Jump to content

EU SUNT CEL MAI GHINIONIST OM DIN LUME


AdalbertRusu

Recommended Posts

Am fost acolo, :( bucati mari, de 2, 3 milimetri, poate si mai mari si multe. Plus bucati de aluminiu pt ca a "indreptat" si locul de sub saiba. Nu stiu.. dar eu cred ca pentru niste paleti destul de fragili care se invart cu turatie mare ii destul. Inca am turbina, paletii is praf. rupti de parca ai bagat o cheie in timp ce se invertea.
Link to comment
Share on other sites

Daca bucati de saiba au intrat in cilindru (camera de ardere) si nu a deranjat injectorul si supapale , sunt pur si simplu scuipate pe evacuare ... aici ma refer la niste firmituri de cupru. Dar avand in veder ca dupa evacuare se afla turbina , poate au afectat-o cumva , dar nu cred .... depinde de dimensiunea bucatilor care au cazut in cilindru.

la viteza de rotatie a turbinei, orice bucatica de metal absorbita afecteaza paletii si implicit echilibrarea

 

pentru asta exista Service Scream (Tezparii) BMW Bucuresti. sa nu aveti astfel de griji pe viitor.....sunt cei mai buni..!!

minusurile luate la postarea ta spun mai mult decat incerci tu sa le faci reclama... ceea ce, a propos, este interzis pe forum :nea:

Link to comment
Share on other sites

Am fost acolo, :( bucati mari, de 2, 3 milimetri, poate si mai mari si multe. Plus bucati de aluminiu pt ca a "indreptat" si locul de sub saiba. Nu stiu.. dar eu cred ca pentru niste paleti destul de fragili care se invart cu turatie mare ii destul. Inca am turbina, paletii is praf. rupti de parca ai bagat o cheie in timp ce se invertea.

 

Eu cred ca exagerezi, ptr saibe exista extractor si ptr curatat locasul la injector exista freze speciale

Microparticulele de 2mm nu pot sa-ti rupa paletii ca si cand s-au infipt intr-o cheie.....

 

Spanul asta a fost eliminat in cateva invartituri dupa ce a pornit, ca doar nu a scos un cancioc de pilitura din chiulasa

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Am fost acolo, :( bucati mari, de 2, 3 milimetri, poate si mai mari si multe. Plus bucati de aluminiu pt ca a "indreptat" si locul de sub saiba. Nu stiu.. dar eu cred ca pentru niste paleti destul de fragili care se invart cu turatie mare ii destul. Inca am turbina, paletii is praf. rupti de parca ai bagat o cheie in timp ce se invertea.

 

Daca zici ca au fost mai multe bucati si maricele este posibil ca ele sa iti fii distrus turbina ... avand in vedere turatile si materialul casant din ce sunt facuti paletii au cedat din cauza bucatilor de metal cu care au intrat in contact.

 

la viteza de rotatie a turbinei, orice bucatica de metal absorbita afecteaza paletii si implicit echilibrarea

 

 

Da , depinde de cantitatea si dimensiunile bucatilor care au ajuns in cilindru. Nu am zis ca e imposibil.

Dar trebuie sa ne gandim si la aspectul ca dupa ce pornesti motorul turbina nu este in lucru (turatia este foarte mica la relanti) si deja firmiturile sunt scuipate afara inainte ca tu sa apuci sa ii dai blana si sa se tureze turbina la peste 100.000rpm.Dupa ce schimbi piese la motor se porneste motorul se face o inspectie ca totul este ok , eventual o mai turezi putin si dupa iesi cu ea pe drum ... timp suficent in care firmiturile au putut sa fie evacuate fara sa faca pagube prea mari.... Cu toate astea nu este imposibil sa se fii distrus turbina chiar de firmiturile alea. Vorba aia , nu mai erau nici paletii aia la prima tinerete , au stat destul timp in foc si conditii grele :D

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca au fost mai multe bucati si maricele este posibil ca ele sa iti fii distrus turbina ... avand in vedere turatile si materialul casant din ce sunt facuti paletii au cedat din cauza bucatilor de metal cu care au intrat in contact.

