Jump to content

coolant level low


Iraz

Recommended Posts

Aseara din senin mi-a aparut mesajul coolant level low.

cu motorul inca cald am completat cu 300ml de apa.

A doua zi pe seara masina rece mi-a aparut iar coolant level low. de data asta am completat cu 1 litru de apa normala..

e seara si nu pot sa merg la service, sunt si sarbatorile si nimeni nu lucreaza.

 

mai pot folosi masina vreo 2 3 zile?

Atasez mai jos o poza cu culoarea apei dupa ce am completat cu 1 litru, am mers cu masina vreo 10 minute, am oprit-o .. motorul inca cald si am verificat apa:

poza in atasament

 

Presupun ca e normal sa fie apa cu spuma? deoarece fierbea.. e normal la 90 grade

o sa atasez o poza si dupa ce se raceste.

 

Ce imi recomandati sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Am revenit.

 

Se pare ca era furtunul gros care pleca din radiator fisurat. Cand acceleram masina si facea presiune, incepea sa arunce apa ca la spalatorie.

 

Deci am rezolvat cu pierderea de antigel.

 

Spuma aia este normala? Nici nu cred ca o pot numi spuma, mai degraba cred ca e apa fiarta? ./

Link to comment
Share on other sites

Am revenit.

 

Se pare ca era furtunul gros care pleca din radiator fisurat. Cand acceleram masina si facea presiune, incepea sa arunce apa ca la spalatorie.

 

Deci am rezolvat cu pierderea de antigel.

 

Spuma aia este normala? Nici nu cred ca o pot numi spuma, mai degraba cred ca e apa fiarta? ./

posibil sa fi avut antigel amestecat , mai multe feluri , apa , acum daca ai schimbat urmareste si vezi daca mai apare

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am comandar Antigel original de bmw, 3 litri de antigel pe care o sa-l combin cu 3 litri de apa distilata. E suficient 6 ?

 

din ce stiu antigel bmw vine direct facut nu mai trebuie amestecat , poti merge pe orice firma doar sa fie albastru , eu folosesc Hepu , sau Unix

Link to comment
Share on other sites

Deci antigelul bmw vine direct facut cu apa sau nu ? Pentru ca pe emag spune ca se face amestec de 1:1

 

https://gyazo.com/2e8fd121609e19b37668a466b0019f3b

 

cel bmw se dilueaza , am incurcat eu , de asta iau alta firma vine direct facut , imp e sa fie G11

 

OEM G11 Original Genuine BMW Radiator Engine Antifreeze & Coolant 1500ml 1,5 Litre - Concentrate.

 

 

OE NUMBERS:

 

83512355290

83192211191

 

After mixing with distilled water in a ratio of 1: 1 Freezing Temperature is -35C

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am fost la dezmembrari si omu de acolo mi-a dat furtun de 535d, se mufeaza perfect totul.

Doar ca:

Cel de 535d e mai gros la apasare, opune rezistenta.

Al meu e mai maleabil nu opune rezistenta e putin mai subtire..

 

In rest se mufeaza perect in motor si radiator.. o sa ma duc maine sa-l schimb cu unu de 525d

E vreo problema?

Link to comment
Share on other sites

Am fost la dezmembrari si omu de acolo mi-a dat furtun de 535d, se mufeaza perfect totul.

Doar ca:

Cel de 535d e mai gros la apasare, opune rezistenta.

Al meu e mai maleabil nu opune rezistenta e putin mai subtire..

 

In rest se mufeaza perect in motor si radiator.. o sa ma duc maine sa-l schimb cu unu de 525d

E vreo problema?

daca intra perfect si nu curge nu vad care e problema ...poti verifica dupa part no pe realoem la ce modele s-a montat cel de pe masina ta ca sa te linistesti

Link to comment
Share on other sites

daca intra perfect si nu curge nu vad care e problema ...poti verifica dupa part no pe realoem la ce modele s-a montat cel de pe masina ta ca sa te linistesti

 

Am reusit sa schimb furtunul. Totul ok, nu mai curge pe nicaieri.

 

Alta problema..

Eu "momentan" am doar apa distilata cu solutie de spalat sistemu de racire, am grija sa nu inghete.. stiu. :D

 

Ideea e asa, când merg cu aproximativ 30/40 km/h temperatura ajunge la 90 94 grade si ramae asa.. Dar daca merg cu 80/100/+ temperatura scade treptat pana si la 30 grade.

