Jump to content

BMW E90 320d - check engine


Recommended Posts

Salutare,

 

Astazi mi s-a aprins check engine-ul in bord. Masina mergea perfect normal, nu am sesizat nimic in neregula.

 

Masina are 153.000km

 

La o diagnoza rapida am gasit 2 erori pe DME/DDE:

4cae - exhaust gas pressure sensor 1 circuit area or power problem. Am incercat s-o sterg insa reapare imediat. Singura nu aprinde martorul de check engine, insa e prezenta.

4a5e - glow plug cyl2 (din ce gasesc pe net). Asta s-a sters si nu a mai aparut.

 

In momentul de fata Check Engine-ul nu mai este aprins, insa eroarea 4CAE e inca prezenta.

 

A mai dat cineva de problemele astea?

Ideea este ca peste fix 1 sapt vreau sa plec cu masina in vacanta si as vrea sa repar ce e de reparat urgent.

 

Daca aveti ceva recomandari pt erori, sau pt un service unde as putea merge rapid pt remediere, shoot.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Probabil e senzorul de presiune diferențială. Am avut o problemă similară la fostul A6 (cu DPF) - am înlocuit senzorul și a fost ok în cele din urmă. Făcea fix cum descrii tu și de obicei își revenea. L-am tot ignorat o perioadă, pentru că nu a mai făcut (deși eroare aveam), până a intrat în limp mode :( Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai idee care este senzorul asta de care zici?

Ideea e ca eroarea asta am gasit-o acum la diagnoza, probabil e mai demult acolo, insa masina a mers si merge acum normal. E prima oara cand vad Check Engine, si chiar si cu el aprins mergea tot normal.

 

Totusi, n-as vrea sa-mi faca vreo faza in vacanta.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Nu știu exact codul la E90, este în legătură directă cu DPF-ul ; cel mai bine ar fi să o duci la cineva să ți-l înlocuiască, dacă asta e problema într-adevăr.

 

Exact așa am avut eroarea memorată. A mers ok mașina câteva luni, până la un punct în care nu a mai vrut deloc.

N-ai vrea să faci drum lung în limp mode :(

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Regenerarile la DPF se fac, chiar ieri a facut-o pe ultima.

 

Intre timp a revenit si eroarea 4a5e, ceva legat de bujii, dar culmea ca becul de Check Eng nu s-a mai aprins, iar de mers merge normal, doar ce am fost la o tura acum.

 

O sa sun la MHS sa vad daca pot face o programare, dar m-as mira sa o pot rezolva asa din scurt.

Mai erau colegi pe forum cu service-uri in Buc, imi poate recomanda cineva unul?

 

@cristi - mereu bag de la Petrom, ultima oara am bagat motorina din aia mai scumpa. Nu cred sa fie de acolo.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eroarea 4CAE este pentru egr, ceva cu senzorul de pozitie, din aceasta cauza ti s-a aprins si check engine. Ai putea sa-l cureti repede pana pleci sa vezi poate se rezolva problema sau poate fi pe partea electrica si va trebui sa-l schimbi. Totusi, inainte fa-i o diagnoza cu DIS sau ISTA si fa-i si niste teste la egr din diagnoza ca sa vezi exact eroarea.

Referitor la eroarea de bujii din ce spui bujia de la cil 2 e dusa, dupa ce ai sters-o, ti-a revenit eroarea cand s-a facut regenerarea (atunci cand masina avut nevoie de bujii).

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Da, asta zice si eroarea: EGR position sensor - Signal.

 

Am observat ca acum martorul in bord reapare din ce in ce mai repede dupa ce sterg eroarea. Am sunat la Bavaria, aparent au valva EGR in stoc, incerc sa-mi fac o programare pt sapt viitoare, presupun ca va trebui schimbat. Nu stiu cat de eficient este sa-l curat, n-as vrea sa am iar probleme dupa putin timp.

 

Sa vad ce-mi zic si cu bujia aia, daca au in stoc o rezolv si pe aia.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Update: am schimbat valva EGR si acum e ok. Am desfacut valva veche si se intepenea la capat de cursa. Probabil ar fi mers si unsa, ca workaround, insa din ce-am mai citit pe net problema oricum revine dupa cateva luni.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Regenerarile la DPF se fac, chiar ieri a facut-o pe ultima.

 

Intre timp a revenit si eroarea 4a5e, ceva legat de bujii, dar culmea ca becul de Check Eng nu s-a mai aprins, iar de mers merge normal, doar ce am fost la o tura acum.

 

O sa sun la MHS sa vad daca pot face o programare, dar m-as mira sa o pot rezolva asa din scurt.

Mai erau colegi pe forum cu service-uri in Buc, imi poate recomanda cineva unul?

 

@cristi - mereu bag de la Petrom, ultima oara am bagat motorina din aia mai scumpa. Nu cred sa fie de acolo.

chiar nu e indicat sa bagi motorina aditivata daca citesti scrie si la rezervor

asta am patit eu alimentez doar mol...si intr o zi am zis sa bag tot din mol din aia evo plus si numai dupa un drum de 20 km sa aprins regenerare dpf

Edited by cernavodeanu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.