Jump to content

Cheie retrofit


Recommended Posts

Salutare,

 

Aveti idee daca se poate modifica carcasa unei chei sa arate ca cea de la un M? (semi ascutita). http://www.xbimmers....ite/msport6.jpg

 

In cazul meu , f10 cu comfort access.

 

Poate chiar cunoasteti pe cineva care face asta.

 

Din ce am vazut pe net, trebuie cumparata o cheie de genul si schimbat doar cipul.

 

Mersi!

Edited by Magnusy
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce ploua cu minusuri, unii oameni nu inteleg cum functioneaza un forum.

 

Se pare ca este un trend sa dai downvote daca nu se aplica o postare si pentru tine.

 

Probabil ploua cu minusuri pentru ca ceea ce vrei tu sa faci este o tiganie din gama "aplicam sigla M3 pe un 320d". In general sunt de parere ca gusturile nu se discuta, dar aici iti pot confirma ca unul din minusuri este al meu :drinks:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil ploua cu minusuri pentru ca ceea ce vrei tu sa faci este o tiganie din gama "aplicam sigla M3 pe un 320d". In general sunt de parere ca gusturile nu se discuta, dar aici iti pot confirma ca unul din minusuri este al meu :drinks:

 

Nu cred ca prin a schimba cheia unei masini folosind alta originala poti numi tiganie, cheile venind chiar din aceeasi generatie de masini. Pe mine nu ma intereseaza dungile de la divizia M ci doar forma ei, actuala fiind, dupa parerea mea, foarte butucanoasa.

 

Daca te deranjeaza atat de mult ce ai citit in postarea mea, te rog sa nu mai revi cu alt reply.

 

Si ca sa iti fac o aroganta cum ai facut si tu mai sus, de la n47 la n55 e diferenta astronomica.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Probabil ploua cu minusuri pentru ca ceea ce vrei tu sa faci este o tiganie din gama "aplicam sigla M3 pe un 320d". In general sunt de parere ca gusturile nu se discuta, dar aici iti pot confirma ca unul din minusuri este al meu :drinks:

 

Si eu sunt de parere ca gusturile nu se discuta, nu doar "in general", din punctul meu de vedere este inutil acel minus si chiar si comparatia intre cheie si ceva vizibil la exterior cum ar fi o sigla M.

Spre exemplu eu la masina mea (M550) nu voi pune niciodata vreun accesoriu de exterior, nici macar sigla OE M550D, dar in schimb mi-as fi dorit ca odata ce masina este M-Performance ca pachete si motorizare, sa am o cheie pe masura, nu ca una de 520, asa cum au facut diferenta la X5 intre motorizarile normale si M50D (ma refer la cheie), asa o puteau face si la F10.

Sper sa nu o iei personal si sa intelegi punctul de vedere pe care am vrut sa-l exprim.

Edited by tirese66
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca prin a schimba cheia unei masini folosind alta originala poti numi tiganie, cheile venind chiar din aceeasi generatie de masini. Pe mine nu ma intereseaza dungile de la divizia M ci doar forma ei, actuala fiind, dupa parerea mea, foarte butucanoasa.

 

Daca te deranjeaza atat de mult ce ai citit in postarea mea, te rog sa nu mai revi cu alt reply.

 

Si ca sa iti fac o aroganta cum ai facut si tu mai sus, de la n47 la n55 e diferenta astronomica.

 

Nu a fost o aroganta, a fost unul din putinele minusuri asumate de pe acest forum.

 

Tu poti sa faci ce vrei cu masina ta, dar daca tot avem la dispozitie prostia asta de +/-, eu il mai folosesc, destul de rar, ce-i drept. Deja intram in off-topic.

Link to comment
Share on other sites

Nu a fost o aroganta, a fost unul din putinele minusuri asumate de pe acest forum.

 

Tu poti sa faci ce vrei cu masina ta, dar daca tot avem la dispozitie prostia asta de +/-, eu il mai folosesc, destul de rar, ce-i drept. Deja intram in off-topic.

 

Si eu il folosesc, atunci cand este nevoie.

 

Sunt convins ca daca nu mentionam litera "M" cand spuneam ca vreau sa schimb cheia si doar puneam o poza cu ea, fara dungile alea, nu era nicio problema.

 

Crede'ma ca nu sunt genul sa imi pun holograme cu M pe usi sau sa schimb sigla de pe capota cu un M mare; pur si simplu imi place foarte mult forma cheii noi si culoarea ei, cromata.

 

ONTOPIC: Gasisem un tutorial in care un nene dezlipea un cip din cheia actuala si il lipea in una de pe ebay si mergea no stres tot; el zicea ca ce transplanta acolo era oarecum "hard-ul" cheii, de unde stia ea ce trebuie sa faca.

