Jump to content

Sonda Lambda compromisa! ROG AJUTOR!


Curiosul

Recommended Posts

... fiind la job, al lasat masina unui amic sa meraga cu ea la sudor sa inlocuiasca sonda Lambda (pe care o suspectam responsabila de mici neregularitati ale motorului la relanti, dupa ce am anulalt prin excludere alte posibilitati ca de ex. debitmetru, etc) cu cea de pe o alta masina, tot un 320i, de acelasi an. Problema e ca cetateanu' a reusit performanta in procesu' scoaterii sondei vechi s-o rupa/sparga ( :) ), iar cu sonda montata recent masina merge prost de tot.

:blink:

Nemaiavand ce sa pun la loc, rog pe cei care stiu sa ma ajute cu configuratia celor 4 pini (legaturile intre mufa si sonda propriu-zisa) ai sondei, pentru ca se pare ca firele de la noua sonda au alte trasee in mufa si de aici incompatibilitatea.

...

In urma unei discutii avute cu un mecanic am inteles ca faza nu e deloc roza, pe unul din cele 4 fire ale sondei, existand si o tensiune de alimentare, care daca e pusa cum nu tre', e mare de tot baiul!

ROG AJUTOR!

Link to comment
Share on other sites

vezi ca ti-am lasat nr meu de tel la mesaje si pot sa te ajut

251207[/snapback]

 

pai daca il poti ajuta de ce nu faci public lucrul asta...ca poate s-au mai intepat si altii.

Link to comment
Share on other sites

...am curatat corpul clapeta, era ceva mizerie pe-acolo, dar ce m-a surprins, era ULEI, si in interiorul corpului, si in galeria de admisie. De la ce-ar putea sa fie?

In urma curatarii nu s-a inbunatatit situatia, dimpotriva as spune: daca pana acum relantiul era cu vreo 200 de ture mai mic decat normal si avea vagi oscilatii, acum la inceput e cu vreo 300 de ture mai mult, dupa care, scade treptat, dar tot sub turatia normala si tot oscilant..

La valva PCV nu am reusit sa ajung s-o curat (imi spunea Silver ca a avut aceeasi problema datorita valvei PCV) din simplul motiv ca nu am reusit s-o localizez, iar pozele cu locatia valvei in cauza, pe care le-am gasit pe forum, sunt pentru modelul E46 (eu am un E36, 320i).

PLSSS, Poate cineva sa ma ajute cu niste poze din care sa rezulte amplasarea valvei respective?

Link to comment
Share on other sites

Tu esti genu de om care da tepe?

251339[/snapback]

 

:) nu te tura te rog,si mai lasati fratilor nervii in spate....mai stresata e lumea din RO... nu vii descarcati aici pe forum....sau dc ai tangente numa cu tzepari asta nu inseamna ca toti sunt ca tine :blink:

vad ca nici nu ai inteles...am zis sa faci publica documentarea ta ca sa fie de folos si la altii...

Link to comment
Share on other sites

Daca ai motor M50, valva aceea regulatoare a relantiului este sub galeria de admisie din plastic (sau carbon sau ce material o fi...)...pui fata deasupra filtrului de ulei si te uiti pe sub galerie...o sa o vezi ca fiind o piesa in care ai cateva furtune (parca 2) si un fir electric....o poti scoate cu grija si fara sa demontezi galeria de admisie, insa nu o scoate din furtune...scoate furtunele din cealalta parte...o data din admisie...si nu mai stiu celalalt unde mergea...pt ca o sa-ti fie greu ca in spatiul ala mic sa bagi fortat furtunele in regulator la locul lor.......suuucces...

PS: daca ai putina indemanare...treaba aia poti sa o faci si in fata blocului...si apropos...iti trebuie solutie deaia W40...sa cureti acel regulator...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.