor ! La toti care se caca in statul German .

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu ma retrag din topicul asta . autorul topicului nu asculta nimic din ce i se spune si nu isi va gasi niciodata masina buna ca nu stie sa caute si are pretentii si conceptii de doi lei. Sunt pe autovit cel putin 5 masini mai bune decat cele la care a mers el . De obicei cand ai asa pretentii de doi lei ajungi sa primesti fix opusul la ce cauti.

 

Mda..nu te-a ținut decât vreo 2 ore jumĂŁtate.. :popcorn:

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai studiază puțin codul fiscal și legislația europeana. La ce foame de bani are guvernul, o sa se strângă latul curând.

Sunt peste 200 000 masini in Romania aduse asa . Clujenii si Targ Muresenii fac asta de cand eram noi mici ca sa zic asa. Faceau pe firme fantoma romanesti inainte . Acum se face cu firme fantoma unguresti pentru ca parcurile din De nu mai vand la firme romanesti decat daca aduc multe dovezi. Din peste 200 k masini aduse maxim 50 oameni au primit acasa ceva si a trebuit doar sa declare de unde le-au cumparat. Nicio legistlatie niciodata nu imi va face nimic mie si nici celorlalti 200 k si nici celorlalti 200k ce vor mai urma . Nu se va strange niciun lat prea curand si daca se strange..pacat pentru noi ROMANII toti ca nu vom mai putea avea acest avantaj. Ai vrea sa poti sa faci si tu ca ei si sa nu mai platesti TVA si din ividie si din lipsa de ocupatie vorbesti aiurea...

Edited by ALINUL
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.