 

Lol, o saiba de cupru nu are nici 2 grame, si diametrul portului in chiulasa nu este mai mare de 4-5mm nu?

Link to comment
Share on other sites

Lol, o saiba de cupru nu are nici 2 grame, si diametrul portului in chiulasa nu este mai mare de 4-5mm nu?

 

Nu am fost acolo sa vad ce a cazut in motor. Eu am zis ce se poate intampla din informatile care le-a furnizat colegul... Pe langa bucati de saiba a zis ca au mai cazut si ceva bucati de aluminiu , acuma sincer nu stiu ce s-a intamplat acolo ... Oricum daca firmituri de ceva material se lovesc de de niste paleti care au o viteza/turatie foarte mare se fac bucati( forta = masa x viteaza )... Pe scurt , un bob de fasole daca are o viteaza foarte mare trece prin tine si te omoara. Asa si aici , greutatea minuscula a firmiturilor este compensata de viteza palelor ...

Link to comment
Share on other sites

Exact asa, cu aia mi-a scos si saiba, cu FREZA. Mi-a bagat prima data o surubelnita si a tot lovit-o cu ciocanul ca sa rupa sau sa faca saiba sa se miste, iar dupa a adus freza, si o tot invartea pe acolo. Dupa aceea a luat compresorul si a suflat in gaura si ieseau spanurile de parca erau artificii. Nu exagerez dar nu stiu cum dracu sa fie coincidenta asa mare. Sa se strice fix in seara aia dupa ce am pornit motorul...
Link to comment
Share on other sites

Adalbert dc bucati mari ajungeau in camera de ardere motorul se bloca si nu mai invartea, la un e90 sau scos injectoarele foarte greu si multa calamina a juns in camera de ardere la pistonul 1, la prima invartitura in momentul cand pistonul a ajuns sus motorul sa blocat, a trebuit data jos _chiulasa_ si curatata camera de ardere cu cele ce implica acest lucru, totusi dc aveai bucati din saiba de foc la pornire erau evacuate, doar nu au ajuns in elicea turbinei bucati ce sau rupt in mers, ai vazut bucatile de saiba? unde? le-ai scos din catalizator?, elicea dc avea joc putea la fel de bine sa fie o coincidenta si sa frece in carcasa de acolo span de aluminiu posibil si in final printr-o simpla coincidenta sa cedeze, in momentul in care cureti locasul injectorului cu o freza speciala nu ajunge span in motor, hai poate niste firicele infirme , are un ax central ce intra exact in locul diuzei si cu aer comprimat cand il sufli il arunca afara.

Ai fost la alt mecanic sa repari turbina, normal ca da vina pe altul, asa fac toti, ce nu a facut el e foarte rau ce a facut altul, nu gasesti unul sa recunoasca ca alt mecanic a facut treaba buna.

Eu am impresia ca acum cauti nod in papura, se poate sa fie sau nu , cu am spus, dar bucati de aluminiu? hai sa fim seriosi, din povestile tale imi dau seama ca nu stii ce se petrece intr-un motor ( nu o lua in nume de rau) si e posibil sa redai niste explicatii de la alt meserias, cum ar fi ,, uite vezi bucatile astea , ele au ajuns din motor de la fraerul ala si de acolo sa stricat turbina ta,, exemplu.

 

O saiba de foc de bmw e46 are o greutate de 0.001 kg adica 1 gr, o grosime de 1,5 mm si dametrul exterior 15 mm, dc mai pui ca in momentul strangerii el se taseaza , mai scadem din grosime.

 

Ma rog eu dupa parerea mea zic ca nu e vina lui, dc gresesc asta e, numai el stie cel mai bine ce si cum a facut.