 

EDIT: Aici este postul, ce e mai greu este sa gasesc cineva ce se pricepe la lipituri fine.

 

https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1331334

Edited by Magnusy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca cineva care citeste acest topic poate ajuta in vreun fel, si eu sunt interesat de acest retrofit.

Nu stiu daca ne-ar putea ajuta colegul neo_andersson, din cate stiu e cel mai bun pe retrofituri.

Cert este ca se poate, important e sa existe cineva capabil sa faca acest retrofit.

Link to comment
Share on other sites

1) a retrofit X5M key (enclosure & electronics) and 2) a good welding job

Ia cheia, cauta un electronist bun si gata. Eventual te duci pe la service-uri/reparatii telefoane/laptop-uri daca nu gasesti pe cineva specializat. Se schimba acel integrat intre ele( acolo are toate setarile si istoricul salvat).

Link to comment
Share on other sites

1) a retrofit X5M key (enclosure & electronics) and 2) a good welding job

Ia cheia, cauta un electronist bun si gata. Eventual te duci pe la service-uri/reparatii telefoane/laptop-uri daca nu gasesti pe cineva specializat. Se schimba acel integrat intre ele( acolo are toate setarile si istoricul salvat).

 

Am citit si eu ce scrie acolo.

 

Totusi, raman multe necunoscute. Este compatibila cu frecventa folosita de f10? Vad ca acolo spun ca merge doar pe f30 si m3/m4/m2.

 

De unde iau cheie de x5m, nu se vand OEM prin reprezentante fara dovada ca si detin un x5m.

 

Daca iau din china o cheie, este la fel circuitul integrat cat sa pot face transferul?

Edited by Magnusy
Link to comment
Share on other sites

In general din tutorialele si diy-urile ce le-am citit sau le-am facut, cam ce zice asta e. Am sperat si eu la cateva diy-uri sa fie mai usoare, in realiate s-au dovedit MULT mai grele, imposibile daca nu mai iau x,y,z, etc pretul crescand si iesind din schema, sau imposibile.

Odata ce schimbi acel chip si nemaiavand necesitatea de a o coda, deduc eu, ca isi ia tot de pe integrat, adica daca iei o cheia goala/plina(2nd, folosita), e tot una. Dar, cu frecventa habar nu am, aici trebuie sa fi foarte atent sa nu o cumperi degeaba.

Stiu ca si la E90 sunt 2 tipuri de frecvente, destinata diferitor piete, nu am cautat niciodata prea mult ca nu am avut nevoie, dar aici mai trebuie tu sa cauti :p.

 

SKW de pe forum este din Bucuresti si este priceput la retrofituri si codari. Poti incerca sa il contactezi pe el.

Link to comment
Share on other sites

Daca cineva care citeste acest topic poate ajuta in vreun fel, si eu sunt interesat de acest retrofit.

Nu stiu daca ne-ar putea ajuta colegul neo_andersson, din cate stiu e cel mai bun pe retrofituri.

Cert este ca se poate, important e sa existe cineva capabil sa faca acest retrofit.

 

 

Cheia de F10 este in 868MHz, cea pe care o vrei tu cu sau fara sigla de M este in 434MHz.

Degeaba muti EEPROM-ul, partea radio nu este compatibila.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chiar ma gandeam cand o sa apara un topic pe tema asta... Cheia normala este o mizerie ordinara...acelasi plastic obosit ca la seria 3 sau altele...cea de M pack cu totul si cu totul altceva, metal...etc.

Sfatul meu este sa-ti comanzi una originala care se poate coda pe masina ta sau sa gasesti una SH pe ebay, ce se vine pe aliexpress cred ca este o mizerie si mai mare cu plastic vopsit.

Link to comment
Share on other sites

Doar ce am aflat ca o cheie originala (vorbesc de modelul Razor, cea dupa X5 M50d) nu se poate coda pentru F-uri deoarece au frecvente diferite, ramane doar varianta after-market de o calitate cat mai superioara, am tot rasfoit pagini pe alte forumuri si cei care au optat pt varianta asta sunt multumiti, pana la urma nu ma mai mira nimic cand e vb de china, reusesc ei replici de ceasuri la o calitate atat de ridicata incat doar un specialist iti poate arata diferentele, sa se impiedice la o cheie? Ma indoiesc:)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cheia de F10 este in 868MHz, cea pe care o vrei tu cu sau fara sigla de M este in 434MHz.

Degeaba muti EEPROM-ul, partea radio nu este compatibila.

 

Exista si cheie pe 868 in forma aia. Acum, nu stiu cat de "originala".

Am citit in topicul postat de mine si explica omul care face conversia ce schimba exact si ca poate face orice frecventa. Cere undeva la cateva sute de dolari cu totul; II trimiti cheia ta si banii si iti trimite noua cheie inapoi + lesul cheii tale originale

Edited by Magnusy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.