Jump to content

Sfat achizitie E60 530d sau 535d


AlexRata

Recommended Posts

Buna dimineata. Va rog frumos daca sunteti amabili sa ma ajutati cu un sfat. In momentul se fata detin un e39 520D in care am investit foarte multi bani si as vrea sa cumpar urmatorul model, E60. Ce imi doresc este, una automata, insa am tot cautat pe net si nu prea am ajuns la o concluzie legat de motorizare. As opta pentru 530D (231 cp) parca sau 535D (272 cp) Biturbo. Va rog frumos sa ma ajutati cu sfat. Vreau sa stiu in primul rand care e mai fiabil, ce probleme sunt cu ele etc. va multumesc frumos. O zi frumoasa si fara evenimente n trafic!
Link to comment
Share on other sites

Buna.. Eu am avut din 2005(cumparat de nou) pana in 2017 un 530d automat de 218cp. Ca intretinere clar o sa fie mai scump decat e39'le pe care il ai, din start motor mai mare, automata, astea toate se aduna dar banuiesc ca stii asta din moment ce iti cauti motor de 3L.

De schimbat, am schimbat in 290.000 km cat a fost la mine :galerie evacuare, galerie admisie de 2 ori, turbo de 2 ori(prima data la 80.000km si 1 din cauza DPF-ului care era infundat) , +consumabile(aici intra toate, termostate,amortizoare,etc). Galeria de evacuare si cea de admisie din cate stiu e "boala lor".

Un 530d o sa fie mai ieftin decat un 535d (pret achizitie)

Link to comment
Share on other sites

Sunt constient de intretinerea mai mare, dat fiind faptul ca si motorul e mai mare. Am auzit ca galeria de evacuare e problematica. Iti multumesc frumos pentru raspuns si pentru timpul acordat. Totusi, as dori sa stiu care e mai fiabil dintre 535d si 530d (231 cp) din punct de vedere al problemelor. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine. Am uitat sa precizez ca vreau sa o aduc din Germania. Este exclus din Romania, chiar si 530d. Si nu doar din prisma drumurilor de la noi, dar si a calitatii motorinei si altele. Nu ma pricep extrem de bine, dar asa gandesc. Macar sa fiu impacat cu mine. Eu personal, nu vreau sa umblu pe partea de motor/soft. Nu mi trebuie soft,dpf off, egr off si nu mai stiu ce. Edited by AlexRata
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca ambele sunt M57 de 3.0, probleme pot fi mai mult sau mai putin asemanatoare.

 

Chestia e ca daca vinzi e39 in care zici ca ai bagat multi bani (cu siguranta n-o sa iei mare lucru pe el), iei tot un diesel vechi, e60, desi ar trebui sa tii cont de viitoarele reguli privind circulatia diesel in orase.

 

Ai putea sa te orientezi catre ceva mult mai nou, de la F10 in sus.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De la F10 in sus, dar si banii sunt altii. El vrea e60 NFL, de la un e60 NFL pana la F10, e cale lunga (pret achizitie)

 

Eu zic asa, ca sunt oarecum in situatia lui, am un e39 la care i-am dublat-triplat valoarea la cat am bagat in el. Iar taxele pe diesel nu vor intarzia sa apara, pana la interzicerea lor in centrele oraselor. Daca pretul la F10 e problema, eu as zice sa se orienteze spre altceva euro 5, aici bateam.

 

LE: Plus ca eu nu as mai baga bani intr-un diesel vechi, cum am facut in trecut, nu merita din niciun punct de vedere. Si cand o aduci de dincolo, o iei de la capat cu problemele, pica pe rand una alta. Daca nimeresti un e60 NFL fie si putin neintretinut, o masina de 14 ani va fi un sac fara fund.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand 535d dar cel de 286cp , are si alta cutie fata de cel de 272 ,hp28 fata de hp26

 

La 535 daca il gasesti intretinut nu sunt chiar problematice..mie electrovalvele nu mi au picat in 60000 km, la admisie ca sa dormi linistit exista niste doape (nu se simte nici o schimbare cu ele) ,sau schimbi admisia.. Te mai poti astepta sa schimbi distributia daca are peste 200000km

 

In oricare din cazuri sa ai cam 2-3 mii de euro pe langa pretul de achizitie, cu siguranta nu vei gasii una care nu are nevoie de investitii.

Link to comment
Share on other sites

535d LCI fara discutii !!!

Nu exista niciun motiv pt care sa nu te orientezi catre masina asta si mai ales pt motor.

Personal, as *forta* lucrurile, si m as uita si la un 335d :>, eventual touring=perfect sleeper, dar asta e o chestiune de gusturi :D

Btw, daca tot vrei automata, 535d vine obligatoriu cu auto

Ps. Alege cu inima :)) sa ti placa. Motorul e acelasi, diferenta e cutia si 2 turbo in loc de una. Daca e sa pice, pica si aia de 30d si aia/alea de 35d. O eventuala reparatie nu ar trebui sa te sperie, vorba aia, doar nu pica distributia si crapa motoru. Iar partea cu admisia, o rezolvi cu dopurile.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by montela1980
Link to comment
Share on other sites

eu ti-as recomanda sa cauti masina pe acest site; e vorba despre dealeri BMW din Germania.

https://partner.gebr...CarSearch/Index

Poti gasi aici si masini mai vechi intr-o stare exceptionala; dar evident pretul de achizitie este mai mare fata de dealerii obisnuiti.

Eu mi-am luat de-a lungul timpului 3 modele de seria 3 de la acesti dealeri BMW si a fost o alegere buna; sunt aproape 2 ani de cand l-am luat pe ultimul,un 325i e90 , la 90.500 km, 11 ani vechime atunci si masina era brici. Nu prea a trebuit sa investesc bani in ea pana acum.

Nu sunt puse in vanzare aici masini neverificate inainte.

Vorba aia...dai un ban in plus, dar stai in fata.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.