Jump to content

X4 nou faruri cu condens pe interior!


cent

Recommended Posts

Daca ai, ne poti arata o poza ?

Am avut far nou nout, schimbat la Apan si s a aburit la diferente mari de temp: iarna frig frig si spalata cu apa calda...dar era fff putin si s a uscat fara urme.

In schimb am vazut si faruri transpirate tare, ce aveau inclusiv picaturi ce se scurgeau pe interiorul sticlei si se vedea inclusiv praf, deci acolo era o fisura in far.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Masina are faruri led si e fabricate in iulia 2018..deci nu a stat prea mult.Condensul a apart pur si simplu,nu din causa ca a most spalata.Oricumi-am spud sa faca poza sa aida si ptr garantie.Deocamdata nu a mai apparut. Edited by cent
Link to comment
Share on other sites

Despre ce tip de faruri e vorba?

Problema apare cand in interiorul farului s-a umblat si a patruns aer cu o umiditate crescuta.

La BMW este foarte greu sa umbli in faruri. Din cate stiu ele sunt sigilate si se inlocuieste tot blocul optic in caz de probleme. Asa cel putin era la E70 si parca si si la F15 este la fel. Cea mai simpla explicatie este ca exista o fisura un gelul folosit pentru a sigila blocul optic.

Link to comment
Share on other sites

Exemplu:

Normal sau anormal la Renault Kadjar cu 100 km in bord se aburesc unele faruri de nu mai vezi nimic in ele, reclamatii peste reclamatii, vocea clientului, lume nemultumita, raspunsul Renault "cititi cu atentie in cartea masinii, unde este mentionat faptul ca farurile se pot aburi in functie de schimbarile climatice".

Nici mie nu mi se pare normal nici macar la o masina de 10 ani, dar noua in garantie...ce sa mai zici.

Asta cu farurile aburite unde scrie ca este normal o vad ca pe chestia ai ca masina poate sa consume pana la 1 L /1000 km cum scria la unele masini, stiti la ce ma refer, nici aia nu e "normal".

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Din manualul F15:

"Headlight glass Condensation can form on the inside of the external lights in cool or humid weather. When driving with the lights switched on, the condensation evaporates after a short time. The headlight glass does not need to be changed. If despite driving with the lights switched on, increasing humidity forms, e. g. water droplets in the lamp, the manufacturer of your vehicle recommends having it checked by a dealer’s service center or another qualified service center or repair shop."

Se pare ca este acceptabil si la BMW desi eu nu am observat pana acum niciodata.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In curand o sa fie normal ca o masina noua sa nu mai porneasca dupa 400 de km.....e moarta, trebuie dusa la remat! S-a ajuns cam prea departe cu societatea de consum. ADica nici cand dai 50K pe o masina noua marca premium nu mai poti avea incredere in ea. Poate ca ne vom trezi ca schimbam distributia, turbina si pistoanele la fiecare 30K km pt ca na, asa e normal. Mi-e sila..... Edited by six in line
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sa nu fie masina "noua" cum au mai fost de test drive lovite si reparate vandute ca masini noi. Nu e normal sa faca condens.

 

Masina avea 20km...deci nu cred ca e cazul...oricum e neplacut.Faptul ca e cu led nu e o 'scuza", si GLC-ul si SX4 S-cross au led si nu am problema de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

Headlamp glass

Condensation can form on the inside of the

external lamps in cool or humid weather. When

the light is switched on, the condensation evaporates

after a short time. The headlamp glasses

do not need to be changed.

If there is a large amount of moisture, for example

if water droplets form in the lamp, have it

checked by your BMW Sports Activity Vehicle.

 

Asta scrie in manualul X5 E70 LCI .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In curand o sa fie normal ca o masina noua sa nu mai porneasca dupa 400 de km.....e moarta, trebuie dusa la remat! S-a ajuns cam prea departe cu societatea de consum.

 

Sa nu fim atat de drastici. Nu e dracul atat de negru.

 

Tin minte ca si la e36 se abureau farurile, si le mai scoteam capacelele din spate pt o uscare rapida (in loc de ventilatoare sau ce au acum). Nu ai ce le face, asta e efectul sticlei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.