Edited by cristianpop2016
Link to comment
Share on other sites

Cumpara benzinar,dieselurile sunt nefianile.

Orice bmw pe diesel nu va fi mai fiabil ca benzinarul

 

Compara un diesel modern cu un benzinar la fel de modern ... ambele au turbo , injectoare de presiune mare, etc ... Habar nu ai ce probleme are un n54 sau n55 (benzinar modern) injectoarele pica mai des de cat la un diesel si sunt la fel de scumpe daca vrei sa le inlocuiesti.

Link to comment
Share on other sites

Astazi fiabilitatea este foarte asemanatoare , in fuctie de noroc. Pe vremea cand erau e46, benzinarele nu erau dotate cu turbo si nici cu un system de mare presiune la alimentare. Dar de cand au inceput sa bage turbo si injectie cu presiune mare au inceput si problemele la benzinare.
Link to comment
Share on other sites

Adalbert dc bucati mari ajungeau in camera de ardere motorul se bloca si nu mai invartea, la un e90 sau scos injectoarele foarte greu si multa calamina a juns in camera de ardere la pistonul 1, la prima invartitura in momentul cand pistonul a ajuns sus motorul sa blocat, a trebuit data jos _chiulasa_ si curatata camera de ardere cu cele ce implica acest lucru, totusi dc aveai bucati din saiba de foc la pornire erau evacuate, doar nu au ajuns in elicea turbinei bucati ce sau rupt in mers, ai vazut bucatile de saiba? unde? le-ai scos din catalizator?, elicea dc avea joc putea la fel de bine sa fie o coincidenta si sa frece in carcasa de acolo span de aluminiu posibil si in final printr-o simpla coincidenta sa cedeze, in momentul in care cureti locasul injectorului cu o freza speciala nu ajunge span in motor, hai poate niste firicele infirme , are un ax central ce intra exact in locul diuzei si cu aer comprimat cand il sufli il arunca afara.

Ai fost la alt mecanic sa repari turbina, normal ca da vina pe altul, asa fac toti, ce nu a facut el e foarte rau ce a facut altul, nu gasesti unul sa recunoasca ca alt mecanic a facut treaba buna.

Eu am impresia ca acum cauti nod in papura, se poate sa fie sau nu , cu am spus, dar bucati de aluminiu? hai sa fim seriosi, din povestile tale imi dau seama ca nu stii ce se petrece intr-un motor ( nu o lua in nume de rau) si e posibil sa redai niste explicatii de la alt meserias, cum ar fi ,, uite vezi bucatile astea , ele au ajuns din motor de la fraerul ala si de acolo sa stricat turbina ta,, exemplu.

 

O saiba de foc de bmw e46 are o greutate de 0.001 kg adica 1 gr, o grosime de 1,5 mm si dametrul exterior 15 mm, dc mai pui ca in momentul strangerii el se taseaza , mai scadem din grosime.

 

Ma rog eu dupa parerea mea zic ca nu e vina lui, dc gresesc asta e, numai el stie cel mai bine ce si cum a facut.

 

Uite , deci el nu a folosit nici un sxtractor special care sa intre in gaura si sa astupe sa nu intre span. Din cate stiu eu _chiulasa_ e facuta din aluminiu, sau din ceva material metalizat ca aluminiul. Eu am vazut cu ochii mei cand dupa ce omul a scos cu chin cu vait bucata de saiba ramasa, a bagat freza si a tot invartito, iar la urma a suflat inontru cu un compresor. Cateva bucati destul de mari, va spun de aprox 1 2 mm au sarit afara din gaura aceea. E clar si la mintea cocosului ca au intrat bucati in gaura. Am iar alta problema acum, daca bag masina in treapta 1 si o las pe o panta unde inainte sa mi se intample chestiile astea, statea fara absolut nici o problema, acum mi se duce in spate, putin cate putin. Nu mai am compresie in motor. Oare nu tot de la saibele alea ar fii ? Ce ziceti .. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.