Si imi da si apa afara din vas..nu stiu pe unde.. In ulei nu baga 100% doar mi=o da afara .. cate 2 litri.

 

Explicatia mecanicului.

Afara sunt deja 3/4 grade iar daca merg cu 100km/h temeratura ajunge si la -10 / -5 grade depinde de viteza.. Iar asta raceste radiatorul si face radiatorul sa inghete.. iar din cauza asta face presiune..

Termostatul deschide de la 85/90 .. Iar daca mergând cu viteza pe radiator se creeaza -10 sau stiu eu.. racesre tare apa si inchide termostatu.. In momentu când inchide termostatu apa continua sa se raceasca mereu.. pana la inghet in radiator si imi arunca apa afara.

 

Mecaniul zice a dupa ce bag antigel totul se rezolva.

 

 

Ce credeti ?

 

- Sa schimb termostatu ?

- E explicatia mecanicului paluzibila ?

 

Merci

Edited by Iraz
Link to comment
Share on other sites

Ce masina si ce motor ai Iraz ?

E60 525D 2006/06

Motor m57 in 6

 

Scoate si fum alb + un lichi nu stiu sigur daa este ulei.. am sa ma uit maine. sa miros

Posibil sa fie condens..

 

Scoate cateva picaturi doar.. la accelerat mai greu..

Imi scoate fum chiar si dupa ce temperatura la antigel ajunge la 90 94 grade.

Link to comment
Share on other sites

......

Si imi da si apa afara din vas..nu stiu pe unde.. In ulei nu baga 100% doar mi=o da afara .. cate 2 litri.

...

 

- Sa schimb termostatu ?

- E explicatia mecanicului paluzibila ?

 

Merci

 

Daca nu e dusa garnitura de chiulasa, si inca nu ti-a pleznit radiatorul de la inghet si vasul de expansiune de la presiune ... baga antigel!

P.S.

Mai degraba ajunge ulei in instalatia de racire decat antigel in cilindrii.

Spuma(ulei) din vas si presiune exagerata in instalatia de racire ... cel mai probabil garnitura de chiulasa dusa!

Edited by unvicont
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Verifica termostatele, din cate stiu eu sunt doua.Explicatia mecanicului, eu unu nu o prea cred.

Am rezolvat problema cu apa care nu se mentine la 90 de grade.

Am cumparat cele doua termostate noi.. termostatul principal era facut varza blocat pe deschis garnituri rupte vai de el..

200 lei cel principal

70 lei cel de la EGR

 

Principalu are temeratura de deschidere 88 grade. E ok ? Am facut cu ea cateva zeci de km si vad ca este ok totul..

Sper sa se fi rezolvat. :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Alta problema..

Eu "momentan" am doar apa distilata cu solutie de spalat sistemu de racire, am grija sa nu inghete.. stiu. :D

 

Ideea e asa, când merg cu aproximativ 30/40 km/h temperatura ajunge la 90 94 grade si ramae asa.. Dar daca merg cu 80/100/+ temperatura scade treptat pana si la 30 grade.

Si imi da si apa afara din vas..nu stiu pe unde.. In ulei nu baga 100% doar mi=o da afara .. cate 2 litri.

 

Explicatia mecanicului.

Afara sunt deja 3/4 grade iar daca merg cu 100km/h temeratura ajunge si la -10 / -5 grade depinde de viteza.. Iar asta raceste radiatorul si face radiatorul sa inghete.. iar din cauza asta face presiune..

Termostatul deschide de la 85/90 .. Iar daca mergând cu viteza pe radiator se creeaza -10 sau stiu eu.. racesre tare apa si inchide termostatu.. In momentu când inchide termostatu apa continua sa se raceasca mereu.. pana la inghet in radiator si imi arunca apa afara.

 

Mecaniul zice a dupa ce bag antigel totul se rezolva.

 

Iraz, sa iti promiti ca nu mai treci pe.la acel mecanic.

Sa stii, e imposibil sa scada temperatura spre inghet (sa inghete radiatorul?) cu motorul pornit.. Poate daca il scoti si il pui pe capota cu apa o sa inghete/ar ingheta... Sa inghete cand afara sunt temperaturi pozitive..?? E un fenomen care doar acel mecanic si-l poate explica!

 

La tine, cum tu insuti ai descoperit, ai vazut ca termostatul era blocat.

Blocat practic pe circuitul "mic" din motor si asta a dus la aruncarea apei (antigelului) afara. Practic fierbea antigelul pentru ca el nu putea trece spre circuitul "mare" sa fie racit de radiator (care nu era inghetat)..

 

..Se poate intampla uneori sa fie un dop (din neglijenta in intretinere) in blocul motor sau pe circuitul mic - acelasi fenomen.

 

Mai rar se blocheaza pe deschis termostatul, dar dupa cum vezi are un efec mai tragic decat daca nu ar ajunge motorul la regim, ci se opreste la 65-70-75 grade..

Cam asta e explicatia a ce s-a intamplat in realitate.

 

Daca mai ai termostatul (cel principal, mai scump..), pune o poza sa vedem cu totii.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iraz, sa iti promiti ca nu mai treci pe.la acel mecanic.

Sa stii, e imposibil sa scada temperatura spre inghet (sa inghete radiatorul?) cu motorul pornit.. Poate daca il scoti si il pui pe capota cu apa o sa inghete/ar ingheta... Sa inghete cand afara sunt temperaturi pozitive..?? E un fenomen care doar acel mecanic si-l poate explica!

 

La tine, cum tu insuti ai descoperit, ai vazut ca termostatul era blocat.

Blocat practic pe circuitul "mic" din motor si asta a dus la aruncarea apei (antigelului) afara. Practic fierbea antigelul pentru ca el nu putea trece spre circuitul "mare" sa fie racit de radiator (care nu era inghetat)..

 

..Se poate intampla uneori sa fie un dop (din neglijenta in intretinere) in blocul motor sau pe circuitul mic - acelasi fenomen.

 

Mai rar se blocheaza pe deschis termostatul, dar dupa cum vezi are un efec mai tragic decat daca nu ar ajunge motorul la regim, ci se opreste la 65-70-75 grade..

Cam asta e explicatia a ce s-a intamplat in realitate.

 

Daca mai ai termostatul (cel principal, mai scump..), pune o poza sa vedem cu totii.

Nu-l mai am pe cel vechi, cei de la service m-au intrebat daca mai vreau termostatele vechi, le-am zis sa il arunce..

Era varza oricum.

 

Cel principal, avea temeratura de deschidere 88 grade, este in regula ?

Când am desfacut termostatul principal, am observat o chestie alba pe interiorul tubulaturii cred ca era calcar ?

Aveti idee cum pot sa scap de toata mizeria si depunerile de pe circuitul de racire?

 

Am sa comand din nou 3L de antigel original bmw si apa distilata si mai schimb inca odata tot, dar nu stiu cu ce sa curat.. Ma gandea sa cumpar ceva solutii de pe net si sa fac 100 de KM cu ea sa se curete bine..

Link to comment
Share on other sites

 

Cel principal, avea temeratura de deschidere 88 grade, este in regula ?

Când am desfacut termostatul principal, am observat o chestie alba pe interiorul tubulaturii cred ca era calcar ?

Aveti idee cum pot sa scap de toata mizeria si depunerile de pe circuitul de racire?

 

Am sa comand din nou 3L de antigel original bmw si apa distilata si mai schimb inca odata tot, dar nu stiu cu ce sa curat.. Ma gandea sa cumpar ceva solutii de pe net si sa fac 100 de KM cu ea sa se curete bine..

Faci bine. Cumpara ce stii ca au folosit si altii cu succes. Eu nu am folosit solutie de curatare asa ca nu pot sa recomand nimic.

Oricum, daca nu ai problema cu temperatura motorului, ai caldura in masina lasa-o asa , sa nu dai in alte alea de genul, se dizolva calcarul de undeva unde putea fi fisura.. nu se stie niciodata, stii ce zic ;)

Daca totul e in regula probabil un schimb de antigel la 2-3ani e solutia, daca nu apar probleme pe partea de racire din nou.

 

Daca folosesti solutie de curatat probabil o sa ti se spuna sa folosesti apa de robinet.. Numai ca acum e iarna.. Probabil e mai bine sa o lasi pe primavara..

 

 

Da, pe termostat e stantat 88, ceea ce probabil e temperatura la care e prevazut sa stea deschis din fabrica.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.